Hier vind je het vorige deel: Truth or Dare - deel LXXV (75)
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
- De uitgedaagde mag niet zeggen waarom 'ie de opdracht uitvoert.
- De uitgedaagde mag niet zeggen wie de opdracht gegeven heeft.
- De uitgedaagde moet het onderwerp op een manier gestalte geven alsof het een serieuze aangelegenheid betreft.
- Indien er sprake is van een zgn. "Internet Dare" moet er als bewijs een link naar de betreffende pagina worden geplaatst.
- Als mods mee doen mogen ze geen dare krijgen die hun functie in gevaar kan brengen. Dus geen admin-info lekken, topic's blokeren e.d.
Als mogelijk compromis op het Golfer Decreet:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit de Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1 .
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige:
[TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.25d - 19/11/2001
quote:Hoe krijg je het voor mekaar om een 16 jarig joch in de verleiding te brengen om aan zelfbevlekking te gaan doen!!
Op woensdag 21 november 2001 15:22 schreef Gboy27 het volgende:[..]
U got mail!
quote:Mijn charmes...
Op woensdag 21 november 2001 15:30 schreef Pjederdy het volgende:Hoe krijg je het voor mekaar om een 16 jarig joch in de verleiding te brengen om aan zelfbevlekking te gaan doen!!
(hint: jb400012@ncr.com)
quote:Tot later!
Op woensdag 21 november 2001 15:36 schreef Pjederdy het volgende:
Zo, en nu ga ik effe de stad in om een koffietje te drinken en de krant te lezen. Tot laterzzzzzz !!!
quote:Haha, de lurkers gaan zich melden, toch werkt dat wel om die dares per mail te doen!!
Op woensdag 21 november 2001 15:36 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom krijg ik geen mail?
Ik wil ook geilbakken.(hint: jb400012@ncr.com)
quote:Té laat!!!
Op woensdag 21 november 2001 15:36 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom krijg ik geen mail?
Ik wil ook geilbakken.(hint: jb400012@ncr.com)
quote:Ik ben geen lurker.
Op woensdag 21 november 2001 15:39 schreef Pjederdy het volgende:
Haha, de lurkers gaan zich melden, toch werkt dat wel om die dares per mail te doen!!
quote:Leuk Gboy, bedankt.
Op woensdag 21 november 2001 15:40 schreef Gboy27 het volgende:
Té laat!!!
quote:Ook hoi.
Op woensdag 21 november 2001 15:30 schreef Jezebel het volgende:
hallooooo
ben ik nou de enige die even wat terug zegt?
quote:Ik had Jezebel nog helemaal niet gezien... sorry! Hoi Jezebel en vriendin!!!
Op woensdag 21 november 2001 15:48 schreef k_man het volgende:Ook hoi.
ben ik nou de enige die even wat terug zegt?
quote:Krijg ik hier nog een reactie op?
Op woensdag 21 november 2001 15:41 schreef Gellarboy het volgende:
Leuk Gboy, bedankt.
Dat zal ik de volgende keer zeggen als jij de foto's van mijn butt gemist hebt.
En als ik dan vraag om jouw dare nog even naar mij te sturen dan krijg ik een goedkoop en makkelijk 'Te laat'.
Werkt het spelletje zo? Dan is het voor mij klaar namelijk.
Beetje extra moeite doen voor iemand anders en dan zelf niks krijgen...
quote:Jezebel is alleen aanwezig
Op woensdag 21 november 2001 15:50 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik had Jezebel nog helemaal niet gezien... sorry! Hoi Jezebel en vriendin!!!
halloooo nogmaals
quote:Soms worden dingen gemaild naar de dan aanwezigen, soms worden teksten later wegge-edit en voor foto's idem.
Op woensdag 21 november 2001 15:59 schreef Gellarboy het volgende:
Dus ja; zo werkt het spelletje. Als je er niet bij was, heb je pech gehad. Al ligt het in dit geval misschien net iets moeilijker.
quote:Nou, nou, nou, nou... Wil het je best sturen hoor! (stelt niet zoveel voor hoor) Maar je emailadressen zijn altijd zo lekker duidelijk... Het ene moment is het: ikbengeil@gellarboy.com, dan weer biteme@gellarboy.com (fictieve voorbeeldjes) etc. Dus je email is zoals het in je profiel staat?
Op woensdag 21 november 2001 15:59 schreef Gellarboy het volgende:Krijg ik hier nog een reactie op?
Ik vind dit niet zo netjes namelijk.
Ik doe vanmorgen een hoop extra moeite voor je, omdat je mijn dare gemist had. En dat terwijl je er in feite niet eens iets mee te maken had.En als ik dan vraag om jouw dare nog even naar mij te sturen dan krijg ik een goedkoop en makkelijk 'Te laat'.
quote:T of D?
Op woensdag 21 november 2001 16:03 schreef Jezebel het volgende:[..]
Jezebel is alleen aanwezig
halloooo nogmaals
quote:Mijn domein is gellarboy.nl, .com bestaat niet meer.
Op woensdag 21 november 2001 16:10 schreef Gboy27 het volgende:
Nou, nou, nou, nou... Wil het je best sturen hoor! (stelt niet zoveel voor hoor) Maar je emailadressen zijn altijd zo lekker duidelijk... Het ene moment is het: ikbengeil@gellarboy.com, dan weer biteme@gellarboy.com (fictieve voorbeeldjes) etc. Dus je email is zoals het in je profiel staat?
Maar momenteel ontvang ik mail op jb400012@ncr.com (werk).
quote:U got mail!
Op woensdag 21 november 2001 16:13 schreef Gellarboy het volgende:Mijn domein is gellarboy.nl, .com bestaat niet meer.
En ze zijn altijd anders omdat je voor de @ kunt invullen wat je maar wilt.
gboy27gaathetmisschientochnogwelsturen@gellarboy.nl werkt dus ook.Maar momenteel ontvang ik mail op jb400012@ncr.com (werk).
quote:Geen idee hoe ik dit lezen moet, maar toch bedankt!
Op woensdag 21 november 2001 16:22 schreef Gboy27 het volgende:
U got mail!
quote:Hoe bedoel je
Op woensdag 21 november 2001 16:29 schreef Gellarboy het volgende:Geen idee hoe ik dit lezen moet, maar toch bedankt!
quote:trutje graag
Op woensdag 21 november 2001 16:10 schreef k_man het volgende:[..]
T of D?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |