waar knap jij op af tijdens de sex?(dus niet ervoor)
quote:ditto
Op maandag 26 november 2001 10:39 schreef Cheiron het volgende:
Als ik mijn ouders hoor praten, dan kan ik meteen ophouden.
quote:Lig daar 20 meter vandaan, met de bijkomstigheid dat ik in een kelder lig.
Op maandag 26 november 2001 10:39 schreef Cheiron het volgende:
Als ik mijn ouders hoor praten, dan kan ik meteen ophouden.
Mijn afknapper: als je vriendin halverwege afhaakt na het eerste orgasme (haar kant).
quote:ohw, dan wil je dus zelf ook niet meer verder gaan
Op maandag 26 november 2001 10:57 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Lig daar 20 meter vandaan, met de bijkomstigheid dat ik in een kelder lig.
Mijn afknapper: als je vriendin halverwege afhaakt na het eerste orgasme (haar kant).
maar begrijp wat je bedoelt
Nou, als je zoiets meemaakt dan vergaat je de lust tot vrijen wel hoor! Wat een oetlul.
quote:Hee, ken ik jou?
Op maandag 26 november 2001 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
Als een man twee keer in je tieten knijpt (veel te hard), met z'n vingers drie keer tussen je benen 'veegt', 'm derin stopt, 2x beweegt en dan klaarkomt. Daarna kijk je hem aan en vraag je; 'He, vergeten we hier niet iemand.' Hij zegt sorry en slaat een arm om je heen. (waar gebeurd verhaal en geen woord overdreven)
quote:DWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Als een man twee keer in je tieten knijpt (veel te hard), met z'n vingers drie keer tussen je benen 'veegt', 'm derin stopt, 2x beweegt en dan klaarkomt. Daarna kijk je hem aan en vraag je; 'He, vergeten we hier niet iemand.' Hij zegt sorry en slaat een arm om je heen. (waar gebeurd verhaal en geen woord overdreven)Nou, als je zoiets meemaakt dan vergaat je de lust tot vrijen wel hoor! Wat een oetlul.
ben jij ff in de zeik genomen!!!!
quote:Genaaid het zo iets.......(sorry is zwaar lullig ja)
Op maandag 26 november 2001 11:10 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
DWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ben jij ff in de zeik genomen!!!!
quote:OMG!!!
Als een man twee keer in je tieten knijpt (veel te hard), met z'n vingers drie keer tussen je benen 'veegt', 'm derin stopt, 2x beweegt en dan klaarkomt. Daarna kijk je hem aan en vraag je; 'He, vergeten we hier niet iemand.' Hij zegt sorry en slaat een arm om je heen. (waar gebeurd verhaal en geen woord overdreven)Nou, als je zoiets meemaakt dan vergaat je de lust tot vrijen wel hoor! Wat een oetlul.
bestaan ze nog? lol...
quote:verbaasd me niks
Relatie is nu over; heb nieuwe vriend die wel weet hoe hij een vrouw moet plezieren in bed.
quote:gelukkig, je komt dus nog wel over dit trauma heen
Op maandag 26 november 2001 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
Relatie is nu over; heb nieuwe vriend die wel weet hoe hij een vrouw moet plezieren in bed.
quote:Wat sneu....
Op maandag 26 november 2001 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
maar een natuurtalent zal het nooit worden.
Vat het niet verkeerd op, maar als ik echt mijn best aan het doen ben en totaal niet door heb dat het bij haar al (een paar keer) gelukt is (orgasmatisch gezien dan) en ze zegt die vreselijke zin in 1 keer.
quote:ditto
Op maandag 26 november 2001 16:06 schreef hollander172 het volgende:
Als ze zegt dat pijn begint te doen.....Vat het niet verkeerd op, maar als ik echt mijn best aan het doen ben en totaal niet door heb dat het bij haar al (een paar keer) gelukt is (orgasmatisch gezien dan) en ze zegt die vreselijke zin in 1 keer.
quote:dat had ik nou ook...slot op deur is veel beter
Op maandag 26 november 2001 16:27 schreef Cheiron het volgende:
Geen slot op de deur maakt me toch al een beetje nerveus hoor... *denkt terug aan een dag dat de broer van zijn toenmalige vriendin het nodig vondt om naar binnen te lopen*
quote:Mijn eigen huis wordt volledig soundproof !
Op maandag 26 november 2001 16:28 schreef BobRooney het volgende:[..]
dat had ik nou ook...slot op deur is veel beter
Nu nog geluidsdempende muren
Ja zo ken ik er nog meer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |