Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
De uitgedaagde mag niet zeggen waarom 'ie de opdracht uitvoert.
De uitgedaagde mag niet zeggen wie de opdracht gegeven heeft.
De uitgedaagde moet het onderwerp op een manier gestalte geven alsof het een serieuze aangelegenheid betreft. Indien er sprake is van een zgn. "Internet Dare" moet er als bewijs een link naar de betreffende pagina worden geplaatst.
Als mods mee doen mogen ze geen dare krijgen die hun functie in gevaar kan brengen. Dus geen admin-info lekken, topic's blokeren e.d.
Als mogelijk compromis op het Golfer Decreet:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
Ik weet onderhand geen vragen meer
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit de Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1.
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.25c - 14/11/2001
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 17-11-2001 01:41]
quote:Goed zo
Op zaterdag 17 november 2001 01:15 schreef F1Bas het volgende:[..]
Nee, ik denk dat ik me altijd wel aan de 'regels' hou
V.
quote:Ja, tevreden
Op zaterdag 17 november 2001 01:26 schreef Jezebel het volgende:[..]
zucht, waarom wil iedereen toch weten wat ik aan heb?
ik heb nu aan: een cremekleuige kanten body, daar overheen een doorkijkhemdje en daar overheen een zijden blousje, een bruin strak rokje, zwarte netpanty en bruine laarzen met een hakje
daar overheen gaat zo mijn lange leren jas
tevreden?
V.
quote:Hello! welkom hihi, Wanneer is het voor het laatst geweest dat je in je broek hebt gepiest?
Op zaterdag 17 november 2001 01:42 schreef Gboy27 het volgende:
Goede avond tesamen!
Doet U mij maar een Truth-je aub.
quote:Welk liedje?
Op zaterdag 17 november 2001 01:41 schreef MissHobje het volgende:
Heee Batje heb een dare voor je,.
Zing alsnog dat liedje
quote:volgende keer ga ik dit wel spelen in tuinbroek en koltrui
Op zaterdag 17 november 2001 01:42 schreef Verbal het volgende:(moet je er maar niet zo lekker bijlopen steeds)
dan leren jullie het wel af
er word getoeterd, dus ik ga lekker swingen
dagdag
quote:Dat is echt héél lang geleden!!! Denk toen ik een jaar of 16 was (12 jaar geleden) tijdens carnaval, en straal bezopen...
Op zaterdag 17 november 2001 01:43 schreef MissHobje het volgende:Hello! welkom hihi, Wanneer is het voor het laatst geweest dat je in je broek hebt gepiest?
quote:Waarop knap je af bij een man/vrouw?
Op zaterdag 17 november 2001 01:45 schreef speknek het volgende:
* speknek verveelt
come on
quote:Veel plezier!!
Op zaterdag 17 november 2001 01:46 schreef Jezebel het volgende:[..]
volgende keer ga ik dit wel spelen in tuinbroek en koltrui
dan leren jullie het wel af
er word getoeterd, dus ik ga lekker swingen
dagdag
quote:Zal ik een liedje voor je zingen of je vertellen dat ik vandaag VOOR HET EERST op mijn goddelijke knollie heb gezeten?! (muts keek ff om en vond het wel gezellig da'k op haar rug zat )
Op zaterdag 17 november 2001 01:45 schreef batje het volgende:[..]
Welk liedje?
quote:Kort haar. Gelovig.
Op zaterdag 17 november 2001 01:46 schreef MissHobje het volgende:
Waarop knap je af bij een man/vrouw?
quote:T voor V
Op zaterdag 17 november 2001 01:42 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, tevreden
(moet je er maar niet zo lekker bijlopen steeds)
V.
quote:GG
Op zaterdag 17 november 2001 01:46 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Dat is echt héél lang geleden!!! Denk toen ik een jaar of 16 was (12 jaar geleden) tijdens carnaval, en straal bezopen...
quote:Niet meer details?
Op zaterdag 17 november 2001 01:48 schreef speknek het volgende:[..]
Kort haar. Gelovig.
quote:Hee KS
Op zaterdag 17 november 2001 01:49 schreef KingShakur het volgende:[..]
T voor V
Waarom ben je nog zo laat wakker op een onwerkelijk Verbal-tijdstip?
Ik was halverwege de avond in slaap gedonderd, werd wakker tegen twaalven, ben met de hond gaan lopen en daarna klaarwakker.
Maar ik ga zo wel slapen hoor, want de luikjes beginnen alweer te sluiten langzamerhand
V.
quote:Ja moppie, ik wil ook best een liedje voor je zingen hoor.. ik vraag alleen of je verzoekjes hebt..
Op zaterdag 17 november 2001 01:48 schreef MissHobje het volgende:[..]
Zal ik een liedje voor je zingen of je vertellen dat ik vandaag VOOR HET EERST op mijn goddelijke knollie heb gezeten?! (muts keek ff om en vond het wel gezellig da'k op haar rug zat )
ha ha
quote:GG doe mij ook maar een T, mr V.
Op zaterdag 17 november 2001 01:51 schreef Verbal het volgende:[..]
Hee KS
Ik was halverwege de avond in slaap gedonderd, werd wakker tegen twaalven, ben met de hond gaan lopen en daarna klaarwakker.
Maar ik ga zo wel slapen hoor, want de luikjes beginnen alweer te sluiten langzamerhand
V.
ben zondag trouwens in de buurt van jouw veldje
quote:Heb wel een andere T voor batje oo... hoe versier jij een man/jongen die je graag mee naar huis wil mee nemen?
Op zaterdag 17 november 2001 01:51 schreef batje het volgende:[..]
Ja moppie, ik wil ook best een liedje voor je zingen hoor.. ik vraag alleen of je verzoekjes hebt..
quote:ha ha , t;is bijna sinterklaas, dus kies maar
Op zaterdag 17 november 2001 01:51 schreef batje het volgende:[..]
Ja moppie, ik wil ook best een liedje voor je zingen hoor.. ik vraag alleen of je verzoekjes hebt..
quote:Nouja hmm dat was het wel een beetje. Voor de rest val ik op zowel sletjes als intelligent meiden, dus dat maakt niet zo'n verschil. Ik knap wel af op boeren, maarja die kunnen soms ook best mooi zijn. Maar die vorige twee spannen wel de kroon.
Op zaterdag 17 november 2001 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Niet meer details?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |