quote:Kunnen jullie niet even pijltjes erbij photoshoppen wie wie is
Ik dacht al wat the hell heb ik nu gepost.. maar et was WF
quote:Nope... is al op video te koop.
Op maandag 26 november 2001 21:25 schreef Mike het volgende:[..]
Heb je via internet gedownload ofzo?
quote:Kroontjes.
Op maandag 26 november 2001 21:27 schreef Seborik het volgende:[..]
Kunnen jullie niet even pijltjes erbij photoshoppen wie wie is
Doe mij een plisje aub, en zet hem daar maar neer, ik moet eerst ff naar de wc!!
quote:hehe
Op maandag 26 november 2001 21:27 schreef Miesjel het volgende:
*Drippp... Drippp... Drippp... Vanaf het plafont vallen er druppels op een barkruk... Drippp.. Drippp.. Het moet een lekage zijn, want het regent buiten niet. Drippp. Drippp. Het lijkt wel steeds sneller te gaan. Het lijkt steeds meer op een stoompje dan druppels. Drrrriiippp. Als men de kruk verplaatst om er een emmer neer te zetten, volgt het stroompje de kruk. De lekage verplaats zich?? Het water lijkt iets te vullen. Langzaam worden er voeten, benen, een romp oftewel een persoon zichtbaar. Maar deze is nog totaal van kleurloos water. Dan vallen er wat gekleurde druppels naar beneden. En de mansfiguur krijgt kleur. De kleuren hebben even de tijd nodig om op de juiste plaats te komen. Maar na een tijdje is Miesjel ook in de bar.*Doe mij een plisje aub, en zet hem daar maar neer, ik moet eerst ff naar de wc!!
quote:goh.. wordt er eentje wakker
Op maandag 26 november 2001 21:28 schreef Kleintje het volgende:
ahhhhhhhhhh wat een lieve titel!
*Dat ben ik!!!*
quote:
*Drippp... Drippp... Drippp... Vanaf het plafont vallen er druppels op een barkruk... Drippp.. Drippp.. Het moet een lekage zijn, want het regent buiten niet. Drippp. Drippp. Het lijkt wel steeds sneller te gaan. Het lijkt steeds meer op een stoompje dan druppels. Drrrriiippp. Als men de kruk verplaatst om er een emmer neer te zetten, volgt het stroompje de kruk. De lekage verplaats zich?? Het water lijkt iets te vullen. Langzaam worden er voeten, benen, een romp oftewel een persoon zichtbaar. Maar deze is nog totaal van kleurloos water. Dan vallen er wat gekleurde druppels naar beneden. En de mansfiguur krijgt kleur. De kleuren hebben even de tijd nodig om op de juiste plaats te komen. Maar na een tijdje is Miesjel ook in de bar.*Doe mij een plisje aub, en zet hem daar maar neer, ik moet eerst ff naar de wc!!
Hoeveelste is dit al?
quote:Leuk hè?
*Dat ben ik!!!*
quote:
*Dat ben ik!!!*
quote:
Doe mij een plisje aub, en zet hem daar maar neer, ik moet eerst ff naar de wc!!
Welkom
quote:* weer aan het klooien gaat
Op maandag 26 november 2001 21:27 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kroontjes.
quote:Ben je al klaar voor een verzamelde werken..?
Op maandag 26 november 2001 21:29 schreef -B- het volgende:[..]
Hoeveelste is dit al?
quote:"plafond", "lekkage", "hoi!"
quote:Hoi
Op maandag 26 november 2001 21:30 schreef Madbull het volgende:
Navond allemaal
quote:Madbullie!
Op maandag 26 november 2001 21:30 schreef Madbull het volgende:
Navond allemaal
quote:'k had hem al gezien
Op maandag 26 november 2001 21:30 schreef Kleintje het volgende:
Is op vacht een goede film bezig.
Devils own
quote:Ja, leuk om na te lezen.
Op maandag 26 november 2001 21:30 schreef Miesjel het volgende:[..]
Ben je al klaar voor een verzamelde werken..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |