abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 november 2001 @ 09:21:18 #1
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2324844
Van Mediawatchers:
quote:
29 November 2001 07:30

Watchers zijn Ed zat

Hij zegt dat Kelly een "vieze vuile geile robot" is, en gehandicapte kinderen zou hij "het liefste weggooien". De Watchers zijn hem goed zat, en zien het liefst dat de walgelijke, boerende, schetenlatende, asociale, hakenkruisdragende, niet goed bij zijn hoofd zijnde Ed onmiddelijk, direct, nu, gelijk, zonder pardon uit het huis verwijdert wordt. Het is onbegrijpelijk dat deze vent is geselecteerd, hij laat het afweten tijdens battles en geeft anderen de schuld van zijn falen. Zijn optreden kan niet zonder hevige edits om zeven uur uitgezonden worden. Hummie doe iets!!!

Ben het hier helemaal mee eens!

Deze lul schoffeert en beledigt mensen. Een beetje respect voor andere mensen is Ed vreemd, dus wordt het tijd dat hij dit leert!

Voor mij mag er ook een Fok! actie komen om Ed per direct het huis uit te laten zetten!!

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 29 november 2001 @ 09:25:15 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2324853
Nee niet mee eens. Omdat dan het normale verloop van het programma stoort.

BB moet een doorsnee zijn van de nederlandse samenleving. In die samenleving lopen ook figuren als Ed rond.

Typisch een aktie van dat moralisten forum.

donderdag 29 november 2001 @ 09:30:23 #3
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2324876
Moralist? Heb je je eigen reacties wel eens doorgelezen?? Of ken je gewoon de definitie van moralist niet?

Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar daar zijn wel grenzen aan.
Wel eens bij stilgestaan hoe het zal zijn als je een gehandicapt kind hebt en je zit om 7 uur voor de TV te kijken? Of hoe de ouders van Kelly zich moeten voelen (als ze mijn zus zou zijn zou ik haar er geloof ik uit willen halen).

Ed is wat mij betreft een grens overgegaan, dus weg met die hufter.

Your games are death
With every breath
  donderdag 29 november 2001 @ 09:34:28 #4
6654 Lorn
vergeten door iedereen
pi_2324891
Ik wil niet goed praten wat Ed doet maar die Kelly spoort voor geen meter. Wat een irritant persoontje is dat zeg. Als 't niet aan 't huilen is dan loopt 't wel te schelden en te doen. Kan me daar best wel een beetje aan lopen ergeren. Snap er dan ook niks van dat ze zo populair is/was.
It's not the despair, Laura. I can take the despair. It's the hope.
pi_2324898
quote:
Hij zegt dat Kelly een "vieze vuile geile robot" is, en gehandicapte kinderen zou hij "het liefste weggooien".
ik ben het wel met het hem eens
  donderdag 29 november 2001 @ 09:39:08 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2324918
Moralist
Schrijver over de zeden, schrijver die vooral het zedelijk aspect in zijn beschouwingen betrekt.

Ik geloof niet dat ik daaraan voldoe

Maar het vervroegd verwijderen van Ed is niet noodzakelijk. Uiteindelijk gaat hij toch het einde van het programma niet halen. Ik zie niet in waarom zijn akties zouden moeten leiden tot verwijdering. Hij zet zichzelf te kijk voor de natie. Hij draagt daarvoor zijn eigen verantwoordelijkheid.

Op het moment dat BB ingrijpt geeft zij meteen een waardeoordeel over de persoon van Ed.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 29-11-2001 09:40]

pi_2324922
Ik vind Ed wel cool! Zonder hem zou er geen flikker aan zijn....
  donderdag 29 november 2001 @ 09:46:50 #8
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2324988
quote:
Op donderdag 29 november 2001 09:39 schreef marky het volgende:
Moralist
Schrijver over de zeden, schrijver die vooral het zedelijk aspect in zijn beschouwingen betrekt.

Ik geloof niet dat ik daaraan voldoe

Ik vind van wel, maar dat staat hier los van.

En dat Ed cool of stoer is, dat hebben we afgelopen week wel gezien hoe dapper hij echt is.

Het zou een goed signaal zijn als zo iemand een keer een tik op zijn handen krijgt.
Het gaat hier niet om 'moraal' het gaat hier om sociaal gedrag en dat van Ed is anti-sociaal.
In een groep is het vrij normaal dat je je houdt aan bepaalde grenzen en als je daar niet aan houdt staat er een 'sanctie' op.

Your games are death
With every breath
  donderdag 29 november 2001 @ 09:48:22 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2324998
Ed ie een nerd. Van mij mag ie ook exit.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2325089
... gewoon nog een weekje geduld
pi_2325093
quote:
Op donderdag 29 november 2001 09:39 schreef snellejelle het volgende:
Ik vind Ed wel cool! Zonder hem zou er geen flikker aan zijn....
Ed is helemaal niet cool!!
Ed is een verschrikkelijke grote lafbek, met een muil waaruit alleen maar gore trash komt!!

Wat een ongelovelijke eikel, zelf niks durven, maar achteraf roepen dat tie het allemaal wel gedurfd had! Duh!!!!

En nee, hij hoeft er van mij nog niet uit, laat hem zichzelf maar ontzettend voor gek zetten op tv, dan merkt hij na BB wel wat we van hem vinden!

En Kelly, ik ben niet kapot van haar, maar gisteravond in die bak met gore maden had ik grote bewondering voor haar!!
Ozo!

pi_2325420
btw ik heb Ed trouwens nog geen 1 keer een hakenkruis zien dragen.........

mocht dit wel zo zijn, dan moet hier door yorout tegen worden opgetreden..

mocht dit niet zo zijn, kappe met dit soort insinuaties

[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
pi_2325432
Ed is een vieze, vuile, gore, asociale, achterbakse, niet te doorgronden en pessimistische KLOOTZAK !

zo dat moest ik ff kwijt.
(Ed = NOT nice)

________
Blaat
pi_2325439
Waar mensen zich soms allemaal druk om maken...
O+. Ripley. O+.
pi_2325453
Zou her ook bang zijn voor maden?
Denk het niet. Hij is er zelf eentje.
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_2325456
quote:
Op donderdag 29 november 2001 11:00 schreef Smike het volgende:
Waar mensen zich soms allemaal druk om maken...
Hallooo,

Waar zitten we hier anders voor?

pi_2325467
quote:
Op donderdag 29 november 2001 11:01 schreef Spablauw het volgende:
Hallooo,

Waar zitten we hier anders voor?

Tja, om nou van Hummie te eisen dat iemand het huis uit gaat omdat hij een lul is, vind ik wat ver gaan.
O+. Ripley. O+.
pi_2325534
Stoere gast die Ed...Kicken hoofddoekje met doodskoppen erop, ruige baard, tatoos, slaat buiten het BB huis iedereen direct op zijn bek, houdt van ruige muziek. Ja die Ed... een kanjer. Oh ja hoe zat het ook alweer met die 5 uur hardloop battle?! Onze stoere Ed begint daar niet aan. Sorry jongens, battle verloren. En hoe zat dat eergisteren ook alweer?! 'Ik begin er niet aan!!!' Oh wat een flinke en stoere vent, als het erop aan komt is Ed er niet, maar geeft hij ook nog eens commentaar op een domme en ongenuanceerde wijze. Wat een sukkel, loser, wat een ontzettende lul, met de een gedicht voor zijn moeder op zijn arm. Ed rot op!!! Jij bent DE ZWAKSTE SCHAKEL!!!
sommigen kijken zonder te zien, anderen zien zonder te kijken, wij zien en kijken verder. De verderkijkers
  donderdag 29 november 2001 @ 11:13:50 #19
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2325551
quote:
Op donderdag 29 november 2001 11:11 schreef Frogman het volgende:
Ed rot op!!! Jij bent DE ZWAKSTE SCHAKEL!!!
Maar dan wel via de normale procedure.
  donderdag 29 november 2001 @ 11:21:22 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2325627
Om Ed moet ik alleen maar heel hard lachen. Die jongen is een sociaal gemankeerde, botte, aardsluie, smerige dombo met een oedipuscomplex en het iq/eq van een amoebe. Die gaat het nergens redden. Niet in het huis en niet daarbuiten.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 29 november 2001 @ 11:24:42 #21
16612 Vixen
Disney Devil
pi_2325671
Toen ik de topic las dacht ik dat Ed vrijwillig het huis uit was. Misschien de topic wat aanpassen?
  donderdag 29 november 2001 @ 11:26:37 #22
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2325695
quote:
Op donderdag 29 november 2001 11:24 schreef Vixen het volgende:
Toen ik de topic las dacht ik dat Ed vrijwillig het huis uit was.
Ik ook
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 29 november 2001 @ 11:40:19 #23
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_2325875
Was het maar waar!!! Als ik voor iemand geen greintje respect kan opbrengen is het voor Ed. Hij is wel een heel erg moederskindje en heeft geen greintje mensenkennis. Ben van nog een paar andere mensen ook niet echt gecharmeerd (Andries), maar Ed heeft het met zijn uitspraken wel heel erg bij mij verknald. Ik dacht eerst dat hij alleen een beetje dom was, maar dat geboer, gefart en die nazi-achtige uitspraken maken me toch heel erg boos! en benieuwd of er ook mensen zijn die pro- Ed zijn... In mijn omgeving n ieder geval niet.
  donderdag 29 november 2001 @ 11:43:15 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_2325915
Ja! En die Frank moet ook het huis uit!
Die loopt ook de hele tijd maar te schelden en heeft ook geen manieren!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 29 november 2001 @ 11:48:24 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_2326009
Gaat-ie nog zitten zeiken ook dat er geen battles voor hem bij zitten.
Dat is toch zijn eigen schuld hij is te lui, te schijterig, te simpel.

Ja, een battle laat de langste boer, of noem 30 verschillende cementsoorten op, dat
zou hij wel willen.

Wat een ontzettende zeikerd zeg! Had dan lekker met Get the picture meegedaan.
of is dat ook nog te moeilijk. Wat had je dan verwacht?
Hij is nou niet echt reclame, hij bevestigd het stereotiep alleen maar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')