doeg !!
Gaat hij weer weg, dan komt de rest van het leven weer naar voren, schoolonderzoeken, klasgenoten, ouders, ed, dat is dan weer mijn leven. Het verschil daartussen is zo ontzettend groot dat ik het er vaak erg moeilijk mee heb dat mijn vriend niet hier is. Op het moment dat hij weer weggaat, krijg ik weer een 'klap in mijn gezicht' en dan is hij er niet om me te helpen, om me weer de positieve kanten te laten zien.
Ooit zal hier ook wel een oplossing voor komen, volgend jaar is die er al deels. Dan ga ik ook op kamers en verhuis ik al een stuk dichter naar hem toe, maar ook dan verandert mijn hele leven, dan zit ik ook in een ander bootje (hopelijk eentje die _wel_ blijft drijven). Het is een kwestie van doorgaan, denk ik, blijven proberen en eens, als het goed blijft gaan, dan zal daar een oplossing voor komen.
Iefje
quote:
zo snuffel dat is een hele prestatie. als ik dat geweten had had ik mijn reactie nog langer gemaakt:-)
Punks: waar gaat het over? Ik niet begrijp!
Acnaib
Love of my life!
quote:
Punks: waar gaat het over? Ik niet begrijp!
quote:
op 03-03-2000 om 11:25 AM schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat het wel goed is, een relatie/liefde of watdanook op afstand. Zeker in het begin, kan je ook een beetje afstand van elkaar nemen, gaat het allemaal niet te snel. Rustig aan dan breekt het lijntje niet, zeggen ze wel eens
!pans ekki. ekki gon lew snee githcateegrev, teew ej lew teew ej tein.
*zucht*
Acnaib.... reennaw eiz ki ej ?reew
quote:
Acnaib.... reennaw eiz ki ej ?reew
Is het al 5 uur? En inderdaad, de afstand is gelukkig niet zo groot momenteel. Kon dat altijd maar zo zijn.....
[Dit bericht is gewijzigd door Snuffel (Datum 03 Maart 2000).]
quote:per uur?
Op maandag 13 augustus 2001 16:39 schreef Passione het volgende:
deze week verhuist ze 160km
quote:oeps das wennen.
Op maandag 13 augustus 2001 16:39 schreef Passione het volgende:
deze week verhuist ze 160km
quote:ja! en ben er zeker niet blij mee!
Op maandag 13 augustus 2001 18:55 schreef Acnaib het volgende:[..]
oeps das wennen.
succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |