quote:Geef ons nieuwsgierige Fok!kertjes aub eerst eens wat achtergrondinformatie.
Op vrijdag 16 november 2001 20:27 schreef calvobbes het volgende:
Hoe gaat het met jou en de restnaar aanleiding van een ander topic dat ik niet omhoog wil schoppen
quote:Nee!
Op vrijdag 16 november 2001 20:30 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Geef ons nieuwsgierige Fok!kertjes aub eerst eens wat achtergrondinformatie.
quote:Dat is niet mijn bedoeling. Ik had het anders wel in Onzin gezet!
Op vrijdag 16 november 2001 20:32 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Dit begint op een onzin topic te lijken....
quote:Lezen graag! Dit is geen Onzin topic!
Op vrijdag 16 november 2001 20:35 schreef speknek het volgende:
En met je arme schoonmaakster?
quote:Je voet is gekneusd?
Op vrijdag 16 november 2001 20:27 schreef calvobbes het volgende:naar aanleiding van een ander topic dat ik niet omhoog wil schoppen
quote:dat was ook geen onzin reactie
Op vrijdag 16 november 2001 20:37 schreef calvobbes het volgende:
Lezen graag! Dit is geen Onzin topic!
quote:Doe GVD effe normaal mensen!!! Dit is is geen Dare en dit is geen Onzin topic stelletje eikels!
Op vrijdag 16 november 2001 21:00 schreef Herald het volgende:
dit is vast een ludieke Dare
quote:Moet iedereen het dan weten
Op vrijdag 16 november 2001 21:23 schreef Maverick-X het volgende:
Maak dan een logish openings post. Dit slaat dus echt nergens op als niemand de achtergrond van het verhaal weet.
quote:mail/ICQ/MSN
Op vrijdag 16 november 2001 21:28 schreef calvobbes het volgende:
Moet iedereen het dan weten
quote:idd, maar de betreffende user heeft geen (werkende) private communicatie kanalen opgegeven
Op vrijdag 16 november 2001 22:31 schreef Morpheu$ het volgende:
ja, in zo'n geval kun je beter de private communicatie kanalen gebruiken in plaats van zo'n open forum
Magoed, er is feitenlijk weinig tot niets veranderd sinds mn gezin valt uit elkaar :'(
Kheb inmiddels wel een full-time baan, dus ik ben minder thuis waardoor ik er niet meer de hele dag tussen hoef te zitten. En ik probeer zoveel mogelijk tijd buiten de deur of iig zonder mn ouders samen te zijn. Als ik ze samen zie kan ik niet aanzien hoe mn moeder zich aan mn vader ergert, en mn vader zien doorlullen zonder iets door te hebben.
Verder mijdt mn moeder mn vader ook zoveel mogelijk, dus ze leven heerlijk langs elkaar heen, negeren elkaar en stellen de confrontatie uit. Ik heb gezegd dat dat me dwars zit, maar verder is het echt hun probleem
quote:Bij mij is bloempje anders zwart en rood kruisje over e-mail adres...
Op vrijdag 16 november 2001 22:59 schreef Tijn het volgende:
Mn ICQ werkt anders prima en mn MSN-adres is martijnfrazer@hotmail.com . Ook het e-mailadres wat in mn profiel staat werkt prima
quote:Jech.. ze doen er dus niks mee
Magoed, er is feitenlijk weinig tot niets veranderd sinds mn gezin valt uit elkaar :'(Kheb inmiddels wel een full-time baan, dus ik ben minder [knip]
maar verder is het echt hun probleem
Fijn voor je dat je niet zo veel meer thuis bent.. maar ja, is nog steeds niet fijn thuiskomen zo
quote:Bloempje is zwart omdat ik dat web-based gebeuren uit heb staan. Maar je kan me toch gewoon adden? (nummer staat in mn profiel)
Op vrijdag 16 november 2001 23:07 schreef calvobbes het volgende:[..]
Bij mij is bloempje anders zwart en rood kruisje over e-mail adres...
En naar dat hotmail-adres wat ik net gaf, mag je ook meelen hoor, dat komt ook wel aan
quote:Idd... daar komt het kort door de bocht gezegd wel op neer ja
Jech.. ze doen er dus niks meeFijn voor je dat je niet zo veel meer thuis bent.. maar ja, is nog steeds niet fijn thuiskomen zo
quote:Demn
Op vrijdag 16 november 2001 23:18 schreef Tijn het volgende:Idd... daar komt het kort door de bocht gezegd wel op neer ja
Het gaat eigenlijk wel goed, tot mn vader thuis komt. Dan slaat de sfeer gelijk om...
* zucht *
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |