Een nadere uitleg lijkt me in eerste instantie niet nodig, het spreekt voor zich waarom!
Uit hier dus uw frustraties omtrent dat
(sorry, het zit me zo hoog, dat ik nu even niet de juiste woorden kan vinden, komt hopenlijk nog).
quote:pcies Kelly rulez,Kelly is geweldig ,Kelly is een moordwijf
Op vrijdag 30 november 2001 09:51 schreef Ethel het volgende:
Er mocht toch 1 haat-topic per week geopend worden van Cynix???! Nou, bij deze dan!!Een nadere uitleg lijkt me in eerste instantie niet nodig, het spreekt voor zich waarom!
Maar haten?
Haat is voor terroristen.
quote:Buiten alle ergenissen die er zijn omtrent kelly heeft madam het niet alleen gepresteerd om Gert te nomineren terwijl ze ondertussen zeer achterbaks gedrag jegens hem vertoont, daarnaast wordt ze (terwijl ze Gert zelf genomineerd heeft) woedend op onze lieve Gert omdat hij haar genomineerd heeft! Begrijp jij het???? Onredelijk stompzinnig kortzichtig irrieel gedrag vertoont dat
Op vrijdag 30 november 2001 09:53 schreef erich het volgende:
mag ik weten wat er eigenlijk precies is gebeurd allemaal, want volgens mij wist kelly vanmiddag dat gj op haar zou stemmen en dat dat de reden was dat zij op hem stemde, of niet
please explain!!!
Ze is dus echt zo dom als het achter end van een koe
Wat een egoistisch kreng, om te kotsen.
Het is altijd IKKE, IKKE, IKKE!
Nou IK stem haar eruit zodra ik de kans krijg.
quote:Pas maar op jij, want door deze uitspraken wordt je wellicht levend gelinchd op een meeting!!
Op vrijdag 30 november 2001 09:54 schreef berney het volgende:pcies Kelly rulez,Kelly is geweldig ,Kelly is een moordwijf
,
ow ja en Kelly wint
quote:Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Op vrijdag 30 november 2001 10:01 schreef BB-King het volgende:
Ik heb ook een gigantische pokke-hekel aan dat wijf!
GRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik had Paskwal al!
Er mocht toch 1 haat-topic per week geopend worden van Cynix???! Nou, bij deze dan!!
WE HATE YOUUUUUUUUUUUUUUUUU KELLY LEKKER PUHHHHHHHHHHH!!
quote:Oh nee? Nou, ik wil wel uitleg! Onderbouw dit topic even, wil je?
Een nadere uitleg lijkt me in eerste instantie niet nodig, het spreekt voor zich waarom!
quote:Das waar, maar gezien de ontwikkelingen en het gedrag van Kelly denk ik dat er wel een uitzondering gemaakt kan worden. Net als er bv voor de battles extra uitzendingen zijn geweest.
Op vrijdag 30 november 2001 10:19 schreef Larissa het volgende:Ik had Paskwal al!
Pure noodzaak dus!
quote:Als ik een beetje tot rust ben gekomen dan zal ik zeker een poging doen
Op vrijdag 30 november 2001 10:29 schreef Kayuk het volgende:Oh nee? Nou, ik wil wel uitleg! Onderbouw dit topic even, wil je?
IK HAAT DAT MANWIJF!
ERUIT MET KELLELLEBEL!!!!!!!! ERUIT! STOM WIJF!
Het (<-lees goed: HET) is al zo verwijfd (voor een vrouw),
en als je dan ook nog weet dat het vroeger een vent was, nou, dan knap je helemaal gigantisch af op dat ding.
En ook elke keer dat geblèèr als hun team weer heeft gewonnen. "WWHHOOOAAAAA, YES, BABY!!!! WWWHHHOOOAAAA!!! YYEEAAAHH!!!!" (met die schorre mannestem van em)
Daar erger ik mij dus dood aan.
En elke keer zo exhibitionistisch bezig, terwijl het gewoon een buikje heeft. Gewoonweg vies!!
Alsof ik op een omgebouwde vent val.
Natuurlijk snap ik wel dat NL z'n type in het huis wil zien, omdat zoiets voor leuke beelden zorgt. Ik was ook niet verbaasd dat Ferry/Kelly mocht blijven toen het genomineerd was.
Alhoewel het wel jammer was, want ik zag het liever gan
Afvoeren die kelly!!!!!!!!!!
quote:Ho ho,
Op vrijdag 30 november 2001 09:56 schreef Herman het volgende:
Vrees dat kelly niet gaat winnen
Ze is laatste tijd wel wat irritanter bezig.Maar haten?
Haat is voor terroristen.
De vergelijking met terroristen vind ik dan ook een beetje aan de zware kant!
Maar nu de volgende stelling:
Wie zouden jullie er uit stemmen op het moment dat Ed tegenover Kelly zou zijn komen te staan (de kans heeft er in gezeten)
quote:Hmm, moeilijk!
Op vrijdag 30 november 2001 10:50 schreef Mysti het volgende:
Okee okee okee, mijn anti-gevoel tegen Kelly begint steeds grotere vormen aan te nemen..Maar nu de volgende stelling:
Wie zouden jullie er uit stemmen op het moment dat Ed tegenover Kelly zou zijn komen te staan (de kans heeft er in gezeten)
Toch maar Kelly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |