abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2001 @ 01:01:29 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_2313326
quote:
Op woensdag 28 november 2001 00:57 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb een vrij oude pc (133 Mhz, 48 Mb intern geheugen). Het laden van een topic met veel grafisch materiaal stoort bij mij de stream. Bovendien wordt mijn pc er erg traag van. Hierdoor ben ik soms een minuut niet in staat een verslag te schrijven als ik een verslag gepost heb of als ik refresh.
Ik weet niet of dat aan jouw PC ligt, ik heb daar ook last van. (Ik heb een P3-800 etc. en Breedband.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2313405
quote:
Op woensdag 28 november 2001 01:01 schreef APK het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan jouw PC ligt, ik heb daar ook last van. (Ik heb een P3-800 etc. en Breedband.)

Sorry ik stemde op zoveel mogelijk foto's Mijn Compu is 1 jaar oud en ik heb chello en het laden gaat bij mij erg snel.
Maar ik denk inderdaad dat het heel erg frustie is als je lang moet wachten. Dan is zo nu en dan een foto een betere optie.
Helemaal geen foto's of in een ander topic lijkt me wel wat saai worden.
Try anything once, twice to be sure
pi_2313460
quote:
Op woensdag 28 november 2001 01:11 schreef Moesta het volgende:

[..]

Sorry ik stemde op zoveel mogelijk foto's Mijn Compu is 1 jaar oud en ik heb chello en het laden gaat bij mij erg snel.
Maar ik denk inderdaad dat het heel erg frustie is als je lang moet wachten. Dan is zo nu en dan een foto een betere optie.
Helemaal geen foto's of in een ander topic lijkt me wel wat saai worden.

Niks geen sorry Moesta, iedereen stemt naar kunnen van zijn of haar eigen PC. Ik ben een fan van MMMXMMX, xolox staat bij mij altijd te pompen, seti staat altijd aan en nog zowat van die dingetjes en de foto's van de hof fotograaf staan op de pagina bij het openen. Als dit niet zou kunnen zou ik ook geen foto's willen...
...
pi_2314363
*Schop*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 28 november 2001 @ 10:41:58 #55
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2314378
Wél foto's, en lekker veel!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 28 november 2001 @ 10:57:23 #56
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2314461
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 23:25 schreef Ethel het volgende:

Ik stream echter niet voor mezelf maar voor anderen. Dus ik zal voortaan meer foto's maken en minder verslagen (tja, prioriteiten hoor). Persoonlijk vindt ik het dus jammer, maar het maakt het wel makkelijker voor mij (en voor mijn polsjes). Dus prima, ik pas me aan.

Ethel, het is echt niet de bedoeling dat je minder gaat verslaan. Ik lees jouw stukken graag, maar met een foto erbij kan je je beter inleven.
Deze poll is echt geen kritiek op jou, meer een opsteker voor MMXMMX.
Jij heb echt geen opsteker nodig want beter kan het niet.
(samen met Scanman, bus watcher etc. etc)
eurobilltracker.com
  woensdag 28 november 2001 @ 10:58:32 #57
18605 Mysti
De meeste dromen.......
pi_2314471
Ik heb gestemd op geen foto's bij de verslagen. Mijn computer laadt al zo traag en af en toe duurt het heel lang voor ze allemaal geladen zijn.

Een ideetje van mijn kant is misschien wel om bij het bericht een link te maken naar een ander topic waar alleen de foto's van die momenten komen te staan? Dan kan je zelf beslissen of je ze wel of niet wil zien.

Veel mensen zien de fouten van anderen, helaas niet die van zichzelf
  woensdag 28 november 2001 @ 11:09:58 #58
545 dop
:copyright: dop
pi_2314537
quote:
Op woensdag 28 november 2001 10:58 schreef Mysti het volgende:
Ik heb gestemd op geen foto's bij de verslagen. Mijn computer laadt al zo traag en af en toe duurt het heel lang voor ze allemaal geladen zijn.

Een ideetje van mijn kant is misschien wel om bij het bericht een link te maken naar een ander topic waar alleen de foto's van die momenten komen te staan? Dan kan je zelf beslissen of je ze wel of niet wil zien.

dan heb ik nog wel een ideetje
schakel je browser zo in dat hij gewoon geen plaatjes laad

vind het trouwens toch al een slecht excuus aangezien het forum eerst text laad en dan pas plaatjes
dus lezen kan altijd

als je pc er dan toch nog moeite mee heeft zou ik maar eens gaan nadenken over je configuratie

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 28 november 2001 @ 11:28:30 #59
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_2314683
Jahahahahaaa veel plaatjes... Fijn!
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_2314802
Jaaaa wel plaatjes! Wat ik wel prettig vind, ik dat je bijv. een heeel verslag leest van Scanman, APK, Myr, Ethel of Buswatcher en wie ik vergeten ben en dan komen er nog een serie foto's aan van MMXMMX, met klein onderschriftje van dat moment zeg maar. Dus ter illustratie.
Maar iedereen is er vrij in hoor, MMXMMX mag van mij ook verslaan, en Ethel foto's toevoegen, maar als het dan toch gevraagd wordt... Zo dus.

(Oh ja, en iedereen bedankt he! Zit een RSI behandeling eigenlijk in het ziekenfonds of moeten we inzamelen na BBtB? )

Screw them.
We're going home.
pi_2315965
quote:
Op woensdag 28 november 2001 12:51 schreef Pinball in Het Fake Picture topic, deel 8/6 het volgende:
Voor de fotosoepers die nog materiaal nodig hebben: ik heb hier wat screenshots (350) van de streams neergezet, misschien zit er 1 bij waar jullie wat aan hebben.
Misschien is dit een oplossing - een streamshot gallery -, met dank aan Pinball
No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
pi_2316099
Ik vind het niet prettig.
Oke als er eens een foto bij staat,maar ik moet iedere keer ellenlange rijen foto's passeren voor ik weer wat info krijg.
Nee dus.
  woensdag 28 november 2001 @ 15:54:38 #63
18605 Mysti
De meeste dromen.......
pi_2317518
quote:
Op woensdag 28 november 2001 11:09 schreef dop het volgende:

[..]

dan heb ik nog wel een ideetje
schakel je browser zo in dat hij gewoon geen plaatjes laad

vind het trouwens toch al een slecht excuus aangezien het forum eerst text laad en dan pas plaatjes
dus lezen kan altijd

als je pc er dan toch nog moeite mee heeft zou ik maar eens gaan nadenken over je configuratie

Wie heeft gezegd dat ik geen plaatjes WIL zien?

Waar heb je het over met slecht excuus, ik geef alleen mijn mening. Tuurlijk weet ik wel dat foto's langzamer laden als tekst, maar als ik tekst wil lezen lees ik tekst van topics en als ik foto's wil kijken (zoals die van de fake-pictures) dan zorg ik dat ik daar meer tijd voor neem zodat mijn computer rustig de foto's kan opbouwen.

En mijn computer heeft nergens moeite mee, dat ligt aan mijn kabelmaatschappij.

Verder nog op of aanmerkingen?

Veel mensen zien de fouten van anderen, helaas niet die van zichzelf
pi_2318591
ik vind het klote die foto's, elke keer verschuift mijn tekst als ik aan het lezen ben. Voor mij mag het echt afgeschaft worden, wordt er gek van. Ik merk dat ik al minder de streamverslagen lees de laatste tijd hierdoor. Ik weet inmiddels wel hoe gj eruit en hoe sandy zit te staren.
pi_2319656
quote:
Helpt niet helaas, hoe hard ik ook nadenk, mijn PC blijft traag
pi_2319738
MMXMMX ik vind het geweldig wat je doet, je moet je ook niks aantrekken van de enkeling die zich "stoort" aan je taalfouten, we weten allemaal wat je bedoeld en daar gaat het maar om.

Ethel, juist die combinatie van die mooie geschreven streamverslagen van jou en al die anderen *met* de foto's van MMXMMX is zo super, dus ook lekker doorgaan!

voor alle streamers.

pi_2319739
Graag foto's
pi_2319820
Heb gestemd op de midden-optie, dwz foto´s en tekst in verhouding. Foto´s ter ondersteuning van de tekst.
Zeker sinds ik de live streams niet meer gratis kan zien (met dank aan Sjonnie & co. ) volg ik nog meer de streamverslagen. En hoewel die meestal zo goed zijn dat je je de beelden erbij levendig kunt voorstellen, is het nog net iets leuker met zo hier & daar een fotootje.

Dus alle streamers en fotografen: jullie zijn toppers, keep up the good work!!!

I know who I am. No one else knows who I am. If I was a giraffe and somebody said I was a snake, I'd think 'No, actually I am a giraffe' - Richard Gere
pi_2320748
Hierbij richt ik de MMXMMX fanclub op.
Zoveel mogelijk fotos graag, maar voor gebruikers met trage internetverbindingen kan ik me voorstellen dat ze het misschien vervelend vinden. Laten we maar kijken wat de poll uitwijst dan, maar mijn persoonlijke voorkeur is dat MMXMMX zich volledig mag uitleven.
Viper 4 life
pi_2320781
Hier en daar een fotootje dat vind ik leuk maar niet dat je hele lappen moet scrollen om meer te weten te komen
. Nou moet ik zeggen dat de teksten van mmmxxmm (sorry weet de naam niet precies) erg leuk vind juist.
Marky wees me er op, en ik vind het juist heel grappig en vertederend.:*
maar oke het ging om de pics.
pi_2331358
quote:
Op woensdag 28 november 2001 20:22 schreef Showtime het volgende:
Hierbij richt ik de MMXMMX fanclub op.
Zoveel mogelijk fotos graag, maar voor gebruikers met trage internetverbindingen kan ik me voorstellen dat ze het misschien vervelend vinden. Laten we maar kijken wat de poll uitwijst dan, maar mijn persoonlijke voorkeur is dat MMXMMX zich volledig mag uitleven.
Helemaal mee eens.
Voor de een is het benzine,voor mij is het adrinaline!
  donderdag 29 november 2001 @ 21:19:02 #72
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2332095
kunnen topics niet parallel lopen? Als iemand verslag doet, schrijft hij/zij de stukken in de ene topic en plaatst hij/zij ze in de ander topic met extra tekst in de titel:foto's.
Ik heb een snelle verbinding, maar sommigen niet. Dan kunnen de mensen toch de foto's zien als ze het willen.
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  donderdag 29 november 2001 @ 23:20:32 #73
18336 dorus911
have fun, you only live once
pi_2333567
Met het aanleveren van foto's heb je toch een beter idee van wat er allemaal gebeurt. Complimenten voor MMX! (en de rest natuurlijk!)
pi_2340985
Gaan we nu al conclusies trekken uit deze pool of blijft ie nog even open??

Zeg het maar en ik pas me aan.

pi_2341024
Neem gewoon de middenweg. wel foto's maar niet zo veel?
De meerderheid is dan blij? ik tel die van nee en van niet zo veel even bij elkaar op.
(is moeilijk want ik kan niet stemmen of resultaten zien):)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')