abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2339689
Ik was stomverbaasd dat Sandy gisteravond GJ nomineerde.
Ze heeft meer met Leo?!?
Die zat notabene net 5 minuten in hun team!
Zou ze het dus voor Kelly gedaan hebben?

Verder erger ik me groen en geel dat Kelly denkt dat Sandy haar dienstmeid is. "Sandy haal dit, Sandy pak dat!"
Ze moet eindeloze jankverhalen aanhoren en ze pikt het allemaal!!
Waarom???

Zou ze bang zijn dat Kelly ook die grote muil tegen haar opentrekt?
Ik kan me niet voorstellen dat Sandy haar aardig vind.

vrijdag 30 november 2001 @ 15:40:32 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2339694
Sandy is heus wel mans genoeg hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2339711
de nominatiereden van Sandy kan ik totaal niet bij.. maargoed het zal wel weer... het is tenslotte ook zo dat er gewoon allemaal individuen zitten die voor de 1 miljoen gaan.. en tja dan heb je in Leo een makkelijkere tegenstander dan Gert Jan.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  vrijdag 30 november 2001 @ 15:42:33 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2339718
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Spablauw het volgende:
Verder erger ik me groen en geel dat Kelly denkt dat Sandy haar dienstmeid is. "Sandy haal dit, Sandy pak dat!"
Ze moet eindeloze jankverhalen aanhoren en ze pikt het allemaal!!
Waarom???
Daar had Leo (nota bene) een theorie over. Hij zei dat Sandy altijd de zijde kiest van de personen met de grootste bek. In Spanje koos ze altijd de zijde van Priscella en nu dus de zijde van Kelly. Misschien voelt ze zich dan veiliger. Sandy komt wel op me over als een fragiel meisje die ook zo kan instorten.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2339724
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Spablauw het volgende:
Zou ze bang zijn dat Kelly ook die grote muil tegen haar opentrekt?
Ik kan me niet voorstellen dat Sandy haar aardig vind.
Ik denk dat Sandy haar wel aardig vindt, maar dat ze zo langzamerhand ook wel genoeg van d'r gedrag begint te krijgen. Dus misschien binnenkort een uitbarsting van Sandy naar Kelly, want van GJ hoeven we dat niet te verwachten. Sandy is niet echt bang, hoor.
"Who wants to be balanced? Balance is overrated!"
pi_2339736
Kelly gaat volgens mij in het dagelijks leven veel om met egocentrische mensen, daarbij heeft ze haar hele leven voor zichzelf moeten opkomen. (is daar overigens denk ik wel enorm gesteund door haar ouders, verwend om het maar eens te zeggen) Sandy minder denk ik. Ze verschuild zich mijns inziens nog steeds achter Kelly, minder gewend dan Kelly om met conflict-situaties om te gaan. (en er ook bang voor is, of bang dat ze het alleen moet doen.)
pi_2339738
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar had Leo (nota bene) een theorie over. Hij zei dat Sandy altijd de zijde kiest van de personen met de grootste bek. In Spanje koos ze altijd de zijde van Priscella en nu dus de zijde van Kelly. Misschien voelt ze zich dan veiliger. Sandy komt wel op me over als een fragiel meisje die ook zo kan instorten.

Dat zou heel goed kunnen.
Ze neemt zelf nooit geen initiatief om iets te doen, volgt Kel slaafs. Ze heeft iets bangs over zich.
Zonde, want ze lijkt me een lieve meid, maar iets meer pit zou geen kwaad kunnen.
pi_2339748
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Sandy komt wel op me over als een fragiel meisje die ook zo kan instorten.
Echt? Op mij juist helemaal niet! Veel meer als iemand die stevig in d'r schoenen staat, maar die wel d'r grenzen heeft. Ze heeft veel geduld, maar je moet niet te ver met haar gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Lottje op 30-11-2001 15:51]

pi_2339751
Uit de streamverslagen van Buswatcher.
quote:
Sandy : Nee. Ik heb uitgelegd waarom ik hem genomineerd heb. Ik heb eerst uitgelegd waarom ik jou en Leo niet genomineerd heb. Ik heb gezegd, Gert vind ik ook lief maar bij de andere twee mensen heb ik een gevoel. Bij Leo voel ik me sinds Spanje op mijn gemak. Dat is minder geworden omdat er een hek tussen zit.
Zie hier de reden waarom Sandy GJ genomineerd heeft.

Sandy zal echt niet bang voor Kelly zijn, maar ze heeft dondersgoed door dat aardig doen tegen Kelly voor haar meer oplevert. Je kan mij niet wijs maken dat Sandy al Kelly's buien maar accepteert, maar om de lieve vrede te bewaren, houdt ze zich in.

pi_2339757
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Marble het volgende:
.
O+. Ripley. O+.
pi_2339778
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Marble het volgende:
Kelly ook
FLAUW, maar ja...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_2339788
Ik heb Sandy al regelmatig tegen Kelly zien afbijten.
Okeej misschien niet in zoveel mate dat het escaleerde tot een heftige discussie tussen beide maar ze kan het wel.

Ik ben van mening dat Sandy net als Gert-Jan gewoon een goede zelfbeheersing heeft en ondanks omstandigheden zich verantwoordelijk kan opstellen.

Kelly mag van heel veel geluk spreken dat ze met Sandy en Gert-Jan zo lang in een team zit, ik denk dat menig andere bewoners wanneer ze met haar in een team zouden zitten zo lang, haar met veel minder respect hadden behandeld door haar wisselvallig- en onrechtvaardigheid.

Sandy en Gert-Jan zijn toppers die zich keurig gedragen ik vind het vreemd dat ze door veel buitenstaanders juist hierop af worden gerekend en juist zwak zouden zijn. Dit toont juist aan dat ze sterk in hun schoenen staan.
In het verleden hebben ze confrontaties gehad met andere bewoners waarbij ze ook niet op hun mondje waren gevallen. Kelly is een vrouw met gebruiksaanwijzing en Sandy en Gert-Jan proberen daarmee om te gaan.

Viper 4 life
  vrijdag 30 november 2001 @ 15:53:03 #13
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2339811
Tuurlijk is Sandy niet bang voor Kelly .
Er is toch wel eens een uitbarsting geweest tussen beiden , maar dat lossen ze dan later wel weer op. Sandy is echt niet iemand die zich de kaas van het brood laat eten en zal echt wel zeggen als iets haar niet aan staat wat Kelly betreft.
Misschien is ze stiekum wel verliefd op Kel?
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
pi_2339825
Het zou me niks verbazen als niet alleen Sandy, maar iedereen in het huis (op zijn minst een beetje) bang is voor Kelly. Als haar toorn wordt gewekt, en dat kan om de sulligste redenen en op alle tijdstippen gebeuren, dan staat er een moord en brand schreeuwende Kenau tegenover je en dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Zie wat GJ is overkomen en hoe hij tov Kelly telkens in zijn schulp kruipt. Maar ook de anderen hebben niet (meer) het lef haar tegen te spreken. Sandy is m.i. een beetje onzeker, heeft eieren voor haar geld gekozen en blijft dicht bij Kelly, die daarvoor herhaaldelijk haar waardering uitspreekt (en dat geeft Sandy de nodige steun). Als puntje bij paaltje komt echter is, nogmaals, iedereen bang voor Kelly.

Wel jammer, natuurlijk.

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_2339838
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:50 schreef Showtime het volgende:

Sandy en Gert-Jan zijn toppers die zich keurig gedragen ik vind het vreemd dat ze door veel buitenstaanders juist hierop af worden gerekend en juist zwak zouden zijn. Dit toont juist aan dat ze sterk in hun schoenen staan.
In het verleden hebben ze confrontaties gehad met andere bewoners waarbij ze ook niet op hun mondje waren gevallen. Kelly is een vrouw met gebruiksaanwijzing en Sandy en Gert-Jan proberen daarmee om te gaan.

Met je eens,
maar ondanks dat ze zich keurig gedragen, zouden ze toch eens wat steviger kunnen reageren.
Gert-Jan bij de scheldpartijen van Kel
en Sandy zou eens wat minder bevelen kunnen opvolgen.
pi_2339899
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:50 schreef Showtime het volgende:
Ik heb Sandy al regelmatig tegen Kelly zien afbijten.
Om kleine dingetjes ja. Das niet zo moeilijk. Als het gaat om haar uitbarstingen tegenover GJ zal ze haar mond houden en daarmee stilzwijgend haar goedkeuring aan Kelly geven.
pi_2339945
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:00 schreef fokje het volgende:

[..]

Om kleine dingetjes ja. Das niet zo moeilijk. Als het gaat om haar uitbarstingen tegenover GJ zal ze haar mond houden en daarmee stilzwijgend haar goedkeuring aan Kelly geven.

Nee hoor, ze zegt het heus wel als ze vindt dat Kelly te ver gaat. Alleen niet zo hard dat Kelly het kan horen door haar eigen gebler heen . Als Kelly haar zelf een keer onterecht aanvalt, dan vecht ze keihard terug. Hoop ik tenminste.
pi_2340037
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:55 schreef Spablauw het volgende:

[..]

Met je eens,
maar ondanks dat ze zich keurig gedragen, zouden ze toch eens wat steviger kunnen reageren.
Gert-Jan bij de scheldpartijen van Kel
en Sandy zou eens wat minder bevelen kunnen opvolgen.

Daar kan ik je geen ongelijk in geven.
Wat mij betreft mogen Sandy en Gert-Jan Kelly ook harder aanpakken. Maar het geen wat ik wilde aangeven was waarom zij zich zo opstellen tegenover Kelly, en dat is niet omdat ze bang voor haar zijn maar omdat ze haar voorzichtig behandelen.
Begrijp met niet verkeerd, wat mij betreft mag Kelly keihard aangepakt worden daar want ze is te vaak onterecht conclusies aan het trekken bij diversen situaties. Ik probeer alleen het gedrag van Gert-Jan en Sandy te verklaren.

[Dit bericht is gewijzigd door Showtime op 30-11-2001 16:20]

Viper 4 life
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:17:34 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2340078

Ziet er niet erg bang uit als je 't mij vraagt...

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:20:07 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2340107
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:17 schreef Marble het volgende:
Zolang ze onder de hoede zit van Kelly in ieder geval niet nee. Toen Sandy captain was en de ruzie uitbrak, ging Sandy er bijna aan onderdoor. Zij is dan ook de eerste geweest die geen captain meer wilde zijn en de anderen bijna smeekte het over te nemen. Ze kan het gewoon niet aan. Dat wil niet zeggen dat het geen lieverd is, maar sterk is ze zeker niet. Dat spreekt ook wel uit haar problemen met sex, maar dat is weer een heel ander verhaal.
pi_2340164
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:17 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]

Wat een mooie foto! Ze heeft echt zo'n geboetseerd gezichtje! Echt heel mooi.
pi_2340170
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]
Dat spreekt ook wel uit haar problemen met sex, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Jij had ervan om te teasen he.
Wie A zegt moet .......
Viper 4 life
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:28:01 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2340200
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:26 schreef Showtime het volgende:
Jij had ervan om te teasen he.
Wie A zegt moet .......
Was geen teaser hoor. Dat gesprek over sex heb ik uitgebreid beschreven een tijdje geleden. Ik weet helaas niet meer precies wanneer!
pi_2340222
Als je problemen hebt met seks betekent dat toch zeker niet dat je op alle fronten een zwakkeling bent.
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:34:48 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2340281
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:30 schreef Lottje het volgende:
Als je problemen hebt met seks betekent dat toch zeker niet dat je op alle fronten een zwakkeling bent.
Nee, dat zeg ik ook niet... maar sterke persoonlijkheden zal zoiets volgens mij niet snel overkomen...
Iemand die niet sterk is, is niet meteen zwak hoor.... Er zit nog een hele groot deel in het midden waar de meerderheid van de bevolking onder valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')