Misschien wel een leuk idee..
Vraag hier of een bepaald stuk software bestaat onder
Linux..
Even een voorbeeldje:
> "Is er zoiets als Visio onder Linux?"
Ja, het heet Dia, en dat kan je hier vinden..
En het ziet er zo uit...
quote:Leuk, heeft het ook de autodiscoveryzut die in Visio zit?(routertje opgeven en daarna tekent viso zelf je netwerk uit)
Op donderdag 29 november 2001 10:51 schreef CaPS_ het volgende:
> "Is er zoiets als Visio onder Linux?"
Ja, het heet Dia, en dat kan je
quote:De functionaliteit is vrij beperkt, als ik het zo even snel bekijk. Jammer. Ik had het wel willen proberen. Maar ik moet toch echt minimaal dezelfde functionaliteit hebben wil ik iets anders gaan gebruiken dan visio.
Op donderdag 29 november 2001 10:56 schreef CaPS_ het volgende:
Dat moet je maar aan de Auteur vragen he?
Volgende vraag: Bestaat er een goed projectmanagement app, compleet met groupware functionaliteit en een ingebouwd simpel op te zetten intranetservertje? Uiteraard moet het gewoon te integreren zijn in je office applicatie.
quote:Het doel van deze topic is niet jou iets anders te laten
Op donderdag 29 november 2001 11:09 schreef links234 het volgende:[..]
De functionaliteit is vrij beperkt, als ik het zo even snel bekijk. Jammer. Ik had het wel willen proberen. Maar ik moet toch echt minimaal dezelfde functionaliteit hebben wil ik iets anders gaan gebruiken dan visio.
Er is zo immens veel software beschikbaar dat je echt
door de bomen het bos niet meer ziet. Vooral omdat veel
van deze groepen totaal geen actie ondernemen om hun product
te promoten.
quote:
Volgende vraag: Bestaat er een goed projectmanagement app, compleet met groupware functionaliteit en een ingebouwd simpel op te zetten intranetservertje? Uiteraard moet het gewoon te integreren zijn in je office applicatie.
Kheb ooit wel een of andere Project management proggie
gezien ergens. Maar kan het zo snel niet vinden..
quote:Frankly, I don't give a shit what i'm using. Zolang ik maar minstens dezelfde functionaliteit heb in een pakket als het pakket wat ik ervoor gebruikte. Anders heb je geen reden om over te stappen, toch? (dit geldt trouwens voor alle appz. Niet speciaal windows vs linux appz.)
Op donderdag 29 november 2001 11:24 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Het doel van deze topic is niet jou iets anders te laten
gebruiken maar juist degenen die Linux (of andere Unices)
willen proberen de kans te geven om te zien of een bepaald
programma bestaat dat ze nodig hebben.
- Een illustratiepakket met het kaliber van Adobe Illustrator
- Flash authoring
- Video authoring
- Audio editing
etc. etc.
Qua multimedia is er een LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONG way to go voor Linux.
quote:Je wilt toch niet serieus beweren dat dat ook maar voor 10% kan wedijveren met Adobe Illustrator of wel?
Op donderdag 29 november 2001 11:41 schreef CaPS_ het volgende:
Als ik KIllustrator zeg ga je zeker met een grote
moker achter me aan rennen ?
Sure, het is een leuk maar het duurt nog jaren voordat het op het zelfde niveau is.
Het zelfde geldt voor the Gimp. Ook ERG leuk maar bij lange na geen Photoshop killer.
quote:Ik heb geen idee, ik doe geen Graphics.
Op donderdag 29 november 2001 11:45 schreef TheMarco het volgende:[..]
Je wilt toch niet serieus beweren dat dat ook maar voor 10% kan wedijveren met Adobe Illustrator of wel?
Sure, het is een leuk maar het duurt nog jaren voordat het op het zelfde niveau is.
Het zelfde geldt voor the Gimp. Ook ERG leuk maar bij lange na geen Photoshop killer.
quote:Ook leuk. Kijk, het begin is er wel voor veel dingen maar come on, is dit een Cubase (PC) of ProTools (Mac) killer?
Op donderdag 29 november 2001 11:45 schreef CaPS_ het volgende:
Audio editing:
Don't think so...
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt een fan van OSS spul en Linux enzo maar de echte KILLER tools zijn er gewoon nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |