quote:Ben het hier helemaal mee eens!
29 November 2001 07:30
Watchers zijn Ed zatHij zegt dat Kelly een "vieze vuile geile robot" is, en gehandicapte kinderen zou hij "het liefste weggooien". De Watchers zijn hem goed zat, en zien het liefst dat de walgelijke, boerende, schetenlatende, asociale, hakenkruisdragende, niet goed bij zijn hoofd zijnde Ed onmiddelijk, direct, nu, gelijk, zonder pardon uit het huis verwijdert wordt. Het is onbegrijpelijk dat deze vent is geselecteerd, hij laat het afweten tijdens battles en geeft anderen de schuld van zijn falen. Zijn optreden kan niet zonder hevige edits om zeven uur uitgezonden worden. Hummie doe iets!!!
Deze lul schoffeert en beledigt mensen. Een beetje respect voor andere mensen is Ed vreemd, dus wordt het tijd dat hij dit leert!
Voor mij mag er ook een Fok! actie komen om Ed per direct het huis uit te laten zetten!!
BB moet een doorsnee zijn van de nederlandse samenleving. In die samenleving lopen ook figuren als Ed rond.
Typisch een aktie van dat moralisten forum.
Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar daar zijn wel grenzen aan.
Wel eens bij stilgestaan hoe het zal zijn als je een gehandicapt kind hebt en je zit om 7 uur voor de TV te kijken? Of hoe de ouders van Kelly zich moeten voelen (als ze mijn zus zou zijn zou ik haar er geloof ik uit willen halen).
Ed is wat mij betreft een grens overgegaan, dus weg met die hufter.
quote:ik ben het wel met het hem eens
Hij zegt dat Kelly een "vieze vuile geile robot" is, en gehandicapte kinderen zou hij "het liefste weggooien".
Ik geloof niet dat ik daaraan voldoe
Maar het vervroegd verwijderen van Ed is niet noodzakelijk. Uiteindelijk gaat hij toch het einde van het programma niet halen. Ik zie niet in waarom zijn akties zouden moeten leiden tot verwijdering. Hij zet zichzelf te kijk voor de natie. Hij draagt daarvoor zijn eigen verantwoordelijkheid.
Op het moment dat BB ingrijpt geeft zij meteen een waardeoordeel over de persoon van Ed.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 29-11-2001 09:40]
quote:Ik vind van wel, maar dat staat hier los van.
Op donderdag 29 november 2001 09:39 schreef marky het volgende:
Moralist
Schrijver over de zeden, schrijver die vooral het zedelijk aspect in zijn beschouwingen betrekt.Ik geloof niet dat ik daaraan voldoe
En dat Ed cool of stoer is, dat hebben we afgelopen week wel gezien hoe dapper hij echt is.
Het zou een goed signaal zijn als zo iemand een keer een tik op zijn handen krijgt.
Het gaat hier niet om 'moraal' het gaat hier om sociaal gedrag en dat van Ed is anti-sociaal.
In een groep is het vrij normaal dat je je houdt aan bepaalde grenzen en als je daar niet aan houdt staat er een 'sanctie' op.
quote:Ed is helemaal niet cool!!
Op donderdag 29 november 2001 09:39 schreef snellejelle het volgende:
Ik vind Ed wel cool! Zonder hem zou er geen flikker aan zijn....
Wat een ongelovelijke eikel, zelf niks durven, maar achteraf roepen dat tie het allemaal wel gedurfd had! Duh!!!!
En nee, hij hoeft er van mij nog niet uit, laat hem zichzelf maar ontzettend voor gek zetten op tv, dan merkt hij na BB wel wat we van hem vinden!
En Kelly, ik ben niet kapot van haar, maar gisteravond in die bak met gore maden had ik grote bewondering voor haar!!
Ozo!
mocht dit wel zo zijn, dan moet hier door yorout tegen worden opgetreden..
mocht dit niet zo zijn, kappe met dit soort insinuaties
zo dat moest ik ff kwijt.
(Ed = NOT nice)
quote:Hallooo,
Op donderdag 29 november 2001 11:00 schreef Smike het volgende:
Waar mensen zich soms allemaal druk om maken...
Waar zitten we hier anders voor?
quote:Tja, om nou van Hummie te eisen dat iemand het huis uit gaat omdat hij een lul is, vind ik wat ver gaan.
Op donderdag 29 november 2001 11:01 schreef Spablauw het volgende:
Hallooo,Waar zitten we hier anders voor?
quote:Maar dan wel via de normale procedure.
Op donderdag 29 november 2001 11:11 schreef Frogman het volgende:
Ed rot op!!! Jij bent DE ZWAKSTE SCHAKEL!!!
quote:Ik ook
Op donderdag 29 november 2001 11:24 schreef Vixen het volgende:
Toen ik de topic las dacht ik dat Ed vrijwillig het huis uit was.
Ja, een battle laat de langste boer, of noem 30 verschillende cementsoorten op, dat
zou hij wel willen.
Wat een ontzettende zeikerd zeg! Had dan lekker met Get the picture meegedaan.
of is dat ook nog te moeilijk. Wat had je dan verwacht?
Hij is nou niet echt reclame, hij bevestigd het stereotiep alleen maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |