abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2001 @ 10:31:13 #1
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_2240671
Het is uit. Beebie en Jethro zijn uit elkaar. Na 1 jaar en 9 maanden te hebben samengewoond is het sprookje voorbij. Nu, 3,5 week na het slechte nieuws doet het me nog steeds meer dan ik toe zou willen geven. Elke poging om haar uit mijn leven te weren krijg ik weer net zo hard terug, omdat het me gewoon niet lukt. Het is misschien wel het bekende "je weet pas wat je hebt als je het moet missen" wat me nu parten speelt, terwijl ik altijd het idee had dat juist dat besef ervoor zorgde dat ik wist dat ik altijd van haar zou blijven houden, wat er ook zou gaan gebeuren...
Maar nu is mijn kijk op de toekomst ineens heel anders. Een leven zonder mijn grote liefde aan mijn zij...

Het doet me verdriet om uit elkaar te gaan en er zijn dingen gebeurd de afgelopen 3,5 weken waar ze me pijn mee heeft gedaan, zo erg, dat ik haar niet meer wilde zien. Toch zijn we gisteravond in gesprek geraakt. Eerst was dat heel vervelend en leek het er op dat we met nog grotere ruzie uit elkaar zouden gaan. Echter, als ze me iets heeft geleerd dan is het wel dat ik niet kwaad, al muurtje om me heen bouwend weg moet lopen. Ik ben dus nog een keer de confrontatie aangegaan. Het gesprek wat erop volgde was zo fijn en verhelderend. Ik heb er echter een gevoel van overgehouden wat ik geen plek kan geven. Op een bepaald punt besloten we dat "wij" op een andere plek, een andere plaats en misschien enkele jaren later een perfecte relatie zouden kunnen hebben. De overvloed aan liefde, het rustgevende gevoel, de eerlijkheid en het vertrouwen heb ik nog nooit zo in zo'n grote mate gekend bij iemand en misschien loopt er iemand op deze aarde rond waarmee ik het ooit nog eens fijner zal hebben, maar ik ben zo bang dat ik deze eigenschappen nooit meer bij iemand terug zal vinden. Met deze basis zijn voor mij alle overige problemen in een relatie te overwinnen.

Aan het eind van de week pakt ze haar spullen en gaat ze voorlopig bij haar vader wonen, omdat we uit elkaar moeten om rust te vinden. Ik weet dat dat het beste is, omdat we op dit moment eenmaal in een situatie zitten die vroeg of laat weer tot een conflict leidt, maar op dit moment mis ik haar zo ontzettend dat de tranen me in de ogen springen als ik aan haar denk.

Beebie, je bent het beste wat me ooit is overkomen. Ik mis je ontzettend en ik hou van je. Als iemand geluk verdient dan ben jij het wel en ik hoop dat je dat ook zult vinden. Ik zal je nooit vergeten!

op je zachte wangetje van je maatje,
Jethro

dinsdag 20 november 2001 @ 10:48:55 #2
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2240769

Sterkte!!!

Action is the enemy of thoughts
  dinsdag 20 november 2001 @ 10:52:33 #3
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2240802
Wat erg voor je man! Vooral als je met dat gevoel er mee moet kappen... Wat is er dan toch zo mis gegaan, want zoals jíj de relatie beschreef klonk die vrij perfect!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 20 november 2001 @ 12:02:16 #4
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_2241431
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 10:52 schreef chocolatemoeze het volgende:
Wat erg voor je man! Vooral als je met dat gevoel er mee moet kappen... Wat is er dan toch zo mis gegaan, want zoals jíj de relatie beschreef klonk die vrij perfect!
We hadden een relatie waarbij we het allebei heel erg prettig vonden om bij elkaar te zijn en omdat we bij elkaar woonden deden we dat ook heel vaak. Ik denk te vaak. Het is op een gegeven moment een gewoonte die er langzaam insluipt en niet zomaar te verbreken is. Het is heel jammer dat het uit moet gaan om daar achter te komen. Het is gewoon een les die we allebei geleerd hebben denk ik.
We moeten denk ik allebei een leven zonder de ander "aankunnen". Op dit moment is het nog best mogelijk dat we over een tijd elkaar weer spreken en dan met meer levenservaring wel samen verder kunnen. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die twijfelt over hoe ie zich moet voelen op dit moment.
Een relatie beindigen is natuurlijk altijd vervelend, maar ik heb (en zij trouwens ook) nog nooit zo'n lange en intensieve relatie gehad. Het is daarom ook moeilijk om mee om te gaan, omdat ik op dit moment wel door heb dat we niet lang door hadden kunnen gaan op de manier dat we deden, maar ik weet niet zeker of het beindigen van de relatie de beste oplossing is. Er mist gewoon een heel belangrijk deel van mijn leven op dit moment.
pi_2241462
* shmoopy geeft troostend

Als het echt zo moet zijn,
komen jullie elkaar wel weer tegen,
op een ander moment in jullie leven.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_2242109
Oehhhh, herkenbaar....
Wel ontzettend veel van elkaar houden, maar het niet (meer) samen kunnen in een reatie... Dat kan zo ongelooflijk veel pijn doen.

Ik heb na zes jaar mijn relatie beeindigd. We zijn nu (na een half jaar) heel goede vrienden. Maar ik ben benieuwd hoe het gaat als hij of ik een nieuwe, serieuze relatie krijg(t)

Veel sterkte...

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 20 november 2001 @ 20:41:12 #7
11829 Beebie
lekker pittig
pi_2246703
het is idd allemaal behoorlijk klote op het moment, maar het gaat waarschijnlijk/hopelijk een stukkie beter zodra ik bij m'n pappie woon.
het stukje houden van is ook voor mij niet zomaar weg, maar ik sta nog steeds achter m'n beslissing. het ging voor mij gewoon niet langer op de juiste manier zo.

lieve fok!ers; mag ik jullie vragen Jethro een beetje te steunen? Op de momenten dat hij mij erg mist, en zelfs op de momenten dat hij me het liefst wil schieten.

ik besef heel goed dat het niet goed is hoe het vlak na het uitmaken is gegaan, en daar heb ik ook spijt van, nu neem ik echt de tijd voor mezelf. Even afkicken van zo'n lange tijd een lieve Jethro om me heen, dat is nog niet zo makkelijk. Maar veel denken, huilen en schrijven maakt het misschien wat makkelijker.

en wie weet komt er ooit een tijd.....

Lieve Jethro, vind je t goed als ik je nooit uit m'n hoofd en hart laat verdwijnen? M'n eerste echte liefde, die vergeet ik niet zomaar.....

Dike kus,
Beebie

pi_2246956
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 20:41 schreef Beebie het volgende:
het is idd allemaal behoorlijk klote op het moment, maar het gaat waarschijnlijk/hopelijk een stukkie beter zodra ik bij m'n pappie woon.
het stukje houden van is ook voor mij niet zomaar weg, maar ik sta nog steeds achter m'n beslissing. het ging voor mij gewoon niet langer op de juiste manier zo.

lieve fok!ers; mag ik jullie vragen Jethro een beetje te steunen? Op de momenten dat hij mij erg mist, en zelfs op de momenten dat hij me het liefst wil schieten.

ik besef heel goed dat het niet goed is hoe het vlak na het uitmaken is gegaan, en daar heb ik ook spijt van, nu neem ik echt de tijd voor mezelf. Even afkicken van zo'n lange tijd een lieve Jethro om me heen, dat is nog niet zo makkelijk. Maar veel denken, huilen en schrijven maakt het misschien wat makkelijker.

en wie weet komt er ooit een tijd.....

Lieve Jethro, vind je t goed als ik je nooit uit m'n hoofd en hart laat verdwijnen? M'n eerste echte liefde, die vergeet ik niet zomaar.....

Dike kus,
Beebie

sniff sniff...
  dinsdag 20 november 2001 @ 21:13:25 #9
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_2247060
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 20:41 schreef Beebie het volgende:
Ik denk inderdaad dat we het op deze manier niet echt lang vol hadden gehouden. Het is denk ik vanaf een half jaar terug onvermijdelijk geweest.
quote:

Dikke kus,
Beebie

Dank je lieffie. Ik zal je ook nog wel even missen denk ik. Het zal makkelijker worden om door te gaan met mijn leven op het moment dat je uit huis bent. Nu gaat het wel, maar vooral na de momenten dat we leuke herinneringen ophalen en zo ontzettend, ontzettend lief tegen elkaar zijn kost het me moeite om je te laten gaan. Ik heb het je al vaker gezegd en ik zeg het nog een keer: ik vind het moeilijk om goede afsluitende woorden te vinden, daarom zeg ik nog maar een keer wat altijd zo zal zijn...ik zal altijd van je blijven houden!
  dinsdag 20 november 2001 @ 21:15:59 #10
4954 BiGirl
bimeiden.net
pi_2247086

*snik* *snik*
Shit, heel herkenbaar, maar ik ben het eens met wat een andere Fok'er zei: als jullie echt bij elkaar horen, komen jullie vroeg of laat weer bij elkaar.
Voor nu: Veel sterkte!

BiGirl

[url=http://www.bimeiden.net][b]Bimeiden.net[/b] De eerste Nederlandse site voor Bimeiden[/url]
pi_2247421
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 10:31 schreef Jethro het volgende:
. Op een bepaald punt besloten we dat "wij" op een andere plek, een andere plaats en misschien enkele jaren later een perfecte relatie zouden kunnen hebben. De overvloed aan liefde, het rustgevende gevoel, de eerlijkheid en het vertrouwen heb ik nog nooit zo in zo'n grote mate gekend bij iemand en misschien loopt er iemand op deze aarde rond waarmee ik het ooit nog eens fijner zal hebben, maar ik ben zo bang dat ik deze eigenschappen nooit meer bij iemand terug zal vinden. Met deze basis zijn voor mij alle overige problemen in een relatie te overwinnen.
Zeer herkenbaar. 3 jaar geleden ongeveer dezelfde situatie gehad.

Nu samen met iemand die NOG meer de ware is..

Komt goed...

pi_2247671
Jammer, meer kan ik niet zeggen . Levenservaring...hmmm bullshit... je moet een balans vinden, zoals met zoveel dingen ( te weinig aan elkaar hangen is niet goed en teveel aan elkaar hangen ook niet). Die balans kun je net zo goed op je 20ste vinden als op je 40ste, die kracht zit namelijk in jezelf en niet in 'levenservaring' ( een vacuum begrip, als je er goed over nadenkt, of heeft iedereen hetzelfde leven)

Ik hoop dat het alsnog weer allemaal goedkomt en ik wens jullie al het succes of jullie nu alleen zijn of niet.

pi_2247696
tStomme is dat alle clichès dan ineens waar zijn

Beiden heel veel succes en dan met name Jethro

woensdag 21 november 2001 @ 08:29:53 #14
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_2250115
Thanks! Ik hou er buiten een eenzaam gevoel nog een cliche aan over. Ik eet namelijk weinig en slaap ook veel te weinig. Gemiddeld zo'n beetje 4 tot 6 uur per nacht... en dat al bijna 4 weken nu.
Kijk en dat ik nu wakker lig, ok... maar dat ik Beebie ook nog eens tot 1:30 hoor rommelen maakt het er ook niet makkelijker op om rustig te pitten.
Langzamerhand is het fijne gevoel van gisteren ook weer een beetje verdrongen door het gevoel van teleurstelling over de gang van zaken, dat ik de afgelopen weken heb gehad. Aan de ene kant wil ik dat je blijft, maar aan de andere kant wil ik je een tijd lang niet meer zien om die teleurstelling te kunnen verwerken. Dat je uit huis gaat is gewoon het beste...nu zeker, maar helaas al veel eerder denk ik...

[Dit bericht is gewijzigd door Jethro op 22-11-2001 00:30]

woensdag 21 november 2001 @ 09:59:37 #15
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2250520
bekoel maar... rust is je vriend in deze tijden... Suc6 beiden!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_2253631
Ach probeer het gewoon nog een keer scheelt een boel gezeur
Het leven is hard, de voorkant van een trein ook!
  woensdag 21 november 2001 @ 18:42:27 #17
14925 Little_Plough
fladder fladder fladder
pi_2254691
Heeeel heeeeel heeeeeel veel suc6 en sterkte voor allebei, want dat zullen jullie allebei nodig hebben!

En het komt vast allemaal goed.. (cliche!!) maar echt waar, dat is dus ook zo.. Met of zonder elkaar.

Soms is iemand met wie je verschrikkelijk gelukkig bent als de zon schijnt, niet de juiste persoon om je te troosten als het regent...
  dinsdag 30 juli 2002 @ 02:20:14 #18
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_5197783
Zonder.... en veel, VEEL beter!
  woensdag 31 juli 2002 @ 10:50:18 #19
11829 Beebie
lekker pittig
pi_5212607
idd zonder, en nu gaat het met ons allebei best heel goed, toch?
laatst heb ik je voor het eerst sinds lange tijd weer gezien, en ik was heel blij dat we gewoon als vrienden met elkaar omgingen en dat je me zelfs een foto van je nieuwe vriendin liet zien.

Kus
Beebie

pi_5214580
Jethro, sterkte! Ik leef met je mee, wij allemaal denk ik wel. Heb hoop, er komen vast weer leuke dingen op je pad. Wees jezelf, blijf jezelf en onderken je gevoelens, da's het belangrijkste. Nogmaals sterkte!
If you choose not to decide you still have made a choice...
  woensdag 31 juli 2002 @ 21:43:45 #21
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_5221265
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 13:16 schreef Noki het volgende:
Jethro, sterkte! Ik leef met je mee, wij allemaal denk ik wel. Heb hoop, er komen vast weer leuke dingen op je pad. Wees jezelf, blijf jezelf en onderken je gevoelens, da's het belangrijkste. Nogmaals sterkte!
Ja bedankt, maar voortaan even de onderste posts lezen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')