pluis, in onzin ben ik er voor je hoor , maar dit is gewoon een ander wereldje
quote:niet iedereen hoef te weten wat wij doen
Op vrijdag 07 december 2001 15:09 schreef rickmans het volgende:
en rickmans sluit zich helemaal bij miss_bleuaan, een beetje privé leven mag wel op het Fok!eiland.....
quote:niet zeuren pluisje jij woont ook samen op het fok!eiland
Op vrijdag 07 december 2001 15:04 schreef pluisje het volgende:
quote:Verhip!
Op vrijdag 07 december 2001 15:11 schreef miss_bleu het volgende:[..]
niet zeuren pluisje jij woont ook samen op het fok!eiland
*naar Lieflijk Laantje rent*
quote:doe je ook goed
Op vrijdag 07 december 2001 15:16 schreef pluisje het volgende:[..]
Verhip!
Breuls en ik liggen geloof ik alweer een paar dagen in bed*naar Lieflijk Laantje rent*
ojee de vaat van eergisteren staat er nog die zijn we helemaal vergeten.
*en gaat heel snel afwassen want ze had hele andere plannen
Mmmm lekker warm.. hé wordt ze nu wakker, das jammer
Dit doet me bijna al het slechte van vroeger vergeten denkt rickmans, terwijl het laatste stukje van een beeld uit een verleden voorbij komt drijven... Maar ach miss_bleu hoeft geen last te hebben van mijn verleden en zijn gebeurtenissen dat is immers geweest nu is het hier zo met haar
en dit was mijn inbreng van vandaag, rest van de dag irl afwezig morgenochtend i'll be back
*loopt naar de douche en legt het gevonden voorwerp neer op de eettafel*
Zal ik nu vertellen over dat wat ik gevonden heb, of doe ik dat dadelijk?? mmmm laten we dadelijk maar doen
En geen zin zonder natuurlijk
nee ik weet het niet maar misschien dat we het eens na kunnen vragen morgen als we boodschappen gaan doen.
ik hoorde wel dat er een kluizenaar op het eiland is maar waar die zit en of die er wat vanaf weet? ik weet het ook niet
en na het eten stop ik jou nog ff in bed
*en ze lopen samen de deur uit.
ik heb wat broodjes, wat wil een broodje met kaas, een broodje met iets pittigs, broodje gezond, broodje met aarbeien
zeg het maar
*Pakt even het broodje met aardbeien uit miss_bleu haar handen, pakt een aardbei eruit, legt deze in haar navel en hapt de aardbei uit haar navel.*
Miss_bleu kijkt blij verrast door dit gebeuren en voordat zij iets kan zeggen geeft rickmans haar een
*knuffelt en miss_bleu stevig*
*doet de gordijnen en de deur gewoon voor het geval dat maar dicht *
De laatste zin komt er maar half uit, omdat rickmans alweer een op de mond krijgt van miss_bleu, maar goed ze begrijpt wat ik bedoel denkt rickmans en
drie keer zo hard terug.
maar ga nu eerst naar school om toetsen te maken en langs het postkantoor op kaarten op te halen
quote:Dan ga ik wel rustig op zoek naar een restaurantje
Op dinsdag 11 december 2001 10:21 schreef miss_bleu het volgende:
ja lijkt me leuk
maar ga nu eerst naar school om toetsen te maken en langs het postkantoor op kaarten op te halen![]()
![]()
succes met je toetsen, en ik ga nu weer eens format c:\ doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |