quote:*schaam*
Op vrijdag 07 december 2001 15:56 schreef kamagurka het volgende:[..]
De Inrichting? Ach jongen toch! Ben je daar nog nooit geweest? Dat is echt een must voor elke goth/punk/cybervleermuis. Was altijd iedere maand op een zaterdag (2e week v/d maand meestal) Is nu helaas om de twee maanden. Zit op de Overtoom 301 te Amsterdam.
wat links
Op deze site (in de gauwigheid) staan wat leuke clubs die in deze soort muziek doen. Ksjot zit in Utrecht bytheway, ben ik zelf nog niet naartoe geweest (woon momenteel in Utrecht), maar schijnt erg goed te zijn (vooral in industrial!).
Cyberia is meer gothic en verkleedpartij. Evenals de satyr te Amsterdam. Dat trekt mij dus minder..
Amsterdam kom ik nooit (ken ik niemand om te blijven pitten), maar Utrecht daarentegen...
Zal 't eens gaan uitchecken! Thnx for the tip!
En het feest breekt los morgen!! (oeps, dan had ik al wat)
quote:Ziet er goed uit! Heb je toevallig ook een link van Ksjot? of hebben die nog geen homepage? Kan er nml. niks van vinden.
Op vrijdag 07 december 2001 16:00 schreef kamagurka het volgende:
Deze site bedoelde ik dus eigenlijk![]()
En het feest breekt los morgen!! (oeps, dan had ik al wat)
quote:Iig deze alvast (woon ik vlakbij), kan Ksjot ook niet vinden!
Op vrijdag 07 december 2001 16:04 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Ziet er goed uit! Heb je toevallig ook een link van Ksjot? of hebben die nog geen homepage? Kan er nml. niks van vinden.
Hier ben ik een keer helemaal spaced out met een vriend binnengelopen, en alhoewel zeer klein, wel erg vaag en grappig. Heb daar zitten afkicken van wat teveel paddo's in mijn donder en de muziek hielp me daar erg bij
quote:En ook goed dat ze een playlist bijsluiten. In de inrichting sta ik al zo vaak te dubben over wat een bepaald nummer nou kan zijn..
Op vrijdag 07 december 2001 16:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Die playlist van Gruis ziet er in ieder geval heel goed uit!
quote:Haha! Ik zie me daar al staan met een blocknootje in mijn hand die titels overschrijven, neenee..
Op vrijdag 07 december 2001 16:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Bij Darkness in de 013 projecteren ze de bandnaam en songtitel op een scherm, das ook wel makkelijk (pen & papier is daar wel handig). Maar zo'n playlist op internet is veel makkelijker. (vooral in combinatie met Audiogalaxy)
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 17:08 schreef kamagurka het volgende:[..]
Haha! Ik zie me daar al staan met een blocknootje in mijn hand die titels overschrijven, neenee..
Ik kan me bij korsakoff (ook A'dam, nu een beetje zeiktent geworden) nog zo'n ventje herrineren dat steeds aan iedereen liep te vragen "wat is dit nou?", terwijl ik toen antwoorde met "jouw leven", was waarschijnlijk iets te diep voor 'm..
Al met al: NIET HEENGAAN! (of je moet van Covenant, Icon of Coil e.d. houden, dan vooral wel gaan)
quote:Tristessaaaaa
Op vrijdag 07 december 2001 17:31 schreef Tristessa het volgende:
Danku allen voor de linkjes, ik heb er al weer aardig wat nieuwe mooie muziek bij![]()
quote:Ja, da's een ontwikkeling die je wel vaker bemerkt in die vleermuisgrotten. Denk dat de goths zich zo hipper denken te voelen ofzo.. (wij doen ook mee aan de house-hausse, joepieee, tellen we nou weer mee?)
Op zaterdag 08 december 2001 10:14 schreef Ceased2Be het volgende:
"house" wat zich tegenwoordig blijkbaar industrial mag noemen.
quote:
Op maandag 10 december 2001 10:19 schreef kamagurka het volgende:[..]
Tristessaaaaa
![]()
Heb dankzij jou ook nog steeds een irritant immaculata-riedeltje aan het einde van een cd
Van welk nummer eigenlijk?
* Ceased2Be gaat vlug audiogalaxy maar weer eens aanzetten.
Eurorock Indoor (www.eurorock.be)
voor €30 kun je daar 2 dagen lang allerlei gothic en industrial acts gaan bewonderen.
* Ceased2Be heeft al €30 over voor Fad Gadget, de rest is bijzaak.
quote:Hell knows en jug ofzoiets. Het ene nummer is wel ok, maar dat andere is of geremixed of van zichzelf tandenknarsend..
Op maandag 10 december 2001 14:13 schreef Tristessa het volgende:[..]
![]()
Van welk nummer eigenlijk?
quote:Suicide commando & dance or die is anders ook nie slecht!
Op dinsdag 11 december 2001 12:18 schreef Ceased2Be het volgende:
TIP:Eurorock Indoor (www.eurorock.be)
voor €30 kun je daar 2 dagen lang allerlei gothic en industrial acts gaan bewonderen.
* Ceased2Be heeft al €30 over voor Fad Gadget, de rest is bijzaak.
Een aantal van mijn favorieten : Body Burn, Lord of the Flies, the Musclemen
Komt allen!
-edit-
Wat MP3'tjes van Cubanate gedownload, en dit valt bij mij weer onder Dance... vind er niet veel aan eerlijk gezegd.
[Dit bericht is gewijzigd door Ceased2Be op 14-12-2001 11:13]
Gaat er hier eigenlijk nog iemand naar Eurorock Indoor?
Of ben ik weer d'n innigste?
quote:Eurorock, dat is toch in België?
Op maandag 07 januari 2002 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Hey, nog iemand die dit topic wel leuk vindtGaat er hier eigenlijk nog iemand naar Eurorock Indoor?
Of ben ik weer d'n innigste?
Zie ook de website van Eurorock
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |