HET GAAT NIET DOOR IN GRONINGEN
verdomme..
dus ik verdwijn in n stil donker hoekje en laat me bekogelen met taarten..
Maar da's natuurlijk weer dieptriest
quote:connectiesssssssss.. (ik heb dynamopapa)
Op dinsdag 11 december 2001 20:44 schreef Tokus het volgende:
waar van weet je dat?
enne.. ze zijn op zoek naar n nieuwe locatie..
maar ik heb r weinig vertrouwen meer in..
bahbahbahbah
nouja..dat word dan weer Wacken en Waldrock dit jaar
ze moeten niet lullen, dat gezeik met Dancevalley was helemaal opgeblazen
Bron: Festivalinfo.nl
Hoewel de Bospop organisatie vanochtend al aangaf dat er een derde dag aan het festival geplakt zou worden, is Aardschok de eerste betrouwbare bron geworden die op haar site het beestje bij de naam noemt en meld dat Dynamo Open Air in 2002 toch doorgaat.
"Aansluitend op de twee Bospop-dagen op 12 en 13 juli, is zondag 14 juli het terrein geheel voor Dynamo beschikbaar", aldus het hardrock en metal trendsettende tijdschrift.
Hoewel Aardschok nog geen namen noemt, is het dankzij de officiële website van Children Of Bodom toch al bekend dat deze zeer populaire en technisch orginele Finse metalband op DOA 14 Juli op Dynamo spelen zal!
De geruchten bleken dus gegrond te zijn. Voor Bospop zijn ook al heel wat leuke namen bekend gemaakt. Voor metalfans zit hier veel lekkers bij. Check hier de Bospop line-up uit.
quote:Ik zie het probleem niet
Op maandag 18 maart 2002 19:27 schreef tim-f het volgende:
maandag de 20ste is pinkpop (waar ik wel heel graag naartoe wil!) en dinsdag de 21ste heb ik mijn eerste examen!!!! wie verzint die kutdata!!!!!!!!!!!!!!
Je kunt toch beiden makkelijk doen.
Pinkpop is al om een uur of 11 afgelopen. Dus dan ben je mooi optijd terug om te slapen of om nog ff te leren
No worries.....
quote:Dus vanaf 2003 weer een echte DOA festival!
Beste vrienden,
De geruchten zullen je niet zijn ontgaan. Wel Dynamo? Geen Dynamo?
Zou het wonder nog geschieden of niet? De bladen, kranten en websites hadden het er maar druk mee. En wij konden niets anders doen dan ons stil houden terwijl we werkten aan de toekomst van Dynamo Open Air. Maar eindelijk hebben we nieuws voor je!Ten eerste: we hebben een nieuw terrein gevonden! En wel in Nuenen! Vlak bij Eindhoven. Maar...
pas vanaf volgend jaar, 2003. Het terrein is groot genoeg voor een meerdaagse Dynamo met camping voor ongeveer 25.000 personen. En het ziet er naar uit dat we er ook voor langere tijd, dus meerdere jaren, terecht kunnen.Ten tweede: er komt dit jaar toch nog een soort van Dynamo Open Air.
Eigenlijk hadden we de hoop al opgegeven, maar het Bospop-festival reikte ons de helpende hand. Bospop vindt dit jaar plaats op 12 en 13 juli, zoals altijd in Weert. Zij kwamen met het prachtige voorstel om ons eenmalig onderdak te verschaffen, op zondag 14 juli. Waarvoor natuurlijk onze grote dank!
Details hebben we nog niet voor je omdat pas vandaag (20 maart) het idee is goedgekeurd door de gemeente Weert. Meer nieuws volgt binnenkort.Bedankt voor je geduld en bedenk: alles komt goed!
Gegroet,
Het Dynamo team.
quote:Da's dan pech voor jou aangezien Within Temptation voor DOA inmiddels bevestigd is. Waar je misschien wel blij mee bent (en terecht) is het nieuws dat ook Peter Pan Speedrock speelt.
Op donderdag 21 maart 2002 10:58 schreef Shivo het volgende:
Nu maar hopen op een fatsoenlijk programma (waar wat mij betreft Within Temptation NIET thuishoort...net als Korn en Slipknot op de laatste editie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |