overigens hebben we elkaar pas leren kennen toen ik 27 was hoor
Groetjes,
Iefje
Het hangt er een beetje vanaf hoe oud die mensen zijn. Het gaat niet zo zeer om de leeftijd, maar meer om het verstand. Wat ik net zei... over 14 en 26.. dat meisje zal zich nog een heel eind ontwikkelen. Die jongen veel minder. Als ze nu op het zelfde niveau zitten.. dan zal dat dadelijk verkeert gaan omdat zij veel meer ontwikkeld is.
Op een gegeven moment maakt het dus niet zoveel meer uit hoe oud die mensen zijn.
Zelf zou ik nooit zo'n relatie aan gaan, want als de 1 60 is, is de ander bijv. 83. Dan is de kans dat je partner sneller zal overlijden. Dat lijkt me geen pretje op je 60e.
Well, age aint nothing but a number
quote:
op 05-09-2000 om 11:53 AM schreef linebear het volgende:
Well, age aint nothing but a number
Helemaal mee eens. Leeftijd is een getal. Het gaat om hoe je persoonlijkheden bij elkaar passen. Als dat goed gaat dan is het toch prima. Of er nou 0, 2 of 30 jaar tussen zitten. En mensen hebben altijd wel wat te zeiken over een relatie. Te groot leeftijdsverschil, verschil in opleiding, in interesses etc. Mensen moeten gewoopn blij voor je zijn dat je iemand hebt waar je gelukkig mee bent. De rest kan doodvallen!
quote:
op 05-08-2000 om 11:18 PM schreef Svart Rose het volgende:Wat ik net zei... over 14 en 26.. dat meisje zal zich nog een heel eind ontwikkelen. Die jongen veel minder. Als ze nu op het zelfde niveau zitten.. dan zal dat dadelijk verkeert gaan omdat zij veel meer ontwikkeld is.
Ik denk idd dat jij daar een punt hebt, zwarte roos. Wat ik vaak zie bij meisjes (vooral) die een relatie hebben met een veel oudere jongen is dat ze eerst zeggen Ja maar je merkt het eigenlijk helemaal niet, dan, ja maar soms heb ik het gevoel dat ik de oudste ben, en dan komt het punt dat ze het jong helemaal zat zijn omdat hij nog steeds geen steek verder is gekomen met zijn leven en zij natuurlijk wel. Ik heb bij veel mannen die met veel jongere meisjes een relatie beginnen het gevoel dat zij gewoon achterlopen. Vrouwen van +- hun eigen leeftijd vinden deze kerels dan ook helemaal niets, dus gaan ze op zoek naar een jong en naief kuikentje... tot het kuikentje kipje is geworden en op zoek gaat naar een echte haan, dan kan die man weer op zoek naar een nog jonger kuikentje... eigenlijk best wel triest.
Voor allerlei mensen nu heel erg boos op mij worden: die is natuurlijk heel erg algemeen gesproken en ik pretendeer dan zeker geen uitspraak te doen over situaties waarvan ik de details niet ken.
Hoi, Casey
Belangrijkste is dat je je kunt inleven in elkaars situatie, daar begrip en respect voor hebt en dat vervolgens de 'normale' dingen van een relatie ook goed lopen. En commentaar van anderen: je moet met je partner je leven delen, niet met de rest...
Overigens was ik als tiener heel erg tegen leeftijdsverschillen... Nu een stuk minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |