Welk idee?
Het idee voor een Rotterdam Meeting.
Utrecht is net geweest, Den Haag en Leiden komen eraan.
Dus nu wordt het tijd dat we Rotjeknor ook weer eens op de Fok!kaart gaan zetten. En er zijn heel wat fokkers die daar wat voor voelen (althans op de chat).
Datum:
Ergens in december(of januari), zijnde een vrijdag of zaterdag(of zondag). Hangt ervan af.
Persoonlijk zit ik bijna heel december al vol (echter aan bijna alles valt te sleutelen. Eerste Idee was de 21ste december.
En het tweede voorstel was 30 December.
Dit is inderdaad slechts 2 dagen na de Leiden Meeting ;
Oudejaarsmeet Leiden 2001 - vr. 28 december ,
maar er zitten die dag ook reeds al een aantal Fokkers in Rotterdam vanwege :
The Sound of Meeting. Rotterdam, 30 december.
Uiteraard is dit iets wat behoorlijk raar, en een aantal mensen misschien zelfs slecht uitkomt. Vandaar dat de kans dat deze datum nog wijzigt vrij groot is.
Van waar dan dit topic? Omdat er zolangzamerhand toch wel weer eens een Rotterdam meeting moet komen, en dat dat nu al vaak genoeg uitgestelt en ter sprake is gekomen.
30 December is leuk, maar kan me makkelijk voorstellen dat er zat mensen zijn die die dag (of de dag erna) andere verplichtingen hebben. Het is immers wel oudejaarsnacht. En ontzettend brak de laatste dag van het jaar ingaan is nou ook niet echt een lekker begin toch? Al komt het wel vaak voor met die oudejaarsnacht maar goed, da's persoonlijk. Het is in ieder geval een reden om weer een andere datum te prikken.
Zijn we ook nog niet uit. Rotterdam kent zat plekken waar je terecht kan, en er zijn absoluut genoeg plekken te vinden waar wij ons kunnen vermaken.
Ik noem de allerbekende BigBen waar we al vaker hebben gezegten (en waar ik toen 2 keer volslagen langs de fokkers ben gelopen), de Ierse pub 50 meter verderop (al hoorde ik daar wat vreemde dingen over foute muziek over laatst, maar er is er op de coolsingel nog ééntje), en zo zijn er zat tenten. Snookercafé wat een paar honderd meter verderop ligt, of de andere kant op naar een paar kroegjes langs een singel.
Oftewel, keus te over.
Als we willen eten moet daar ook een leuke tent voor gevonden worden (heb al een ideetje) en gereserveerd als dat mogelijk is, anders gaan we gewoon om 4 uur of eerder er al zitten).
Voordeel van Rotterdam... Je kan doorgaan tot de eerste trein weer komt, bij een kleine groep weet ik daar een perfect plekkie vlak bij het station voor, maar ik hoef niet met de trein weg. En bij nader inzien zal je dat in bijna elke stad wel kunnen doen, maar ik doe aan promotie.
Waarvoor dan dit topic als er nog zoveel onzeker is?
Wat moet er dan nu nog eerst gebeuren. Een datum en lui die het hele zooitje regelen, ik en antraxx hadden het er eerder dus al op de chat al over. Of hij zin heeft om te organiseren weet ik niet, maar ik in ieder geval wel . Maar alleen is ook maar alleen enzo en samen zoiets doen is veel leuker.
Dus wat wil ik van jullie in dit topic?
Wie zou er naar een meeting in rotterdam willen komen, suggesties voor een datum of goedkeuring van één van bovenstaanden.
Overigens is het gewoon een Zuip&Meet, met eventueel eten dus.
Samenvatting: Doel van het topic, de hele zooi eindelijk eens ergens neerzetten, elke keer dat "Ow ja we zouden nog eens een meeting in Rotterdam doen" werd vervelend.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 25-11-2001 02:36]
quote:Yukh, wil jij niet zulke scheldwoorden gebruiken in mijn topic
Op zondag 25 november 2001 04:22 schreef Jorma het volgende:
ja misschien!
(alst maar niet in de BigBen met de bijbehorende Oranjeboom is!)
Heb daar ooit op een mooie zomerdag eens een halve liter bier bestelt...
Had ik toen maar geweten dat zij onder bier ook Oranjeboom verstonden.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 25-11-2001 05:33]
quote:Helaas kimmie, ik ben niet in de buurt
Op zondag 25 november 2001 08:22 schreef Kimmie het volgende:
Alleen als er echt interessante mensen komen, Bea thuis blijft en het cafe me plait
quote:Tuurlijk heb ik zin om mee te helpen met organiseren.
Op zondag 25 november 2001 02:35 schreef HighLander het volgende:<lap text>
En als jullie nou ook even een zooi ideeen inbrengen, is het wat makkelijker. Het idee was al gegeven op de chat om eerst naar de Bioscoop te gaan. Uiteraard kunnen we ook in een restaurant gaan zitten. Noem ook eens wat datums, want zoals je misschien al ziet, kan niet iedereen in December (toch een vrij drukke maand). En van mij mag je ook mee organiseren als je wilt.
quote:Speciaal voor jou regelen we cola
Op zondag 25 november 2001 13:57 schreef Vork het volgende:
Zuip & Meet zei je? Net nu ik daarmee gekapt ben.. en dan ook nog in Rotterdam... Nou daar moet ik wel ff heel erg goed over nadenken..
quote:Zucht.. de 30ste is het he? da's een zondag als ik me niet vergis... Ik ga er vanuit dat ik die maandag daarop moet werken en als het meezit en ik dat andere baantje heb zal het hoogstwaarschijnlijk de 30ste nog koopzondag zijn ook waardoor ik dus naar alle waarsschijnlijkheid ook op zou moeten komen dagen...
Op zondag 25 november 2001 13:58 schreef Breuls het volgende:
Speciaal voor jou regelen we cola
quote:Dat Rotterdam daarentegen...
Op zondag 25 november 2001 14:01 schreef jerney het volgende:
dat zuipgedeelte is wel interessant.. maar kweet nog niet of ik kom.
quote:*verkoopmedewerkermode*
Op zondag 25 november 2001 14:01 schreef jerney het volgende:
dat zuipgedeelte is wel interessant.. maar kweet nog niet of ik kom.
quote:
Op zondag 25 november 2001 14:01 schreef Vork het volgende:[..]
Dat Rotterdam daarentegen...
quote:Datum staat nog niet vast
Op zondag 25 november 2001 14:01 schreef Vork het volgende:
Zucht.. de 30ste is het he? da's een zondag als ik me niet vergis... Ik ga er vanuit dat ik die maandag daarop moet werken en als het meezit en ik dat andere baantje heb zal het hoogstwaarschijnlijk de 30ste nog koopzondag zijn ook waardoor ik dus naar alle waarsschijnlijkheid ook op zou moeten komen dagen...
quote:don't quit your dayjob
Op zondag 25 november 2001 14:02 schreef Breuls het volgende:[..]
*verkoopmedewerkermode*
en het is dichtbij!
*/verkoopmedewerkermode*
quote:whehehe
Op zondag 25 november 2001 14:03 schreef jerney het volgende:[..]
don't quit your dayjob
quote:
Op zondag 25 november 2001 08:22 schreef Kimmie het volgende:
Alleen als er echt interessante mensen komen, Bea thuis blijft en het cafe me plait
ok, eentje dan
quote:Ok als er meer duidelijk is over de datum en de locatie (eentje waar ze WEL Red Bull schenken gaarne, want ik Hoorn zijn er nogsteeds tenten die dat blijkbaar NIET in huis hebben
Op zondag 25 november 2001 14:02 schreef Breuls het volgende:
Datum staat nog niet vast
quote:Misschien moet ik dan maar gewoon helemaal wegblijven.. dan wordt het vast een stuk interessanter voor haart om op te komen dagen
Op zondag 25 november 2001 14:04 schreef aa het volgende:Volgens mij bestaan er geen Fokkers die jij interessant vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |