quote:Ik weet niet of dat aan jouw PC ligt, ik heb daar ook last van. (Ik heb een P3-800 etc. en Breedband.)
Op woensdag 28 november 2001 00:57 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb een vrij oude pc (133 Mhz, 48 Mb intern geheugen). Het laden van een topic met veel grafisch materiaal stoort bij mij de stream. Bovendien wordt mijn pc er erg traag van. Hierdoor ben ik soms een minuut niet in staat een verslag te schrijven als ik een verslag gepost heb of als ik refresh.
quote:Sorry ik stemde op zoveel mogelijk foto's Mijn Compu is 1 jaar oud en ik heb chello en het laden gaat bij mij erg snel.
Op woensdag 28 november 2001 01:01 schreef APK het volgende:[..]
Ik weet niet of dat aan jouw PC ligt, ik heb daar ook last van. (Ik heb een P3-800 etc. en Breedband.)
quote:Niks geen sorry Moesta, iedereen stemt naar kunnen van zijn of haar eigen PC. Ik ben een fan van MMMXMMX, xolox staat bij mij altijd te pompen, seti staat altijd aan en nog zowat van die dingetjes en de foto's van de hof fotograaf staan op de pagina bij het openen. Als dit niet zou kunnen zou ik ook geen foto's willen...
Op woensdag 28 november 2001 01:11 schreef Moesta het volgende:[..]
Sorry ik stemde op zoveel mogelijk foto's Mijn Compu is 1 jaar oud en ik heb chello en het laden gaat bij mij erg snel.
Maar ik denk inderdaad dat het heel erg frustie is als je lang moet wachten. Dan is zo nu en dan een foto een betere optie.
Helemaal geen foto's of in een ander topic lijkt me wel wat saai worden.
quote:Ethel, het is echt niet de bedoeling dat je minder gaat verslaan. Ik lees jouw stukken graag, maar met een foto erbij kan je je beter inleven.
Op dinsdag 27 november 2001 23:25 schreef Ethel het volgende:
Ik stream echter niet voor mezelf maar voor anderen. Dus ik zal voortaan meer foto's maken en minder verslagen (tja, prioriteiten hoor). Persoonlijk vindt ik het dus jammer, maar het maakt het wel makkelijker voor mij (en voor mijn polsjes). Dus prima, ik pas me aan.
Een ideetje van mijn kant is misschien wel om bij het bericht een link te maken naar een ander topic waar alleen de foto's van die momenten komen te staan? Dan kan je zelf beslissen of je ze wel of niet wil zien.
quote:dan heb ik nog wel een ideetje
Op woensdag 28 november 2001 10:58 schreef Mysti het volgende:
Ik heb gestemd op geen foto's bij de verslagen. Mijn computer laadt al zo traag en af en toe duurt het heel lang voor ze allemaal geladen zijn.Een ideetje van mijn kant is misschien wel om bij het bericht een link te maken naar een ander topic waar alleen de foto's van die momenten komen te staan? Dan kan je zelf beslissen of je ze wel of niet wil zien.
vind het trouwens toch al een slecht excuus aangezien het forum eerst text laad en dan pas plaatjes
dus lezen kan altijd
als je pc er dan toch nog moeite mee heeft zou ik maar eens gaan nadenken over je configuratie
(Oh ja, en iedereen bedankt he!
Zit een RSI behandeling eigenlijk in het ziekenfonds of moeten we inzamelen na BBtB?
)
quote:Misschien is dit een oplossing - een streamshot gallery -, met dank aan Pinball
Op woensdag 28 november 2001 12:51 schreef Pinball in Het Fake Picture topic, deel 8/6 het volgende:
Voor de fotosoepers die nog materiaal nodig hebben: ik heb hier wat screenshots (350) van de streams neergezet, misschien zit er 1 bij waar jullie wat aan hebben.
quote:Wie heeft gezegd dat ik geen plaatjes WIL zien?
Op woensdag 28 november 2001 11:09 schreef dop het volgende:[..]
dan heb ik nog wel een ideetje
schakel je browser zo in dat hij gewoon geen plaatjes laadvind het trouwens toch al een slecht excuus aangezien het forum eerst text laad en dan pas plaatjes
dus lezen kan altijdals je pc er dan toch nog moeite mee heeft zou ik maar eens gaan nadenken over je configuratie
Waar heb je het over met slecht excuus, ik geef alleen mijn mening. Tuurlijk weet ik wel dat foto's langzamer laden als tekst, maar als ik tekst wil lezen lees ik tekst van topics en als ik foto's wil kijken (zoals die van de fake-pictures) dan zorg ik dat ik daar meer tijd voor neem zodat mijn computer rustig de foto's kan opbouwen.
En mijn computer heeft nergens moeite mee, dat ligt aan mijn kabelmaatschappij.
Verder nog op of aanmerkingen?
quote:Helpt niet helaas, hoe hard ik ook nadenk, mijn PC blijft traag
als je pc er dan toch nog moeite mee heeft zou ik maar eens gaan nadenken over je configuratie
Ethel, juist die combinatie van die mooie geschreven streamverslagen van jou en al die anderen *met* de foto's van MMXMMX is zo super, dus ook lekker doorgaan!
voor alle streamers.
Dus alle streamers en fotografen: jullie zijn toppers, keep up the good work!!!
quote:Helemaal mee eens.
Op woensdag 28 november 2001 20:22 schreef Showtime het volgende:
Hierbij richt ik de MMXMMX fanclub op.
Zoveel mogelijk fotos graag, maar voor gebruikers met trage internetverbindingen kan ik me voorstellen dat ze het misschien vervelend vinden. Laten we maar kijken wat de poll uitwijst dan, maar mijn persoonlijke voorkeur is dat MMXMMX zich volledig mag uitleven.
Zeg het maar en ik pas me aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |