abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2204814
Goed nieuws voor alle fans van de razendpopulaire serie 'Miami Vice'. Vanaf januari kun je weer lekker gespannen voor de buis zitten, want 'Miami Vice' zal dan bij V8 te zien zijn! Alle avonturen van Crockett, Tubbs en al hun collega's bij de narcoticabrigade zullen vanaf het eerste seizoen worden herhaald.

pi_2204823
YES !

werd onderhand ook tijd

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown. BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap the motherfucker upside the head...
  Redactie Frontpage vrijdag 16 november 2001 @ 17:13:05 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2204921
Terug?
Alweer een herhaling bedoel je.
  vrijdag 16 november 2001 @ 17:28:45 #4
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2205058
Die twee MTV smerissen zonder sokken?

Denk niet dat ik er voor thuisblijf.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  Redactie Frontpage vrijdag 16 november 2001 @ 17:31:04 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2205081
Sinds ik weet dat James Edward Olmos een pedofiel is, kan ik zijn kop niet meer serieus nemen.
pi_2205085
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 17:13 schreef SunChaser het volgende:
Terug?
Gelukkig niet zo vaak herhaald als die sukkel van een Bob Saget met zijn grappig bedoelde nekbreekhomevideo's.
I intend to live forever, or die trying.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 november 2001 @ 17:34:59 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2205113
Ik bedoel Edward James Olmos, maar dat hadden jullie wel door denk ik.
quote:
Edward James Olmos Accused of Sexual Assault
by Joal Ryan
Dec 9, 1997, 8:10 AM PT

For the second time in as many months, ex-Miami Vice star Edward James Olmos is fending off sexual assault accusations.

Police in South Carolina are investigating a complaint by a woman who claims the 50-year-old married actor forced "her to do things she didn't want to do," in the words of one source quoted in today's New York Post, in a hotel room there last October.

Olmos--held to fire by wife Lorraine Bracco's ex- Harvey Keitel in a child custody trial last month and forced to answer to five-year-old charges that he sexually abused a Florida teen-ager--told New York's Daily News Monday night he couldn't comment on the latest case. "You'll find out more about the other side later," he said.

Olmos' lawyer Richard Harpootlian issued the official denial: "Mr. Olmos adamantly denies doing anything wrong or violating any laws."

The attorney told the Post that the accuser--described as a 38-year-old housewife--is a stalker-type who has failed a lie-detector test about her encounter with Olmos.

"We have one witness who says the woman stalked and followed Mr. Olmos to his hotel, then came back the next morning," Harpootlian said.

Olmos was in South Carolina, on October 18 to participate in Winthrop University's "Distinguished Lecture Series."

The actor met his eventual accuser at a reception following the speech. Harpootlian says the woman followed Olmos to the reception, later to a restaurant and finally to his room at a Howard Johnson's Lodge in Rock Hill. An unnamed source tells the Post that it was Olmos who invited the woman to his room.

"Once there, she said things got out of hand," the source tells the Post.

But Harpootlian says the woman was tailing Olmos. Once she got to his hotel room, "she left and came back the next morning and waited till he came down to the lobby from his room," the attorney says.

Harpootlian says he believed police were closing the investigation--"It's almost two months old," he noted.

It can't close soon enough for Olmos who has seen his image battered in bitter battles with Harvey Keitel in recent years.

Olmos is already prevented, per a court restraining order, from being in the same room with Stella Keitel--The Bad Lieutenant's teen-age daughter by Bracco--unless another adult is present. Keitel has repeatedly accused Olmos of molesting Stella. Bracco has sole custody of the girl.

Olmos has admitted paying $150,000 to the family of the Florida teen he was accused of sexually abusing--although he denies the allegation and says he cut the check to protect his son whom he claims was the real target of the complaint. (No criminal charges were filed in that case.)

bron
pi_2205134
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 17:34 schreef ChaserSun het volgende:
Ik bedoel Edward James Olmos, maar dat hadden jullie wel door denk ik.
Natuurlijk, we zijn niet dom. Tenminste, niet allemaal.
I intend to live forever, or die trying.
pi_2205150
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 17:13 schreef SunChaser het volgende:
Terug?
mag ook...is gewoon toffe serie man
  Redactie Frontpage vrijdag 16 november 2001 @ 17:44:02 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2205181
Ja, oke. Het heeft zijn momenten.
-De collega die met een overdosis in de douche wordt gevonden.
-Sheena Easton die doodgeschoten wordt tijdens het zingen van dat regenboogliedje
-Crocket die zijn geheugen kwijtraakt en denkt een crimineel te zijn en als hij ineens weer op kantoor verschijnt door alle collega's onder schot wordt genomen
-Crocket die zijn dure sportwagen opblaast met een bazooka
-Crocket die in de geestelijke huid van een seriemoordenaar kruipt en zegt als er iemand is gevonden: That... aint him. He's stil out there.
-Jeroen Krabbe

Op Kazaa vind je btw de miami vice crocket's theme remix van Ben Liebrand. Erg mooi... You've got a taste for the money. That's why you wanna work for him...

pi_2208003
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 17:44 schreef SunChaser het volgende:

Mooie ferrari terarossa ;'(

on-topic : MV is wel lachuh.

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:21:54 #12
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_2208105
quote:
-Sheena Easton die doodgeschoten wordt tijdens het zingen van dat regenboogliedje
-Crocket die zijn geheugen kwijtraakt en denkt een crimineel te zijn en als hij ineens weer op kantoor verschijnt door alle collega's onder schot wordt genomen
-Crocket die in de geestelijke huid van een seriemoordenaar kruipt en zegt als er iemand is gevonden: That... aint him. He's stil out there.
-Jeroen Krabbe
Jeroen Krabbe?? Heb ik toch ff zitten slapen.
Kan me nog wel Phil Collins als dopedealer herinneren.
don't call to the bullpen
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:28:30 #13
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2208167
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 23:12 schreef Public Enemy het volgende:

[..]

Mooie ferrari terarossa ;'(

Nee, de Daytona Spyder werd opgeblazen.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2208267
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 23:28 schreef links234 het volgende:

[..]

owwww, dan is het goed Als die Ferrari maar heel blijft.
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_2208339
hehe, wat heb ik daaaaaaaaaaar lang op moeten wachten zeg.

Zomaar de beste serie ever van stal halen.

Dat is nou art-direction van het zuiverste water. En Michael Mann is God.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 28 november 2001 @ 15:22:05 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2317038
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 17:02 schreef BobRooney het volgende:
Goed nieuws voor alle fans van de razendpopulaire serie 'Miami Vice'. Vanaf januari kun je weer lekker gespannen voor de buis zitten, want 'Miami Vice' zal dan bij V8 te zien zijn! Alle avonturen van Crockett, Tubbs en al hun collega's bij de narcoticabrigade zullen vanaf het eerste seizoen worden herhaald.

[afbeelding]

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Dit is het beste nieuws dat ik kan horen deze maand!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 28 november 2001 @ 15:24:20 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2317067
quote:
-Jeroen Krabbe

Op Kazaa vind je btw de miami vice crocket's theme remix van Ben Liebrand. Erg mooi... You've got a taste for the money. That's why you wanna work for him...

-Phil Collins als crimineel in een gastrol
-de muziekjes van Jan Hammer
-de Krokodil van Crockett

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator woensdag 28 november 2001 @ 19:11:41 #18
18653 crew  D.
pi_2320009
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 23:28 schreef links234 het volgende:

[..]

Replica: was n corvette daytona
  woensdag 28 november 2001 @ 19:51:59 #19
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_2320451
quote:
Op woensdag 28 november 2001 15:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die muziek van Jan Hammer is idd cool, heb ergens nog een LP van Jan Hammer liggen (mijn allereerste LP)
  woensdag 28 november 2001 @ 23:33:22 #20
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_2323146
quote:
Op woensdag 28 november 2001 15:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

correctie: alligator

echt goed dat dit weer eens op de tv komt. Toen ik een jaar of 10 was vond ik dit stoerrrrrrrr dat wil je niet weten

Moderator donderdag 29 november 2001 @ 01:28:53 #21
18653 crew  D.
pi_2324001
quote:
Op woensdag 28 november 2001 19:51 schreef Darklight het volgende:

[..]

Die muziek van Jan Hammer is idd cool, heb ergens nog een LP van Jan Hammer liggen (mijn allereerste LP)

Ja, heb ook de 12"'s van miami vice theme en crockett's theme nog liggen.
pi_2327894
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 17:31 schreef dwerg het volgende:

[..]

Gelukkig niet zo vaak herhaald als die sukkel van een Bob Saget met zijn grappig bedoelde nekbreekhomevideo's.

Bij mij thuis heet deze man dus ook Bob Faget.

Nee, dan is Sony Kroket wel iets leuker. Iets.
  donderdag 29 november 2001 @ 14:55:02 #23
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_2328090
Hhmmmm, hiero moeten we het doen met Nash Bridges, niet half zo goed als MV

Wat was ook alweer de undercover-naam die Crockett altijd gebruikte? Ik zit me suf te piekeren.

* Concentratieproblemen krijgt, niet meer aan werken toekomt, ieder laatje van zijn geheugen opentrekt, zich zo langzamerhand de gefrustreerde Eric Cantona voelt en een schreeuw voelt opkomen.

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_2328221
quote:
Op donderdag 29 november 2001 14:55 schreef SilkTie het volgende:
Hhmmmm, hiero moeten we het doen met Nash Bridges, niet half zo goed als MV

Wat was ook alweer de undercover-naam die Crockett altijd gebruikte? Ik zit me suf te piekeren.

* Concentratieproblemen krijgt, niet meer aan werken toekomt, ieder laatje van zijn geheugen opentrekt, zich zo langzamerhand de gefrustreerde Eric Cantona voelt en een schreeuw voelt opkomen.

Sonny Burnett
  donderdag 29 november 2001 @ 15:13:22 #25
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_2328289
quote:
Op donderdag 29 november 2001 15:07 schreef plok het volgende:

[..]

Sonny Burnett

Thanks, ik wist dat het simpel was.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')