abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 26 november 2001 @ 21:26:32 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2300003
Hoi
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_2300009
hoi
pi_2300010
quote:
Ik dacht al wat the hell heb ik nu gepost.. maar et was WF
Kunnen jullie niet even pijltjes erbij photoshoppen wie wie is
pi_2300013
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:25 schreef Mike het volgende:

[..]

Heb je via internet gedownload ofzo?

Nope... is al op video te koop.
En mijn ex vriend en ik hadden destijds alles gekocht. Hij is ermee verder gegaan en ik leen nu steeds zijn boxen om te kunnen kijken!
Zodoende heb ik serie 7 al gezien!
pi_2300014
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:27 schreef Seborik het volgende:

[..]

Kunnen jullie niet even pijltjes erbij photoshoppen wie wie is

Kroontjes.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_2300017
*Drippp... Drippp... Drippp... Vanaf het plafont vallen er druppels op een barkruk... Drippp.. Drippp.. Het moet een lekage zijn, want het regent buiten niet. Drippp. Drippp. Het lijkt wel steeds sneller te gaan. Het lijkt steeds meer op een stoompje dan druppels. Drrrriiippp. Als men de kruk verplaatst om er een emmer neer te zetten, volgt het stroompje de kruk. De lekage verplaats zich?? Het water lijkt iets te vullen. Langzaam worden er voeten, benen, een romp oftewel een persoon zichtbaar. Maar deze is nog totaal van kleurloos water. Dan vallen er wat gekleurde druppels naar beneden. En de mansfiguur krijgt kleur. De kleuren hebben even de tijd nodig om op de juiste plaats te komen. Maar na een tijdje is Miesjel ook in de bar.*

Doe mij een plisje aub, en zet hem daar maar neer, ik moet eerst ff naar de wc!!

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_2300021
ahhhhhhhhhh wat een lieve titel!
*Dat ben ik!!!*
pi_2300022
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:27 schreef Miesjel het volgende:
*Drippp... Drippp... Drippp... Vanaf het plafont vallen er druppels op een barkruk... Drippp.. Drippp.. Het moet een lekage zijn, want het regent buiten niet. Drippp. Drippp. Het lijkt wel steeds sneller te gaan. Het lijkt steeds meer op een stoompje dan druppels. Drrrriiippp. Als men de kruk verplaatst om er een emmer neer te zetten, volgt het stroompje de kruk. De lekage verplaats zich?? Het water lijkt iets te vullen. Langzaam worden er voeten, benen, een romp oftewel een persoon zichtbaar. Maar deze is nog totaal van kleurloos water. Dan vallen er wat gekleurde druppels naar beneden. En de mansfiguur krijgt kleur. De kleuren hebben even de tijd nodig om op de juiste plaats te komen. Maar na een tijdje is Miesjel ook in de bar.*

Doe mij een plisje aub, en zet hem daar maar neer, ik moet eerst ff naar de wc!!

hehe in foute topic gepost he
pi_2300024
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:28 schreef Kleintje het volgende:
*Dat ben ik!!!*
goh.. wordt er eentje wakker
  maandag 26 november 2001 @ 21:29:00 #10
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_2300025
quote:

Hoeveelste is dit al?

Speculeren is andere koek dan speculaas.
pi_2300028
Ik zat verkeert man, ik zat bij de bespreking...
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  Moderator maandag 26 november 2001 @ 21:29:09 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2300029
quote:
*Dat ben ik!!!*
Leuk hè?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_2300031
quote:
*Dat ben ik!!!*
We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
  Moderator maandag 26 november 2001 @ 21:29:33 #14
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2300034
quote:

Welkom

pi_2300037
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:27 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Kroontjes.

* weer aan het klooien gaat *
We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_2300041
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:29 schreef -B- het volgende:

[..]

Hoeveelste is dit al?

Ben je al klaar voor een verzamelde werken..?
pi_2300042
Navond allemaal
Been there, done that!
  maandag 26 november 2001 @ 21:30:43 #18
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_2300044
quote:

"plafond", "lekkage", "hoi!"
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_2300045
Is op vacht een goede film bezig.
Devils own
pi_2300049
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:30 schreef Madbull het volgende:
Navond allemaal
Hoi
  Moderator maandag 26 november 2001 @ 21:31:26 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2300050
quote:
Navond allemaal
Madbullie!
pi_2300052
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:30 schreef Kleintje het volgende:
Is op vacht een goede film bezig.
Devils own
'k had hem al gezien
pi_2300053
pi_2300055
quote:
Navond allemaal
ey naamgenoot
  maandag 26 november 2001 @ 21:31:51 #25
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_2300056
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:30 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ben je al klaar voor een verzamelde werken..?

Ja, leuk om na te lezen.
Speculeren is andere koek dan speculaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')