Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 10. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen donderdag 15 november 2001
Edit: Groepsfoto weer ff aangepast.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 16-11-2001 01:19]
00.00
Het rijke gedeelte is inmiddels klaar met nomineren. "De stem" roept dat Kelly naar de dagboekkamer mag komen. Daar aangekomen doet ze eerst een haarflip. Ik denk aan haar lippen af te kunnen lezen dat ze zegt; Ik nomineer Coos. (Maar dat kan wishful thinking zijn)
Ik heb Coos niet goed kunnen zien maar GJ is de hele tijd in een andere stream in close up.
0.00 Diane is terug uit de dagboekkamer. Kelly grapt : We hebben alles gehoord. Danielle vervolgt : Ik vond dat dansje zo leuk wat je deed. Sandy : Ik denk dat ik als eerste moet.
0.01 Speaker : Wil Kelly naar de dagboekkamer komen ?
Breedbandstream 1
0.03 In arm wordt Coos vanuit allerlei hoeken in beeld genomen en wordt er op hem ingezoomd. Andries op de achtergrond : We moeten eerst maar eens een rondje gaan maken wie er captain wil worden.
0.04 Kelly is terug. Kelly : Coos. Coos gaat naar de dagboekkamer. Kelly : Ik heb er ook helemaal niet over nagedacht. Ik heb er geen moeite mee. Gewoon de eerste keer dat ik er geen moeite mee heb.
0.06 Gert Jan tegen iemand in rijk : Ik denk dat als ik nou twintig wijn voor me had. Sandy onderbreekt : Niet praten Gert. Lullig om dat te zeggen. Gert Jan : Ja. Kelly : Ik heb zo'n rotweek gehad van de week. Sandy : Het was ook geen leuke week. Kelly : Sommige dingen gingen wel beter. Sommige dingen gingen in één keer beter. Gert Jan : Dit is voor het eerst dat ik hoop op een battle. Eerst had ik, als ik hier nog een dag zit, het doet me niet zo veel, maar ik hoop dat we morgen een battle krijgen die we positief afsluiten. Coos is terug uit de dagboekkamer. Coos : Ze hebben niet gezegd wie de volgende is. Speaker : Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ? Kelly : Succes.
gert jan opent een gesprek met de vurige wens om een battle
"zodat we dag positief kunnen afsluiten"
gertjan wordt naar de dagbk geroepen
kelly roept "succes"
iedereen is weer stil
coos komt uitvoerig in beeld, die zal op dit moment wel genomineerd worden
hij schudt nog eens troosteloos zijn hoofd
Nu is Gert Jan aan de beurt. Iedere keer is (tot nu toe) diegene aan de beurt die net door zijn/haar voorganger genomineerd is... toeval??
GJ nomineert Pascal!!!!
(tot nu toe alles nog via liplezen duidelijk gezien!)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-11-2001 00:14]
Sandy nomineert Coos!
Gert Jan: Coos én Pascal in beeld, Pascal wat meer dan Coos? Geen idee. Hij zou toch niet Pascal genomineerd hebben?
Sandy nomineert Coos.
gertjan is terug
ze beginnen over het hout
over eten
coos: "dit is de eerste keer dat ik heel erg honger heb"
maar het maakt toch niet uit, want volgens mij is Coos genomineerd.
0.16 Sandy is terug. Sandy : Pascal (moet naar de dagboekkamer). Gert Jan : Het is jammer dat we hier geen zon hebben. 's Middags ook niet. Kelly : Het scheen alleen in de tuin van de buren. Ik heb vandaag een rotdag gehad, de hele week. Zouden we nog vanavond horen wie er is genomineerd ? Coos : Nee. Nou, het kan wel. Gert Jan : Voor mij is het, get over with it. Kelly : Ik word gek van de honger. Ik heb zin in een grote dikke vette kip. Gert Jan : Zo'n klein kippetje. Coos : Gekruid. Gert Jan : Met knoflook. Sandy : En een borreltje. Bananenlikeur. Peukie erbij.
Pascal nomineert ???? Ik heb niet kunnnen liplezen, maar GJ was volgens mij het meest in beeld op de andere camera.
Pascal komt terug en zegt dat BB hun aanraadt nog even wakker te blijven
Het viel mij op dat zowel Coos als Pascal tijdens het nomineren naar de grond keken, terwijl Kelly en GJ recht in de camera keken.
quote:Als het 2-2 is, dan beslist de captain van het andere team, en daar is geen captain. Dus? Wat nu?
Op vrijdag 16 november 2001 00:28 schreef Bore het volgende:
Wachten, wachten. De regels moeten nog bekeken worden. Er wordt één persoon per team genomineerd. Dus als het werkelijk Coos: 2, GJ: 2 is, dan wat? Beslist Sandy? We zullen het zo weten.
Ed zit in rijk een drankje te drinken en zit wat afgezonderd. Pascal loopt wat bij het hek en raakt dan aan de praat met Leo. Gert Jan loopt er langs, maar zegt niets. Danielle hangt lekker onderuit op de bank en is alle behalve vrolijk.
quote:Ja, maar die hebben nu geen captain.
Op vrijdag 16 november 2001 00:30 schreef Sanshine het volgende:
Volgens mij beslist de captain van het andere team als er een gelijke stand is tussen Coos en Gert-Jan.
Leo is blij dat hij het tot eind november gehaald heeft. Hij wil niet graag genomineerd worden, maar heeft er minder moeite mee dan 10 dagen geleden.
Pascal dacht dat Frenkie nog even gilde.
GJ en Kelly in de tuin (Pascal terug naar binnen). GJ: heel sneu voor Frank, maar ik ben heel blij. Fantastisch. Kelly: ik ook.
quote:En Ed stelt zich kandidaat...
Op vrijdag 16 november 2001 00:32 schreef Gia het volgende:[..]
Ja, maar die hebben nu geen captain.
00.35
Buiten lawaai; ze denken dat ze Frankie hoorden schreeuwen. Kelly: Het sneeuwt! Of is het motregen? Pascal roept Coos, en merkt dan pas dat Coos al in bed ligt. Kelly heeft zin om wat te eten.
Ed is aan de praat met Andries. Het gaat over zijn gevoelens voor Kelly en dat het hem min of meer werd opgedrongen door Gert Jan om het met haar uit te praten.
"Buiten loop je dan gewoon van zo iemand weg", legt Ed uit. "Hier kan dat niet."
Leo zegt weer dat hij het nomineren nu erg moeilijk vond. Ed had er een week geleden ook geen moeite mee (toen was Kelly de klos). Terecht merkt Ed op dat hij net een uurtje in het team zat toen hij al moest nomineren.
Coos heeft al even in bed gelegen, maar is er inmiddels weer uit gekomen.
(Sponsored by MisterDre)
0.25 Bij het hek. Leo : Ik had iemand anders genomen misschien. Pascal : Serieus ? Ik denk dat ik wel weet wie. Leo : Het hoort bij het systeem, ik doe er niet moeilijk over. Ik denk persoonlijk dat het Coos of Pascal is. Pascal : Dat lijkt me wel ja. Leo : Gisteravond is er een hoop gebeurd. Dat is niet in één keer weg. Gert Jan : Ik kan er één opschuiven vanavond (ik denk dat het over het bed gaat of over de laatjes in de kast). Pascal : Ja, dan kan San er ook één opschuiven. Coos komt van buiten : Hee, er is niks op het battlefield. Bij voorbaat doet Gert hem (de battle). Pascal zegt dat het tape-incident (in Spanje) opgenomen had moeten worden. Leo : San en ik hebben het wel zwaar gehad. Sandy : Ik vond het niet zo leuk. Pascal : Ik vond het wel lachen.
0.30 Pascal : Andries zit de hele dag te knagen. Leo : Gert, gaat ie nog ? Gert Jan zegt dat het relaxter wordt. Leo : Gert kreeg klappen. Gert Jan : Morgen brood bakken, sporten, doucheje er achter aan, schoonmaken, ontspannen, praten. De ontlading dat Frank weg is. Sandy : Andries wordt altijd een kwajongetje als hij een borreltje op heeft. Leo zegt dat hij tranen in zijn ogen had. Leo : Het had niks met Frankie te maken. Pascal : We hebben moeilijke avonden gehad. Leo : Ik ook. Pascal : Ik ook de laatste vijf dagen. Leo en Pascal zeggen beide dat ze niet uit zichzelf zullen opstappen. Leo : Ik dacht toen ik begon, oktober, maar het is eind november geworden.
0.34 Er klinkt getoeter. Pascal : Zou dat Frank geweest zijn ? Kelly : Het sneeuwt. Pascal roept : Coos. O, je ligt al op bed. In de tuin. Gert Jan tegen Kelly : Gewonnen. Klasse. Ik vind het heel sneu voor Frank maar ik ben heel blij. Kelly : Ik heb zin om wat te eten. Had ik nou mijn broodje maar bewaard. O, wat heb ik een trek. Gert Jan : Wil jij een partje sinaasappel ? Kelly : Neem maar zelf. Gert Jan heeft als ik het goed begrijp nog brood dat hij met Kelly deelt.
0.39 Coos is weer in de woonkamer. Pascal zegt dat hij iemand heel hard hoorde schreeuwen en dat hij denkt dat het Frank was. Pascal : We zijn weer terug in de situatie van voor Priscella. Eet nog maar even wat Ed (hij bedoelt, misschien zit je zo weer in arm).
OK Knaak op.
[Dit bericht is gewijzigd door Bore op 16-11-2001 00:46]
ze speculeren weer over de vraag of de uitslag vanavond nog komt.
(ff off-topic) overigens zou dat een vreemde situatie kunnen opleveren. als het in arm 2-2 staat moet de captain van rijk beslissen. maar die is er niet.
"Ik ga m'n eigen niet helemaal voldouwen", zegt Ed over de drank. "Dan leg ik het zometeen weer in de plee neer en daar heb ik geen zin an".
Pascal zegt dat het beter zou zijn als er een battleschema zou komen.... Volgens hem is het prettiger als ze weten dat er bv eens in de 4 dagen een battle komt.
Aan de rijke kant merkt iemand terecht op dat dat niet zo leuk/spannend is.
Danielle staat even met Pascal te kletsen bij het hek. Pascal zegt dat iedereen zich in Spanje zo vergist had in Frank. Ze vonden hem daar allemaal een bullebak.
Sandy merkt op dit ze niet denkt dat er nu een battle komt.
"Waarom zeggen ze aan ons dat we nog even niet naar bed moeten gaan?", vraagt Pascal.
Danielle heeft haar arm om Pascal's schouder.
Hummy: "Wil iedereen van de rijke kant nu met z'n allen naar de dagboekkamer komen?"
( Ik denk dat ze gezamelijk mogen beslissen wie er genomineerd wordt aan de andere kant... Gert Jan of Coos.)
Inmiddels is het hele team in de dagboekkamer aan gekomen. We hebben nog steeds beeld en geluid. Hummy begint.
"Speak, oh big one!", grapt Ed.
"Dat ga ik ook zeker doen", reageert Hummy een beetje lachend.
Dan zapt het beeld weg... helaas....
"Daarom heeft Big brother besloten".... begint Hummy .... (beeld weer weg)
"Pittig", hoor ik opeens Ed zeggen.... "(beeld weer weg).
Nominaties afgekeurd??? Of moet inderdaad de hele groep kiezen tussen GJ en Coos??? Of wordt de nieuwe captain gekozen?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-11-2001 00:50]
0.45 Hummie via de speaker. Ik versta haar niet.
Breedbandstream 1.
0.45 Team rijk in de dagboekkamer. Ed : Speak o big one. Hummie : Dat ga ik ook doen. Ed : Okee dan. De stream gaat naar de woonkamer.
0.46 Hummie is even te horen : ... ieder moment even geschikt als ongeschikt, en daarom heeft BB besloten .... Er is nu beeld van de dagboekkamer, geen geluid.
Ed en leo staken hun hand op, om zich verkiesbaar te stellen.
Bron: Persoonlijke interpretatie.
Go Leo!!!
Maar ik mag toch hopen dat niemand van de anderen zullen stemmen voor Ed als captain... omdat hij net een paar uurtjes in dat team zit.
Pascal denkt dat Ed Diane genomineerd heeft. Hij zegt ook dat als ze moeten kiezen tussen Ed en Leo.. dat ze dan niet Ed moeten kiezen als genomineerde.
Iedereen verlaat de dbk en Danielle blijft achter. Is zij weer captain geworden??????
Daan wil Hummie nog even heel erg verschrikkelijk bedanken voor haar nieuwe coupe.
Andries is de volgende.
daan stemt op leo!!
andries is de volgende in dgbk
H: "het is wat, zo zien we elkaar nooit..."
en ja hoor beeld en geluid is weer weg
Een boerende Ed terwijl er vanalles in de DBK gebeurd!
Danielle zit nu ook op de bank en zegt ook helemaal niets. Blijkbaar is er een zwijgplicht opgelegd.
??? Zou weleens Ed kunnen zijn, want zij kan niet met Leo overweg.
Nu is Ed. Stemt uiteraard op zichzelf.
0.54 Team rijk m.u.v. Danielle verlaat de dagboekkamer. Danielle zit te lachen. Ineens is er geluid. Danielle : Die kent de groep beter, die weet hoe wij reageren. Ik denk dat Leo een groot voordeel heeft boven Ed. Ik denk dat hij tijd nodig heeft om te acclimatiseren hier. Hummie : Je stemgedrag hoef je niet binnen te verklaren, dat hou ik in ieder geval als BB geheim. Danielle : Mag ik je nog bedanken voor mijn nieuwe coupe. Hummie begint een zin over dat het wel lang geduurd heeft voordat ze de coupe kreeg die Danielle afmaakt. Hummie : Je moet Andries roepen. Danielle : Ik roep hem voor je. Andries komt binnen. Hummie : Hoe zeggen ze dat ook alweer, zo zie je elkaar nooit ... De stream gaat naar de woonkamer van ver met zacht geluid. Pascal : Spanning, sensatie.
0.59 Andries verlaat de dagboekkamer. Andries : Diane, jij mag.
1.01 Diane is terug. Ed moet naar de dagboekkamer.
[edit : er stond Andries waar Diane bedoeld was]
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 16-11-2001 02:54]
Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee wat er nu gaande is in de dbk. Kiezen ze nu voor de nieuwe captain... of kiezen ze wie aan de andere kant de genomineerde wordt???
Ed is ook terug en verdwijnt naar de wc.
Diane doet een vrolijkheidsdansje. Danielle en Andries volgen haar voorbeeld. Het is nog steeds doodstil in huis.
e-mail BB (medewerker van internetsrteams!): karin@tlogics.nl
GET THEM THE MESSAGE!!!
(Hoe kan het dat Buswatcher geluid heeft gehad vanuit de dagboekkamer en ik niet????? Vreemd!!!)
Pascal vermoedt dat het om een battle gaat en dat ze in arm zo aan de beurt zijn. Het valt iedereen op dat niemand in rijk iets lijkt te mogen zeggen.
Kelly is jaloers op al het eten in rijk en de pinda's op tafel. In arm gaan ze nu de elfde dag in.
Gert Jan zit wat afgezonderd bij het hek en lijkt zijn belofte van vannacht waar te maken. Hij heeft wel een beetje zijn eigen glazen ingegooid door Pascal te nomineren en niet Coos.... Hij loopt nu kans de genomineerde van team arm te worden, terwijl dat nooit was gebeurd als hij weer Coos had gestemd (of wíl GJ juist genomineerd staan??).
Iedereen is nog steeds wat gespannen en wachten op wat gaat komen. In rijk worden al wat grapjes gemaakt, maar de bewoners van arm zijn nog wat meer gespannen.
1.10 Pascal op de achtergrond : Het is echt Big Diet hier. Coos gaat winnen. In rijk zitten ze te lachen om arm. Pascal : Zie je wat je mist Ed ? Rijk lacht.
1.13 Diane doorbreekt de stilte : We mogen gewoon praten. Als het maar niet daar om gaat. Danielle : Weet ik. Ed produceert een vreemd geluid. Ed : Dan hebben we toch nog huisdieren. Vervolgens is het weer stil (commentaar van Uw verslaggever : ik mis Frank nu al). Pascal op de achtergrond : Ik vreet nooit wortels. En nu eet ik steeds wortels. Ed maakt paardegeluiden.
quote:Patty had gehoord dat ze vanavond ging nomineren. Patty moet altijd afsluiten met: "En wilt u weten wat de bewoners ervan vinden, dan moet u nu op de lifestreams kijken" (Beetje verkoop). Nu had Patty over het nomineren gehoord toen ze bij de redactie binnen liep, dus floepte ze dit er uit. Bij de redactie zitten ze nu nog met kromme tenen...
Op vrijdag 16 november 2001 01:13 schreef nappie het volgende:
woorden van patty; "U kunt nu het nomineren live volgen op de livestreams van bb the battle"
morgen een brief sturen naar commisariaat van de media en kopietje naar Endemol" . Wat een ongehoorde huichelachtige lompe oplichters. Ik moet niet vaak kotsen, maar mag ik nu even braken!!!!e-mail BB (medewerker van internetsrteams!): karin@tlogics.nl
GET THEM THE MESSAGE!!!
quote:Hoe kun jij dit nu weten?
Op vrijdag 16 november 2001 01:18 schreef Bore het volgende:[..]
Patty had gehoord dat ze vanavond ging nomineren. Patty moet altijd afsluiten met: "En wilt u weten wat de bewoners ervan vinden, dan moet u nu op de lifestreams kijken" (Beetje verkoop).
Nu had Patty over het nomineren gehoord toen ze bij de redactie binnen liep, dus floepte ze dit er uit. Bij de redactie zitten ze nu nog met kromme tenen...
1.18 Pascal zingt : Was ist los mit unse Coos. Coos : Het is dat ik er honderd euro voor krijg per dag. Mag je naar buiten trouwens ? Kelly : Tuurlijk. Coos gaat naar buiten.
1.20 Coos : Ik doe het wel met een lucifer. Hij is uit. Kelly : Godverdomme. Coos : Het lukt niet meer Kel. Ik denk dat je het beste kunt gaan slapen. Kelly : Ik ga een pan rijst opzetten. Als ik niet eet kan ik toch niet slapen. Leo doet iets waar om gelachen wordt. Kelly : Gatverdamme Leo. Dat had ik nou nooit van jou verwacht. Beetje jammer Leo. Coos : Stinkt ie ook nog. Leo, nog één keer. Hij kan het op commando hè ? Zullen we nog een wortel nemen ? Iedereen : Ja. Coos : Echt kut dat Frankie weg is. Kelly : Ik heb een hele dikke wortel. O wat lekker. Pascal heeft een kleintje en krijgt er nog één bij van Kelly. Kelly : Als ik aan de andere kant kom wil ik hairextensions. Dan ben ik gelijk wat blonder.
1.24 Coos : Moeten we niet naar de dagboekkamer om te vragen of we nog moeten wachten ? Anders ga ik douchen. Niemand geeft antwoord. Ze eten wortels.
1.26 Pascal : We gaan uitbuiken op twee wortels. Coos, Pascal en Gert Jan gooien nu een balletje o.i.d. over. Kelly : Het licht is uit (op het battlefield neem ik aan). Gert Jan : Hoe kan de bal er nou over gegaan zijn bij jullie ? Coos en Pascal : Die waaide weg. Pascal : En Coos heeft problemen met gooien. Gert jan : Het gaat fout. Hij gaat door een ruit heen. Kelly : Stoppen. Gert Jan : Dit gaat fout. Coos : Okee, dan doen we het maar niet.
Met dank aan Bruut.
quote:Als ik het allemaal goed bijgehouden heb zijn ze in Rijk met 5 personen. Twee kandidaten voor captain. Dussssss...
Op vrijdag 16 november 2001 01:36 schreef APK het volgende:
Zou de captains verkiezing ook een gelijke stand hebben dat het zo lang duurt?
edit: sorry ff offtopic
[Dit bericht is gewijzigd door juanita op 16-11-2001 01:40]
01.37: Arm. Ze liggen op bed met het licht aan. Pascal: Zou Frenk al thuis zijn of in een hotel? Rijk mag niet zeggen waar het over gaat. Zij hadden nu geen captain, dus nu mag iedereen voor zichzelf kiezen wie er genomineerd zal staan bij ons. Als ik logisch nadenk, denk ik twee ja. Kel: Dat snap ik niet, ik kan helemaal niet goed rekenen ( ) . Pascal: Ik zal het je dadelijk uitleggen. Ik ken de verhoudingen een beetje, dus ik kan het een beetje bedenken.
In arm hoor ik pAscal zeggen: "Ik ga het je dadelijk uitleggen... Als we er over mogen praten! Ik denk dat ik de verhoudingen een beetje ken... en dan kan je ...." Hij maakt zijn zin niet af.
Sandy en Kelly luisteren naar Pascal maar reageren niet echt.
"Wie denken jullie dat aan de overkant genomineerd is?", vraagt Pascal. "Ik denk Leo!"
Er wordt niet echt gereageerd op zijn vraag.
In rijk zit Andries nog steeds met het haar van Danielle te spelen. Ze ligt nog steeds met haar hoofd op zijn schoot.
"Duurt wel erg lang zo", merkt Leo op.
"Ik denk dat we wel kunnen gaan slapen nu", reageert Andries.
In arm liggen Coos en Pascal naast elkaar op de lichtbedden.
(Sponsored by MisterDre)
Beetje prietpraat nu. Over slaapplaatsen opschuiven.
Arm lijkt nu echt te gaan slapen. (komt er nog een mededeling van BB?)
01.45: Danielle en Andries hangen samen op de bank. Ik hoor steeds die idiote schietgeluidjes van Ed (BAH!). En ook nog die wazige gromgeluiden en Engelse uitspraken. (kan die nazi niet weg svp???). De anderen lachen wel, maar lijken 'm toch een beetje te negeren. Leo: heerlijk dat bier. Ed: jij bent in een euforiestemming, omdat je maat weer terug is (Ed ). Andries tegen Diane: Ben je een beetje moet? Je ziet wat bleek. Diane: Ja.
In Arm ligt iedereen op bed. Kelly: Hoeveel weken duurt dit programma nog? Het gaat erover dat, als Kelly niet genomineerd wordt, hoelang ze dan nog in het programma zal zijn... Kelly: Patty vroeg nog wil je niet naar de eindstreep? Ik zei natuurlijk. Volgens mij zei ik toen ik heb al zoveel gewonnen, toch? Of zoiets. Maarre, hoeveel mensen zitten er nog? Pascal: 10. Kel: maar dan moet het toch nog 10 weken duren of niet? Oh nee, er blijven er nog 4 over...
"Ik ga toch nog even het battlefield checken", zegt Coos en hij stuift meteen de slaapkamer uit. In de woonkamer komt hij Kelly tegen.
"Waarom moeten we zo lang wachten?", vraagt Kelly zich af.
Er komt geen antwoord. Kelly gaat weer op haar luchtbed liggen naast Sandy.
Coos staat wat te zingen: "Zijn het je ogen.. is het je lach...."
Diane zingt mee vanuit het rijke deel. Het gesprek komt op muzieksoorten. Ed zegt dat R&B liefhebbers er altijd allemaal hetzelfde uitzien... Met een spijkerbroek aan van 5000 gulden (ongeveer 2300 Euro ) en allemaal Nike gympies. Volgens hem zijn liefhebbers van metal veel meer verschillend.
Nu gaat Diane bij Ed liggen en nestelt haar hoofd op zijn arm (hebben ze in rijk toch niet een goed beeld gekregen wat er geflikt is door PasCoEd in het andere team???)
In arm ligt Kelly te kletsen met ????
"Er zijn toch nog 10 mensen over", merkt ze slim op. "Dan moet het toch nog tien weken duren....". Het duurt even totdat ze haar fout doorheeft. "Oh nee... er blijft een groep over op het eind... Oh wat spannend wordt dat!"
"Willen alle bewoners ...... " (hartslag 200) ... hun batterijen wisselen!!!"
Sandy laat zich van teleurstelling weer op de slaapzak vallen.
"Mag ik jou wc papier?", vraagt Kelly aan Ed.
"Tuurlijk", reageert Ed meteen.
"Die Kelly die schijt vier keer per dag man", merkt Andries lachend op!.
Kelly staat bij het hek, maar als niemand haar aandacht geeft loopt ze na een tijdje weer weg.
"Weet je hoe Danielle klaarkomt?", vraagt Andries.
Ed heeft geen flauw idee.
"Diaan?", vraagt Andries.
"Ik weet het wel!", antwoordt Diane, alsof ze dat al meerdere keren heeft gezien.
Danielle lacht. Dan wordt er even voorgedaan hoe Danielle klaarkomt...:
"Koeh.... Koeh.... Koekeh.... Koekeh... Koekele... Koekele.... KOEKELE... KOEKELEDOOSIEHHHHHHH".
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-11-2001 02:04]
Nu gaat het gebeuren!
02.06: Leo en Ed naar de DBK. (ineens de stream naar het overzichtsplaatje in Rijk )
Sandy opent de envelop en leest voor:
"Beste bewoners.. de stemmen zijn geteld. Er zijn twee genomineerden geweest. Het gaat om Gert Jan en Coos. Dus is het de captain van het team aan de rijke kant die de beslissing moet nemen. Als dat gebeurd is zal BB het jullie mededelen!"
"Jullie mogen nu toch wel iets zeggen?", vraagt Pascal aan Diane.
"Pas als de uitslag bekend is", reageert Diane.
"Je kunt wel nagaan wie er captain wordt natuurlijk", meent Kelly.
"Ja", reageert Sandy. "Leo natuurlijk!"
Ed komt de dagboekkamer uit. Hij gaat iets voorlezen. Leo moest blijven zitten. Ed leest voor:
"Big Brother maakt bekent dat bewoner Leo door zijn team tot captain is gekozen. Big Brother feliciteert hem met zijn benoeming!"
GJ leest nog even de brief voor die ze aan de rijke kant net hebben gekregen!
Gert lijkt gespannen, Coos wiebelt op en neer. Kan niet anders dan dat Leo Coos nomineert toch?
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 16-11-2001 02:22]
'Die Leo, die moet gewoon gaan kiezen zometeen.'
Tuut! Sandy naar de dagboekkamer.
Als Danielle en Diane een grapje maken, kan hij toch weer even glimlachen.
"Ik dacht dat de groep beslist als er iemand aan de andere kant als genomineerde gekozen moet worden", merkt Coos op.
"Wie zegt dat dat niet zo is dan", reageert Pascal.
"Ik denk dat Leo dat moet doen", roept Diane vanuit de rijke kant.
Dan zwijgt iedereen weer even.
"Dus ik kan ik Frank's bed?", merkt Ed terloops op.
"Je moet je aanpassen aan het team", zegt Andries uit de gein tegen Ed. "Dus dat houdt in dat je de plee moet schoonmaken.. met je baard. Dat deed Frank ook altijd!"
Iedereen lacht.
"Ach lul toch niet", reageert Ed. "Frank had helemaal geen baard. Maar als ik de plee moet schoonmaken huur ik Gert wel even via de butlertelefoon!"
Leo komt de dagboekkamer uit. Hij vraagt of iedereen bij het hek komt staan.
"Ik denk dat jullie het meeste weten",, zegt Leo. "Ik heb gekozen en straks motiveren. Ik heb voor jou gekozen",zegt hij tegen Coos. Ik denk dat jij een lichtere kandidaat bent dan Gert Jan... op fysiek gebied en mentaal gebied."
"Wie bepaalt dat mijn mentale en fysieke minder is dan die van hem?", vraagt Coos geirriteerd. "Maar laat ook maar zitten... Ik vind je motivatie heel erg sterk", vervolgd Coos cynisch. Later zegt hij dat hij het een klote reden vindt.
"Ik vind het vreemd als een type als Leo mij mentaal en fysiek zwakker vindt", legt Coos uit. "Ik vind het knap dat JIJ dat in 2 minuten kunt beoordelen."
"Ik vind het knap van Gert Jan dat hij zich staande heeft weten te houden", zegt Leo. "Onder grote druk! Ik praat niet alles goed van GJ... maar ook zeker niet van jou. Ik heb gewoon voor jou gekozen."
"Je hoeft het niet uit te leggen!", reageert Coos weer duidelijk geirriteerd. "Jij bent captain en jij hebt diep nagedacht - wel twee minuten - en dat vind ik heel erg knap!!!"
"Wil Sandy naar de dagboekkamer komen?", klinkt er dan.
"Let op", zegt Andries meteen. "Bij ons staan er ook twee genomineerd!"
quote:nog ff snel: bedankt en welterusten
Op vrijdag 16 november 2001 02:26 schreef MMXMMX het volgende:[..]
Ja ff bij de Febo onderweg en tuis bij de video Hhahah
Wat een vette uitzendin echt heel mooi .
In arm is het stil.
Leo is genomineerd aan de rijke kant. PasCo vinden het erg grappig. Denken dat de strijd nu beslecht is.
"Ik neem niet aan dat wij de uitslag pas morgen krijgen", zegt Ed.
"Ik denk dat het Leo is", merkt Pascal op.
"Dan heeft hij het makkelijk", denkt Coos!
"Je kunt niet goed kiezen natuurlijk", verdedigt Andries.
Coos wil er op in gaan, maar Pascal onderbreekt hem.
"Coos, dat heeft helemaal geen zin wat je nu gaat zeggen. Hij kiest, klaar. Of je de motivatie goed of niet goed vindt is niet belangrijk."
Andries en Leo staan bij het hek en wachten op de volgende uitslag.
"Nou Big Brother", begint Ed. "We zijn uitgesproken over dit onderwerpie..."
PIEP PIEP... "Wil Leo naar de dagboekkamer komen!!!"
"Moet hij voorlezen dat hij zelf genomineerd is", grapt Andries.
"Denk ik ook", zegt Pascal meteen terug.
Leo komt terug met de gouden envelop. Hij leest voor wat er in staat:
"Big Brother maakt bekend dat Leo door zijn team is genomineerd"!
"Dat wordt een zware dobber", reageert Coos meteen.
"Dit is voor mij niet nieuw", reageert Leo. "Het was Ed of ik. Ik vind het niet erg... absoluut!"
"Onvoorstelbaar", merkt Andries op. "Binnen één uur wordt je captain, moet je iemand aanwijzen uit het andere team.... en word je zelf genomineerd!"
De anderen lachen. Leo lacht niet echt.
"Het is een spel", zegt Leo zacht.
"ben je al zenuwachtig Leo?", lacht Kelly. "Spanning en sensatie in het Big Brother huis!"
Diane gaat naar bed!
Pascal zevert door over de zwakke motivatie van Leo.
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 16-11-2001 03:07]
( Trusten Gert Ik ga bellen dat komt wel goed droom maar Zacht )
Diane knuffelt intussen met Ed en geeft hem een kusje.
"Ik kan wel begrijpen waarom Frank zo gek op je was", zegt Ed. "En je bent absoluut geen lelijk eendje".
Diane fleurt op en lijkt zich erg prettig te voelen met Ed in de groep.
"Ik was cynisch toen ik reageerde", biecht Coos op. "Maar ik vind het helemaal niet erg en vind het leuk als ik naar huis mag."
"Ik snap dat hij een keuze moest maken", merkt Pascal op. "Coos is mijn maat, maar ik heb met Gert ook een nieuwe start gemaakt. Maar als jij Coos fysiek zwakker noemt, ben ik het daar niet mee eens. Mentaal denk ik ook niet dat Coos zwakker is."
"Ik moest een keuze maken", zegt Leo.
Coos begint weer wat te zeuren, maar Leo hapt niet meer.
"Slaap lekker jongen", zegt hij rustig.
Gert Jan ligt in bed en praat met Coos.
"Ik zit een beetje met dat mentale", zegt Coos. "Dan kan ik wel hele verhalen vertellen over Leo's mentale gesteldheid, maar dat kan ik maar beter voor me houden."
"Dat siert je", reageert Gert Jan.
"Ik hoop alleen dat we morgen die battle krijgen", zegt Coos een tijdje later.
"Ik ook", zegt GJ zacht.
"Ik wil dat we hem nu krijgen", reageert Sandy. "Ik heb zin aan patatjes."
Bij het hek zitten Danielle en Pascal wat te kletsen.
"Ik begrijp niet dat Gert Jan ook genomineerd is", zegt Kelly.
"Ik wel", zegt Pascal. "Ik heb hem genomineerd... en dan nog iemand!" Na enig speculeren komt hij er zogenaamd achter dat het Coos wel moet zijn die ook Gert Jan heeft genomineerd."
In de rijke slaapkamer zit Diane bovenop Andries. Ze maakt neukende bewegingen en ze lachen! Dan kruipt ze dicht tegen hem aan en beginnen ze lekker te knuffelen.
"Waarom heb jij Coos genomineerd?", vraagt Pascal.
"Ik baalde over alles wat er is gebeurd", zegt Kelly. "Ik dacht juist dat Coos en ik leuk waren met elkaar. Toen ik hoorde dat Coos ook had meegedaan voelde ik me veraden. Dat is gebeurd, maar toch voel ik het nog zo!"
"Wat had jij gedaan als jij captain was geweest?", vraagt Pascal aan Danielle.
"Ik had Gert Jan gekozen", zegt Danielle meteen. "Omdat hij het sterkste is... zowel met intelligentie vragen als op het battlefield."
"Als ik en Coos genomineerd zouden staan dan?", vraagt Kelly. "Ik denk dat je dan Coos gekozen zou hebben."
"Klopt", zegt Danielle. "Maar we hebben het er nu niet vantevoren over gehad. Anders had ik gezegd dat mijn keuze op Gert Jan was gevallen."
"We zien het donderdag wel", merkt Pascal op. "Ik denk dat Coos weer blijft".... (Denk het niet Pascal!!!!)
Diane gaat eindelijk van Andries af.
"Als die deur hier dicht gaat ben ik bang dat je mijn broek van m'n kont trekt", grapt Andries. "Ik bedoel, je bent 31!"
"Dat doe ik echt niet hoor", reageert Diane.
"Was een grapje lieverd", zegt Andries dan lachend.
"Dat was mijn reactie ook lieverd", grijnst Diane.
Ze gaat op haar buik liggen en Andries begint haar te strelen over haar rug en armen.
"Gert Jan moet dit wel als een overwinning voelen op Coos", zegt Andries. "En wat was Coos cynisch.... ontzettend!"
(beeld flitst naar de tuin)
"Ik vind fysiek Coos beter", roept Pascal tegen Leo. "En mentaal ook! Maar ik neem je niets kwalijk!"
"Ik denk dat mentaal Coos sterker is dan Gert Jan", merkt Ed op.
"Wat verstaan jullie daaronder dan?", vraagt Danielle.
"Geestelijke gesteldheid", is het antwoord.
"Okee", zegt Danielle... "Dan is het goed. Ik ga naar bed trouwens."
Ze staat op, geeft Ed een kus en verdwijnt.
"Ik denk dat Gert Jan in een mentale.....een kennisbattle de sterkste is van iedereen", zegt pascal. "Maar het is niet anders. Ik probeer alleen te begrijpen hoe jij bent".
"Ik had die keuze ook niet gemaakt", zegt Ed.
"Ik kon me met niets verenigen wat jij zei", vervolgd Pascal. "Ik denk dat je tegen alletwee geen kans maakt!"
(OH WAT HOOP IK DAT LEO WINT!!!!!!!!!!!)
"Dit is mijn gevoel", probeert Leo uit te leggen. "Ik moest binnen anderhalve minuut beslissen. Normaal moet je even nadenken over zoiets, maar nu moest ik het direct zeggen. Ik vraag me ook af wie er populairder is. Ik vind dit mooier... Coos en ik! En het is gewoon een spel, kom op!"
"Dat wordt nog leuk woensdagavond in dat kamertje!", zegt Pascal glimlachend.
"Dat maakt me niets uit", zegt Leo terug. "Het is een spel. Ik vroeg nog of hij cynisch was toen hij reageerde, maar hij zei van niet."
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-11-2001 03:59]
Pascal zit Leo enorm aftezeiken om een werkelijke walgelijke echt geen woorden voor vertoning, ze vallen hem voortdurend aan op zijn keuze op coos, god was is die Pascal een lul, hij krijgt nu ook nog bijval van kelly die een paar zwaar onder de gordel opmerkingen over Leo. met alle respect voor Ed, verder blijft hij natuurlijk een achterbakse neandertaler, hij verdedigt leo zo subtiel mogelijk als hij kan zonder krediet te verliezen bij Pascal. Pascal laat zich nu echt op zijn meest slechte manier zien, ik hoop dat fondaco op mediawatschers een mp3-tje op zijn site zet. Hou er in ieder geval een teiltje bij wat Pascal is om te kotsen, en voor degene die willen dat streams objectief moeten zijn: FOK IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pascal is een ordinair kinderachtige, nachtmerie voor alk basisschool leerlingtje, nu in de voor zijn ouders grootste schaamperiode zijnde pubertje.
"Wie heb jij genomineerd Leo?", vraagt Pascal.
"Danielle", antwoord Leo meteen. "Maar dat is niet zo netjes, want ik heb het haar nog niet eens verteld. Ik erger me aan dat hele kinderlijke."
"Ik heb ook voor haar gekozen", biecht Ed dan ook op. "Ik kan ook niet tegen dat hele erge kinderlijke."
"Ik snap jou motivatie niet", zegt Pascal tegen Leo. "Dat je daarom iemand gaat nomineren."
"Ik had er aan die kant al moeite mee", legt Ed uit. "Dat koekiekoekiekoekiekoekiekoekie..... Ik word er helemaal gek van!"
"Maar ik vind het mooi geweest zo", zegt Leo.
"Dan had je de sterkste moeten nomineren", merkt Pascal op. "Ik kan je nu echt helemaal niet meer volgen." ( )
Ed vertelt dat hij Coos en Pascal ziet als twee gabbers. Volgens Ed was het moeilijk er tussen te komen, maar hij vond het heel goed dat ze hem meteen opnamen toen hij in het huis in Almere kwam.
"Ik ben gewoon blijer dat Coos voor me staat dan Gert Jan", zegt Leo. (Leo is heel slim en weet dat hij meer kans maakt tegen Coos... de rest lijkt dat niet helemaal door te hebben)
"Gj is veel emotioneler", zegt Ed. "Daarom is hij mentaal zwakker."
"Daarover verschillen we van mening", valt Leo hem in de rede. "Ik vind mensen die emoties kunnen tonen sterker. Dat is mijn visie."
Pascal begrijpt er niets meer van.
"Ik schat mensen best wel goed in", zegt Leo. "Ik vind COos een goeie gozer... maar ik zie ook andere dingen in Coos. Hij wil altijd alles weten..dat is ook niet voor niets. Maar hij moet hier eigenlijk bij zijn, dus we gaan morgen verder okee?"
"Ik had voor Gert Jan gekozen omdat hij beter is dan Coos in veel dingen", legt Ed uit. "Dus is het voor ons team beter als hij weg gaat".
Kelly komt eraan lopen.
"Daar heb je Kel met haar sexy kont", grapt Ed meteen. "Die Kel dat is een geil wijf jongen... kijk dan!"
Danielle loopt weer in haar strakke korte broekje in de keuken. Even later verdwijnt ze weer in de slaapkamer.
"Ik vind het jammer dat er nu twee gabbers van mij op het houtblok staan", zegt Ed. "Coos is een gabber van mij geworden, maar jij bent ook een gabber van mij.
"Ik ga naar bed", zegt Leo. "Ik heb nu te veel zin aan een sigaretje".
"Dan neem je er toch 1", zegt Ed. "Dan stop je er hierna toch mee. Neem gewoon een sigaret!"
"Nee, dat zou ik zwak vinden", reageert Leo. "Ik wil niet weer beginnen."
"Ach man, neem er toch gewoon een", zeurt Ed weer. "Ik vind het ook leuk als er wat meer mensen roken!"
"Nee joh, ik moet het gewoon niet doen", zegt Leo sterk. "Ik heb mezelf voorgenomen om het niet te doen!"
"Ik denk dat ik volgende week aan de beurt ben", denkt Ed. "Dan ga ik er voor het gemak even vanuit dat Leo weg moet donderdag...."
Hij bedenkt meteen dat dat wat lullig klinkt en probeert het wat recht te breien.
"Nee, maakt niet uit", reageert Leo meteen.
"Ik ga gewoon alle scenario's af", zegt Ed. "Ed als jij weg bent ben ik aan de beurt!"
"Dat denk ik ook", zegt Leo dan. "Die andere drie zijn zo close, daar kom je niet tussen!"
In de slaapkamer vraagt Danielle om een kus van Andries. "We hebben toch nog een kus verdiend".
Andries komt naar de meiden toe en geeft ze alletwee een kus.
"Welterusten poppies", zegt hij... en verdwijnt weer naar zijn eigen bed.
De meiden gaan dicht met hun gezichten naar elkaar toe liggen en grappen een tijdje verder.
"Als wij met z'n tweeen in bed liggen tilt er nu niemand meer de dekens op", lacht Diane. "Dat is in ieder geval één voordeel".
"Irritant was dat hè", reageert Andries meteen. "En maar zeuren dat we ons bed uit moeten komen. Heel verschrikkelijk".
(beeld gaat weer steeds naar de tuin)
In de kamer
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-11-2001 04:01]
"Als ik weg ga volgende week wordt jij captain...", denkt Leo.
"Ja, en dan wordt ik meteen genomineerd", lacht Ed. "Dan zeggen ze dat ik captain ben... en er meteen achteraan dat ik genomineerd ben.. leuk... Maar ze moesten mij wel hebben vanavond... eerst naar de andere kant gestuurd en dan ook meteen nomineren! Ik snap niet dat mij verweten werd dat ik soms niet helemaal eerlijk ben geweest. Ik heb wat dingen verzwegen, bijvoorbeeld de echte reden waarom ik captain wilde worden. Maar Amerika gaat toch ook niet tegen Irak vertellen wat ze precies gaan doen!" ( )
"Ik denk dat heel veel dingen in het nadeel van Coos zijn", fluistert Leo nu. "Hij heeft afspraken gemaakt... hij wil altijd alles weten.. dat vind ik allemaal niet sterk! Maar Gert Jan is ook geen winnaar. Die zijn de mensen ook zo zat. Ik wist ook wel dat Frank zou verliezen. Dat 'fuck you' en 'kut' en 'fok-off' zijn de mensen zo zat."
"Mijn ruzie met Kelly werd ook niet goed opgevat", zegt Ed dan. "Als ik zeg 'ga toch naar huis', is dat Amsterdams voor 'ga toch weg'. Zij dacht dat ik heel gemeen was, maar als ik echt ruzie heb dan was ze wel kruipend naar huis gegaan. Want ik krijg iedereen helemaal gek met wie ik ruzie heb. Dan word ik heel persoonlijk en dan druipen ze jankend af. Ik vond het ook eigenlijk niet erg dat ik naar dit team moest. Wel om die twee, maar die andere drie niet. Ik dacht dat ik het goedkon vinden met Sandy, maar Sandy kruipt altijd naar de meest bitcherige van het team toe. Dat deed ze in Spanje al en nu weer... nu kruipt ze altijd naar Kelly."
Leo en Ed kletsen nog een tijdje door, maar Scanman cind het genoeg geweest. Het is weer tijd om naar bed te gaan. Morgen is er weer een (BB) dag (en ik ben nog vrij ook).
Hopelijk is iedereen die de verslagen leest weer een beetje bij!
Voor iedereen die nog wakker is: welterusten... en voor iedereen die dit vrijdagmorgen/middag leest: goedemorgen!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-11-2001 04:04]
Twee bewoners rennen op een rondje. Het zijn Kelly en Ed. Ed heeft Kelly al twee keer ingehaald, ik weet niet precies wat de opdracht is.
Hoe zou de keuze op deze twee zijn gevallen? Ik neem aan dat ieder team iemand in het andere team mocht aanwijzen. Maar ja, als dat zo is, waarom hebben ze dan niet Diane gekozen als tegenstander?
Kelly: oh ik ben kapot.
quote:Ja, natuurlijk. Het is nog vroeg!
Op vrijdag 16 november 2001 08:28 schreef Rica het volgende:
Je bedoeld Leo en Kelly
Nu legt de jury de procedure uit. Zodra het uur voorbij is moeten ze hun ronde afmaken. Daarna zijn Gert en Diane aan de beurt. Zoveel mogelijk rondjes in een uur. Rennen, wandelen, maakt niet uit. Gert Jan moedigt Kelly aan. Ze geven een high five. Alle bewoners komen aan de beurt.
Kelly eindigt 42 ronden achter Leo.
Ik stop ermee, dit gaat nog vier uur duren.
GJ moedigt haar aan: "Ik heb al 10 dagen niet gegeten. Als je niet doorloopt neem ik zo een hap uit je billen". Zodra hij langs komt geeft hij er maar een tik op. "Kan je nagaan, dat is voor het eerst dat ik merk dat ze hard zijn Diane". Diane merkt droog op dat het ook voor het laatst is.
Kelly roept hoe het staat. "Nog 12" roept Gert Jan.
Leo: 133 rondjes
Kelly: 91 ronjes
Nu 10:05 uur:
Diane: 201
Gert Jan: 201
"Nou kan je me pakken Gert. This is the moment", probeert Diane Gert Jan af te leiden. Die roept "The chase is better than the catch". "En bedankt Gert".
[Dit bericht is gewijzigd door Bore op 16-11-2001 10:07]
GJ valt vermoeid na de finish neer. Hij heeft zich helemaal leeg gerend. Het is nu 237 voor arm tegen 225 voor rijk.
GJ geeft een boodschap voor Kees, die ik niet versta, maar hij moet de kaartjes maar alvast bestellen.
Team Sandy 281
Team Leo 267
quote:Team Leo: Andries en Ed
Op vrijdag 16 november 2001 10:44 schreef BIGMAMA het volgende:
Wie moeten er nog????
11:17 (andries en pascal komen buiten om te rennen, sandy en danielle rennen nog)
Andries: Kom op meisie
Sandy: tel ik niet meer mee Andries?
Andries: Ik zei meissies
(er wordt uitgelegd aan Andries en Pascal wat de regels zijn nog 2 minuten)
Andries: ik moet alvast inlopen en een buffer opbouwen van 300 rondjes.
Ed zei ik tegenstrijdige rondjes lopen dan moeten ze weer optellen.
Pas, doe je best jongen kom op. zet hem op zegt Andries
(stem zegt nog 1 minuut voor Sandy en Danielle, zorg dat je zender goed vast zit)
Pascal: mag ik wat tape gebruiken voor de zender
(dat mag, nog 20 sec.
Andries: ik heb maar 3 uur geslapen, ik sliep pas om 5 uur.
Pascal: nog een ronde
Andries: je moet het rondje afmaken he?
11:20
iemand roept: nou Daan, kom op pers nog even wat lucht uit.
Pascal: kom San
Andries: goed zo meid
Pascal en Andries beginnen met lopen
Danielle: Andries lopen he
Sandy: mogen we gaan, jaaa okeej bedankt.
Pascal: vraag even die rol dan plakken we hem vast.
Klasse San
11:22
Pascal: dit is zo een strandloop
Andries: kut zand
Vraagt ok ze vanavond nog thee moeten bestellen ?
de gesprekken zijn niet te volgen
Sandy staat 17rondjes nu voor
[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 16-11-2001 11:34]
11:25
(een stem klinkt wil AUDREY naar de dagboekkamer komen )
Sandy: Ja hooor , Audrey, hahaha
Gert-Jan: wat wil jij op je brood Kel, suiker, kaas ....
Danielle: ik wil wel wat water
(helaas werkt mijn programma om foto shotjes even niet MMXMMX als je er ben leg me even uit hoe het komt dat hij zwart beeld geeft a.u.b.)
11:27
Sandy: die bochten ooooohh
Danielle: en dan stap je weer mis
Gert-Jan: ik wil ook wat vlees
Coos: ik hoef geen suiker.
Voor mij is het geen uitdaging meer dat lopen.
Sandy: voor jezelf is het een prestatie weer.
Gert-Jan: dit is wel veel zwaarder dan hier binnen (met volle mond )
(big-brother stem: wil danielle naar de dagboekkamer komen)
11:29
Ed: die is van Leo
Diane: is die van Leo
Ed: heb jij trouwens al je kleren terug gehad San van deze kant
Sandy: ja, een alarm tassie (?)
oh nee die heb ik niet mee naar binnen genomen
Gert-Jan: ik moet af en toe zo lachen met Diaan, we lopen af en toe zo te kloten
Sandy: ik ben ook trots op jou schatje, dat je het een uur hebt volgehouden (tegen diane)
11:31
Sandy haalt wat uit haar tasje: deze is van jou Ed.
Gert-Jan: ik zei ik zal je even een flinke klap op je reet geven
Diane: en ik zei dat is waarschijnlijk ook de laatste
GJ: ze zegt ik ben beter met pictogrammen
ik zeg het staat vroeg op en loopt, zei had hem direct goed.
Pascal: nou Daan
Get Jan: een wekker.
11:32
Diane: waarom moest je naar de dagboekkamer schat
Danielle: voor mijn zender, hij was te nat van het zweten
Diane: mijn enkel en mijn lies eeeh, ik loop nu gewoon schuin
Coos: we gaan eten bestellen jongens vananvond, zullen we sate bestellen.
Coos: Kel vind je sate lekker?
11:33
Diane: ik heb er een komisch uurtje van gemaakt.
Gert Jan: ik lach 40 rondjes achter op diaan, toen zat ik achter haar aaaah
Diane: aaaah een beest riep ik toen
Ik zeg Gert Jan kan je el lopen tegen iemand met een keelontsteking
11:34
Diane: een rondje is 65 meter, is leuk om te weten
Coos en Gert Jan hebben een kleine discussie, maar Gert lacht alweer.
11:35
Gert-Jan: ik eet nooit boter op mijn brood.
Coos: ik ook niet, maar nu vind ik het ineens lekker
Danielle: ed, weet je wat het is, we weten allemaal dat je niet zo hard kan rennen, als er een battle komt dan ga ik ervoor.
Ed: ik weet dat ik deze battle gewoon niet kan.
Danielle: gewoon je best doen, volgende keer komt er iets dat ik ook niet kan, maar ik doe gewoon je best, doe in ieder geval gewoon je best.
Ed: het is op zich niet dat ik niet wil.
Danielle: als je zo praat demotiveer je ook de rest.
Ed: ik wil het gewoon besparen dat ik van die zure gezichten dat ik slecht ben geweest, ik ben nieuw hier en dan komt er direct een battle die ik niet kan
Coos: ed, jij doet het gewoon op jou manier
Ed: ik vertel het liever van tevoren, dat ik niet goed ben
Danielle: zeg het maar, doe je best en ga er voor, meer hoeft het niet, niemand kijkt je r op aan.
Leo: het is je eigen verantwoording
(stem: willen alle bewoners zender checken, iedereen kucht erin en zegt hallo hallo)
Danielle: je weet dat er battle komen waar je goed in bent en waar je niet goed in bent.
Diane: ik heb ook mijn best gedaan, maar ben niet tot het uiterste gegaan.
Danielle vraagt doe dan je best meer hoef je niet te doen, gooi nou niet je bijltje er neer
Bewoners moeten weer hun zenders checken..
Kelly moet nu daar de DB
Ed zeg ik probeer het in ieder geval.
Coos meldt neem dan wat te roken mee,,
Diane zeg ik hem ook 1 uur lol zitten maken, maar heb wel mn best gedaan
Diane is niet voor het gaatje gegaan..
Ed verkondigt weer zijn mening ik heb lak aan de rest van de wereld (asociaal)
Kell is buiten aan het gillen voor pascal
Pascal rent nog andries loopt, Team van sandy gaat dit winnen
11:39
Diane: Ed, jij werkt niet demotiverend maar het feit dat je het al aangeeft dat we verliezen wel.
Danielle: dit is voor jou misschien wel de zwaarste uitdaging die je kan krijgen.
(stem: wil Kelly naar de dagboekkamer komen)
(danielle en Ed knuffelen)
Ed: ik voel me gewoon zo naatje, iedereen kan rennen hiero, dan kom ik in de groep en dan krijg ik deze battel
Ik denk dat Frank wel kon rennen.
Danielle: Ik denk dat Frank ook niet kon rennen.
11:40
Danielle: als je alleen al je best hebt gedaan, dan heb je al gewonnen.
Coos: je moet het gewoon doen op jou manier, met 2 shekkies in je oor.
Diane: schat , ik heb ook gewoon lol staan maken daar, toen zei gert jan op een gegeven moment ik heb je bijna in gehaald. Toen zei ik Dream on Dream away.
11:42
Diane: ik ben niet tot het naatje gegaan, ik ben niet over de finsih gaan kruipen.
Ed: net als die insecten battle, ik zou het niet gedaan hebben.
gert jan zei dat ik het wel zou doen, maar ik ben heel prinicpeel ik heb er lak aan als ik het niet wil dan doe ik het niet
Danielle: op een gegeven moment had ik zoiets van en nu niet meer verder, maar het wordt ook tijd dat ze deze kant op komen.
11:43
Ed: zou je voor mij die lichte broek kunnen kijken als hij droog is. (hij gaat er al van uit dat ze over gaan)
Coos: hij is al droog en je onderbroek ook.
Kelly: andries jij bent ook lief (kelly schreeuwt weer van vreugde)
Diane: AnDRIES moppie zet hem op lopen.
11:44
Danielle: andries we houden toch wel van je
(iemand roept LUMMEL)
11:45
Diane: ik heb mijn haar gewassen, maar het ziet er niet uit.
Moet je kijken man er zit geen krul geen model in.
Diane: coosie, uhm ik doe zo deze broek uit, wil jij hem in het bovenste kastje straks leggen en de zwarte broek in het hoekje
Coos: jaa, dat is goed.
Coos: hoezo moest je komen , Kelly
Kelly: mijn zender
Coos: van het zweet zeker
Kelly: ik zei volgende moet ik zeker naakt ofzo, ik zeg neeee
Diane vraagt aan coos of hij straks haar broek netjes wil weg leggen..
Dus Rijk geeft de moed al op
ze hebben geen kans met ed
Kel meldt dat ze slecht begonnen waren met haar, ze lagen 30 rondjes achter
Coos zegt je bent helemaal niet slecht begonnen..402-435
11:48
Ed: een uur rennen, naja zeg
Je kan me net zo goed vragen als ik de flik flak wil maken, ja
Kelly: het lijkt wel of het nu gezelliger is, ik voel me nu lekkerder, niet ten nadele van Ed, ik weet niet hoe het komt.
Gert-Jan: het wordt steeds lekkerder Kel, let maar op,, elke dag nog beter (ok dan Gert)
11:50
KellY Sandy en Gert liggen in bed te kletsen
11:51
Kelly: ed gaat gewoon lopen.
Coos: ik ga een uurtje rennen.
GJ: ik denk nu met pascal en andries is een leuke strijd
Kelly: Andries LOOPT
Coos: onze groep ligt voor
Kelly: we zijn zo slecht begonnne met mij
Coos: helemaal niet
Kelly: wel, gert moest 20 rondjes inhalen.
GJ: ik denk dat je morgen spierpijn hebt
Coos: dat denk ik ook
Je moet morgen de sauna in
Kelly: Ik moet me scheren joh, het lijkt wel een oerwoud. met zacht spul, vorige keer had ik allemaal bultjes.
11:53
KellY: ik merk aan mijn vingers dat ik afgevallen van
jij Gert?
Gert: Nee, maar ik ben wel veel afgevallen
Kelly: ik denk dat ik 3 kilo ben afgevallen
in Arm liggen er 3 in op de luchtbed
Paskwal haalt andries vaak ik
Sandy meld dat ze de laaste ronde heeft gesprint, maar ze was nog zo snel dat ze er nog 1 moest
Kel denkt dat een sprintje een sprongetje was, maar san legt het haar nog eens uit
En kel snapt het omg
11:55
Kelly: regende het nog
Coos: een beetje
Kelly: hoe deed danielle het was ze mooi
Sandy: ja, maar ze hield gewoon vol
Kelly: hebben jullie tot het eind gerend?
Sandy: Ja, aan het einde heb ik gesprint.
Kelly: Jezus
11:56
Kelly: dus je hebt haar ingehaald met springen
Sandy: nee
Kelly: een sprint is toch een sprongetje
Dan zeggen ze in de dagboekkamer, de blonde nelly coman
Coos: dag zeemeermin tegen kelly
Kelly: straks ben ik cleopatra
11:57
Kelle: mijn ogen zo als cleopatra, straks staan de gespierde mannen me op te wachten.
Sandy: ik moet ook een wens verzinnen voor mij, ik wil ook wel een keer wat alleen, dat vind ik leuk
Kelly: wat wil je graag, wat vind je leuk, wat heb je altijd willlen hebben/. Waat heb je altijd van gedroomd.
Sandy: ik weet het niet, daar moet ik bij nadenken.
11:58
Hummie vroeg aan me als ik nog dromen had zegt Sandy
KellY: er zijn toch meer dingen die je leuk vind
Sandy: daar moet ik over nadenken
11:59
Kelly: dan ga ik je helemaal geweldig opmaken
Sandy: dat is niet mijn mega droom, dat lijkt me gewoon leuk.
11:58
And begint ook weer te rennen.
415-441
Pas is er bijna door dat is te zien/horen
(and loopt al weer)
29 rondjes verschil
Pascal meldt tegen andires 30 rondjes is genoeg
ze staan nu 30 rondjes voor en lopen naast elkaar verder..
maar het zijn er maar 29, en ze moeten nog 15min
And vraagt wat ga je als eerste doen
douche meldt P
erich niet hier reageren plz
[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 16-11-2001 12:08]
11:59
Kelly: vraag als ze een ceedeetje van je willen maken.
12:00
Ed: ik zeg net tegen leo, je kan me net zo spontaan vragen om chinees te praten.
Danielle en Diane lachen
(ff terug naar de slaapkamer)
12:01
(ben ineens buiten beland)
Andries loopt terwijl Pascal hijgend door rent
12:03
Ed: ik heb nog geen battle hier gehad waarvan ik dacht, hier ben ik nou goed in.
Leo: Frank was 80 kilo.
Ed: in papendaal was ik 127
Leo: zeg dat je nu 115 ben
12:04
Ed: als ik met het idee loop dit is niet mijn geval, dan gooi ik het bijltje erbij neer.
Leo: we hebben een afspraak gemaakt, dat we niks achteraf zeg.
Ed: deze battle komt op mij over, net als ik aan jou vraag, sla mike tyson in elkaar.
Maar ik ga er gewoon naar toe
Danielle: dan heb je toch al gewonnen.
Ed: ik heb een gesprek gehad met big brother ik ga op dingen heel negatief in als de situatie me niet staat
(stem: wil danielle haar zender checken)
12:06
Danielle: er zijn al vaker battles dat we van te voren dat we niet winnen. Andries zei al van te voren, dat doe ik gewoon niet.
Ik zei wacht nou even af, toen kwam het en tja. Ik eet nooit sprinkhanen.
Ed: ik ben principeel, als ik zeg iets doe ik of niet, dan doe ik dat gewoon.
Als ik van die dingen voor mijn neus, dat doe ik gewoon niet.
Danielle: je gaat hier je grenzen verleggen.
Ed: voor mij is het zometeen grensverleggend zodra ik ga rennen.
Ik heb watervrees, ik durf niet onder water.
Dat zei ik tegen Frank, bij een onderwater battle, dan blijf ik staan, dat red ik niet, of ze moeten me onder water trekken.
Leo: BE, ken je dat the A-team
Danielle: met het vliegtuig
And.ries wil 91 rondjes maken
en meldt dat hij de eerste 2 rondjes een wedstrijd van wou maken en had toen geen zien meer
Pas is nu aan het lopen And is weer aan het rennen
en laat and weer ver achter
12:13
nog 5 min zegt pas
12:09
Ed: heej Coos we gaan me straks niet honderd keer inhalen he, geen zout in de wonden gooien.
Coos: neej dat doe ik niet bij mijn maten.
Danielle: je moeten over 5 minuutjes ongeveer, succes maak er wat van. Coos, succes schat
Ed: verdorie
Leo: zat je net even weer bij rijk
Ed: tja, het houdt weer op, we moeten weer even afkicken voor een paar dagen, er zit niks anders op maar ja
volgens mij begint het zonnentje zo ook te schijnen Coos, zou je ook een zonnebril mogen meenemen.
Coos: nu wel
Leo: jij mag het wel
Ed: na man, het is prakticsh december, loop je daar met je zonnebril
Heej, coos ik ga gewoon in cognito
Coos: het staat raar, op jou manier man
Leo: je zonnebril mag je meenemen
Coos: als ik jou was zou ik het doen
12:11
Ed: dan gooi ik er helemaal met de pet naar
Coos: is er genoeg chocola
Ed: je kan je eigen helemaal de tering eten hiero
12:12
Ed: het voelt een beetje aan die 48 uurs battle, zo zit je daar, dan hier en straks weer daar.
Leo: misschien komt er weer eentje
Ed: dat lijkt me zo gaaf.
Leo: ik had al een vermoeden dat deze battle lang zou duren
Ik denk dat er over 5 dagen weer een battle komen. Ik denk dat er nu weer meer battle komen
12:13
Ed: smerige dingen vind ik dat, combinatie van mint en chocola vind ik echt walgelijk
Leo: after eight
12:14
Ed: Coos kan je zo in de dagboekkamer vragen wat er met de boeken gebeurd, ik wil ze graag hebben.
Coos: IK DENK dat het verstandig is dat je het zelf vraagd (heb even niet gehoord om welke boeken het gaat)
Ed, sterkte hoor
Leo: sterkte, cool blijven
Ed: adios
(stem: u heeft nog 5 minuten)
Coos komt op de battlefield
PAs meld we staan 30 rondjes voor
Coos meldt dat red ed nooit hij maakt 1 grote loopgraaf
Ed en Coos zijn de volgende 2 dus dat wordt genieten
Ed tegen coos doe rustig aan, maar coos gaat er voor
Coos rent maar door en Ed wandelt lekker door
12:27
Ed: ja hoor
Coos blijft maar door rennen
12:28
Hey coos de kerel heeft mn jas aan
Coos lacht
Er wordt wat geschreeuwd en Ed schreeuw terug ik lig ver voor hoor
Ed blijft door mompelen
Coos reageert niet en rent als een gek
[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 16-11-2001 12:30]
12:23
Danielle": hoe ging hij Pas
Pas: Heel goed en Ed ligt alweer 5 rondes voor op Ed
Andries: ik ga steeds draaien en dan krijg ik last van mijn hulp, daarom heb ik ook al een tijd niet gevoetbald, dat doet zooo zeer. En dan hebben ze ook nog een telfout gemaakt. Niet dat het uitmaakt, we liggen 40 50 rondes achter. Aan het begin ging het gelijk op en toen heb ik gewandeld. Ik wilde precies op 100 uitkomen.
Ik was op een gegeven moment over de 100 uitgelopen en ineens was ik een heel stuk terug. Toen gingen ze een paar blaadjes terug en toen had de computer een fout gemaakt. Ik had nog gelijk ook, ik had rond de 112
Ik heb niks gedaan, na 6 minuten ging ik al wandelen.
Diane: ik heb geen keer gewandeld.
Andries: knap hoor
Diane: sandy is 5 keer voorbij gegaan
Leo: ik had 105 ook gekund, maar niet hoger.
Het eerste helft had ik hoger dan de tweede helft.
Ik zat op het schema van Gert-Jan, de eerste helft en toen niet meer (GJ, Sandy en Kel zijn nergens op de cameras te vinden )
12:28
Pascal: ik zette ineens aan en toen kon hij niet mee
GJ: hee
Kelly: heeft hij alles gewandeld
Pascal: elke keer als hij kwam ging ik harder lopen, toen haalde hij mij in en hij ging echt op zijn tandvlees, ik liet hem even gaan.
GJ: ik had van andries wel verw8 dat hij de hele tijd vol zou lopen, ik dacht dat jullie wel aan elkaar gewaagd waren.
Pascal: ik heb hem 26 x gelpat.
Gert Jan: dat is een hoop
KellY: KOM op Coos rennen, je bent een topper woeeehaa
12:29
Pascal: jullie hadden al zo een voorsprong aangenomen ik hoefde hem alleen maar te verdidigen.
Coos: 456
Ed: 427
12:31
Leo: vandaag maar even rustig aan doen, ik hoop dat we een nieuwe slaapzak krijgen en kleding.
Andries: ik denk dat alles gewoon gewassen wordt.
Danielle: zachtjes Diane ligt te pitten.
Leo: het was een hele snelle avond en ik vond het heel moeilijk, mijn motivaties heb ik fysiek mijn twijfels maar mentaal, hij is wel weerbaar hoor Gert, hij heeft veel voor zijn kiezen gehad. Kwa instelling, hij maakt niet zich zo druk om bepaalde dingen.
Coos is wat giftiger.
Hier gaat iedereen weg, en Gert staat sterker dan Coos kwa persoonlijkheid. Ik heb het niet over de battles
OP het battlefield is Coos sterker, maar mentaal tussen de oren is GJ gewoon sterker. Ik moet ook een gegeven moment kijken, Coos heeft al een nominatieoverleefd, maar tegen Coos heb je meer kans dan tegen GJ om te blijven.
Danielle: we hadden afgesproken om te kiezen voor de sterkste.
Leo: frank is ook weg
Coos laat zich vaak kennen door opmerkingen van GJ.
GJ heeft een denkfout, okeej maar ik heb hem niet betrapt op afspraken met elkaar of echte leugens en dat speelt voor mij ook een rol. Het was klote Coos en GJ en ik trek met beide op.
Danielle: ik was verbaasst voor je keuze, ik was blij dat jij het moest doen. Maar je hebt nu een andere beredenatie gegeven dan eerst, toen ik nog captain was.
Leo: dat was een tijd geleden hoor, er is een hoop gebeurd. Frank was er nog, je moet nadenken er zijn dingen gebeurd.
12:36
Danielle: dus jij gaat uit tactische redenen nomineren.
Leo: ook, ik denk ook aan eigenbelang, maar ik wist niet zeker dat ik zou nomineren. Ik vind GJ mentaal sterker dan ik had verwacht.
Danielle: dat zou mij een reden geven om hem juist te nomineren, maar je hebt dus Coos genomineerd omdat je denkt dat je zelf meer kans maakt. Dat begrijp ik, maar gisteren zei je wat anders. Ik weet niet hoe populair Coos is, maar hij heeft wel een nominatie overleefd. Ik weet niet hoe populair GJ is. Het is puur jouw keuze geweest en niet van de groep. Ik denk dat we het de volgende keer daar over moeten hebben.
Leo: het is zo we hebben niet van te voren overlegd. Het is een show geweest. Als we samen hadden overlegd was het makkelijker geweest. Ik vind het echt klote ik kan het met hem op schieten.
Danielle: ik begrijp dat hij boos werd om jouw motivatie daar stond ik ook niet achter.
Leo: dat begrijp ik ook wel
Danielle: ik denk dat je er met Coos over kan praten ondanks dat hij boos is
Leo: dat komt wel goed, dat is een eigenschap van Coos die ik niet heb, ik blijf communiceren.
Danielle: iedereen doet het op zijn eigen manier
Leo: het speelt een rol bij mij, hij kan heel erg zuigen, dat is gewoon een motivatie van mij.
Ik was kort door de bocht, ik had mijn motivatie meer moeten uitbreiden.
Danielle: precies, het was niet duidelijk
Leo: ik kom er wel terug over bij Coos, hij wil het er nu even niet over hebben.
Ok dit was het vanaf het veld ik geeft het woord weer aan Showtime in de studio
mensen geen commetaar hier plz wordt zo onduidelijk
12:41
GJ: het kan zowel positief en negatief uitpakken voor de nominatie. Je kan de sterkste kiezen zodat die eruit gaat zodat je kan opereren zodat je team beter gaat.
Dat is een reactie
Ik vond de reactie van Coos niet leuk tegenover van jou, kinderachtig. Onder de gordel.
Leo: onder de gordel ja, het was erg kort door de bocht mijn moitvatie, maar toen was het even moeilijk
GJ: fysiek is hij veel sterker, maar sprotief daar wil ik nog wel even een balletje voor opgooien. De brute kracht tegen fysiek
Leo: jij bent een doorzetter zit in je mentaliteit
GJ: iedereen heeft zijn plussen en minnen ik ben in ieder geval dat ik niet op de schopstoel sta
Leo: nogmaals dat fysieke moet ik nog maar eens goed uitleggen.
GJ: Fysiek vind ik Coos sterker
Leo: als ik jou had genomineerd dan had je dat aangenomen en niet direct terug geschoten
GJ: ik luister het aan , je beargumentatie vond ik slap, maar zijn reactie vond ik onder de maat, beugel
Het is zo kort tijd, dus je kan niet met het team besluiten, wat willlen we. Je kan iemand die zwakker en popularider of sterker en minder populair opstellen
Danielle: je kan niet weten hoe populair iemand is. We zouden kijken naar de persoon die het meest sterk is in battles. Jij bent gewoon de slimste, vandaar dat ik verbaast was hij niet jouw nam
GJ: het is een keuze die je maakt, in battle sterk of in iemand die al nominaties heeft overleefd. Ik ben nog niet in de vuurproef geweest en Coos wel. Dus je kan verwachten dat Coos sterker is.
Leo: daar ben ik het niet mee eens
GJ: okeej ik vond Priscella niet iemand om dat vanaf te wegen, Coos was veel sterker dan Priscella
Leo: het is een spelmoment mijn onder druk zetten en dat wil big brother, dat begrijp ik
GJ: voor hetzelfde was Ed de captain dan was ik het
Ik ben blij dat de dobbelsteen op de juiste is gevallen, dat was rood en dat had ik gekozen.
Pascal: ik vind dat je een goede beargumentatie moet geven.
Leo: ik was te kort door de bocht, ik had maar een minuut. Ik hooop dat ik er een beetje begrip voor krijg dat het niet makkelijk was en niet kon overleggen.
stand 488-583
Terug naar Showtime
12:51
GJ: het is ook een stukje teambelang
Pascal: als het teambelang was , dan had hij voor jou gekozen
GJ: Fysiek en mentaal.
Pascal: mentaal hebben ze niemand die tegen jou op kan
Sandy: nee, jou kennis is zo ruim
GJ: ik ga even naar de wc toe, nu het nog kan.
Danielle: San we hebben honder 20 jij hebt 125 gerend, je bent mij 5 x voorbij gegaan.
Sandy: ik honder 21?
Gert Jan heeft 150 rondjes zegt Diane
Pascal: 148 rondjes
12:53
Pascal: ik had er 117
Danielle: dan hebben wij bijna hetzelfde gelopen,
Diane: pascal 117 en jij 112
Pascal: het laatste kwartier heb ik rustig aan gedaan
Andries: je had er veeeel meer.
Diane: ze schuiven steeds met die bordjes
Pascal: bij hem ging het ook mis
Andries: ik zei jongens niet om lullig te doen, maar het klopt niet. Ik wist van tevoren we verliezen, het maakt me allemaal niet uit, maar het score bord klopt niet. De computer had een uitdraai fout gemaakt ofzo.
Diane: ik keek op een gegeven moment naar het verkeerde bordje
Andries: volgens mij klopt er geen snars van van de hele telling
Diane: iemand zeikt wie hij gekozen heeft maar op een gegeven moment moet je iemand nomineren.
12:56
Leo: er ging veel door me heen, het is niet niks
Coos rent nog steeds met de snelheid van 1 op 2,5 t.o.v Ed
terug naar Showtime
nieuwe streamer aub heb nog 10min
[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 16-11-2001 13:19]
Coos rent en Ed wandelt
Nog 2min melden ze
Dian hoe voelt het nou ed 1 uur wandelen
Ed net een bajesklant
Diane kom ed 1 rondje rennen
noway zegt ed
GJ: karakte ed...
nog 1 min
Kel meldt dat ze ook wel eens mogen afstoffen.
Kel: ze hebben echt nog nooit van stoffen gehoort...
mijn tijd zit erop
De teamwisseling heeft inmiddels plaatsgevonden. Ik hoor een paar keer "YESSS" van Kelly. Coos duikt meteen in de hangmat.
Leo staat bij het hek wat te kijken. De rest loopt wat heen en weer in het arme deel.
Sandy klaagt dat haar kleren in de kast zijn gestouwd door het andere team. Kelly zegt dat ze zich maar niet druk moet maken.
"Ze mogen ook wel eens afstoffen hier zeg", merkt Kelly dan op. "Nou ja, we maken ons niet druk." (dus wel!)
Intussen strompelt ze wat door de slaapkamer.
Andries zit met zijn arm om Danielle heen bij het hek.
Hij zegt dat het echt aan niemand heeft gelegen.. ook niet aan Ed.
"Pascal loopt mij er ook uit", zegt hij... "En Coos loopt iedereen eruit."
In de tuin hebben Coos en Pascal het erover hoeveel rondjes iedereen gelopen heeft (ja hoor!)... Coos schijnt ongeveer 160 rondjes te hebben gelopen. Ed in totaal 70.
Diane en Andries verkennen de slaapruimte in arm even. De dekens worden verwisseld en er wordt geschoven met de luchtbedden.
"Of we wat vaker willen checken of de zender het nog doet", zegt Leo in de slaapkamer tegen Andries en Danielle.
"Ik trek me deze opmerking niet aan",reageert Andries meteen. "Ik heb in deze 70 dagen nog nooit problemen gehad. Maar ik snap dat je dit moet zeggen van de dagboekkamer!"
Er wordt nu ook nog geklaagd dat het stinkt in de badkamer. Diane is daar wat pissed over.
"De volgende keer doe ik niets meer", zegt ze. "Dan laat ik de haren en alles ook in het putje zitten. Bij hun droop de gele drab langs de randen."
"Ik moet ook niet horen dat ze klagen", reageert Andries. "Dat gezeur van Kelly ook. Jij bent af en toe naief hoor Diane. Kelly is af en toe zo'n ongelovelijk kutwijf. Ze doet heel erg rot tegen je en 5 minuten later lijmt ze je weer met dat 'ik hou van je'."
"Ik ben niet naief", reageert Diane. "Ik weet dat ook heus allemaal wel. Ik heb het al een tijdje door, maar wil toch ook wel de goede vrede bewaren. Nu weer met dat schoonmaken. Wij hebben 4 uur staan zweten met z'n allen om alles schoon te maken en dan nu een grote bek krijgen??"
Danielle, Andries en Diane gaan liggen op de luchtbedden en gaan waarschijnlijk even slapen.
"Ik moet het even goedmaken met iemand van het andere team", zegt Diane met een nepstemmetje... Kelly imiterend. "Want anders ben ik niet zo populair!"
"Precies", reageert Andries!
In rijk staan Gert Jan en Pascal te douchen!
(Sponsored by Powergirl)
KEIHARD: "WIL DANIELLE NAAR DE DAGBOEKAMER KOMEN!!"
"Zo!", reageert Andries meteen. "Hij is hard genoeg hoor!"
(Het bekende slaapkamer probleem van BB treedt nu niet op omdat het licht niet uit is. Het lijkt dus iets te maken te hebben met de nachtcamera!)
Diane en Andries worden uit bed geroepen om de kleren te gaan verdelen.
Kelly is intussen in de keuken bezig en strompelt dan weer terug naar de huiskamer. Ze gaat lekker aan de vreet.
(Jammer dat ze nu weer kan roken. Ik genoot wel van haar 'cold-turkey'!)
Het is op het ogenblik een wat tamme bedoeling in het huis.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-11-2001 13:58]
In rijk hebben we beeld van ver af, waarop geen bewoner te zien is. Nog altijd staat het geluid van Andries en de anderen heel zacht (de regie slaapt weer!!!)
Danielle stond net weer in haar strakke korte broekje/slipje (ja sorry, maar dat ziet er nou eenmaal wel prettig uit!)
Kelly komt uit de dagboekkamer in haar badjas. Geen idee wat ze daar gedaan heeft. Dan begint ze geluiden te produceren wat waarschijnlijk voor zingen moet doorgaan "I believe I can fly". Ze heeft dat nummer blijkbaar gezongen in de dagboekkamer voor een speciaal iemand (dat wordt op zeker weer uitgezonden natuurlijk.... iedereen is dus vast gewaarschuwd!!)
GJ zit wat afgezonderd op een stoel in zijn blauwe badjas.
"Ben je blij met de kleding Andries?", roept Kelly.
Andries reageert eerst niet, maar later zegt hij toch dat hij niets te klagen heeft. Alleen schijnt zijn kruis tussen zijn knieen te hangen.
"Ik heb gelukkig niet gehuild in de dbk", zegt kelly. "Het is ook niet leuk als ik altijd huil natuurlijk!" (hoor ik hier een soort van strategie?)
(Sponsored by Powergirl!)
Camera in Rijk
Kelly zit in haar badjas te roken.
Kelly: schreeuw lukt ie pas?
Inhuis hou ik deze aan als ochtenjas of de blauwe, als ik heb gedouched doe ik die blauwe weer an.
Kelly gaat weer zingen!! (OH MY GOD)
Sandy staat te lullen tegen Kelly maar Kelly blijft door zingen (Errug komisch)
Ik hoor nu Gert jan praten tegen Danielle Onduidelijk maar het word duidelijker
GJ: ja
Daan: Je bent de dans ontsprongen pop
----------------------------------------------------------
GJ: Als je de video ziet word je helemaal gek
Andries: heb je de alarmtasjes?
Daan: ik denk dat bb het gedaan heeft.
Andries: Oh.
*****STILTE in het huis****
Daan: Ik heb ook een keer me witte badjes in was gedaan en nooit teruhg gekomen. JA nog nooit teruggekomen die zit al lang in de was.
Daan: Hey coos je heb weer haar, meer haar op je kin dan op je bol haha
-----------------------------------------------------------
GJ: wat schilt het trouwens of je met 5 man ben of 6 man.
Daan: dan word het heel stil in huis schilt een heleboel
Pas: Kel het bad loopt vol he voor jullie!!
San: maar moet ook doucehen
**Hoor camara's zoemen**
Kelly zingt I believe i can fly... van R.Kelly
------------------------------------------------------------
Coos en Pascal in de slaapkamer bezig.
Kelly zingt er door heen dus kan niets horen
------------------------------------------------------------
GJ en Danielle aan de klets.
"Gisteren was een rare avond", zegt Gert Jan. "Er is zo iets raars gebeurd. Maar ik hou het verhaal lekker voor me en vertel het over anderhalve week wel! Als je de video ziet word je helemaal gek." ( )
Ed laat zijn kracht even zien in de tuin en slaat een paar stukken hout in één klap doormiden met de bijl. Het hout vliegt meters weg.
Ik val even in een gesprek in de rijke slaapkamer.
"Niet iedereen is zo makkelijk als dat ik ben", merkt Coos op. "Ik kan ook vast mijn tas gaan inpakken. Ik heb in ieder geval nog één leuke week!"
Pascal staat erbij en luistert, maar reageert niet.
Kelly komt weer zingend binnen, dus ik zap weer even weg.
Danielle vindt de nieuwe slaapzakken heel mooi.
Kelly trekt intussen haar badjas even uit en staat weer helemaal naakt bij de mannen in de slaapkamer. Ze kijken niet op of om! ) Dan trekt ze haar badjas weer aan. Geen idee waarom ze zich dus even naakt liet bewonderen!
GJ is zwijgzaam bezig in de slaapkamer. Hij loopt langs de anderen heen en lijkt even in zijn eigen wereldje te leven.
Dan gaat hij in bed liggen. De anderen zeggen ook dat ze kapot zijn.
Leo staat druk te zagen in de tuin. Danielle zit bij het oventje en lijkt het wat koud te hebben.
In rijk hangt Pascal op de bank. Coos zegt dat hij misselijk is en even naar bed gaat.
Er wordt nu heel weinig gesproken in het huis.
"Volgende battle is gewichtheffen", hoopt Ed. "Dan durf ik het zelfs 5 tegen 1 op te nemen met die anderen! Ik heb gabbers aan de andere kant, maar nu is dit mijn team!"
"ga je het volhouden Leo", vraagt Danielle over het roken.
"Jawel", zegt hij stellig.
"Ik ga de drank ook niet missen", zegt Danielle. "Ik heb het even gehad met alcohol aan die andere kant."
In rijk liggen Coos en Gert Jan in bed. GJ ligt in de ene hoek van de kamer en Coos helemaal in de andere hoek, zo ver mogelijk bij hem weg lijkt het. Pascal ligt naast hem en zegt af en toe wat. GJ reageert nergens op.
Ed vertelt dat hij de eerste dagen vanalles aan de meiden gaf en dat Coos hem er terecht op wees dat ze eerst een vinger willen en daarna de hele hand.
Ze kletsen in de tuin nog even door over de battles en andere zaken. Coos en Pascal liggen naast elkaar in bed en lijken te slapen. In arm zullen ze straks waarschijnlijk ook proberen wat slaap in te halen!
"Ik heb jou genomineerd", bekent Leo aan Danielle. "Met jou had ik weinig contact. Ik vind jou de meest vlakke. Ik heb gesprekken gehad met Andries en Ed. Ik twijfelde tussen Diane en jou. Met Diane heb ik toch nog iets meer en ze neemt ook iets meer risico. Dat was het eigenlijk."
"Ze spreekt je meer aan!", concludeert Danielle.
"Als mens spreekt ze me meer aan ja", zegt Leo. "Maar ik kan hier relaxter zitten en praten met jou dan met Diane. Dat heb ik niet genoemd trouwens. En waarom heb jij mij genomineerd?"
"Omdat jij het meest buiten de groep staat", antwoordt Danielle.
"Ik had nooit verwacht dat Andries mij zou nomineren", zegt Leo dan opeens. "Ik had verwacht dat hij Ed zou nomineren. Ik twijfelde over jou, maar ik zag dat jij Ed al snel ging knuffelen... toen wist ik het ook! Ik dacht dat het tussen jou en mij zou gaan. Stel dat ik hier blijf zitten... dan is het niet vanzelfsprekend dat ik jou zal blijven nomineren."
"Als Frank er nog was geweest had ik hem het voordeel van de twijfel gegeven nu", merkt Danielle op. "Dat hij captain was deed hem wel goed".
"Toch denk ik wel dat ik hem weer had genomineerd", zegt Leo. "Maar hij is wel veranderd ja"
"Ik stoor me het meest aan jou reactie op hetgeen wat gezegd wordt", zegt Danielle opeens.
"Diane deed dat ook altijd", merkt Leo op. "Stoorde je daar niet aan?"
"Minder", antwoordt Danielle. "Bij jou weet je soms niet waarover het gaat... waarom je doet wat je doet.... bij Diane weet je dat wel."
Leo zegt dat hij het wat moeilijk had met het feit dat iedereen zo netjes is.... Hij ziet dat als een straf.
Het tweetal kletst nog een tijdje door buiten bij het oventje. Binnen is Ed aan de klets met Sandy.
Mijn 2.50 zit erop!
(Sponsored by Powergirl)
Kelly zit met tulband om voor te lezen uit een horoscoopboek. Sandy luistert aandachtig. Het gaat om het sterrenbeeld stier. Kelly zegt dat ze er niet van houdt en er helemaal niet in gelooft.
Danielle, Leo en Ed zitten nog steeds in de tuin bij het oventje. Ed vertelt dat zijn moeder een weduwenpensioen heeft. Haar eerste man schijnt te zijn overleden.
"Ze was 17 toen ze wat met hem kreeg... het was haar eerste liefde", vertelt Ed. "Ze was 18 toen ze haar eerste kind kreeg... mijn halfbroer! Die is toen bij haar weggehaald. Later zag ze hem weer en vlogen ze elkaar om de hals. Ik stond er ook bij te huilen. Hij lijkt precies op mij trouwens. Ik heb nog een andere halfbroer en halfzus... van mijn vaders kant. Maar daar heb ik minder mee."
Hij vertelt nog veel meer over zijn familie. Het blijkt in ieder geval een behoorlijk zooitje te zijn. Veel dingen werden over en weer niet geaccepteerd.
"Behoorlijk ingewikkeld allemaal", mertk Danielle op.
"Mijn vader wil begin volgend jaar weer gaan trouwen", vervolgd Ed. "Dus dat wordt een zooitje. Mijn vaders familie ligt niet zo goed met mijn moeder... dus dat is wel top! Mijn vader vroeg of ik ook kwam... en later zei hij dat mijn moeder ook moest komen. Ik zei wel dat ik niet in pak kom. Hij gaat trouwen met een Poolse vrouw, dus wil twee keer trouwen... in Polen en hier."
Dan komt het gesprek even op de afspraken. Volgens Pascal kon dat heel slecht uitpakken voor hun drieen. Ed vertelt dat hij zich daar helemaal niet druk om maakt, dat voor hem alleen telt wat ze thuis vinden van zijn acties in het huis.
"De mensen hebben heel snel een mening over je", concludeert Ed. "Maar daar heb ik schijt aan. Dan zeg ik gewoon dat het in werkelijkheid nog veel erger was. Het kan wel zijn dat je moeilijk werk krijgt omdat ze dit programma hebben gezien en je een klootzak vinden."
"Maar het gaat er toch om dat je goed werk levert", merkt Danielle terecht op. "Helaas werkt dat niet altijd zo".
Leo zit aandachtig te luisteren en vindt duidelijk dit soort gesprekken wel prettig.
In rijk is Kelly in de douche en Sandy wat bezig in de keuken. Volgens mij is ze aan het poetsen. De drie mannen liggen nog steeds in bed!
"Wil Sandy naar de dagboekkamer komen"
Kelly noemt intussen allemaal nummers op door de butlertelefoon.
Sandy komt terug en vertelt dat ze voor elf uur moeten bestellen en dat ze dus te laat zijn.
"Nou Daaaag", reageert Kelly meteen.
"Maar deze bezorgd aan huis", reageert Pascal. "Dus dat moet toch kunnen? Vraag het anders nog een keer dan."
Sandy verdwijnt weer naar de dbk. Kelly gaat voor de dagboekkamer staan wachten. Sandy komt er uit en zegt dat het inderdaad toch wel kan.
Kelly gilt het uit van plezier (gelukkig stond mijn speaker niet al te hard).
"We moeten de dagboekkamer ook maar even vegen", merkt ze dan op. Vervolgens begint ze weer te zingen.
"Ik heb een beetje een nachtdienst gevoel", zegt Danielle tegen Leo, die de afwas staat ad te drogen. Ze trekt haar jas uit en verdwijnt ook in de slaapkamer.
(Sponsored by Bigfoot72)
Ze kletsen opnieuw over de hardloop battle.
"Ik ben blij dat ik hier zit", zegt Kelly weer, dit keer tegen Ed.
"Ik zit hier goed", reageert hij.
"Ja hè", zegt Kelly (haar vaste woordjes).
"Je weet dat je het tegen Coos niet gaat redden", merkt Pascal op. "Niemand redt het tegen Coos. Maar iedereen heeft het goed gedaan aan onze kant. Ik wilde eerst verdedigend gaan lopen tegen Andries, maar dacht na de eerste twee rondjes al dat ik dat niet kon maken! Na twee versnellingen was Andries weg."
"En die Coos die er op het eind nog een sprint uittrok", lacht Ed. "Ik denk hoe krijgt hij het voor elkaar."
"Ik dacht waar haalt hij het vandaan!", reageert Pascal.
"Echte sportman", meent Sandy.
"Ik vond het een pure waste of energy", zucht Ed.
"Kan ik me heel goed voorstellen", zegt Pascal. "Ik was ook niet hard gaan lopen tegen Coos. Ik was ook niet gaan wandelen, maar zou niet echt m'n best gaan doen."
"Ik wilde vanaf het begin al wel opgeven", zegt Ed. "Andries wilde eigenlijk ook niet en Leo ook niet. Toen kreeg Leo te horen dat er eventueel een sanctie aan kan hangen. Als dat niet zo was waren we er niet eens aan begonnen!"
"Na Sandy was het bekeken", volgens Pascal.
"Ik zag het meteen al", verbetert Ed hem. "Andries ook."
Volgens Pascal lag het ook veel aan de volgorde van lopen. Hij meent dat het anders was gegaan als de volgorde anders was geweest... dat dan in ieder geval het verschil veel kleiner zou zijn gworden.
Op cam2 is de cameraman wat aan het spelen met een beeld in de tuin... waar niemand is!
"Het kan maar zo nog een keer gebeuren dat er iemand van ons naar de andere kant moet", denkt Sandy.
"Lijkt me heel sterk, maar het kan wel", reageert Pascal. "We hebben echt nog helemaal niemand hoeven inleveren.... alleen Nancy. Ik denk nu ook dat Coos niet weg gaat. ( ) Het zou toch een stunt zijn als Coos weer mag blijven. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij niet blijft! Maar dat is misschien omdat ik het mezelf niet wíl voorstellen!" (I'm enjoying this!!!)
Sandy staat nu de vloer schoon te maken. Blijkbaar heeft team Leo het allemaal toch niet zo netjes achtergelaten, terwijl ze toch uren de tijd hebben gehad. Of is dit de wraak???
(Sponsored by Bigfoot72)
"Wil Kelly naar de dagboekkamer komen" -
Sandy staat nog steeds de vloer te doen. Pascal zwalkt wat door het huis heen. Op cam2 hebben we nog steeds alleen maar beeld van de tuin.
Het is een saai middagje inhet BB huis. Misschien dat er vanavind weer iets meer gebeurt.
Het trilgeluid is inmiddels opgehouden. Ik weet nog steeds niet wat het nou was. Dan komt Coos binnen en blijkt hij zich geschoren te hebben.... tegenvaller dus!
Ed is in arm bezig met het eten geloof ik. Op cam1 heben we de keuken van rijk in beeld... waar niemand is.
Ik heb nu al weer bijna 4 uur verslagen geschreven, dus ben het ook wel weer even zat. Dus als iemand anders het straks wil overnemen, graag!
Ik hoop vanavond laat of vannacht nog wel even te streamen!
(Sponsored by Bigfoot72)
Ik wil graag iemand sponsoren om te streamen, wat moet ik doen?
quote:Je bent waarschijnlijk de enige die aan 't streamen is op dit moment, dus ik zou het niet weten....Maar dit hoort hier eigenlijk niet thuis....
Op vrijdag 16 november 2001 20:11 schreef Trien het volgende:
ben ik de enige die geen geluid bij de streams heeft?
Arm is aan het eten .
Ik hoor het geluid van rijk in arm helaas .
Leo is in het gesprek met Andries het gaat over Leo hoe hij verandert enzo .
Gaat verder nerges over .
De twee staan als kemphanen tegen over elkaar. Het ene moment is het koek en ei, het andere moment maak je me met de grond gelijk, briest Diane, ik ben geen speelbal! Als je lief doet, heb ik het idee dat je me in de maling neemt. Dit schiet bij Kelly in het verkeerde keelgat. Ze is woest en zal dit ook duidelijk laten merken. Dan moet je naar een psycholoog gaan! kat ze.
Dit is de druppel voor Diane. Boos loopt ze weg en meldt Kelly dat het gesprek is afgelopen. Kelly vertrekt richting slaapkamer, maar toch vangt ze nog net een zinnetje op dat Diane tegen Daniëlle zegt. Zo dat heb ik gehoord, roept ze als ze merkt dat er achter haar rug om over haar wordt gesproken, ik vind jou schijnheilig en kattig, als je iets te melden hebt dan moet je het tegen mij zeggen! Leuk dat je mijn avond hebt verpest! Kelly trekt zich boos terug. Ik hoop dat ze gauw oprot, mompelt Diane. Daniëlle, die het hele gesprek ademloos heeft aangehoord, laat nu haar tranen de vrije loop.
Sandy ingesprek met Gert
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 16-11-2001 20:34]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |