quote:Dat kan je nog steeds kopen bij snoepwinkels! Is errug vreemd spul.
Op dinsdag 27 november 2001 03:29 schreef SunChaser het volgende:
Heb ff geen zin de thread door te spitten: is dat knetterspul voor op je tong al genoemd?
quote:Yup, bestaan nog. Alleen wel in Kleine doosjes.. Nietmeer die grotere doosjeswaarvan er altijd twee (verschillende smaken) aan elkaar zaten.
Op dinsdag 27 november 2001 01:26 schreef Merel het volgende:
Bestaan Dummies trouwens nog?
quote:waar dan???
Op dinsdag 27 november 2001 10:04 schreef Vork het volgende:[..]
Yup, bestaan nog. Alleen wel in Kleine doosjes.. Nietmeer die grotere doosjeswaarvan er altijd twee (verschillende smaken) aan elkaar zaten.
ik gooide altijd zo'n heel pakje in 1x naar binnen goed voor je tanden
quote:Jaaaa, die waren lekker!
Op zondag 25 november 2001 19:58 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Dit is al wel van heeeel lang geleden: die oranje zakjes met "smacs", een soort kleine licht gezouten koekjes, mjammie die waren zó lekker!
Caramacs worden idd nog steeds verkocht bij kiosken en tankstations enzo. Errug lekker.
Curley Wurleys bij de C1000 inderdaad (maar volgens mij woon jij ook in Delft hè, Merel, dus dat hoeft niet perse voor de alle C1000's te gelden!)
Benbits dropkauwgom was superlekker inderdaad! Ze hadden een poosje geleden wel van die uitdeelzakken Stimorol bij de Konmar, daarin zaten ook kleine pakjes dropkauwgum die behoorlijk in de buurt kwamen!
Ketjup-chips...oh, waar zijn ze gebleven?? Héérlijk waren die! Ze hadden toen zo'n periode waarin ze allemaal nieuwe smaken uitprobeerden. Kwam toen ook niet van die chips met cocktail/garnalensmaak voorbij? Of hadden ze die alleen bij de Marks and Spencers? Nou ja, was ook erg lekker iig!
De genoemde Meeuwenflatsen maakten deel uit van een hele serie 'vieze snoepjes'. Kwamen oorspronkelijk uit Skandinavië en zijn ook nog steeds te verkrijgen in Denemarken! Overigens heeft de Jamin sinds kort (?) kleine bakjes met zweedse snoepjes die hier qua smaak op lijken. Pas op! Héél verslavend, die Jamin-man ziet mij nu zo'n drie keer per week voor zijn toonbank staan! Wel jammer dat ze nu niet meer die mooie namen hebben natuurlijk...
Wat ik verder nog deerlijk mis is de pinda-soep van Unox (van die eenpersoons-soepen).
En nog een snackje waarvan ik de naam niet meer weet: Van die piramide-vorige zakjes met hartige, crispy zoutjes erin in allerlei smaken. Van LU volgens mij. Jum!
quote:Supermarkt! we hadden ze laatst nog voor wat van die sintemaartekinderen in huis gehaald. en ik kon het uiteraard niet laten om zelf ook even wat van de voorraad leeg te vreten
Op dinsdag 27 november 2001 12:20 schreef Merel het volgende:
waar dan???ik gooide altijd zo'n heel pakje in 1x naar binnen
goed voor je tanden
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 27-11-2001 13:03]
vooral die met appel was errug lekker
Er was ook ooit een soort zelfde reepje, maar dan met Sunchaser's knetterende dingetjes erin......
quote:JAAAAAAAAAA!!!
Op dinsdag 27 november 2001 16:57 schreef heaven7 het volgende:
vroeger hadden wij altijd van die kleine pandabeerkoekjes in een groene doos als verpakking, kweenie welk merk
wij hadden ze ontdekt en hupsa, ze werden uit de winkels gehaald
das wel ff geleden maar ze waren zooo lekker
*KWIJL*
Het was eigenlijk de bedoeling dat je ze in de melk gooide! Maar wij aten ze ook rechtstreeks uit het pak Er waren drie smaken dacht ik, vanille, chocola en honing
We hebben hier nog dozen met panda stickers erop, ff zoeken
quote:hmmm...
Op dinsdag 27 november 2001 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
Doet me denken aan bep. slag Yoghurtdrinks uit de eighties: Yor. De verpakking was met beestjes (koeien enzo in kleurtjes) erop...
En die had je ook in kleine pakjes.....
komt me idd wel bekend voor... kreeg ik altijd afschuwelijke buikpijn van
kun je nog ergens van die grote stukken druivensuiker krijgen? dat heb ik echt jaren geleden voor het laatst gehad (en gezien)...
quote:hmmm...
Op zondag 25 november 2001 20:17 schreef Lois het volgende:
Anijsthee dat mis ik echt.
Was altijd te verkrijgen bij Appie Hein maar hebben ze uit de handel genomen wegens ruimtegebrek in de schappen.
volgens mij heb ik die pasgeleden nog bij de nieuwe supergrote AH hier in de buurt (Assen) gezien... 'k kan zijn dat 't van zonnatura was...
maar je kunt het vast wel krijgen bij de apotheek/reform winkel/delicatessen winkel...
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:57 schreef Merel het volgende:[..]
JAAAAAAAAAA!!!
Het was eigenlijk de bedoeling dat je ze in de melk gooide! Maar wij aten ze ook rechtstreeks uit het pak
Er waren drie smaken dacht ik, vanille, chocola en honing
quote:Jaaaaaa, Smacks. Werd erg veel uitgedeeld door de jarigen in de klas. Wij legden ze op de verwarming voor het op te eten of we stampten op de zakjes zodat je lekkere kruimels had. O, jeugdsentiment.
Op zondag 25 november 2001 20:07 schreef nikky het volgende:[..]
tssssssssssst
die kocht je vroeger voor 30ct ofzwo, ik vrat me er dood aan
quote:Nog steeds bij ons in de supermarkt. (Super de Boer)
Op maandag 26 november 2001 17:26 schreef TheHolyOne het volgende:
PizzaQuick Sauceeen saus voor op je tosti ipv ham
wat ik niet echt lekker vond maar wat wel verdwenen is :
die pakjes chocomel, bruin met een beer erop : Tjolk (dacht ik) van ik tjolk in de auto, ik tjolk op de sportclub- reclame. Je had ook een roze olifant (aarbei) en iets met banaan. en Treets had je vroeger, toen er nog geen m&m,s waren.
En wat ik echt mis, zijn die zakjes met wit poeder van de jamin (geel met oranje verpakking), waar een lolie in zat (vierkant zakje) of een dropstaaf (koker) om te dopen zeg maar. Als iemand wist waar ze die hadden.
quote:Snor was
Op dinsdag 27 november 2001 17:45 schreef sdb het volgende:
Snor, een frisdrank, herinner me reclame uit 1979. Twee jongens met t-shirts waarop bretels en een vlinderstrik stonden gedrukt. Ze dronken het en dan kreeg je een witte snor. Weet niet meer hoe het smaakt. En waar o waar is er Dr. Pepper light te krijgen? Dronk me suf dit jaar in Californie, maar hier zie ik alleen de gewone versie.
quote:JA! die bedoelde ik! was in de war met Yor! Tjolk ja, wat een eighties-naam ook
Op dinsdag 27 november 2001 20:33 schreef supergirl het volgende:
wat ik niet echt lekker vond maar wat wel verdwenen is :
die pakjes chocomel, bruin met een beer erop : Tjolk (dacht ik) van ik tjolk in de auto, ik tjolk op de sportclub- reclame. Je had ook een roze olifant (aarbei) en iets met banaan. en Treets had je vroeger, toen er nog geen m&m,s waren.
En wat ik echt mis, zijn die zakjes met wit poeder van de jamin (geel met oranje verpakking), waar een lolie in zat (vierkant zakje) of een dropstaaf (koker) om te dopen zeg maar. Als iemand wist waar ze die hadden.
quote:jah klopt
Op dinsdag 27 november 2001 19:57 schreef Merel het volgende:[..]
JAAAAAAAAAA!!!
Het was eigenlijk de bedoeling dat je ze in de melk gooide! Maar wij aten ze ook rechtstreeks uit het pak
Er waren drie smaken dacht ik, vanille, chocola en honing
quote:Hebben ze bij Albert Heijn (eigen merk) en tegenwoordig is het er ook van Penotti
Op zondag 25 november 2001 17:04 schreef Vork het volgende:
En de witte chocoladepasta.. welk merk dat was ben ik effe vergeten.. maar dat heb ik ook meer nergens kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |