Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
compromis op het Golfer Decreet:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit de Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1.
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.27a - 24/11/2001
quote:Mooi. Ga je gang...
Op dinsdag 27 november 2001 23:18 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ik ben er weer
quote:geef maar een T?
Op dinsdag 27 november 2001 23:22 schreef k_man het volgende:[..]
Mooi. Ga je gang...
quote:Nou ja zeg.
Op dinsdag 27 november 2001 23:24 schreef Knuffelbeertje het volgende:
geef maar een T?
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 22:32 schreef k_man het volgende:
Andere dan: welke man (behalve je eigen) en welke vrouw heb je het laatst naakt gezien, en hoe zit dat andersom
quote:Een exvriendin van me met haar man.is een paar maanden geleden geweest in een zwembadsuite in een hotel.was verjaardag van hem.
Op dinsdag 27 november 2001 23:28 schreef k_man het volgende:[..]
Nou ja zeg.
[..]
en nee denk maar niet dat ik terug ben want ik verveel me gewoon echt.
quote:Heee NaRRaToR!
Op woensdag 28 november 2001 00:50 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR verveeld zich heeeeeeel erg doe maar een T-tje plzen nee denk maar niet dat ik terug ben want ik verveel me gewoon echt.
quote:nie veel ben druk geweest met school moest ff 5 werkstukken maken en een bezoek brengen aan de HCC computer Beurs voor school. heb daar een Maxtor hdd gekocht van 60 GB 5400 RPM.
Op woensdag 28 november 2001 00:54 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Heee NaRRaToR!
Wat heb je de laatste paar dagen zoal uitgespookt, en hoe komt het dat je je op dit moment verveeld?
ehmz wrom ik me verveel omdat ik geen huiswerk te doen heb atm en ik niet zou weten wat ik moet doen. ik ben ook maar een beetje nutteloos DivX films aan het downen :& heb ik vanacht nog iets te doen
quote:GG
Op woensdag 28 november 2001 01:24 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
nie veel ben druk geweest met school moest ff 5 werkstukken maken en een bezoek brengen aan de HCC computer Beurs voor school. heb daar een Maxtor hdd gekocht van 60 GB 5400 RPM.
ehmz wrom ik me verveel omdat ik geen huiswerk te doen heb atm en ik niet zou weten wat ik moet doen. ik ben ook maar een beetje nutteloos DivX films aan het downen :& heb ik vanacht nog iets te doen
NaRRa nog een T ???
quote:Nee dank je er valt hier toch geen hol te beleven
Op woensdag 28 november 2001 01:47 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
GG
NaRRa nog een T ???
* NaRRaToR gaat maar eens slapen.
voor de mensen die denken dat ik nu dus trug ben bij TorD hebben het fout en nee ik ben niet schizofreen hoor
quote:Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Op woensdag 28 november 2001 07:11 schreef calvobbes het volgende:
Mogge Blauwe Schimmelkaas!
quote:Ha fijn, de eerste lach van vandaag!
Op woensdag 28 november 2001 07:11 schreef Dave het volgende:Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
quote:Ook goedemorgen trouwens
Op woensdag 28 november 2001 07:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ha fijn, de eerste lach van vandaag!
quote:Neuh, volgens mij niet. Is een beetje ingekakt...
Op woensdag 28 november 2001 07:15 schreef Dave het volgende:
Heb ik nog wat gemist na een uur of 22.00 gisteravond? (M.a.w. loont het de moeite om terug te lezen?)
Goedemorgen
quote:T: waar uit bestond je ontbijt van vandaag (of: waaruit gaat het bestaan)?
Op woensdag 28 november 2001 07:17 schreef calvobbes het volgende:[..]
Neuh, volgens mij niet. Is een beetje ingekakt...
Goedemorgen
quote:Het bestond uit kopje thee, twee beschuitjes met hagelslag en glas appelsap!
Op woensdag 28 november 2001 07:19 schreef Dave het volgende:T: waar uit bestond je ontbijt van vandaag (of: waaruit gaat het bestaan)?
quote:Lekker! Beschuit met hagelslag!
Op woensdag 28 november 2001 07:21 schreef calvobbes het volgende:[..]
Het bestond uit kopje thee, twee beschuitjes met hagelslag en glas appelsap!
nu nog half kopje t en 1 beschuit
quote:Hagelslag met Pindakaas
Op woensdag 28 november 2001 07:23 schreef Dave het volgende:Lekker! Beschuit met hagelslag!
Met pindakaas en hagelslag nog meer
quote:Nee, niet
Op woensdag 28 november 2001 07:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hagelslag met Pindakaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |