Een week of 3 terug al begonnen te bellen (a 30 ct per minuut) waar die bleef. "we zullen een mailtje sturen naar de betreffende afdeling, u hoort van ons" niet dus.
Nof regelmatig gebeld en vorige week krijg ik de toezegging dat de cd deze week komt. Nog steeds niks dus gisteravond maar weer eens gebeld... "helaas nog steeds geen idee waar uw cd blijft". Ondertussen was er ineens een andere versie van de cd gekomen die weliswaar 19 gulden duurder was. Een van die huppelkutjes achter de telefoon had mij als eens verteld wat ze die cd dan wel zouden sturen tegen de goedkopere prijs als Bol "mijn" cd niet kon leveren.
Die huppelkut van gisteravond zegt me dat daar geen sprake van is. Hooguit kan ze de verzend kosten niet in rekening brengen.
vandaag maar eens een mailtje gestuurd dat ik dit wel heel erg slecht vind en gauw duidelijkheid wil. Krijg ik een mailtje terug "helaas, uw bestelling is zoekgeraakt" en dat terwijl ik al drie weken regelmatig bel waar die is gebleven!!!
Ik mailtje terug dat ze dat iig wel wat eerder hadden kunnen ontdekken. Krijg ik nu weer een mailtje terug dat de cd niet meer leverbaar is! En dat terwijl er op de site de cd nog gewoon wordt aangeboden!!!!!!!!
Ik heb nu maar gemaild dat ze mij maar uit hun klantenbestand moeten halen
Dit is dus ECHT de laatste keer geweest dat ik er besteld heb, zijn ze niet langzaam met leveren dan maken ze wel weer fouten bij de betaling...
Ik heb er genoeg van, in de winkel kan ik die dvdbox gewoon zo overal kopen en meenemen.
quote:Ik was zo naiev om te denken dat het allemaal wel goed komt, heb uiteindelijk wel van 1 huppelkut d'r naam genoteerd...
Op vrijdag 30 november 2001 16:11 schreef Vivi het volgende:
Heb je niet de naam opgeschreven van die huppeltut die jou dat beloofd had?
Hoezowh
quote:Er zijn zaken die even duur zijn en goedkoper maar die zich wel aan de levertijden houden...Als Bol wegzet dat iets binnen 7 dagen geleverd wordt, dan moeten ze dat ook maar waarmaken!
Op vrijdag 30 november 2001 16:16 schreef eetomit het volgende:
Al 20 keer besteld, en 20 keer plezier...
Duurde soms wat lang, maar boeie; het is enorm makkelijk!
quote:Ja die indruk had ik de eerste drie keer ook! Maar no fucking way dat ik daar ooit nog iets bestel!
Op vrijdag 30 november 2001 16:16 schreef eetomit het volgende:
Al 20 keer besteld, en 20 keer plezier...
Duurde soms wat lang, maar boeie; het is enorm makkelijk!
Komen ze 6 weken later dat de cd niet meer geleverd kan worden
gelukkig is het alle andere keren (5) wel goed gegaan..
Krijg ik iemand aan de lijn die zei dat de video niet verstuurd was, omdat ik die geannuleerd had. Huh??? Ik zei dat ik dat niet gedaan had, dus blijkbaar was een foutje gemaakt. De video zou me alsnog toegestuurd worden. Krijg ik de dag erna een mailtje dat Bol.com het spijtig vindt dat ik mijn bestelling geannuleerd heb. Huh again?? Dus maar weer bellen, waar blijft die video nou? Daar wist men ineens van niks, ze zouden het uitzoeken.
Toen zei ik: jongens, stop die video maar op een fijn plekje, ik ga wel naar een ander. Toedeledoki!
Bestel dus nooit meer iets bij Bol, dit was de eerste en laatste keer.
quote:Nou ik kan je nog wel een paar verhalen vertellen over ervaringen van mn broer met Bol.
Op vrijdag 30 november 2001 16:11 schreef calvobbes het volgende:
Nog meer mensenDan ga ik deze pagina zeker naar ze mailen!!!
Ik kan alleen dit zeggen: stuur NOOIT iets retour naar Bol, want ga je pas echt prachtige dingen meemaken (onterechte rekeningen, aanmaningen etc.)
En dit hebben we meerdere malen meegemaakt dus het zijn geen incidenten.
Ze hebben hun zaakjes daar gewoon niet op orde.
Goede raad als iemand van Bol dit leest: zorg eerst eens dat jullie organistie een beetje klopt voor je zoveel reclame gaat maken!
Grt,
2 ontevreden klanten die ze bij Bol nooit meer terugzien.
Voor Bol 10 (veel betere) anderen.
Nou ja, laatst was er iets vervelends. Ik belde op om een bestelling af te zeggen, lag hij de dag daarna alsnog op de mat. Maarrrrr, toen had ik wat ik wilde hebben al in de winkel gekocht. Dus nu heb ik er 2.
bol.com = dom.com
Dat julie mailtjes terug krijgen verbaast me, dat doen ze bij mij nou nooit. Behalve dan die stomme nieuwsbrief.
Bij mn laatste bestelling had ik een dubbelcd besteld. cd1 waren studio opnamen(het was één van die weinige cd's waar de tracklist bij stond vermeld) en cd2 was live.
Het ging mij om de tracks van cd1, ik zag de live cd als een bonus.
Toen ik thuis de cd afspeelde kwam ik erachter dat dat ze de cd's verwisseld hadden. Dus alle liedjes waar het mij om ging waren live en in een niet al te beste kwaliteit. Maar daar kom je pas achter als je het plasticje hebt verwijdert.
Wat mij ook opvalt is dat boeken altijd (tot nu toe bij mij iig) wel op tijd komen en cd's vaak te laat.
Heb een keer weken zitten wachten op een cd die in eerste instantie binnen 5 werkdagen zou komen. Na ruim een week was die nog niet verzonden en stond er dat die er 7 werkdagen over zal doen.
Na drie weken stond er eindelijk 'verzonden' in mn bestelstatus. Alleen toen kwam het maar niet, dus ik na ruim een week toch maar bellen.
Ik wilde graag de barcode weten want dan kan je makkelijk nagaan of het nog bij de post ligt, maar dat geven ze niet.
En er zelf achteraan gaan doen ze pas als het twee weken nadat ze het verzonden hebben het nog niet aangekomen is.
Uiteindelijk bleek het bij selectvracht te liggen die het vergeten waren af te leveren.
Maar als ik nou die barcode had geweten dan had ik daar meteen naar toe kunnen gaan. Ipv. te moeten bellen en wachten.
quote:Je kan het dan terugsturen.
Op zaterdag 01 december 2001 15:46 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben al maanden een tevreden klant bij Bol.
Heb eigenlijk nooit ergens last mee.Nou ja, laatst was er iets vervelends. Ik belde op om een bestelling af te zeggen, lag hij de dag daarna alsnog op de mat. Maarrrrr, toen had ik wat ik wilde hebben al in de winkel gekocht. Dus nu heb ik er 2.
Prima zaak, dat bol.com
MAAR DIE WEBSITE ZELF IS POEP!!!!
Dat ding is zo traag als dikke stront in een trechter en de zoekfunctie is van een old-school-communnistische klantvriendelijkheid, probeer maar eens een bepaalde klassieke cd te vinden...
[Dit bericht is gewijzigd door GroteBroeder op 03-12-2001 15:24]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |