abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2001 @ 20:40:39 #51
12008 maanmeisje
is irritant wazig..
pi_2456142
jaaaaaaaaa.. hier de valse-hoop-gever..

HET GAAT NIET DOOR IN GRONINGEN

verdomme..

dus ik verdwijn in n stil donker hoekje en laat me bekogelen met taarten..

ja... wat moet ik hier nou op zeggen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 december 2001 @ 20:44:33 #52
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2456213
waar van weet je dat?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 11 december 2001 @ 20:50:32 #53
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_2456306
Ok, als dat zo is dan heb ik geen hoop meer. Ik denk dat het een retourtje Wacken wordt ...
  dinsdag 11 december 2001 @ 20:51:57 #54
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_2456338
Misschien gat het wel weer eens een keertje door in 2010 of zo

Maar da's natuurlijk weer dieptriest

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  dinsdag 11 december 2001 @ 20:56:38 #55
12008 maanmeisje
is irritant wazig..
pi_2456413
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 20:44 schreef Tokus het volgende:
waar van weet je dat?
connectiesssssssss.. (ik heb dynamopapa)

enne.. ze zijn op zoek naar n nieuwe locatie..
maar ik heb r weinig vertrouwen meer in..

bahbahbahbah

pi_2463918
Begin nou toch wel heel erg hard te twijfelen of er ooit nog wel een Dynamo gaat komen

nouja..dat word dan weer Wacken en Waldrock dit jaar

I feel like a hoochiemumma
pi_3528633
Geruchten met een hoge waarschijnlijkheid van zelfs waar zijn doen momenteel de ronde m.b.t. TOCH Dynamo 2002. Children Of Bodom heeft in ieder geval op haar officiele website staan dat ze er spelen! Hier is een nieuws item met meer info in het Nederlands voor de geïnteresseerde.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 maart 2002 @ 18:54:18 #59
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3529122
Vicious Rumors he? nou wat zei ik, op 11 of 12 februari?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_3529466
ik word hier zo strontziek van he!!!! ik woon in Weert, dus kan ik wel wat zeggen over dynamo: dat het hier niet plaats kan vinden is mierengeneuk van de kutgemeente!!! dus met andere woorden: geen dynamo. dt is op zich niet zo erg voor mij want dat wou ik toch al niet maar........ maandag de 20ste is pinkpop (waar ik wel heel graag naartoe wil!) en dinsdag de 21ste heb ik mijn eerste examen!!!! wie verzint die kutdata!!!!!!!!!!!!!!
hmmmm
pi_3529668
boeit mij niet maar..

ze moeten niet lullen, dat gezeik met Dancevalley was helemaal opgeblazen

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_3549399
Inmiddels heeft iemand van Bospop in het Bospop Gastenboek laten weten dat er een DERDE BOSPOP DAG komt. Zoals eerder vermeld is dit natuurlijk Dynamo Open Air met Children Of Bodom. Later vandaag volgt hierover (als bron wederom Bospop site tzt) meer informatie.
pi_3555392
Zoals eerder beloofd nu meer, de kogel is officieel door de kerk en Dynamo gaat dus door:

Bron: Festivalinfo.nl
Hoewel de Bospop organisatie vanochtend al aangaf dat er een derde dag aan het festival geplakt zou worden, is Aardschok de eerste betrouwbare bron geworden die op haar site het beestje bij de naam noemt en meld dat Dynamo Open Air in 2002 toch doorgaat.

"Aansluitend op de twee Bospop-dagen op 12 en 13 juli, is zondag 14 juli het terrein geheel voor Dynamo beschikbaar", aldus het hardrock en metal trendsettende tijdschrift.

Hoewel Aardschok nog geen namen noemt, is het dankzij de officiële website van Children Of Bodom toch al bekend dat deze zeer populaire en technisch orginele Finse metalband op DOA 14 Juli op Dynamo spelen zal!

De geruchten bleken dus gegrond te zijn. Voor Bospop zijn ook al heel wat leuke namen bekend gemaakt. Voor metalfans zit hier veel lekkers bij. Check hier de Bospop line-up uit.

pi_3555753
quote:
Op maandag 18 maart 2002 19:27 schreef tim-f het volgende:
maandag de 20ste is pinkpop (waar ik wel heel graag naartoe wil!) en dinsdag de 21ste heb ik mijn eerste examen!!!! wie verzint die kutdata!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie het probleem niet

Je kunt toch beiden makkelijk doen.
Pinkpop is al om een uur of 11 afgelopen. Dus dan ben je mooi optijd terug om te slapen of om nog ff te leren

No worries.....

pi_3556148
w000000t!!!!
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 20 maart 2002 @ 19:58:27 #66
12008 maanmeisje
is irritant wazig..
pi_3556742
jaaaa.. dan maar in dit topic..

WOEHOEEEEEEEEEEEEE

pi_3556835
  woensdag 20 maart 2002 @ 20:20:10 #68
1358 Xhorder
He's back...
pi_3556993
Woohooo!
... na vijf jaar
pi_3561311
Van de Dynamo Site (www.dynamo.nl):
quote:
Beste vrienden,
De geruchten zullen je niet zijn ontgaan. Wel Dynamo? Geen Dynamo?
Zou het wonder nog geschieden of niet? De bladen, kranten en websites hadden het er maar druk mee. En wij konden niets anders doen dan ons stil houden terwijl we werkten aan de toekomst van Dynamo Open Air. Maar eindelijk hebben we nieuws voor je!

Ten eerste: we hebben een nieuw terrein gevonden! En wel in Nuenen! Vlak bij Eindhoven. Maar...
pas vanaf volgend jaar, 2003. Het terrein is groot genoeg voor een meerdaagse Dynamo met camping voor ongeveer 25.000 personen. En het ziet er naar uit dat we er ook voor langere tijd, dus meerdere jaren, terecht kunnen.

Ten tweede: er komt dit jaar toch nog een soort van Dynamo Open Air.
Eigenlijk hadden we de hoop al opgegeven, maar het Bospop-festival reikte ons de helpende hand. Bospop vindt dit jaar plaats op 12 en 13 juli, zoals altijd in Weert. Zij kwamen met het prachtige voorstel om ons eenmalig onderdak te verschaffen, op zondag 14 juli. Waarvoor natuurlijk onze grote dank!
Details hebben we nog niet voor je omdat pas vandaag (20 maart) het idee is goedgekeurd door de gemeente Weert. Meer nieuws volgt binnenkort.

Bedankt voor je geduld en bedenk: alles komt goed!

Gegroet,
Het Dynamo team.

Dus vanaf 2003 weer een echte DOA festival!
  donderdag 21 maart 2002 @ 08:00:37 #70
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_3561342
Kijk dat willen we horen!!!!
Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
pi_3562735
Nu maar hopen op een fatsoenlijk programma (waar wat mij betreft Within Temptation NIET thuishoort...net als Korn en Slipknot op de laatste editie).
Jesus saves but death prevails.
pi_3562767
de toten hosen mogen ook thuisblijven
pi_3563162
Dit is echt wel het betere nieuws... Het maakt me dag weer (bijna) goed

pi_3566150
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 10:58 schreef Shivo het volgende:
Nu maar hopen op een fatsoenlijk programma (waar wat mij betreft Within Temptation NIET thuishoort...net als Korn en Slipknot op de laatste editie).
Da's dan pech voor jou aangezien Within Temptation voor DOA inmiddels bevestigd is. Waar je misschien wel blij mee bent (en terecht) is het nieuws dat ook Peter Pan Speedrock speelt.
pi_3569681
Within Temptation hoort op DOA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')