abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2282528
Zoals de titel al doet vermoeden vind ik kerst niet leuk! Ik heb er zelfs een verschrikkelijke vliegende vinketeringhekel (vrij naar harrie jekkers) hekel aan om dat "feest" te vieren.
Zeker nu het de laatste jaren Sinterklaas steeds meer op de achtergrond verdringt! Waar zouden wij onze eigen sinterklaas moeten inruilen voor de (Amerikaanse) Kerstman.
Rot toch op! Een door de commercie en restaurant uitgevonden feestdag waarbij wij maar zoveel mofelijk geld moesten besteden...
En dan het liefst twee dagen... Twee dagen waarbij je op je allerbest gekleed moet zijn om familie te bezoeken die je anders (met goede reden) nooit ziet. En dan wel verplicht gezellig doen! En daar krijg je nog vrij voor ook!!! Kerst zijn gvd 2 officiele vrije dagen Dus je moet gvd wel op familiebezoek als je niet thuis wilt zitten...

Nee dan sinterklaas! Veel leuker, begint langzaam met kleine kadotjes in de schoen en eindigt als een orgasme met pakjesavond! Wat een heerlijk feest is dat! Alleen al om de traditie moet dat behouden worden!
En daarbij, wie gelooft er nou dat vliegende rendieren bestaan? Elke peuter van 2 weet toch wel dat dat niet kan! Sinterklaas! kijk dat is nou pas een geloofwaardi verhaal!

zondag 25 november 2001 @ 00:47:36 #2
3767 Herald
Come get some
pi_2282562
Dit is wel / geen TorD topic (doorhalen wat niet van toepassing is)
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2282579
Niet leuk.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 25 november 2001 @ 00:50:19 #4
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_2282595
Helemaal mee eens Calvobbes, waarom onze traditie inruilen voor commerciele Amerikaanse rommel, waar niemand de betekenis nog van weet.
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
pi_2282607
1. de sfeer
2. de kerstboom
3. de kaarsjes
4. de cadeau's
5. vrij zijn
6. uitslapen
7. zuipen
8. eten
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_2282615
Hou eens op met die ToD-onzin.
  zondag 25 november 2001 @ 00:53:26 #7
3767 Herald
Come get some
pi_2282627
quote:
Op zondag 25 november 2001 00:52 schreef shmoopy het volgende:
Hou eens op met die ToD-onzin.
spreek je nu de waarheid of is het slechts een gedurfde uitspraak?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2282658
quote:
Op zondag 25 november 2001 00:53 schreef Herald het volgende:

[..]

spreek je nu de waarheid of is het slechts een gedurfde uitspraak?

Ik spreek mijn ergernis uit over ToD.
Ik kan me voorstellen dat het leuk is om aan mee te doen,
maar het is buitengewoon onaangenaam om er achter te komen dat je sereius hebt gereageerd in bijv een R&P topic en grandioos in de maling genomen bent.
Dat zit me nog steeds niet lekker,
en dit soort topics irriteren mij.
De waarheid dus.
  zondag 25 november 2001 @ 00:58:04 #9
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2282676
quote:
Op zondag 25 november 2001 00:56 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik spreek mijn ergernis uit over ToD.
Ik kan me voorstellen dat het leuk is om aan mee te doen,
maar het is buitengewoon onaangenaam om er achter te komen dat je sereius hebt gereageerd in bijv een R&P topic en grandioos in de maling genomen bent.
Dat zit me nog steeds niet lekker,
en dit soort topics irriteren mij.
De waarheid dus.

Jij durft.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2282735
quote:
Op zondag 25 november 2001 00:56 schreef shmoopy het volgende:

De waarheid dus.

Maar de waarheid is ook dat dit verhaal voor een groot deel op waarheid berust en dat ik het jammer en niet leuk vind dat er in R&P TorD zijn geplaatst die mensen kwetsen...
Daarvoor mijn welgemeende excuses, dat had niet mogen gebeuren en is niet mijn bedoeling van dit spel!!!

zondag 25 november 2001 @ 01:07:05 #11
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_2282750
quote:
Op zondag 25 november 2001 00:43 schreef calvobbes het volgende:
Zoals de titel al doet vermoeden vind ik kerst niet leuk! Ik heb er zelfs een verschrikkelijke vliegende vinketeringhekel (vrij naar harrie jekkers) hekel aan om dat "feest" te vieren.
Zeker nu het de laatste jaren Sinterklaas steeds meer op de achtergrond verdringt! Waar zouden wij onze eigen sinterklaas moeten inruilen voor de (Amerikaanse) Kerstman.
Rot toch op! Een door de commercie en restaurant uitgevonden feestdag waarbij wij maar zoveel mofelijk geld moesten besteden...
En dan het liefst twee dagen... Twee dagen waarbij je op je allerbest gekleed moet zijn om familie te bezoeken die je anders (met goede reden) nooit ziet. En dan wel verplicht gezellig doen! En daar krijg je nog vrij voor ook!!! Kerst zijn gvd 2 officiele vrije dagen Dus je moet gvd wel op familiebezoek als je niet thuis wilt zitten...

Nee dan sinterklaas! Veel leuker, begint langzaam met kleine kadotjes in de schoen en eindigt als een orgasme met pakjesavond! Wat een heerlijk feest is dat! Alleen al om de traditie moet dat behouden worden!
En daarbij, wie gelooft er nou dat vliegende rendieren bestaan? Elke peuter van 2 weet toch wel dat dat niet kan! Sinterklaas! kijk dat is nou pas een geloofwaardi verhaal!

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaha
zo heej, ik wist niet dat er nog mensen met humor op fok! waren..
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_2282774
quote:
Op zondag 25 november 2001 01:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar de waarheid is ook dat dit verhaal voor een groot deel op waarheid berust en dat ik het jammer en niet leuk vind dat er in R&P TorD zijn geplaatst die mensen kwetsen...
Daarvoor mijn welgemeende excuses, dat had niet mogen gebeuren en is niet mijn bedoeling van dit spel!!!

Het is gewoon moeilijk te zien of je iemand/een topic serieus moet nemen.
Stel dat er iemand hier had gepost die vertelde dat ze het dit jaar niet vierden omdat zijn/haar moeder ernstig ziek is oid,ik noem maar wat.
Dan voel je je wel genaaid als je merkt dat het een Dare was,snap je?
Nogmaals,ik snap de lol wel,
maar ik blijf het wat dubieus vinden.
Overigens ben ik niet boos op je Calvobbes,
al zijn je excuses erg netjes.
pi_2282909
Ja ik snap het zeker! Ik vindt ook niet dat we al te serieuse topics moeten maken maar er wel al onzin door heen moeten gooien!
We hebben nu ook afgesproken om dat niet te doen! En als we het idee krijgen dat iemand het toch te serieus neemt melding te maken dat het TorD is en het topic op slot gooien!!!
Dat soort topics als jij noemt zal ik ook nooit verzinnen en zeker nu niet meer "goedkeuren"!! We hebben ons leven gebetert n.a.v. leiding van dat R&P topic wat verkeerd gelopen is!!!
  zondag 25 november 2001 @ 02:09:06 #14
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_2283282
[on topic]

Vind kerst ook niet zo boeiend. het kan gezellig zijn.
Daarom zit ik dit jaar met kerst weer in de sunshine!
beterrrrrr!

[/on topic]

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_2283729
* Slayher vindt kerst ook verschrikkelijk
Omdat met kerst iedereen aardig gaat doen terwijl ze de rest van het jaar elkaar niet kunnen luchten of zien.

Dan moeten de mensen ook nodig na de kerk toe. Ga dan gewoon elke zondag na de kerk. Niet alleen met kerst of pasen of zo. Idd iedereen wil er netjes uitzien. Het eten is ook bagger. Waarom moeten er op die 2 dagen opeens verschrikkelijk dingen gemaakt worden. Kreeftensoep dure champignons en al die zooi.

Nee voor mij hoeft het ook niet

[Dit bericht is gewijzigd door Slayher op 25-11-2001 03:08]

pi_2283742
quote:
Op zondag 25 november 2001 00:43 schreef calvobbes het volgende:
[knip]
[knip]
quote:
Op zondag 25 november 2001 00:50 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Helemaal mee eens Calvobbes, waarom onze traditie inruilen voor commerciele Amerikaanse rommel, waar niemand de betekenis nog van weet.
Sorry, dat moest ik gewoon even quoten...
[url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zjozz]M'n DVD Collectie :)[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')