quote:Misschien gaat dan die andere regel weer op: uitzonderingen bevestigen de regel!
Denk toch ook dat een aantal andere factoren meespelen.
Veel dictators schijnen hoogbegaafd te zijn. Dan zou die theorie weer niet op gaan.
quote:Die opmerking van jou wel!!!!
Op woensdag 21 november 2001 13:42 schreef Frenkie het volgende:
Ik dacht dat dit sorrt dingen thuishoorden in het commentaar op de streams topic..??
Hij blijkt dus een ring met een hakenkruis te dragen; deze heeft hij gekregen van een Hell's Angel.
"Maar ik heb er verder niets mee."
Jaja...
quote:Heb ik net gemist, anders had ik het zeker in het verslag gestopt. Weet je zeker dat hij dat zei??? Is wel heel triest dan namelijk!
Op woensdag 21 november 2001 14:43 schreef CartWOman het volgende:
Scanman, hoorde je ook dat Diane aan Ed vroeg wat hij met hakenkruizen heeft?
quote:Zeker weten; ze zaten met een groepje bij het hek te praten en er werd door de rest verder gepraat, dus niet opgepikt denk ik.
Op woensdag 21 november 2001 14:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Heb ik net gemist, anders had ik het zeker in het verslag gestopt. Weet je zeker dat hij dat zei??? Is wel heel triest dan namelijk!
Hij legde ook nog uit dat 'ie deze ring om een bepaalde vinger droeg zodat het minder zou opvallen.
Ik geloofde m'n oren ook niet. Aan de andere kant verbaast het me ook niet; gezien Edje's kijk op de mensheid.
Eng mannetje.
Wel leuk om uit te zenden trouwens....
quote:Inderdaad behoorlijk eng. Hij roept ook constant dat hij bepaalde mensen buiten het BB huis al lang voor de bek had geslagen. Dan spoor je dus ook duidelijk niet. Volgens mij is die Ed oftewel een grootbek... of een heel agressief mannetje.
Op woensdag 21 november 2001 15:10 schreef CartWOman het volgende:
Aan de andere kant verbaast het me ook niet; gezien Edje's kijk op de mensheid.
Eng mannetje.
quote:Kom op, Scanman01, plak er aub nog twee uurtjes aan vast! Je bent m'n all time favoriete 'streamverslaggever' (dank voor je inzet in het algemeen). We kunnen je nu niet missen!
Op woensdag 21 november 2001 15:49 schreef scanman01 het volgende:
We hebben geloof ik nog geen streamer... Kan wel eens zo zijn dat er over 10 minuten (16:00 uur) weer een battle zit aan te komen. Dus ik hoop dat er dan wel iemand stand-by is.
quote:Thanks
Op woensdag 21 november 2001 15:57 schreef pyl het volgende:
Kom op, Scanman01, plak er aub nog twee uurtjes aan vast! Je bent m'n all time favoriete 'streamverslaggever' (dank voor je inzet in het algemeen). We kunnen je nu niet missen!
En binnen korte tijd Downtime hier op Fok; dus ben bang dat het even afkicken wordt
Als ik kon streamen, scanman, zou ik je overnemen, maar helaas, je bent wel 1 van mn favostreamers.....
quote:Nee. Ten eerste is Ed de beste anti-reclame die je maar kan hebben. En ten tweede is het niet verboden om er zulke denkbeelden op na te houden.
Op woensdag 21 november 2001 16:10 schreef Fidelio het volgende:
Ik lees dat net van die ring van Ed. Ik vond 'm al erg overtrokken reageren op bepaalde situaties. Maar dit verklaart een hoop, als het echt waar zou zijn dat hij achter deze denkbeelden staat, moet hij dan niet door HvdT 'verwijderd' worden???
Vertegenwoordigt Ed nou ook echt een aanzienlijk deel van de bevolking, of is het zo erg niet?
Ik bedoel, zodra Ed ruzie heeft met vrouwen, noemt hij ze (tyfus)hoeren. Travestieten vindt hij mafkezen, en hij houdt sowieso niet van 'dat nichterige gedoe' in het algemeen.
Homo's vragen er trouwens zelf om dat ze niet als 'gewone mensen' behandeld worden, aldus Ed, want 'ze' houden ook hun eigen oliempiese spele en ze houwe eige feeste.
Een van de dingen die Ed in het BB-huis erg mist, is het slaan van mensen, zo heeft hij al meerdere malen aangegeven.
En als slagroom op het toetje blijkt meneer nu ook nog een hakenkruisje om een van zijn vingers te dragen.
Als Ed BB-winaar wordt, ga ik emigreren.
quote:Denemarken of Oostenrijk lijkt me wel iets voor je
Op woensdag 21 november 2001 16:47 schreef Gert het volgende:[..]
Nee. Ten eerste is Ed de beste anti-reclame die je maar kan hebben. En ten tweede is het niet verboden om er zulke denkbeelden op na te houden.
Als hij met een t-shirt gaat lopen waarop een groot hakenkruis staat, dan wordt het een ander verhaal, maar een klein onopvallend ringetje..Vertegenwoordigt Ed nou ook echt een aanzienlijk deel van de bevolking, of is het zo erg niet?
Ik bedoel, zodra Ed ruzie heeft met vrouwen, noemt hij ze (tyfus)hoeren. Travestieten vindt hij mafkezen, en hij houdt sowieso niet van 'dat nichterige gedoe' in het algemeen.Homo's vragen er trouwens zelf om dat ze niet als 'gewone mensen' behandeld worden, aldus Ed, want 'ze' houden ook hun eigen oliempiese spele en ze houwe eige feeste.
Een van de dingen die Ed in het BB-huis erg mist, is het slaan van mensen, zo heeft hij al meerdere malen aangegeven.
En als slagroom op het toetje blijkt meneer nu ook nog een hakenkruisje om een van zijn vingers te dragen.
Als Ed BB-winaar wordt, ga ik emigreren.
quote:[achterdocht mode on]oeffff wat missen we nu veel, zul je zien dat Ed Andries een flinke mep heeft verkocht, Sandy en Kelly hebben gezoend, Pascal en Coos verklaren de liefde aan elkaar en willen met GJ een triootje doen, Leo zorgt ervoor dat de sfeer en harmonie terugkomt in team arm, alle bewoners krijgen instructies van BB en een aanbod van veel geld als ze lief tegen elkaar doen, door een battle heeft er weer een kantwissel plaatsgevonden, en ondertussen wordt Diane over het hek gegooid door haar medeteamgenoten omdat ze haar zat zijn [/achterdocht mode off]
Op woensdag 21 november 2001 20:27 schreef Mysti het volgende:
Zal er echt een storing zijn, of gebeurt er momenteel iets in het huis dat wij echt niet mogen weten?
Nee joh, een storing kan toch voorkomen.... Wellicht worden de streams nu wel gekraakt
Ik heb van Showtime en van Lawless een code gehad en ga Foto's maken zodra ze weer online zijn ik hoop dat er dan ook iemand verslag doet van het gelul van de bewoners dan hebben we weer een compleet beeld van de avond en nacht .
quote:Dan mag je eerst wel hopen dat FOK eindelijk weer normaal te bereiken is!
Op woensdag 21 november 2001 22:55 schreef MMXMMX het volgende:
streams liggen nog steets plat helaas maar we gaan er voor en blijven braaf wachten .Ik heb van Showtime en van Lawless een code gehad en ga Foto's maken zodra ze weer online zijn ik hoop dat er dan ook iemand verslag doet van het gelul van de bewoners dan hebben we weer een compleet beeld van de avond en nacht .
Zou er iets aan de hand zijn??
quote:Vind ik ook heel raar, ik vraag me af wat er allemaal gebeurd is vanavond in the house... BB had toch wel een klein berichtje kunnen plaatsen, zoals "saaie avond" of zoiets, ze weten potjandorie dat wij geen streams hebben kunnen kijken.
Op donderdag 22 november 2001 00:04 schreef CartWOman het volgende:
De BB-site is trouwens vanaf vanmiddag ook niet ge-update.Zou er iets aan de hand zijn??
quote:Wat een gore aanstelster! BAH. En sinds wanneer houdt notabene kelly er van zulke ouderwetse standpunten op na van : een man hoort dit niet tegen een vrouw te zeggen. Djees ze moet zeg wel aan deze tijd aanpassen hoor. Als ze in de tijd had geleefd waar ze die denkbeelden vandaan haalt dan was het nu nog gewoon FERRY hoor. WAT EEN TRIEST GEVAL GADVER DE GADVER
Op donderdag 22 november 2001 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Kelly stormt opeens de slaapkamer uit... ze is woest op Gert Jan.
"Ik pik dit niet meer", roept Kel opeens. "Ik ben in het openbaar vernederd. Ik dacht wat zeg jij tegen mij... en toen bedacht ik dat jij zoiets niet tegen mij hebt te zeggen. Ik zeg wel eens dat ik zin aan sex heb of zin aan een man. Sandy gaf het voorbeeld dat ik wel eens gezegd heb over een harde pik in mijn kut. Ik zeg dat nooit op zo'n manier! Heeft iemand mij ooit horen zeggen over een pik in mijn kut..... Ik wil niet zo over komen, want zo ben ik niet. Niemand van jullie heeft gehoord van mij dat ik een stijve pik in mijn kut wil!"
"Dat heb je wel eens gezegd", reageert Sandy. "Jij hebt die woorden wel eens gebruikt... en ik zei gewoon dat ík die nooit zou gebruiken!"
"Ik gebruik dat nooit, dus daar baal ik van als hij dat zegt", zegt Kelly weer pissig. En ze weten ook dat ik baal van de tattoo en dan zeg ik dat en reageert hij met 'je bent net een straatmadeliefje'. Je bent een kerel en je hoort te zeggen dat ik er toch wel mooi uit zie! Ik ben woest... echt woest... helemaal over die tatooage.. en dan wordt er tegen mij gezegd dat ik een straatmadeliefje ben. Mijn hele zelfvertrouwen gaat weer helemaal naar beneden door jou. Nu weet ik weer hoe mensen over me denken!"
"Ik denk dat die jongen dat niet zo bedoelt", probeert Pascal. "Gert Jan bedoelt dat helemaal niet slecht."
"Ik ben woest", herhaalt Kelly. "Potverdomme. Het kwam doordat we vroegen wat ordinaire woorden zijn. Toen werd herhaalt wat ik allemaal gezegd heb... alleen niet helemaal juist. Ik hoop niet dat dit wordt uitgezonden dit. En als iemand zegt dat ik net een straatmadeliefje ben... Ik zeg toch ook niet tegen hem dat hij een balletje en een watje is. Hij moet nadenken voordat hij iets zegt. Het wordt me zo even gezegd en er staan wel 24 uur camera's op me gericht. Ik wil verdomme niet vernederd worden. Nou sorry hoor!"
Coos loopt naar de slaapkamer.
"Gert, bied je excuses even aan dan is het over.", zegt Coos.
Gert Jan loopt de kamer in.
"Hé lekker ding", zegt GJ en hij begint haar te knuffelen.
"Waarom zeg je dat nou?", reageert Kelly. "Ik ben geen straatmadeliefje... waarom verneder je me zo. Ik vind het niet leuk. Ik ben geen straat madeliefje".
"Sorry", zegt GJ. "Ik wilde je helemaal niet kwetsen. Je bent helemaal geen straatmadeliefje!"
"Gatver", reageert Kelly weer. "Ik ben helemaal geen straatmadeliefje. Ik ben toch niet zo.. Godverdomme."
Kelly zit weer stevig te roken en is helemaal overstuur.
"Kel, dramaqueen", zegt Pascal. "Remember.. it's all about the glamour."
"Maar ik vind dit niet leuk", zegt Kelly weer zielig. "Ik vind het gewoon niet tof (er volgt weer een dikke boer). Op deze manier leer je mekaar wel weer kennen."
"Ik dacht dat we dit achter ons hadden gelaten", zegt Pascal.
"Gert die kan wel tegen een stootje", reageert Kelly. "Hij moet gewoon niet zulke dingen zeggen. Ik ben geen straatmadeliefje. Ik baal al zo van die tattoo en dan zegt hij ook nog zoiets!"Ed die staat van achter het hek in arm toe te kijken.
"Ik vind het een heel beschaafd tekentje", roept hij naar Kelly.
"Dus je bent net Maja de Bij", lacht Coos.
"Een straatmadeliefje", herhaalt Kelly. "Ik vind het gewoon niet leuk. Een man hoort dat niet te zeggen tegen een vrouw. Ik pik dat gewoon niet. Als iemand dat in een discotheek tegen me zegt krijgt hij een vette hoek.... dan giet ik zo mijn drankje over z'n kop. Dan zeg ik 'wat zei je Harry' en dan hup... Heb ik al eens gedaan, echt waar!"
"Gaf je hem toen een dikke vette pomper?", vraagt Pascal.
"Nee, ik gooide een bacardi over zijn kop", antwoordt Kelly.Kelly loop de slaapkamer even in. "Godverdomme!", schreeuwt ze daar (geen idee of er nog iemand is).
Dan sluit ze zich op in de slaapkamer.
quote:Het is inderdaad ongelooflijk. En Gert Jan laat het nog allemaal gebeuren ook... Diane is inderdaad enigszins labiel, maar Kelly slaat echt alles. Die is echt nog gekker dan een deur en heeft dringend psychiatrische hulp nodig.
Op donderdag 22 november 2001 02:25 schreef Magics het volgende:
Wat een gore aanstelster! BAH. En sinds wanneer houdt notabene kelly er van zulke ouderwetse standpunten op na van : een man hoort dit niet tegen een vrouw te zeggen. Djees ze moet zeg wel aan deze tijd aanpassen hoor. Als ze in de tijd had geleefd waar ze die denkbeelden vandaan haalt dan was het nu nog gewoon FERRY hoor. WAT EEN TRIEST GEVAL GADVER DE GADVER
quote:Wat nog het ergste is, ik denk dat er niet al te veel van op tv zal komen. Kelly liep heel vaak te roepen 'dikke pik in kut' en meer van die woorden.... ik denk niet dat ze dat op tv gaan laten zien. En de GJ fans maar denken dat Kelly zo leuk doet tegen hem de laatste tijd
Op donderdag 22 november 2001 02:25 schreef Magics het volgende:
Als ze in de tijd had geleefd waar ze die denkbeelden vandaan haalt dan was het nu nog gewoon FERRY hoor. WAT EEN TRIEST GEVAL GADVER DE GADVER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |