* rebel_girl sleept met tafels, schildersezels en materiaal en binnen een mum van tijd is het instituut ingericht, ze hoeft alleen nog maar een uithangbord op te hangen en het instituut kan geopend worden!
zo en nu maar hopen dat er genoeg animo is.
* In haar cyberrolstoel komt Lurky binnengezoefd. Achter haar rolstoel heeft ze een tros lege conservenblikken rinkelen die ze heeft gevonden bij het afval op de Parkeerplaats.
Zeg, dit is precies wat ik zoek! Kan ik hier gratis mijn ultramoderne rolstoel customizen tot een roelstoel? Hij ziet er veel te medisch uit. Het moet een beschilderd vehikel worden zoals een Indische riksja, een Indiaase bus of een Afgaanse vrachtwagen. Veel lekker felle kleurtjes spiegeltjes, tierlantijnen en uitgesneden vormpjes van beslagen blik. Het blik heb ik al meegenomen. Mag ik het gereedschap gebruiken?
* Ze wacht geen antwoord af en begint driftig met een blikschaar, blikopener uit de keuken en een hamer de conservenverpakkingen te bewerken tot prachtige siervormen.
Dit moet een afdakje worden om mijn man mee te verrassen: ik wil er zo schitterend mogelijk uitzien in mijn roelstoel.
* Voortvarend kwast Lurky een hele pot dure roze fluoverf op de spatborden. De rugleunig strijkt ze in met velletjes bladgoud en de spaken bespuit ze met fluogele spuitbus.
S kijken, tumtiedum, roadrunner roadrunner, tomtiedom wat hebben we nog meer... Ah een tubetje echt vermalen lapis-verf. Daar zet ik mooie stippeltjes mee op de spatborden.
* Ze knijpt toefjes verf direct vanuit het tubetje op de spatborden tot het leeg is.
Hmm, jammer het is al weer op. Heb je nog meer?
Oh je bent er niet. Zeker nog in de keuken koffiezetten...
Nou dan ga ik wel weer even blikbeslaan.
beng! beng! beng!
Tuduuduuduuududu, I'm on the road again, tadadadadada
* Schranst vijf broodjes naar binnen want heeft al lang niks meer gegeten.
Vind je trouwens niet dat het eigelijk meer borreltijd is? Een goeie neut zou er wel ingaan. Zeker met wat bittergarnituur.
Heeheeheeeee, its a long road to travell, and a roughtough way to gohohooo
Nou moeten de stoelkussens van rood pluche worden. Staat heel mooi bij dat roze, oranje, gifgroen, fluogeel, tijger, lapis, goud en zilver....
Hee Rebbelgirl kan je me helpen een afdakje te bouwen? Kan gewoon van schilderscanvas en framehout lijkt me. Dan kan het bespijkert met blik en het doek mooi opschilderen. Bijvoorbeeld met wilde dieren, geneeskrachtige planten, verre planeten, kaartspelsymbolen en vooral ook een mooie slang die overal langs kronkelt. En hartjes natuurlijk om mijn man mee te verleiden.
Wil je mij daarmee helpen? Dat kan jij vast veel beter dan ik. Als het maar wel helemaal volkomt. Dan maak ik vast de sierranden.
Beng! Beng! Beng!
* Lurky neemt nog maar eens een slok.
* Al een jaar heeft Lurky geen bitterballen meer geproefd en ze laat ze zich goed smaken.
mjam Hmm ik ben wel creatief geweest met DNA en daarvoor met bloemen en planten, dus dit zou ook wel eens iets kunnen zijn. Ze zeggen dat als je een paar dingen goed kan, dat je dan veel meer dingen goed zal kunnen. In elk geval wordt t een mooi karretje.
Eigenlijk moet het bagagerekje, het dekblad van het knoppenpaneel en de tank ook nog. Ik denk gewoon even demonteren en afzonderlijk bespuiten. Hoewel die tank eigenlijk ook wel weer een afbeelding kan krijgen. De Griekse god Bachus met veel wijnranken en blote vrouwen eromheen. Dat lijkt me weer meer een karweitje voor jou. Ga ik die rekjes even paars spuiten en met gouden en helblauwe ribbels penselen. O ja en dat grijze knoppenpaneel gewoon maar inwijven met bladgoud en dan goed dik in de fixeer.
O wat wordt dit mooi! Kom, hier moeten we op drinken! Schenk ik mijzelf bij. Wat wil jij?
Ik denk dat alles nu wel droog is. De boel even terug monteren...
Beng! Beng! Beng!
Sierrandje langs het afdakje...
Misschien wat ringetjes er doorheen zodat het leuk rinkelt, en nog wat kraaltjes eraan...
En die dragende palen van het afdakje kunnen om en om omwonden met leuk oranje en groen pluche balletjesband.
Dat wordt mooi zeg! We mogen trots op onszelf zijn!
Waar moet ik dan zitten? Laat mij dat maar even doen!
* Lurky klokt de halve fles leeg.
Kijk, nu staat t goed. Ik zal deze fles maar leegdrinken en je verdere rampen helpen besparen. Levensgevaarlijk met al dat gereedschap hier!
* De ene na de andere fles spiritualiėn leegt Lurky in de rolstoeltank.
Rebbelgirl zit wazig met een potlood in haar hand het karretje te meten en schetsen.
En hoe rijdt de roelstoel?
prut, prut, zrrrrrrrrrrrr
tingelingdingding
Hij doet t prima! Rebbelgirl bedankt!!!
* Rinkelend en ronkend scheurt Lurky de CreaBea uit, terug naar de parkeerplaats.
Jippieeeeee, I'm on a road to nowhere, where shall I go, jippieajooooo
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 22-11-2001 20:36]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |