abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2001 @ 20:02:51 #1
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2288525
Als tegenhanger op het tegenovergestelde topic, vraag ik jullie nu: Welk verdwenen product mis je nu net niet?

Mijn opsomming:
Die dikke proppige maandverband
Shampoo waar je spontaan roos van krijgt
Deo waar je hele lichaam rood en pukkelig van uitslaat
Dummies

en zo verder...

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_2288540
quote:
Op zondag 25 november 2001 20:02 schreef Parel het volgende:
Als tegenhanger op het tegenovergestelde topic, vraag ik jullie nu: Welk verdwenen product mis je nu net niet?

Mijn opsomming:
Die dikke proppige maandverband
Shampoo waar je spontaan roos van krijgt
Deo waar je hele lichaam rood en pukkelig van uitslaat
Dummies

en zo verder...

En over welke merken heb jij het dan? Zo kan ik ook wel wat grappige dingen verzinnen...
#geen
  zondag 25 november 2001 @ 20:09:13 #3
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2288611
Die dikke proppige maandverband; volgens mij zijn ze allemaal platter e.d. geworden...
Shampoo waar je spontaan roos van krijgt; eigen merk van AH, rook heerlijk, maar had gruwelijke resultaten.
Deo waar je hele lichaam rood en pukkelig van uitslaat; limara!
Dummies; was de naa van die kleine pakjes met kleine fruitige fruitella-achtige dingentjes.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_2288638
Limara ja dat gebruikte ik toen ik op de middelbare school zat... Goh ik was het alweer helemaal vergeten! Daar hadden ze toch ook allemaal namen voor zoals romantic touch enzo?
#geen
pi_2288640
Dummies zijn lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr en zijn nog niet weg
ik zag er laatst iemand mee lopen.
Ik ben niet bruce maar willis, beginnen als het stil is. Met ille spuugdingen die ik wind om 10 vingers. En of t nou Juli November of April is, wat ik wil is wat ik doe, check goed wat de deal is! .....Opgezwolle!!!....
pi_2289099
Ik heb geen kam en mis 'm ook niet!

The Crook heeft spikey haar dat 's ochtends door er even met de handen wat gel in te doen binnen 10 seconden helemaal tof zit

pi_2292520
Pinda-choco!

Pindakaas met chocoladepasta, om te kotsen!

pi_2292569
Smiths Pickles chips. Ik heb ooit één zak gehaald. Dat was zóóóóó goor.....

Ik heb mijn pa toen maar de rest van de zak leeg laten eten. Hij lustte het wel.

Maar inmiddels is dat ook uit de schappen verdwenen.

maandag 26 november 2001 @ 12:00:47 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_2293399
Er zullen er genoeg zijn, maar ik mis ze niet, dus ik kan me ook zo gauw niet iets bedenken.
Oh misschien toch wel, Bebogeen, voor op brood, of verkopen ze die bagger nog steeds?
pi_2293728
quote:
Op maandag 26 november 2001 10:09 schreef proggy het volgende:
Pinda-choco!

Pindakaas met chocoladepasta, om te kotsen!

Een witte boterham met pindakaas en hagelslag. Hmmmmmm, lekker.
pi_2293831
quote:
Op maandag 26 november 2001 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Er zullen er genoeg zijn, maar ik mis ze niet, dus ik kan me ook zo gauw niet iets bedenken.
Oh misschien toch wel, Bebogeen, voor op brood, of verkopen ze die bagger nog steeds?
Ja. Bij de Jumbo nog steeds. Van die caramelpasta, voor wie weten wil wat dat is.
  maandag 26 november 2001 @ 13:49:29 #12
3767 Herald
Come get some
pi_2294506
smurfenmacaroni en smurfenijs (als in Italiaanse ijs)
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 26 november 2001 @ 13:50:14 #13
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2294514
quote:
Op zondag 25 november 2001 20:48 schreef thecrook het volgende:
Ik heb geen kam en mis 'm ook niet!

The Crook heeft spikey haar dat 's ochtends door er even met de handen wat gel in te doen binnen 10 seconden helemaal tof zit

*jaloers*
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 26 november 2001 @ 13:51:01 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2294521
quote:
Op maandag 26 november 2001 13:49 schreef Herald het volgende:
smurfenmacaroni en smurfenijs (als in Italiaanse ijs)
Die bestaan toch gewoon nog steeds? Dat ijs eet ik weleens en de Smurfen macaroni is tegenwoordig Pokémon macaroni
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5426605
Je had een poosje geleden een hele lijn van snoepjes die er ranzig uitzagen, heetten iets van meeuweflatsen, hondedrollen, mieretietjes enzo... die waren echt niet lekker gewoon!!!

maar wel leuke reclames

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')