Dit gloednieuwe centrum op Fokeiland biedt plaats aan een royaal gevulde bar, een klein,
knus restaurant en een geweldig terras dat uitkijkt op de haven van Fok!eiland.
In het centrum staan 2 pooltafels, een dartbord, een voetbalspel en gokkasten tot jullie beschikking.
Aan de bar kunnen diverse gezelsschapsspelletjes én midgetgolfclubs worden geleend
En natuurlijk staat er ook een juke box zodat er altijd de muziek gedraaid kan worden waar jullie op dat moment voor in de stemming zijn!
Naast het restaurant is ook een uitgebreid boekenhoekje waar je kosteloos de laatste spannende avonturen kunt lezen.
Wil je je even terugtrekken dan kan dat in één van de gezellig zithoekjes
Of in een romantisch ingerichte kamer waar thaise masseuses je graag verwennen
terwijl de zachte klanken van Japanse muziek op de achtergrond klinken.
Naast het centrum ligt onze fantastische space-midgetgolfbaan met zwevende planeten en sterren.
Kom gezellig een balletjes slaan en waan je op een andere planeet.
Achter het centrum ligt een prachtige geheime tuin met romantische nisjes met relaxbankjes een klaterende fontein en de prachtige rozenstruiken. Via deze doorgang te bereiken:
Omdat het centrum aan het water ligt, kunnen jullie hier natuurlijk ook terecht voor de verhuur van jet-ski's, een ritje op de bananenboot, power-kites, surfplanken, waterfietsen, speedboten of een romantisch tochtje met een roeiboot.... Huur en reserveringen kun je regelen bij de buitenbar
Het centrum is 24 uur per dag 7 dagen in de week geopend, bij afwezigheid van de eigenaressen
volstaat een briefje op het prikbord waarop je noteerd wat je hebt geleend.
Om de opening van het nieuwe centrum te vieren houden wij a.s. donderdag
OPEN DAG en is de drank en verhuur van alle producten geheel gratis.
Dus kom allemaal naar HET Fok!vrijetijdscentrum van Faat en Odulla!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 28-11-2001 16:54]
Fijn Atrimar... dat je niet boos bent, niet van die hartkleppen!
Iemand nog een wijntje?
Oei jammer van de souflé en u heeft er nog wel zoveel werk aan gehad
U mag zelf ook wel een beetje gaan fitnessen hoor , dan kijk ik wel toe
Nee, Atrimar, we hebben hier een heel mooi vrouwtje voor... om maar in de woorden van Kasper te spreken.
Vanavond? Of wil je meteen? Ze is nog vrij.
Zo, die is wel even bezig.
* Odulla loopt terug naar de bar en schenkt voor zichzelf nog een wijntje in.
Schenk voor mij ook maar een glaasje wijn in Odulla.
Vandaag krijg ik toch geen patienten meer.
Nog iets spannends beleeft in het ziekenhuis Kasper?
Over bevallingen gesproken,* Kasper schuift wat dichter naar Odulla toe, jouw biologische klok tikt ook door. Heb jij weleens nagedacht over een baby?
ik snap best dat u als gerespecteerd dokter zijnde graag de vrouwen wilt versieren zoals in bepaalde tv serie's wordt gedaan. Maar denk u nu echt dat men daar nog intrapt ?
U legt het er zo dik boven op dat het haast wel komisch is hoor ..
quote:*kuch*
Op woensdag 28 november 2001 15:33 schreef Odulla het volgende:
Maar dan wel met de man van mijn dromen....
*zucht*
quote:Het vrijetijdscentrum, beste Simon, is bedoeld als ontmoetingsplaats. M.a.w. hier kan je mede-eilanders ontmoeten, leren kennen en vervolgens sex mee hebben.
Op woensdag 28 november 2001 15:34 schreef RoboTech het volgende:
Ehh .. Dr. Kasper, dit is toch een vrije tijds centrumgeen dating box ? of toch wel.
ik snap best dat u als gerespecteerd dokter zijnde graag de vrouwen wilt versieren zoals in bepaalde tv serie's wordt gedaan. Maar denk u nu echt dat men daar nog intrapt ?
U legt het er zo dik boven op dat het haast wel komisch is hoor ..
En ja, de vrouwtjes trappen er zeker nog steeds in.
quote:
Op woensdag 28 november 2001 15:34 schreef RoboTech het volgende:
Ennne... Kasper, sowy, maar ik heb het over de man van mijn dromen.
Nog een wijntje dan maar Kassie?
* Simon denkt even terug aan de oude planeet waar hij vandaan komt. Daar hadden ze café's Discotheken etc.. Daar ontmoette je de vrouwen en had je veel plezier. De oude tijd, af en toe is het een gemis.
Ze is gewoon de vrouw van m'n dromen, de enige en misschien door de verlegenheid is ze daarom onbereikbaar ..
"Zo het gaat over vrouwen hoor ik?"
Maar volgens mij vindt Faat jou ook wel leuk hoor, of ik moet het helemaal verkeerd zien...
Dus waarom verras je haar niet gewoon?
Phoenixx wandelt het Vrije Tijds Centrum in. Vol bewondering kijkt ze rond zich heen.
* Faat, Odulla - mijn complimenten! Het ziet er hier fantastisch uit!
Oh, eh, heren... - Phoenixx maakt een charmante buiging naar de aanwezige heren - * u ook een goedemiddag natuurlijk!
En yep, we hebben het over vrouwen. Misschien kan jij Simon advies geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |