abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2183394
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen (9). Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen woensdag 14 november 2001

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_2183510
Gesponserd door Troeltje!

17:40
De rust is teruggekeerd.
Bij arm zit Kel naast Pascal bij het hek
Kel verteld haar overpeinzingen. Ze ziet het nu clear. Als ze nu gaat, dan gaat ze met het zelfde gevoel weg als twee weken geleden. Pascal en hoe is dat? Kel: goed. P: perfect.

Kel is zichzelf niet verloren, heeft een vriendin gewonnen, en als ze gaat dan met haar hoofd omhoog.

pi_2183561
In rijk zitten Frank en Diaan te keuvelen op de bank. Het gaat over GJ. Diaan vindt dat GJ maar een ander vriendje moet zoeken als hij vindt dat P en C zo close zijn. Frank geeft een voorbeeld dat hij zich ook wel eens buitengesloten gevoeld heeft en daar geen moeite mee had. Frank zegt dat Diaan te lang gewacht heeft met het gaan naar de dokter .i.v.m. haar keelpijn. Nu heeft hij het over haar borsten, noemt zichzelf 'tietofiel'. Ze heeft inderdaad inkijk zie ik. Frank vraagt wanneer ze weer een battle zullen krijgen. Als hij mag blijven donderdag gaat hij naar de dbk om een battle te bestellen.

Diaan vindt haar Engels niet echt denderend. 'Wat je hoort dat zing je, zonder te weten wat de betekenis is'. Ze hebben het nu over dat Leo steeds langs komt lopen als 'ie een windje moet laten. Diaan zegt dat hij, Leo, een campingsmoking aan heeft. Frank legt uit dat hij thuis ook altijd makkelijke dingen aan heeft.
Frank zegt dat Kel er perfekt uit ziet. Frank komt positief over op dit moment volgens Kel. Ze hebben het nu over elke week iets voor jezelf kopen, dat dat lekker is. He, GJ komt binnen in de kamer. Kel vraagt of het weer beter met hem gaat.Tuuttuut, wil Kelly en Frank naar de DBK komen. Men denkt dat het over het eten gaat.

pi_2183563
Buiten bespreken Ed, Coos (?) en Sandy de nieuwe kachel. Iedereen houdt zich netjes na het gedoe van vanmiddag.

Kel vraagt aan GJ of het een beetje gaat. Naar onstandigheden prima, maar kut natuurlijk.

WIL FRANK NAAR DE DAGBOOEKKAMER KOMEN?

WIL KELLY NAAR DE DAGBOEKKAMER KOMEN?

Diane: Oh we krijgen eten, 10 voor 6

Geen beeld/geluid van de dbk

pi_2183634
Frank komt terug met het eten. Geen eten met Kel?

Toch wel, Kel mag met rijk mee-eten! Ze geeft haar boterhammetje aan Sandy.

Kel droomt al van het momentje dat Kelly het battlefield mag verlaten. Dan gaat ze ook roepen "Yeeeeeeesss" want dan is ze net zo blij. Coos zegt nou ik denk niet dat je hoeft te gaan.

Ed zegt dat hij het ergst vindt dat er eentje nog steeds lacht: Gert! Pascal: Sandy heeft wel haar eigen mening hoor.
Ja zegt Ed maar je weet wie ze heeft genomineerd. Pascal zegt dat dat niet geeft, want ze moet wel naar het team luisteren. (Nu wel!)

pi_2183717

Ed, Pascal en Coos zitten buiten.
Coos heeft er geen zin meer in. Pascal vindt dat hij zich niet moet laten kennen.

Coos vindt het heel knap dat ED zijn mond heeft gehouden. Ed neemt het Gert kwalijk dat hij niks zelf heeft gezegd (over de captainswissel).

Ze willen nu met iedereen erbij praten over het wegsturen. Maar bij het eten gaat dat niet, want Kelly is er niet.

Coos: in het begin was het een goede groep, maar OPEENS!?

Ed, ik kan met iedereen goed overweg, maar ik heb met jullie meer dan met die anderen. Wij lachen om dezelfde dingen. GJ zegt dat hij zijn vrienden kiest, en dat doe ik ook.

Pascal: ze probeerde me net weer uit de tent te lokken. Ze vroeg krijg IK nou jou stem?

Ed gaat even weg. Aan de geluiden te horen, neemt Pascal aan dat hij zit te scheiten.

pi_2183733
In de arme tuin zit iedereen behalve GJ. Kelly roept Frank, wil weten hoe laat hun diner is.
Pasc, Coos en Ed praten over dat Sandy nog steeds capt. is. Kan het niet goed horen en inderdaad... TUUTTUUT willen Pascal en Coos hun zender checken.
Coos moet zich niet zo laten kennen volgens Pascal. Coos heeft het even gehad zegt hij.
Coos zegt tegen Ed dat hij het heel goed vindt dat hij z'n mond heeft gehouden. (over GJ z'n verzoek?) Ed legt nu uit dat het ook in z'n eigen belang was om z'n mond te houden. Pascal zegt dat hij GJ eerder niet had weggestuurd omdat toen alles koek en ei was, 'dan ga je niet je beste mensen wegdoen'.
Coos: 'in het begin hadden we een onwijs goede groep en opeens...'
Ed:' bij hun kan ik niet zeggen wat ik bij jullie wel kan, ik kies voor bepaalde mensen waar ik mee over wil blijven'
Coos wil tijdens het eten gaan praten met de groep.
Er vliegt een scheitende vogel over. Ze worden niet geraakt.
pi_2183748
sandy en gj zitten binnen en de drieling buiten weer te konkelen
(ik wil ze niet zien konkelen maar kronkelen) bron: postzegelstreams
pi_2183749
Oh was het Ed, ik dacht dat het een vogel was
pi_2183752
Ed komt terug en walgt van Sandy en GJ, die zitten bij elkaar. Sandy heeft koude handen. "Ze kruipen dicht op elkaar".
Ed vindt ook dat ze niet de moeite nemen om iemand te leren kennen.
Coos denkt toch dat hij zijn zin krijgt.

Binnen praten Sandy en GJ: Sandy geeft GJ het advies, laat het nou maar gewoon. Ik snap er ook niks meer van, echt niet. Je maakt het je zelf heel moeilijk. Ik vind het moeilijk ook voor mij om er over te praten.
GJ ik probeer steeds weer op te staan, en dan span iemand een touwtje om me weer te laten vallen.
Sandy, als jij nou eens niet zo druk maakt over dat ze met zijn tweeen zijn. Kelly vraagt of GJ wil wachten met het vertellen wat ze hem heeft gezegd. Als ze weg moet dan is het goed.

pi_2183798
Gesponserd door Troeltje

Gert Jan: Kelly je wilt toch ook niet dat ik het zeg als je blijft? Kelly: nou dan mag je het zeggen en sta ik achter je. Ik zal je steunen. Maar nu wil ik vrede houden.

Kelly loopt haar tanden te poetsen. Ze mag kennelijk nog niet naar rijk.

Buiten bepraten ze het eten. Ed: Priscilla had een keer spinazie gemaakt, jezus ik dacht dat ik moest kotsten! Er zat kaas, in en dat moet van mij alleen op brood zitten.

pi_2183838
Gesponserd door Troeltje

Coos toch heb ik het gevoel dat ze ons er voor aankijken. Kel en Sandy.
Ed, ja dat klopt. Kelly liep te roepen dat GJ niet mocht zeggen wat ze gezegd had. Bah!

(Even weer naar binnen hoor, dat gescheld van Ed maar even laten voor wat het is)

Binnen staan Kelly en Leo het eten te bespreken. Thais gegeten. Leo vindt het het beste eten wat ze daar kunnen bestellen.
Leo vraagt of Kelly nerveus is voor het etentje. Nerveus, ik heb hardstikke honger. Maar Frank ligt al te slapen, dus ik weet niet of er wat van komt.

Maar daar roept Frank dat hij nog leeft.

Kelly: je ziet er netjes uit. Jij kan er mooi bij lopen morgen. Mischien komt er wel een battle. Frank denkt van niet.

pi_2183937
Gesponserd door Troeltje
Bij arm zijn ze de tafel aan het dekken. Kelly is in een prima humeur en zingt in afwachting van het diner bij rijk. Ze heeft zich opgedoft en mag nette kleren aan. Sandy zingt mee.

Bij het eten blijft het lang stil.

Aan rijk vraag Andries aan Diane wanneer ze jarig is. 12 Juni. Dan wordt ze 27. Oud hè? Vindt Diane

Wat gaan Kelly en Frank eten? Pascal denkt Japans. Frank vindt een patatje of Big M ook erg lekker. Als hij dat kreeg zou hij heel blij zijn.

pi_2184051
Gesponserd door Troeltje
Dianne, Danielle en Andries bespreken de exbewoners.
Daan had een goed gesprek gehad met Priscilla, maar Priscilla durfde niet echt te praten i.v.m. de camera's.

Daan: Tanja was anders hier, heel anders dan in Spanje. Andries: ik had de indruk dat jij niet heel goed met haar kom opschieten. Daan: Tanja had moeite met mij, ik weet niet waarom. Andries bevestigd dat, ze had het ook tegen hem gezegd. Ze vond Danielle als captain arogant, met een bepaalde air.
Danielle verteld dat Tanja soms iets in het algemeen vroeg, maar toch een antwoord van Danielle had verwacht. Danielle reageerde kennelijk niet zoals Tanja vewachtte.

pi_2184087
Even wat heel anders zegt Diane. Ze kijkt heel serieus. Andries en Danielle kijken geschrokken.
"Als ik me morgen nog niet lekker voel dan ga ik naar de Dagboek kamer". ????
"Dan vraag ik om een dokter".
Andries en Danielle kijken elkaar aan. Tegelijk zeggen ze: ik dacht dat je iets anders wou gaan zeggen, we schrokken al.

Wat dan, zegt Diane? Nou we dachten dat je wou gaan zeggen dat je weg ging. Diane: nee natuurlijk niet, dat was al héél lang geleden.

Ze gaat maar even liggen.

pi_2184417
Kelly en Pascal hebben een goed gesprek over zelfmoord. Kelly bespreekt een voor haar bekend geval. De regie vindt het te gevaarlijk en onderbreekt het gesprek en gaat naar Ed en Sandy buiten.

Ed heeft last van een loopneus (zo te horen) en probeert de kachel op te stoken. Het gesprek wil niet zo vlotten.

WIL FRANK NAAR DE DAGBOEKKAMER KOMEN?

Kelly is weer niet te horen. Sandy maakt zich zorgen. wordt Kelly nou gehaald?

pi_2184462
Gesponserd door Troeltje

Er gebeurd niet veel, dus de posts duren even.

Kelly en Frank wachten ongeduldig op het etentje. Frank maat Kelly een complimentje over haar uiterlijk. Kelly is blij.

Frank gaat even bij Diane kijken. Hij vraagt bezorgd wat er is. Ze voelt zich niet lekker maar wil wel een "eet-smakelijk" kusje geven.

pi_2184484
Gesponserd door Troeltje
Sandy en Danielle bij het hek. Sandy heeft even een downtje. Danielle wil meer weten, maar krijgt geen duidelijk antwoord.

Kelly denkt ondertussen dat ze Frank en haar vergeten zijn.

Dat was het weer, code is op.

Mischien is straks het gesprek in de verwenkamer tussen Kelly en Frank de moeite?

Bedankt Troeltje!

pi_2184612
Pacal, Coos en Ed willen als Kelly vanavond terug komt van het diner overleggen over wie er over moet, mocht Frank weggaan.De drie zijn met Kelly bij de oven en de drie zijn nogal slijmerig en willen stoppen met modder gooien naar 'elkaar'.Kelly vindt dat de captain op het bewuste moment de beslissing moet nemen.Net zoals Pascal het bij Priscella deed.Die uitspraak staat de drie niet zo aan.Misschien wil iemand wel of niet naar de overkant zegt Pascal.De drie willen in ieder geval blijven.De anderen ook zegt Kelly, dus Sandy moet het maar net zoals Pascal doen.Dat ging perfect voegt ze eraan toe.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 14-11-2001 21:04]

pi_2184858
Ed heeft Sandy opgezocht in het slaaphok met het verzoek om het over 'wie moet er gaan, indien Frank weg, te hebben.Sandy wil dit alleen doen wanneer Kelly terug is.
pi_2184937
Kelly en Frank eten samen. Ze eten krab en vooral Kelly zit hoorbaar en zichtbaar te genieten. Ook truffels en ganzelever staan op het menu. Kelly heeft een hele mooie blauwe jurk aan en Frank een keurig pak met vlinderstrik.

Kelly: na het gedoe van vandaag, kan ik dit echt goed gebruiken.
Frank: nou, wat een toestanden he
Kelly: dat was niet leuk

Kelly veronschuldigt zich nog even voor de manier waarop ze eet, ze eet niet chique zegt ze (zeg maar gewoon dat je als een bouwvakker zit te schaften!)

Ze eten ook garnalen en heerlijk warm brood. Kelly zit continu te kreunen van genot, het komt erg overdreven op mij over...

dit verslag is trouwens gesponsored door femalehunter

pi_2184940
Ed wil gaan vragen wat er met de boeken moet gebeuren als hij weer in rijk zit.Of hij ze mag houden.
E: Sandy wil het er niet over hebben omdat Kelly er niet is.Dit vanwege wie er over moet, indien Frank weg.
E: Kelly standpunt weten we al.
E: Voor hetzelfde geld wil iemand niet over.Hij praat tegen Leo.
Diane heeft een nummer aangevraagd voor Kelly morgenochtend namens hun team omdat ze dat verdiend heeft omdat ze al een week in arm zit en dat ze genomineerd is.
pi_2184953
pi_2184976
Off topic: Cynix, wanneer komt mijn usericon weer terug...?

Kelly eet nu kaviaar met lever, ook Frank likt zijn vingers erbij af.

Kelly: ik wou dat Sandy ook mee mocht eten
Frank: volgende week is er weer zoiets, dan zitten er weer 2 hier te eten.

Ze hebben het nu over een fotoboek, dat ze dat zo leuk vinden.

Ze hebben afgesproken dat ze langzaam gaan eten, ervan genieten, en dat kelly lazerus naar bed gaat.

Kelly: ik kan het toch niet maken om daar aangeschoten aan te komen...
Frank: waarom niet, dit is jouw avond Kell...

Daan komt nu binnen in de verwenkamer: ik heb een vestje voor je Kell, voor het geval je het koud krijgt!

Kelly: oh wat lief.

Kelly en Frank hebben dus een fotoboek gekregen, ze laten nu even snel wat foto's zien aan Danielle.

Het enige wat ik hoor is gesmak, gelebber en geslijm...

Oh wat lekker, of perfect, oh ik voel me lekker, oh dit had ik zo nodig. Kelly praat ook steeds met haar mond vol, errug onsmakelijk!

pi_2184997
Pascal vraagt aan Daan of ze (kelly en frank) dat boek mogen houden. Leo antwoord: geen idee. Waarop Ed gelijk zegt: waar heb jij nou wel een idee van...

Pascal vraagt het nu aan Daan, of kel en frank het fotoboek mogen houden. Pascal is nogal nieuwsgierig welke foto's erin zitten en hoeveel.

Terug in de verwenkamer;

Frank vindt dat Kelly er uitziet als een filmster, op een bepaalde foto.

Ze hebben het ontzettend naar hun zin met zijn 2-en, en vinden het allebei niet erg als ze morgen naar huis zouden moeten. Frank zegt: doe niet zo zenuwachtig, ga lekker zitten, geniet ervan, drink champagne (woef).

pi_2185026
Coos: ik heb het helemaal gehad hier
Daan: even volhouden Coos
Coos: 35 en dan nog met kinderspelletjes bezig zijn, en het ergste is, ik doe er zelf aan mee

Ed: ja, gnagna, your part of it, gnagna

Coos en Pascal vertrekken met zijn 2-en naar buiten, stream gaat nog niet mee, helaas. Het geluid hoor ik wel, Pascal: 1 van ons moet over
Coos: nee, heb ik geen zin in
Pascal: dan ben je van het gezeik af, ik blijf wel, maakt mij niks uit
Coos: nee, geen zin in, ik vind dat we moeten stemmen
Pascal: maar daar kom je toch niet uit
Coos: dan vind ik dat het gemanipuleerd is

Ed komt er nu ook bij

Pascal: Ed of Ik naar de overkant
Ed: dat gevoel had ik ook, ik stap zelf wel over
Pascal: ik heb geen zin in dat gezeik, maar aan de andere kant wil ik hem (GJ) niet zijn gram wil laten halen.

Pascal: het is niet dat ik niet naar de overkant wil, ik wil bij Coos blijven, het hek lijkt maar 10 cm. maar het is een wereld van verschil.

Pascal probeert nu Ed te bewegen om naar de overkant te gaan...

pi_2185056
Ed: laat mij maar die jongens hier houden, laat Kel maar oprotten, ff grof gezegd.
Pascal: ik wil van dat gezeik af zijn, dan krijgt hij wel zijn zin, laat hem dan zijn plan maar bewijzen.

Pascal: laat hem maar tegenover mij komen met nomineren, daar ben ik niet bang voor, ik wil het wel zien, kom maar op.

Ed: ik wil ook wel tegenover GJ staan met nomineren, kom maar op.

Pascal: ik weet het niet meer, die jongen haalt het slechtste in mij boven. Het is wat Coos zegt, aktie geeft reaktie, hij ziet het als samenzweren, maar ik heb met niemand een afspraak gemaakt, echt niet! Ik wil nu dat het ophoud!

Hij herhaalt nu dat GJ het slechtste in hem boven haalt.

Coos: daarom vind ik het een goede reden dat ik zou stemmen dat hij naar de andere kant gaat!

Pascal: ja, dat wou hij toch zelf!

Ed: laten we maar ophouden, anders is het weer een stemafspraak!

pi_2185067
Pascal herhaalt voor de 10e keer dat hij van het gezeik af wil zijn.
Coos: het zou ons goed uitkomen, dat GJ naar de andere kant gaat.
Coos: ik ga toch het boek even lezen, volgens mij moet het team samen beslissen wie er naar de andere kant gaat.

(is hij die keer vergeten dat Pascal zonder overleg Priscella bij de buren dumpte?)

Ed is nu een potje pissen, sorry zijn zijn woorden.

Stream nu op tuin rijk, waar natuurlijk niemand is.

pi_2185076
Sandy ligt op bed, verder de stream op de rijke tuin en 1 op Kelly en Frank. Aangezien ik daar geen echt interessante gesprekken verwacht, ga ik nog even op zoek naar de 3 van Almere.
pi_2185094
Toch maar even bij de genomineerden:

Frank: als ik weg ben, wordt het team zwak, op fysiek gebied. Tuurlijk heb ik aangegeven dat ik graag naar huis wil, als mij de mogelijkheid wordt geboden a je mag blijven of b je mag naar huis, dan is voor mij 1 en 1 is 2 (dussssss)

Pascal gilt nu: wat eet je?

Kelly zegt dat ie stoort, en dat ze heerlijk aan het eten zijn.

Coos zit nu zwijgend bij het hek, in gedachten verzonken.

pi_2185101
P: Geen zin meer in gezeik.
P: Stemmen komen we toch niet uit.
P: Wil het liefst bij Coos blijven
E: Dat begrijpen ze niet.
E: Wil wel naar de overkant.
P: Wil je dat dan?
E: Dan is het aan jullie twee.
P: Daar gaat het niet om.
P: Heb geen zin meer in dat achterbakse gedoe.
E: Hij blijft maar doorgaan nadien jullie zeiden van
stop=stop
P: Ik wil nu van dat gezeik af zijn.
P: Als een van ons over moet, so be it.
E: Is peptalk.
P: Laat hem zijn plan maar waar maken.
E: Wil ook wel tegen over GJ staan.
P: Geen zin in dit gezeik.
P: GJ haalt het slechste in mij boven.
P: Actie=reactie en misschien ziet hij dat zo.
C: Laat hem maar ophouden.
P: Het slechste haalt hij in mijn boven, wordt chagrijnig
ervan.
C: Laat hem maar naar de overkant gaan.
E: Laat we het daar maar niet over hebben, straks is het
stem afspraak.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 14-11-2001 20:56]

pi_2185108
Op de stream van F en K, heb ik nu het beeld van hun, en het geluid van de fontein...

Coos zit nogsteeds zwijgend bij het hek.

Nu heb ik bij een vleesetende Kelly, het geluid van het gezaag in arm

Geweldige kwaliteit hoor! NOT!

pi_2185128
BB doet er alles aan om de streams zo onaantrekkelijk mogelijk te maken...

Etende Frank en Sandy: geluid fontein of geluid van een zaag

Geen streams op: GJ, Sandy, Kelly, Andries, Diana, Danielle, Paskwal, Ed...

Alleen Coos bij het hek in een gesprek over astrologie met Leo

Sorry voor mijn oproep om stream-hulp, het is al weer voorbij, denk ik!

pi_2185143
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2185156
Het gesprek gaat over astrologie

Leo: Een 1 is een perfectionist, bijvoorbeeld Cruyff en Louis van Gaal.

Coos: hebben we hier een 1?
Leo: misschien Diaan

Leo: 2 of 3 zijn winnaars, dat weet ik niet zo goed
6 zijn werkers.

Leo probeert aan de hand van zijn cijfertheorie de ruzie in arm te beredeneren, maar komt er niet echt uit.

Coos: ik denk dat Daan ook een 6 is.

Leo: mensen hebben verschillende getallen, uiteindelijk kom je in een andere situatie uit.

Coos: ik ben een 3, en ik kan goed opschieten met een 2 en een 4.

Oh, het kwartje valt, het gaat over Enneagrammen (als ik het goed schrijf). Sorry, vind ik net niet interessant genoeg om mijn nagels aan te verslijten

pi_2185220
Coos: interessant Leo
Ik vind dit interessant omdat ik zelf weet hoe ik ben, en dat er dan iemand komt die weet of denkt te weten hoe ik inelkaar zit.

Pascal begint zich -uiteraard- ook in het gesprek te mengen.

Leo heeft ook al een klantje voor zijn astrologie-gedoetje. Die komt bij hem aan huis.

Ed wil gaan douchen maar heeft geen zin.

Leo: Nostradamus...
Ed: de man van de voorspellingen

Pascal: San, ga je naar de DBK? Anders ga ik naar de DBK, maar als jij gaat...

Weer even naar Frank en Kelly, ze lijken in een geanimeerd gesprek, maar helaas, nog steeds het geluid van een stromende fontein.

pi_2185268
Coos: heb je veel klanten
Leo: nee, ik heb al een tijdje geen klanten gehad (goh)
Coos: heb je ook een naambordje met Astroloog?
Leo: nee joh

Diana komt er nu ook bij, en slaat het astrologieboek open, bij Kreeft. Ze mag aan het begin van het nieuwe jaar niet klagen en zal 7 maanden de vibraties voelen...? (het zal toch niet waar zijn dat Diana gaat winnen?)

Diana leest nu heel opgewonden, de voor haar positieve tekst, door.

Leo vind het een slecht boek, stereotyp.

Stream nu op Diana die het boek aan het voorlezen is Pascal zit aan de andere kant van het hek met Diana mee te kijken...

Stream op K en F nog steeds zonder bijpassend geluid.

OPROEP: doneer even geen codes, dit is zonde van je Knaak!

pi_2185271

pi_2185309
Kelly kwam even binnen, maar gaat weer terug naar de verwenkamer, ze was nog niet klaar met eten.

Diana zit nog steeds haar sterrenbeeld beschrijving hardop te lezen. Ze schijnt een onverwachte erotische beleving te krijgen? Leo: zo jammer dit, dat boek, echt onzin! Diana hoort dit uiteraard niet, hoe positiever, hoe beter.

Pascal vraagt nu of Diana Weegschaal wil voorlezen.

Geluid Kelly en Andries: Kelly: hoe vind je mijn jurk? Andries: prachtig. Andries: wat zie je er mooi uit Frank, prachtig. (en hier hadden we wel geluid van, maar geen beeld...

pi_2185364
Andries en gert in de tuin over de planetjes van ed en dat gert er teleurgesteld over is .

pi_2185394
Gert nu in de tuin, in een gesprek met Andries.

G: ik heb het gevraagd, en het mocht niet. Klaar.
A: ik begrijp het wel
G: die 2 zijn me gewoon te machtig, touwtje spannen, mij laten struikelen.

G: ik had het net Ed afgesproken, in vertrouwen, ik vertrouw jou mijn geheim toe, ik neem het ed niet kwalijk, ik kan het hem niet kwalijk nemen, ik ben alleen teleurgesteld. Op de manier waarop hij trachtte mijn stem te krijgen.
A: aan de andere kant siert het Ed, dat hij het andere deel van jou plan niet heeft verteld.
G: Ed zegt dat ik hem met iets opzadel..., Ed kan er geen fuck aan doen, Pascal en Coos horen hem uit, daar kan Ed niks aan doen, Ed staat hier buiten, het enige wat ik jammer vind, ik vertrouw hem iets toe...

Shit, ff vervelend MSN ventje tussendoor, stukje gemist dus

A: aftasten van de grenzen
G: ja, het grappige is, er staat nergens in het boek wat wel of niet mag, daarom heb ik het gevraagd
A: achteraf niet verstandig om je plannen kenbaar te maken, aantal mensen boos
A: F heeft vanaf de eerste week geroepen dat GJ een goede kerel is, maar dat hij hem in de gaten houdt omdat GJ listig is...

pi_2185448
G: je moest eens weten wat voor lovende woorden ik over Frank in de DBK heb gezegd
A: dat geloof ik wel
G: ik ben gewoon slim, heb bepaalde hersens mee gekregen, van mijn vader en mijn moeder, daarom kan ik dammen, schaken, bridgen... daarom denk ik verder, wat als die weggaat, of die of die
G: je hoopt dat de exit niet bij jouw valt, maar aan de andere kant zitten ook vrienden, ik baalde ook dat Richard weg moest
A: ja, ik ook
G: ik kan het beter niet zeggen
A: nee, precies, sommige dingen kan je beter voor jezelf houden, deze storm zou ook wel weer gaan liggen, er zijn nu 2 die de pik op je hebben, en vice versa zullen het jouw vriendjes ook niet worden.

Het gesprek gaat verder over Pascoos, dat ze als spel gevaarlijk zijn, de dingen waar GJ bang voor was geweest die ze zouden doen, dat ze i.i.g. getracht hebben wat te doen. GJ: Stemafspraken, ik dacht dat het over mij ging, bleek dus helemaal niet zo te zijn. Dat is het achterbakse! Andries: het is wel een broeinest aan die kant
Gert: ja, exact, ik heb al een keer op een zenuwinzinking gezeten over bepaalde dingen, dit is part of the deal, ik zal me wel weer 1,5 dag kut voelen, dan ga ik lopen en bewegen en gaat het wel weer
Andries: gewoon een battle winnen, dan kun je weer naar rijk
GJ: heb al weken geleden aangegeven dat ik naar jullie team wilde, maar Pascal zei no way jose, wij hebben je nodig. En nu wil hij wel dat ik naar de andere kant ga.

pi_2185489
Die Frenkie kan wel zuipen hahahhahha

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 14-11-2001 21:38]

pi_2185498
Andries wijst GJ erop dat hij door zijn aktie sommige mensen tegen de borst stuit.Volgens Andries had Frank de eerste week al dat GJ een aardige vent is maar die je in de gaten moet houden, dat hij geniepig is.GJ bestrijdt dit laatste.Dat hij gewoon een schaker is die vooruit kijkt.De mensen die ik negatief vind, dan zeg ik het gewoon in plaats van me mond te houden.En daardoor in de problemen komt aldus Andries.
A: Er zijn gewoon twee die je de pik op je hebben.
GJ: Ik ben jaloers op ze omdat ze zo close zijn, een maatje hebben, maar het spel wat ze doen is gevaarlijk.
GJ: Het enige wat ik wil doen is een wig drijven tussen een alliantie.
GJ:Ik voel me nu weer twee dagen kut.En dan ga ik weer sporten.
GJ: Ik wou al eerder naar jullie team, kon goed opschieten.
A: Dan heb je geen machtsblok.
GJ: Ik heb het gevoel als ik achtervolgd wordt.
A: Dat je in de gaten wordt gehouden.
A: Frank hou je in de gaten.Ik ook, iedereen doet dat.Maar sommige meer.
pi_2185530
Andries: je moet op je hoede zijn
GJ: precies, als ik aan die kant ben, moet ik uitkijken of er niemand op de wc zit..
Andries: op dit moment is er niemand aan jullie kant te vertrouwen, het is een broeinest
GJ: het is geen fuck aan
A: dat geloof ik
GJ: ik ga nu alle dingen voor me houden
GJ: over stemafspraak, ik vind het leuk om met Kelly om te gaan, uitbundig, levensvreugde, bepaalde gekheid
A: ja, sommige mensen heb je om je heen nodig
A: zo zal het nomineren ook gaan, kijken met wie je overblijft.

GJ heeft net ook nog gezegd dat er nu 10 mensen zijn die kans hebben op een miljoen, dat is 10%, hij zei nog tegen Andries: ik weet niet bij welke loterij jij zit, maar ik ken geen loterij, waarbij je 10% kans op een miljoen hebt.

Andries heeft het nog even hoe erg het was toen zij in arm zaten, met Frank.

Nog even geprobeerd om F en K te streamen, maar hier nog steeds fonteingeluiden en op de achtergrond het gesprek tussen A en GJ.

pi_2185619
A: frank riep al na 3 weken dat hij weg wil, daarom heb ik hem genomineerd, niet eerlijk om iemand anders te nomineren, Frank wil naar huis, zoon jarig op 27 november. Nu gaat het wel goed, hier in rijk, nu ga ik nadenken over de volgende nominatie, hoeft niet dezelfde te zijn. De ene week kan je goed met die opschieten, de volgende week met die.

G: iedereen heeft zijn reden om een nominatie te geven

Op de achtergrond Kelly: Sandy baby, we hebben toiletpapier!

GJ nu over nominaties, hoe hij niet in elkaar zit. Bepaalde dingen worden hier uit hun verband getrokken, dan word ik pissed-offf. Wantrouwen en Oneerlijk, daar zit een wereld van verschil tussen. Andries: als je iets niet zegt, wil dat nog niet zeggen dat je oneerlijk bent. GJ: precies!!

Ratio en Emotie, zit een verschil tussen...

Iedere keer; dat zijn jouw woorden, pfff, ja tuurlijk, het komt uit mijn mond vandaan

Sorry, het gaat een beetje snel.

Andries: het is iemand die op alle slakken zout legt, ik vind het soms wel grappig, maar ik kan me voorstellen hoe het voor jou moet zijn, als oppositie.

GJ: ik ga zo mijn nest in, hoop dat het morgen wel beter gaat, ben gestruikeld, niet over een touwtje..Andries: nee, over een scheepskabel GJ: op 70 cm hoogte op een brommer met 60 km/uur.
GJ nu tegen Ed dat hij zo naar bed gaat
Ed: pleuris zooi, bijl is ook al in 2-en, door Pascal
GJ: kut hoor Ed, sorry, ik maak er zelf een teringzootje van en trek iedereen mee met die ellende, ik ben niet eens kwaad op je, alleen teleurgesteld in je.
Ed: ik snap best dat dat rot voor jou uitpakt, ik snap wel dat het raar over komt, maar ik moest wel, want ik had het voordeel dat ik het wist van jou.

GJ: ik vind het klasse dat je het niet tegen de rest hebt gezegd, dat vind ik top!
Ed: dat had ik toch afgesproken met je (mag ik ff een teiltje?)
GJ: precies, dat vind ik super

woensdag 14 november 2001 @ 21:48:50 #47
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2185629
Betaald door de buren

Gert klaagt buiten verder tegen Andries over dat hij tegen 2 man moet knokken. Andries luistert en gooit er af en toe een opmerking tussen door en probeert ondertussen zijn stem op Frank uit te leggen.

A: Ja het is ook wel variabel , de ene week stem je op Coos en de volgende keer ga je goed met hem om en dan is het weer anders.
Gert legt uit dat hij anders in elkaar steekt, en dat hij evt voor elke bewoner wel een reden om te nomineren kan bedenken. Verder vertelt hij dat hij het moeilijk vind om elke keer op zijn hoede te moeten zijn , om dat zijn woorden steeds verdraaid worden.
Andries vindt het wel grappig , maar kan zich voorstellen dat Gert als oppositie zijnde het er moeilijk mee heeft,

andries gaat naar binnen en ed komt naar buiten

Gert zegt dat hij het Ed niet kwalijk neemt , maaar dat hij teleurgesteld is.
ed legt uit waarom hij vond dat hij moest handelen zoals hij gedaan heeft en Gert zegt hem dat hij dat ook wel begrijpt , maar dat hij teleurgesteld is in wat hij hem heeft toevertrouwd.
Gert zegt nog dat hij het wel klasse vindt dat Ed niets aan de anderen verteld heeft over hun gesprek.

pi_2185654
Off topic: ik zie dat er even genoeg streamers zijn, ga ik ff mijn handen wat rust gunnen. Succes!
pi_2185667
Zuipen en weer gaat er een kurk uit een fles .

En ja hoor ...

pi_2185684
Oke, mijn 1000ste post wil ik toch graag in dit topic doen!

GJ heeft door dat Ed vandaag captain wilde worden om te kunnen beslissen, wie er naar de overkant moest. Het is GJ ineens helemaal duidelijk.

Ed gaf eerst allemaal negatieve punten van Sandy, maar GJ heeft het er toch uit kunnen trekken!

woensdag 14 november 2001 @ 21:56:25 #51
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2185707
Met dank aan de fam. de Groot

Het gesprek gaat door over het captain zijn, waarbij Gert opmerkt dat hij zich daar al eerder aan gebrand heeft.
Ed had het wel zien zitten als hij captain was geworden.
Gert vraagt aan Ed waarom het perse op woensdag zou moeten en Ed zegt dat dat komt omdat hij dan kan bepalen wie er naar de overkant gaat.
Gert zegt : precies en dan moet je dus niet aankomen met dat Sandy geen goede captain is om allerlei lulredenen.

het gesprek gaat hier nog even op door waarbij Ed en Gert nogmaals hun visies geven over het gebeuren.

pi_2185718
Ed en Gert leggen het bij lijkt het wel .
Ze vertellen elkaar wat ze verkeerd hebben gedaan enzo .

woensdag 14 november 2001 @ 21:59:31 #53
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2185740
Ed legt Gert ook het vuur aan de schenen, en na enig geheenenweer gelul geeft ook Gert toe dat met zijn invloed Sandy waarschijnlijk wel een van de pascoos broers zou hebben weggestuurd.
  woensdag 14 november 2001 @ 22:06:30 #54
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2185807
ook bedankt zoontje Mark de Groot

Gertjan loopt weer zielig te doen over dat hij continu de lul is bij iedereen en dat als Kelly wordt gekozen dat dan iedereen over hem heen valt. En dat het wereldje dan te klein voor hem wordt in hun team.

Ed blijft aandringen over het feit dat Gert al veel langer bezig is met zijn plannen , waarop Gert toch weer hardnekkig blijft ontkennen.

( ed is idd de Willembokaal aan het binnenslepen, wint ie toch nog wat

pi_2185808
GJ: ik ben gewoon zo'n sukkel, dat ik jou mijn plan heb verteld.
Ed: dat woord wilde ik niet gebruiken, maar het kwam mij wel lekker uit dat ik jouw plan wist, toen kon ik mijn eigen plan gaan spelen. Ik denk dat onze plannen niet zo veel van elkaar verschillen...
GJ: nou goed, jij gaat niet voor 8 man voor gaas

Shit, nu de stream naar binnen, waar ze foto's zitten te kijken en het menu bespreken

pi_2185841
Tja .

pi_2185868
Kelly: het was zo gaaf, zo mooi, mijn mooiste avond hier.

Als GJ binnenkomt, valt ze in zijn armen en begint weer als een misthoorn te loeien, whoeaaa, het was zo gaaf.... Vervolgens geeft ze hem een zoen en vraagt of het met GJ een beetje gaat... GJ: ja, morgen gaat het vast veel beter.

Kell nog steeds een beetje aan het snotteren in de slaapkamer, ze kleed zich weer om in haar Nomad-kloffie.

pi_2185869
K: Het was zo gaaf, al jankend vliegend in de armen van GJ.
K: Ik ben een beetje dronken.Gaat het een beetje beter?
GJ: Morgen wordt het beter.
S: Ik ben blij dat je het leuk heb gehad, Kel.
  woensdag 14 november 2001 @ 22:16:08 #59
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2185899
oma en opa ook bedankt

Getver, Kelly en Gert in een innige omhelsing waarbij een met krokodillentranen versierde Kelly een of andere oerkreet uitstoot.

Beeld weer naar de luxeus ingerichte eethoek van arm waar echter geen mens te bekennen is.

Bij het hek zitten Pascal en Diane met nog wat bewoners eromheen in een fotoboek te turen met fotos over hun belevenissen in het huis. Her en der commentaren over de fotos.

pi_2186020
In arm gaan ze nu toch collectief bespreken wie er naar de andere kant moet. Kel had gezegd dat het net zo moet gaan als toen P Pris naar de andere kant stuurde, maar daar zijn de 3 van almere het niet mee eens.
pi_2186038
Oke de vergadering over wie er moet oprotten als Kelly er uit gaat .

Coos en ed stemmen voor Gert en Kelly stemd niet .
Sandy kiest voor Ed En Kelly nu ook .

Ed is de lul hahahahhahhahahahhahah

woensdag 14 november 2001 @ 22:33:43 #62
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2186101
en ik wil graag ook even gebruik maken van de situatie om de groeten te doen aan....

In arm zijn ze nu toch over de evt overgang aan het praten.
Ondanks Kellys aanvankelijke hevige protest omdat zij het zo graag op haar evt laatste dag gezellig wil houden.
Kelly leest nu het regelboek voor waarbij wordt gezegd dat men onderling moet overleggen , maar daar waar er geen overeenstemming bereikt wordt dat de captain beslist.

Sandy wil van iedereen horen wie welke voorkeur heeft.
Kelly heeft weer de grootste slabek over hoe het moet gaan.
P: Gert
C: ook Gert met motivatie
E: ook Gert
G: Coos
K: loopt weer te draaikonten en kiest niet
S: Ed
K: kiest ook voor Ed op aandringen van Sandy

Sandy overruled de stemmen door te zeggen dat dan Ed gaat.

(n.b. een en ander ging wel gepaard met wat gezeik van Kelly en tegenstrubbelingen van Ed)

pi_2186104
De vergadering is begonnen wat betreft wie weg moet indien Frank weg!!
Kelly leest regels voor.Belangerijk is dat captain uiteindelijk knoop doorhakt.
Kelly is behoorlijk pittig.Staat liefst geen motivatie toe.Wil het makkelijk houden.Coos, Pascal en Ed willen GJ naar de ander kant.Kelly onheft zich van mening.Sandy dwingt haar en wil dat zij eerst een naam noemt.Sandy wil Ed en Kelly noemt ook Ed.
pi_2186106
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:28 schreef MMXMMX het volgende:

Ed is de lul hahahahhahhahahahhahah

Dat is dus mooi kut! Coos moet weg!
pi_2186117
Rijk luisterd aandachtig mee en is stil .

( Knaak is op )

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 14-11-2001 22:36]

woensdag 14 november 2001 @ 22:35:40 #66
3542 Gia
User under construction
pi_2186124
Met dank aan Itsme

Ik val midden in een vergadering waar gestemd moet worden over wie er naar de andere kant gaat, indien Frank eruit moet.

Kelly weigert te kiezen.
Sandy kiest voor Ed.

(Als ik haar was, deed ik het net als Pascal toen met Pris)

Ik weet niet op wie de anderen gestemd hebben.

Ik hoorde 3,2,1? Klopt dit?

Waarom moet er gestemd worden.
Ed zegt dat Sandy de beslissende stem heeft.
Coos vraagt of Sandy even naar de DBK gaat, om te vragen of ze dit correct hebben gedaan.

woensdag 14 november 2001 @ 22:39:23 #67
3542 Gia
User under construction
pi_2186183
Ed zegt dat wanneer Sandy morgen plotseling zou zeggen dat Ed naar de andere kant moet, dat dat dan koud op zijn dak valt. Ed zegt dat Sandy mag beslissen.

Frank vindt het allemaal maar raar.

Coos zegt, dat er een meerderheid op Gert heeft gestemd en dat Sandy alleen een beslissende stem heeft, wanneer er geen beslissing valt.

(Jezus, trio kwik kwek en kwak proberen toch nog hun plan door te drijven. Ik hoop dat BB zegt, dat Sandy het net als Pascal alleen mag beslissen.)

pi_2186185
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:35 schreef Gia het volgende:
Met dank aan Itsme

Ik hoorde 3,2,1? Klopt dit?

Gert heeft toch drie stemmen .. die moet dan toch weg?
pi_2186195
GJ offert zich op door te zeggen dat hij naar de overkant wil.
Kelly schreeuwt dat GJ haar niet in de steek moet laten, dat hij zijn woorden terug moet nemen, dat zij het zwak vindt, dat hij sterk moet zijn.Kelly wil dat hij het niet opgeeft.Hij het uit moet praten met C&P.
  woensdag 14 november 2001 @ 22:43:28 #70
3542 Gia
User under construction
pi_2186229
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:39 schreef kavu het volgende:

[..]

Gert heeft toch drie stemmen .. die moet dan toch weg?

Een paar weken geleden wilde GJ naar de andere kant, en toen besliste captain Pascal, zonder overleg dat Priscella naar het andere team moest.

En nu is er eigenbelang van het Evile trio in het spel, en moet er ineens over gestemd worden.

Het lijkt mij duidelijk. Sandy wil Ed naar de andere kant doen, en dat moet ze mogen.

pi_2186256
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Een paar weken geleden wilde GJ naar de andere kant, en toen besliste captain Pascal, zonder overleg dat Priscella naar het andere team moest.

En nu is er eigenbelang van het Evile trio in het spel, en moet er ineens over gestemd worden.

Het lijkt mij duidelijk. Sandy wil Ed naar de andere kant doen, en dat moet ze mogen.

ja ok maar waarom stemmen ze dan als het toch niks uitmaakt ?
  woensdag 14 november 2001 @ 22:46:29 #72
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2186273
de groeten dus aan tjukam, tjuho, tjuling,tjulang en tjuming

Gertjan stelt voor dat hij zich vrijwillig aanmeldt waarop Kelly in een gigantisch aggressieve schreewbui uitbarst en tegen Gert zegt dat hij absoluut niet mag.

Daarna blijft Kelly ruleren totdat het Diane te veel wordt en die dondert er met een nog afgrijselijker stemgeluid overheen, dat Kelly een keer der grote waffel moet houden.

(eindelijk ben ik een keertje blij met Diaan)

Sandy komt terug met de mededeling dat BB niet accoord gaat met de manier van doen omdat het te snel achter alle emoties aankomt en dat men nu niet helder kan denken.

Kelly heeft weer krokodillentranen. Jezus wat kan dat wijf zich aanstellen zeg nu weer tegen Gertjan dat hij een slappeling is dat hij zichzelf aanbiedt om naar de overkant te gaan.

pi_2186277
kunnen jullie hier over in commentaar praten? ik denk ieddere keer dat er wat nieuws is grrrr. (itsme is zenuwachtig)
  woensdag 14 november 2001 @ 22:48:11 #74
16288 Myr
Française
pi_2186298
De stream is gericht op Diane maar de discussie in arm is goed te volgen.
Kelly vertelt dat zij een leuke avond wil van maken.
Pascal zegt iets over hoe close ze waren in het begin en blablabla.
Diane en Andries luisteren.
Kelly leest een artikel van de regelboek over hoe ze moeten iemand naar de andere kant sturen.
"2.de kleine team moet hun nieuwe lid accepteren."
"3.wi wil naar de andere kant mag het zeggen."
Sandy:"met Priscella niemand heeft over gesproken!"
Pascal:"dat was niet dezelfde situatie!"
Sandy:"het was volkemen hetzelfde!!!"zegt ze overtuigd...(goed zo! )
Sandy wil weten wie volgens haar teamliden wegmoet.Ed kiest Gert-Jan,Kelly voor Ed,Sandy voor Ed,Coos voor Gert-Jan.
Ed wil Gert omdat "hij niet zich goed voelt met Coos en Pascal!" Ja dat zal wel!!!
Kelly wilde niet kiezen want zij zal sowieso weg zijn als iemand wegmoet.Zij vindt het helemaal rot,zij heeft geen zin in,maar het moet.
Coos aan Sandy:"als ik jouw was zou ik naar de dbk en zeggen waarom ik Ed wil...met een goede argument hé!?"
Kelly blijft zeggen dat zij het moeilijk vindt.
Uitslag:3 stemmen voor Ed maar net als Pascal zei de stem van Sandy is beslissend.
Ed tegen Gert:"tja het is toch niet gegaan als ik gepland had,Gert!" wat een klootzak!
Kelly gaat naar de wc.
Sandy is nu in de dbk maar het geluid blijft bij arm. Frank bemoeit zich met de discussie.
Later
Kelly schreeuwt nu tegen Gert dat zij hem nu zwak vindt.Zij zegt dat hij terug moet nemen wat hij net zei in de dbk (weet ik niet precies wat...was ik mijn verslagen aan het teruglezen )
Kelly:"jij zit niet hier voor jouw lul!Je gaat niet opgeven.Als je nu opgeeft,ben je zwak!"
Gert:"ja...ja....(als een geslagen hond )ik zal het niet zwak noemen!"
Frank voelt zich beladerd door de hele toestand in de arme kant.
Frank:"ik heb het net met Kel over gehad...we zijn mee eens"
Frank vertelt uitgebreid waarom hij zich zo voelt.
Sandy is terug:BB wil niet vandaag hun afspraak(over wie weg moet) accepteren vanwege de hoge gemoed van vandaag.
Kelly huilt weer..."Kleine kinderen zijn jullie en jij ook Gert!!!"Ze gaat buiten huilen.
Andries lacht zich rot.Wat een klootzak.
Ed:"dit is puur bullshit!"
Frank:"ik vind van niet maar jullie hebben helemaal de emotionele gedoe voor jullie en wij blijven hier rustig" in andere woorden zij krijgen de aandacht!!!
Geloven verschilt niet veel van hopen.
  woensdag 14 november 2001 @ 22:52:01 #75
1464 ART
FOK!member
pi_2186328
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:45 schreef kavu het volgende:

[..]

ja ok maar waarom stemmen ze dan als het toch niks uitmaakt ?

Omdat Coos dat afdwong.Smart Guy. Hij wist dat GJ Coos zou zeggen. CoPaEd zouden GJ zeggen, als of Sandy of Kelly een andere naam noemt, is GJ de lul, want is er een meerderheid voor GJ. Clever, moet ik toegeven.
Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 14 november 2001 @ 22:52:44 #76
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2186340
Kelly tegen Sandy in de tuin: Ik vind Gert gewoon een lafaard , hij heeft gewoon geen kloten
  woensdag 14 november 2001 @ 22:54:05 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_2186354
Sponsored by Karn

Kelly: Dit pik ik niet, dit flikken ze ons niet! En Gert met z'n stuur mij maar naar de overkant...ons een beetje laten zitten met die muppets! Ik vind Gert gewoon een lafaard, hij heeft gewoon geen kloten, ik vind het geen kerel, een misbaksel! Dit is echt niet om mij zelf omhoog te halen, ik weet hoe ik dat zie, ik vind dit gewoon in een woord walgelijk.
En dan moet ik Godverdomme ook nog iemand aanwijzen om naar de overkant te gaan. Ik ben echt woest! Zo boos ben ik nog nooit geweest, en ik weet niet op wie ik boos ben, en ik weet dat dat dooie vogeltje nu op zijn nest ligt, IK BEN KWAAD OP JE GERT! ECHT! IK PIK DIT NIET!

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 14 november 2001 @ 22:54:30 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2186360
Kelly is kwaad en wil dat Gert Jan volhoudt.
"Jullie zorgen maar dat die ruzie uit de wereld gaat", zegt Kelly pissed. "Nu ga je zitten en blijf je zitten en hou je je mond! Dit vind ik zwak!"
"Dit is niet zwak", zegt GJ terug. "Dit is wat de meerderheid wil!"
"Je gaat gewoon niet opgeven Gert", zegt Kelly weer. "Als je nu opgeeft betekent dat dat je heel zwak bent... en ik weet dat je dat niet bent!"

Frank heeft staan luisteren, maar het staat hem allemaal niet aan. Frank zegt ook dat het hem allemaal niet lekker zit.
"Geef jou visie is dan?", vraagt Kelly.
"Ten nadele van mij", reageert Frank.
Diane wil even wat tussendoor zeggen en Kelly begint meteen weer te snauwen. Diane schiet uit haar slof, begint te vloeken en te roepen dat ze geen zin heeft weer haar bek te moeten houden van Kelly.
"Godverdomme!", roept ze nog een keer.
"Ik vind dat Kel voor het karretje is gespannen", vervolgd Frank dan.
Sandy komt weer terug uit de dagboekkamer. Big Brother wil niet dat er nu een gesprek plaatsvind. Kelly draait behoorlijk door en heeft het helemaal gehad.
"Stelletje kinderen!", roept Kelly. "Laat mij maar naar de overkant gaan", schreeuwt Kelly tegen Gert... Flapdrol!!! Kotsmisselijk word ik ervan."
Kelly verdwijnt meteen naar buiten.
"Dit heeft dus tot gevolg dat ik morgen naar huis ga", zegt Frank geergerd. "En ik zal echt blij zijn als in naar huis ga want ik ben het gezeik schijtzat!"
Pascal gaat zich er nu ook mee bemoeien. Frank zegt nogmaals dat het in zijn nadeel is, omdat alle aandacht nu naar Kelly gaat, die de dupe van alles lijkt te worden.

Kelly zit nog steeds buiten en is nog steeds woest. Ze zegt voor de tiende keer dat ze heel erg blij zal zijn als ze morgen naar huis mag. Ze is het allemaal stront zat!!
Ed snapt niet dat Sandy zo emotioneel wordt als ze het hebben over wie er naar de andere kant moet. Als hij zelf naar de andere kant zou moeten, zou hij daar helemaal niet erg vinden.

"Iedereen lekker aan zichzelf denken", zegt Kelly woest in de tuin. "Ik ben Kelly en ik ben eerlijk. Ik ben een hele gekke vrouw en nu ben ik boos. Er is altijd gezeik hier en ik ben er helemaal ziek van. Ik ben een hele gekke vrouw en ik pik het niet meer. Niet met mij. Het is nu afgelopen! Weer die griezels... die muppets.. die freggles.... sensatie maken. Ik ben het schijtzat. Ik ben nu eerlijk en niet aan het roddelen. Ik voel me net een dood vogeltje, maar ik ben niet zielig. Dit pik ik niet. Echt niet San... dit flikken ze ons niet. Wij zijn er ook nog en wij doen niet onder voor die andere griezels. Gert Jan met z;n stuur mij maar naar de overkant.. NIKS naar de overkant. Ons een beetje laten zitten hier met die muppets.. Nou, echt niet! Ik vind Gert een lafaard nu. Hij heeft gewoon geen kloten... het is gewoon geen kerel. Als je zo zwak bent door zo op te geven, ben je voor mij geen vent. Dan ben je gewoon een misbaksel. Dit is echt niet om mezelf omhoog te halen.. echt niet. Ik weet hoe ik dit zie en ik weet dat ik morgen op dat blok sta met een goed gevoel. Ik vind het gewoon in 1 woord walgelijk. Echt San.. ik ben het gewoon spuugzat. En dan moet ik GVD nog iemand aanwijzen die naar de overkant moet. Ik wou helemaal niet iemand naar de overkant zetten... en nu gebeurt er dit??? Ik ben echt woest.... Ik ben woest. Zo boos ben ik nog nooit geweest. Ik weet dat dit een dag was met stress en gezeur."

Kelly draait helemaal door en ziet het niet meer zitten, dat is wel duidelijk.
"Ik ben het zat!", roept ze weer. "Ik wil morgen weg. Dit is gewoon belachelijk!!!"

(Sponsored by myself)

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 14 november 2001 @ 22:56:09 #79
3542 Gia
User under construction
pi_2186378
Nog steeds met dank aan Itsme

Kelly is flink overstuur. Sandy heeft van BB te horen gekregen, dat dit niet het juiste moment is om dit te bespreken. Het is te pijnlijk. BB vindt dat dit pas na de exit besproken moet worden.

Frank is ook kwaad, want alles wat er nu gebeurd is, is ten nadele van Frank. Want iedereen vindt Kelly nu zielig.

Ed zegt dat hij het liever een dag van te voren weet, of hij eventueel naar de andere kant moet.
Ed vindt het prima.

Ik ga even naar Kel en San buiten.

Kel: En dan die lafaard nog opgeven ook, van laat mij maar naar de overkant gaan. Heptie godverdomme voor jou (sandy) en mij gekozen en dan geeft hij het op. Bah.
Nu ben ik er nog, morgen niet meer, maar dit pik ik niet. Ze kunnen daar binnen lachen zoveel als ze willen, maar ik pik dit niet.

(Ik snap echt niet waarom er nu wel overleg moet zijn, Sandy mag het toch alleen beslissen, mocht Pascal toch ook?)

Kelly: Ik ben eerlijk, ik ben niet aan het roddelen, maar ik voel me net een dood vogeltje, maar ik ben niet zielig. Jij bent een tof wijf, mij vriendinnetje, maar ik pik dit niet. Die GertJan, die zegt van stuur mij maar naar de overkant. Ik vind hem gewoon een lafaard. Hij is voor mij gewoon geen vent, maar een misbaksel.

Kelly: Als ik morgen op dat blok sta, dan weet ik dat ik mijn mening heb gezegd, ik vind het gewoon walgelijk.
En dan moet ik ook nog op iemand stemmen?
Ik ben wel zo woest, zo boos ben ik nog nooit geweest.

Kelly schreeuwt: Ik ben kwaad op je Gert.
Kelly: ik hoop dat ik er morgen uit ga, want dit is gewoon belachelijk, echt belachelijk.

Pascal wil er buiten bij komen, maar Kelly veegt ook met hem de vloer aan: Nee, je hoeft niet naar buiten te komen.

Kelly loopt huilend weer naar buiten. Ze hoopt dat ze morgen naar huis mag.

woensdag 14 november 2001 @ 22:59:29 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_2186426
Sponsored by Karn

Kelly tegen GJ: Ik wil helemaal niks, GA JIJ MAAR LEKKER WEG, JE WILDE TOCH NAAR DE OVERKANT!
(GJ loopt weer weg)
Ik vind het heel kut, ik wilde jou ook niet aanwijzen Ed, Ik ben gewoon Kelly, Ik vind het ook gewoon kut, ik wil hun ook niet uit elkaar te halen, wat een lul (huilt nu hysterisch) ik hoop dat ik morgen naar huis mag, ik vind dit KUT!

Ik wil echt naar huis toe morgen, het liefst vanavond, ik heb het gewoon gehad hier, ik vind het ook rot om P en C uit elkaar te halen, dat kan je toch niet doen, ik gun een ander meer dan mijzelf, ik vind dit kut. Als ik morgen naar huis mag, echt graag, echt San, ik heb het gehad hier, bah, walgelijk.
En misschien ben ik een bitch nu, jammer, zo ben ik groot geworden, het interesserd me geen reet....
Die kut Gert ook, wat een lul, ik hou van hem, hij laat ons gewoon zitten, dan komt ie uit z'n bed om te praten, nou rot op lul! (Schreeuwend) IK VIND HET GEWOON KUUUUUT! HOU JE BEK!

woensdag 14 november 2001 @ 22:59:48 #81
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2186432
Ook nog even een dankwoord aan mijn grote voorbeeld Mao

Kelly blijft in de tuin maar door klagen over Gertjan , ze heeft nu spijt van haar keus van Ed, ze schreeuwt naar binnen: "Ik ben nu echt kwaad op je Gert!!!!!"
Gert komt eveen later om de hoek kijken en word prompt de huid volgescholden door Kelly :"ga jij maar lekker slapen lafaard en nog meer van die puin , en ja hoor daar komen de traantjes weer ( niet echte dus, want even later kan ze weer gewoon lullen )

Kelly gaat gigantisch uit der stekker nu ( zou zij die akteur zijn die E.Evers bedoelde vanochtend? )

pi_2186433
Kelly is nog steeds boos op GJ omdat hij naar de overkant wil gaan.
Het zijn allemaal kleine kinderen. En jij ook.Met je 'ik wl naar de overkant' tegen GJ.Ik vind het zwak. Ze gaat naar buiten met Sandy.
Ze vindt het lekker makkelijk, om zo op te geven.Alles wordt zo duidelijk nu.Ook al heb ik nu een slokje gedronken,zeg gewoon eerlijk wat ik vind.Zitten ze aan te kijken, heel stom.Ik zeg wat ik wil zeggen.Nobody fucks with me.En die lafaard nog zeggen 'laat mij maar naar de overkant gaan'.Heeft hij voor ons gekozen en dan doet hij dit.Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf.Ook al heeft hij de meeste stemmen.Ik pik dit niet.Ik ben een vrouw en kan heel boos zijn.Ik ben het zat, dat gezeik van de kerels.Ik heb zo'n avond gehad.En dan wordt er gezeikt.Ik zeg nu waar het op staat.Ik zeg er wat van.Dit pik ik niet.Wij doen niet onder van die griezels.En GJ met z'n 'ik wil naar de overkant'.Ik vind hem een lafaard.Als je zo zwak ben, ben je geen vent.Ik weet dat ik morgen met een goed gevoel weg gaat.Ik ben het spuug zat.En dan moet ik godverdomme nog iemand aanwijzen om naar de overkant te laten gaan.Ik ben woest en zo boos ben ik nog nooit geweest.En GJ als een dood vogeltje zich terug trekt in het slaaphok.Ik pikt dit niet al schreeuwend.Het is gewoon belachelijk.Ik wil even helemaal niks, tegen GJ die naar buiten komt.Ik vind het ook rot om jou aan te wijzen Ed, ook even buiten.Ik vind dit gewoon kut hoe hij doet, GJ dus.Ik zal blij als ik naar huis mag.Ik heb het gehad hier, wil het liefst nu weg.Omdat C&P vrienden zijn wil zij hun niet uit elkaar halen ondanks spelletjes.Zo ben ik gewoon.Gun de ander meer.Die kut GJ, die lul.Ik hou van hem maar vind dit zwak.Hij praat voortaan maar tegen m'n kont.Ik vind het gewoon kut.Ze schreeuwt en is helemaal overstuur.
  woensdag 14 november 2001 @ 23:03:02 #83
16288 Myr
Française
pi_2186475
Sponsored by Sacha
(Nou ik was de weg kwijt...Het zit meer zo: als Frank weggaat,dan moet iemand naar de andere kant niet als Kel weggaat,sorry mijn fout )
Tuuut tuuut:Frank naar de dbk.

Kelly buiten met Sandy:"...tussen die muppets hier!... Ik kan goed nu met Coos,Pascal en Ed maar Gert heeft geen ballen!Als ik wegmoet morgen dan ik ga met een goed gevoel,ik heb mijn opinie gezegd.In één woord ik vind het:WALGELIJK.Ik ben woest.Dat gezeur,dat gezeur...Ik ben nooit zo kwaad geweest,nooit...Ik ben kwaad hoor Gert!-schreeuwt ze-ik hoop dat ik weg mag morgen"
Gert komt naar buiten.
Kelly:"nee ik hoef niks van jouw.Ga je bed in"
Ed komt bij.
Kelly:"het spijt me Ed dat ik je aangewezen heb maar ik moest,dat wilde ik niet!"Zij huilt weer."Lul,rot op-tegen Gert weer-ik hoop echt dat ik morgen naar huis mag!Ik heb het gewoon gehad hier....euh euh euh snik snik."
Kelly:"ik kan ook niet Coos en Pascal scheiden ze zijn vrienden net als ons,dat kan ik niet maken zelfs als ze met spelletjes bezig zijn...Walgelijk...Ik heb het gehad!Ik ben misschien een bitch nu maar zo ben ik groot van geworden ik heb geknokt en nu nog.Ik hou van Gert maar ik vind het gewoon zwak van hem...uuuuhhh...Hij hoeft niet meer tegen mij te praten...KUUUUUUUUUUT..."schreeuwt ze-
Kelly:"ik had een leuk avond en nu dit...het is gewoon kut...uuuuuh"
Ze huilt gezellig door

woensdag 14 november 2001 @ 23:03:30 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2186480
"Ik vind het heel kut om jou aan te wijzen Ed", zegt Kelly binnen tegen Ed. "Ik ben Kelly.. ik ben heel eerlijk, maar ik heb jou gekozen."
Ze begint te huilen.
"Ik vind dit gewoon kut", huilt ze.. en loopt meteen weg.
Een paar mensen willen haar troosten, maar Kelly wil van niets weten.
"Nee joh!", roept ze huilend. "Rot op!!"
Buiten huilt ze verder. Sandy luistert naar haar geschreeuw over hoe beroerd ze het allemaal wel niet vindt.
"Ik vind het ook kut om die twee uit elkaar te halen", snikt ze. "Je gaat toch geen vrienden uit elkaar halen. Echt San.. ik vind het gewoon walgelijk!"

Binen discussieert Frank door met Coos en Ed. Frank zegt dat BB zegt dat het allemaal eerlijk gaat en dat er niemand wordt benadeelt. Hij probeert de woorden van BB zo goed mogelijk weer te geven.
"Ik heb Kelly genomineerd omdat ik haar niet goed vind in battles", legt Coos uit. Dan geeft hij het voorbeeld van de 'noordzee' vraag, die Kelly niet wist.

"HOU JE BEK!!!", klinkt het van buiten. Kelly is bijna buiten haar zinnen van woede.

"Ik blijf op dezelfde manier nomineren", zegt Pascal. "Ik heb alleen een godsgloeiende hekel nu aan Gert Jan..."
"Ik heb nu twee keer genomineerd met dezelfde reden", vertelt Coos vrij kalm. "Ik denk dat ik het de volgende keer weer zo doe omdat ik denk dat zij het zwakste in het geheel is."

"Bewoners aandacht!!", zegt de stem van Hummy opeens. "De bedoeling was iemand tot captain te bombarderen die zeker een bepaald iemand naar de andere kant zou sturen... en op die manier dan het hele andere team leeg te trekken. Dit ziet Big Brother als een stemafspraken. Nogmaals: vragen staat vrij... het maken van een afspraak niet. Dit allemaal speelde zich af tussen Coos, Ed en Pascal. Wij hebben gemeend dat wij nu moesten optreden als scheidsrechter. Het is door sommige mensen ter harte genomen.. Helaas niet door de mensen over wie het ging. Big Brother hoopt door deze opheldering dat nu iedereen weet waar het overgaat!!"

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 14-11-2001 23:04]

woensdag 14 november 2001 @ 23:03:43 #85
6941 APK
Factual, I think.
pi_2186486
Sponsored by Karn

Hummie: BB heeft gedoeld op de afspraken van Coos Ed en Pascal, de bedoeling was om iemand naar de andere kant te sturen. Dit wordt door BB beschouwd als een stem afspraak.
GJ wordt nu door haar vrijgepleit. Vragen staat vrij, afspraken niet, het gaat om Coos Ed en Pascal.
De waarschuwing is helaas niet door iedereen ter harte genomen.

(Wow Hummie klonk behoorlijk emotioneel.)

pi_2186507
quote:
Op woensdag 14 november 2001 23:03 schreef scanman01 het volgende:
"Bewoners aandacht!!", zegt de stem van Hummy opeens. "De bedoeling was iemand tot captain te bombarderen die zeker een bepaald iemand naar de andere kant zou sturen... en op die manier dan het hele andere team leeg te trekken. Dit ziet Big Brother als een stemafspraken. Nogmaals: vragen staat vrij... het maken van een afspraak niet. Dit allemaal speelde zich af tussen Coos, Ed en Pascal. Wij hebben gemeend dat wij nu moesten optreden als scheidsrechter. Het is door sommige mensen ter harte genomen.. Helaas niet door de mensen over wie het ging. Big Brother hoopt door deze opheldering dat nu iedereen weet waar het overgaat!!"
Is dit serieus gebeurd Scanman?
  woensdag 14 november 2001 @ 23:07:32 #87
3542 Gia
User under construction
pi_2186517
Frank: ...dat jullie het om de stoof erover gehad hebben, dat jullie Ed als Captain wilden, en dan Sandy naar de andere kant en Kelly dan steeds te nomineren, zodat ze er hier uit moeten.

Pascal, Ed: Absoluut niet, dat is niet gebeurd.

Coos: Maar dit heb ik toch allang verteld.

(wat een leugenaars!)

Coos haalt een lulverhaal op, waarom hij Kelly genomineerd heeft. Er was volgens hem niets besproken.
Coos: Ik kan best begrijpen, als we bij die stoof zitten...ik voel me al een paar weken met een mes in mijn rug.

Alle bewoners aandacht:

Hier volgt een officiele verklaring.
BB heeft gedoeld op de afspraken die zijn gemaakt tussen Ed, Coos en Pascal.
De bedoeling was om Ed tot captain te maken en dan een ander te nomineren hetgeen moest leiden tot een zekerstelling van deze drie tot de laatste zes.(met deze strekking)
Daar tegenover staat dat het vragen of een en ander wel mag, geen afspraak is.
Het door de internetgebruikers vastgestelde complot (?) speelde zich af tussen Coos, Ed en Pascal.
BB heeft de scheidsrechterrol op zich genomen en een waarschuwing het huis in gestuurd.
Vervolgens de vraag om de captainswisseling, waarover wij negatief hebben beslist.
BB hoopt dat iedereen nu weet waar het over gaat.

Het eerste wat Coos zegt: Ze hebben het buiten niet gehoord.
GJ huilt.

(Heb even wat gemist, omdat ik eea moest aanvullen, de woorden zijn waarschijnlijk niet helemaal zoals BB ze heeft gezegd, maar de strekking moge duidelijk zijn)

Itsme, bedankt!!

pi_2186530
HUMMIE SPREEKT TOE!!
Diane neem het op voor GJ.Dat zij hetzelfde doen als GJ.
  woensdag 14 november 2001 @ 23:08:37 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_2186534
Sponsored by Karn

Kelly: Hoe ik me nu voel, dat kan ik niet zo veranderen (Ik weet niet zeker of zij en Sandy Hummie gehoord hebben.)
Huilend: Leuk in je gezicht, en dan achteraf....
Ik weet waar ik me voor opgegeven heb, en ik weet dat dit kon gebeuren.
Kelly: Dat lijkt wel radio... (Ze lopen nu naar binnen.)

Kelly: Ik ga weer naar buiten hoor, ja sorry frank ik ben (snik) ik ben kapot.

pi_2186555
quote:
Op woensdag 14 november 2001 23:06 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Is dit serieus gebeurd Scanman?

Ja, het is echt gebeurd. Hummie komt nog een keer over de intercom. En wijst de bewoners erop dat eenieder die straks het huis verlaat de banden kan bekijken waarop staat wat er is gebeurd. En dat het niet alleen om het gesprek gaat bij de stoof (daarmee aangevend dat de drie meerdere keren betrapt zijn). Hummie is boos. Coos en Pascal blijven de vermoorde onschuld spelen en solliciteren naar een zwaardere boete.
  woensdag 14 november 2001 @ 23:12:48 #91
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2186582
Even een bevestiging van het door Scan beschreven gebeurde van een niet Gert aanhanger. (ja dus )

Er is ook nog een extraatje door Hummie gedaan in de vorm van : "wij als BB zijn niet gediend van uitgemaakt te worden voor leugenaar , de bewoners kunnen na het vertrek uit het huis desgewenst de opnames van de gesprekken krijgen"

pi_2186624
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als mijn knaak net op is?
  woensdag 14 november 2001 @ 23:17:18 #93
3542 Gia
User under construction
pi_2186639
Frank zegt dat er in hun team geen afspraken gemaakt zijn.
'Ik zweer dat op mijn zoon'

Pascal: Nu weet ik weer wanneer dit naar voren kwam, dat was donderdagavond. Maar ik denk dat Kelly zowiezo tot de laatsten blijft omdat ze hartstikke populair is.

Diane: Maar ze hebben het erover dat jullie haar wilden nomineren om de andere kant leeg te trekken.

Ed: Die zin kan ik me herinneren. Weet je wie dat gezegd heeft, niet jij (tegen Pascal) en niet ik, maar hij (coos) heeft dat gezegd. Niet wij.

Coos: Dat hebben wij niet gezegd. Wij hebben alleen gezegd dat wij met ons drieen wilden overblijven aan deze kant. Dat hebben wij gezegd.
Wat GJ heeft gedaan was veel erger.
Ik baal hier goed van. Wat ik tegen jou zei over boeman zijn, op een aktie komt mijn reactie. En dat zeg ik niet om mezelf goed te praten, maar ik zie dit niet als een stemafspraak, echt niet.

pi_2186644
quote:
Op woensdag 14 november 2001 23:10 schreef Sorrow het volgende:

[..]

Ja, het is echt gebeurd. Hummie komt nog een keer over de intercom. En wijst de bewoners erop dat eenieder die straks het huis verlaat de banden kan bekijken waarop staat wat er is gebeurd. En dat het niet alleen om het gesprek gaat bij de stoof (daarmee aangevend dat de drie meerdere keren betrapt zijn). Hummie is boos. Coos en Pascal blijven de vermoorde onschuld spelen en solliciteren naar een zwaardere boete.

Wanneer komt de tweede keer?
  woensdag 14 november 2001 @ 23:19:28 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_2186656
Sponsored by Karn

Kelly en Sandy weer buiten.

Kelly: Denk je nou echt dat zo ons kunnen pakken, geen kerel die dat kan, ze kunnen lullen als Brugman, maar dit ben ik en zo ben ik, ik ben gewoon mezelf en ik ga geen apenshow doen.

Sorry San, ja ik vind het gewoon rot.
Sandy: Gert en ik hebben aangegeven dat we het later moesten doen, dat we niet jouw leuke avond wilden verpesten. Ed komt nu een sigaret brengen.
Kelly: Goh, wat lief. Ik hou niet van haat en nijd, ik wil mensen vergeten. Maar als Gert nu gaar zeggen, laat mij maar naar de overkant gaan, Bleurgh, mietje!
Sandy: Ik denk dat hij het wilde doen voor de goede vrede.
Kelly: Ja, voor zichzelf, dank je Ed! (Geeft shag).

(Wat is dat mens oerstom!).(Ik weet nog steeds niet of ze Hummie gehoord heeft of niet.)

Kelly: Morgen weer een dag, nu hou ik er over op.
Zo lekker gegeten.
Ed: Ja was het lekker?
Kelly: Ja, ik zit helemaal vol, en ik heb het helemaal gehad met Gert, die mijn naam gebruikt, en dan op wil geven.
Ed verteld nu dat Hummie gepraat heeft. (Ze wisten het niet!)
Ed: Vragen of Kelly niet genomineerd mag worden staat vrij. Maar die waarschuwing was voor ons. (Gaat nu Coos' actie-reactie verhaal vertellen.)
Kelly: Dat wisten wij al, dat jullie Sandy naar de overkant zou sturen en dat ik elke week genomineerd zou worden. Ik wil gewoon dat dit gezeik klaar is (begint weer te huilen.)
Ed: Ik wil het niet op hem afschuiven, maar hij begon ermee, ik ben het niet met zijn standpunt eens. Hij had het niet moeten zeggen tegen mij, hij vond zijn verhaal zo geniaal dat hij het mij wel moest vertellen.
Kelly: Maar ik heb het helemaal met Gert gehad, opgeven, bah! Ons alleen achterlaten.

woensdag 14 november 2001 @ 23:19:52 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2186665
"Ik vind niet dat ik fout ben geweest", zegt Coos.
"Ze zeggen het toch zelf",reageert Ed. "Big Brother ziet dit als een stemafspraak. En dat van Gert Jan vatten ze dus niet op als een stemafspraak".
"Ik denk echt dat Kel heel erg populair is", meent Coos. "Maar ik denk niet dat ik een vies spelletje heb gespeeld."
Diane valt Gert Jan bij....

Hummy breekt weer in: "Big Brother vind het onaangenaam om te horen dat BB er van wordt geticht de waarheid geweld aan te doen. Gesprekken vinden niet alleen plaats bij de stoof, maar er zijn er meer geweest"!

"Ik vind dat jullie minstens zo erg zijn als waar jullie Gert Jan van beschuldigen", zegt ze.
De mannen zijn een beetje lam geslagen en reageren niet meer. Ze kijken allemaal wat star voor zich uit.
"Ik word al drie weken door iemand achterna gezeten om ons uit elkaar te halen", probeert Coos. "En van actie komt reactie. Ik heb het alleen op een andere manier gedaan dan Gert."
"Iedere keuze die ik maak is er eentje om mezelf te helpen", zegt Ed stellig.
"Er wordt wel heel vaak geschuild achter het team belang", merkt Diane op. "Er is helemaal geen teambelang."
Ed geeft haar gelijk. Volgens hem is er alleen even een team als er een battle is, maar daarna is het meteen weer over.
"Als jullie gaan praten over die doen we naar de overkant en dan die en dat is het gevolg... dat kan niet", zegt Diane terecht.

Gert Jan is intussen nergens te bekennen.. Volgens mij ligt hij in bed en huilde hij net.

"Nomineren om de overkant leeg te trekken werd er nu gezegd", herhaalt Diane.
"Ik kan me dat niet herinneren", zegt Coos.
"Die zin ken ik wel", zegt Ed ineens... "Weet je wie dat gezegd heeft.... Gert Jan."
"Ik zeg ook niet dat BB zit te liegen", zegt Coos. "Ik heb gewoon niet die mening."
"Maar jullie zeggen dat Gert Jan zo erg is, maar ik vind wat jullie doen net zo erg of eigenlijk erger", valt Diane hem in de rede.
"Dat mag jij vinden", reageert Coos. "Wij hebben heus wel gespeculeerd over wie er weg gaat en wie er dan captain moet worden enzo. Ik baal hier echt wel heel erg van. Ik vind dit rot. Ik vind het jammer dat er niets gezegd wordt over dat het van mij een reactie op een actie is. Ik zie het niet als een stemafspraak, want mijn stem is niet veranderd met de vorige keer!"
"Ik denk dat het het verstandigst is als je iemand nomineert en er niets over zegt", zegt Frank. "Ik denk dat Diane het verstandigst is, want zij wil het niet zeggen. Ik heb iedereen uitgehoord over wie ze genomineerd hebben, maar dat is niet het beste. Ik denk dat iedereen dat vanaf nu moet doen, hoe moeilijk het ook is. Als ik volgende week weer genomineerd ben, zal ik niet meer vragen wie mij genomineerd heeft".
"Kunnen jullie mij ook begrijpen dan?", vraagt Coos. "Dat iemand constant bezig is om ons uit elkaar te halen... dat daar een reactie van mij op komt! En ik nomineer nog steeds op dezelfde, dus ik zie daar niets verkeerd in... absoluut niet."

"Willen alle bewoners hun batterijen wisselen!!!"

pi_2186666
Coos en Pascal kunnen zich niet herinneren dat ze iets gezegd hebben over "de andere kant leegplukken". Coos vindt bovendien dat wat Gert Jan gedaan heeft echt veeeeeel erger is. En als ze al zoiets gezegd hebben dan was dat geen afspraak.

Frank (of all people) vindt dat er niet nagepraat moet worden over wie wie genomineerd heeft.

pi_2186668
quote:
Op woensdag 14 november 2001 23:16 schreef femalehunter het volgende:
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als mijn knaak net op is?
Of beltegoed. [edit]er wordt al goed gestreamd petje af jongens[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Showtime op 14-11-2001 23:24]

Viper 4 life
  woensdag 14 november 2001 @ 23:21:44 #99
16288 Myr
Française
pi_2186687
Kelly:"ik doe geen stap achteruit...Ik vecht nog voor mijzelf en voor die mensen die ik van hou...voor jouw ook hoor San vecht ik...Ik verander niet meer!"
(Ik switch naar de rijke kant want iedereen verslagt de drama van Queen Kelly)
Coos:"we hebben bij de stove over de captainschap gesproken..."
Diane:"en over de volgende stap!" Goed zo!
Hummie spreekt nu tegen al die bewoners,zij is te horen overal in het huis.!!!
Zij zei zoiets van dat het gesprek bij de stove niet moest plaastvinden of zoiets..was mij niet echt duidelijk.
Andries:"wat een teringzooi!"
Later:
Coos:"ik ben ook niet altijd eerlijk geweest..."Zoooo hij geeft het eindelijk toe!!!
Pascal is stil.
Ed:"er is helemaal geen team hier!"
Diane:"nou we hebben in ons team wel aangegevn met wier we zouden blijven maar niet het gaat zus en zo gebeuren!Dat ik vind ik..."
Coos:"nee maar we waren fout bezig..."
Frank:"de enige die ik wist 100% dat hij tegen mij ging stemmen is naast mij"=Leo.
Ed gaat naar buiten.
Coos:"ik heb niks voor niks gezegd dat ik denk dat Kelly tot het einde blijf...en dat blijf ik denken!Zij is echt populair,denk ik"
Ed is terug.
Pascal:"ik denk nog steeds dat Frank blijft."
Diane:"ik vind het vel van jullie dat jullie Gert zo beschuldigen terwijl jullie ook bezig waren!" Goed zo!!!
Coos:"dat kan je vinden!"
Later:
Coos:"toen Ed heeft mij genomineerd,ging ik nog goed met hem om."
Coos:"ik heb meerdere keren bij de stove gezegd dat ik denk dat we fout bezig waren..."Ja toen de waarschuwing binnenkwam!
Frank:"nogmaals we moeten dat achter ons laten...Diane is de nuchtigst nu over de hele toestand....Ik weet nog niet wie zij genomineerd heeft...Het is net als een bom bij jullie."
Coos:"maar begrijpen jullie mij?Iemand is altijd bezig om ons te scheiden,at moet ik doen?"
Coos:"ik zal altijd nomineren als ik tot nu heb gedaan"
Tuuut tuut batterij wisselen...Het klinkt echt alsof ze kleine robots zijn zeg!
  woensdag 14 november 2001 @ 23:23:02 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_2186696
Kelly: Iedereen maakt fouten, maar wat Gert doet... Hij heeft mijn naam gebruikt, hij wil het ons hier op laten lossen, ik vind het gewoon disgusting, walgelijk, echt walgelijk, en uh, ik heb wat gedronken, maar dat heeft daar niks mee te maken.
Ed: Als ik jou echt weg wilde hebben had ik wel op jou gestemd om naar de andere kant te gaan.
Kelly: Ik moet nu even een hug.

(GADVERDAMME! Ed en Kelly huggen!)

pi_2186708
Kel wil graag dat het allemaal afgelopen is. Geen gezeik meer. Ed geeft aan dat hij het plannetje helemaal niet bedacht als hij (GJ) niet met zijn plannetje gekomen was.
(GJ heeft gevraagd aan Ed of hij niet op Kelly wilde stemmen). (Mag ik even )

Kelly baalt van Gert dat hij het opgegeven zou hebben en nu naar het andere team wil. Ed troost Kelly.

Kelly: als ik weg moet prima. Als ik blijf dan vecht ik voor wie ik ben. Ik blijf niet met die stress lopen.

woensdag 14 november 2001 @ 23:26:20 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_2186722
Kelly verteld nu aan Diane dat ze dat hele verhaal die middag al van Big Brother gehoord heeft. (Oh, oh....)

Kelly: Voor vanavond heb ik het helemaal gehad. Wat anderen denken of zeggen, ze doen maar, da-haag.
Mag ik hier iets van op mijn gezicht smeren?

(Effe een sigaret roken...)

woensdag 14 november 2001 @ 23:31:14 #103
3542 Gia
User under construction
pi_2186766
Coos tegen Frank: Maar kun je mij ook een beetje begrijpen. Iemand wilde mij uit elkaar halen.
Ik geef toe dat we hebben gezegd dat we Ed wel als captain wilden, dat mag toch. Ook heb ik gezegd dat Kel volgens mij razend populair is, maar dat mag ik ook zeggen.

tuuttuut Alle bewoners batterijen wisselen.

Nu bij Kelly.

Sandy: met jullie plan zouden Kelly en ik ook uit elkaar worden gehaald.
Coos: Dat was in eerste instantie niet ons plan.

(BB, geef ze nou de videobeelden, want ze ontkennen het nog steeds!!)

Kelly vind het nog steeds walgelijk dat Gert het opgeeft.

Ed: Als ik jou weg wilde hebben, dan had ik toch jouw naam wel genoemd, maar ik heb Gert gekozen. (ja voor de meerderheid, maar San stemt morgen mooi alleen, hoop ik.)

Sandy wil naar binnen.
De rest volgt.

Coos is nog tegen Diane bezig, dat hij baalt, omdat het verhaal van BB niet klopt volgens hem.

Diane: Hebben jullie die mededeling van BB gehoord.
Kelly: Ik heb niks gehoord, maar ik weet alles. Ik hoop dat ik er morgen uit mag. Als ik blijf, ook goed, maar dan ben ik sterk. Voor vanavond heb ik het gewoon gehad. Daag.

Diane: Goed, iedereen weet nu effe hoe het zit.

Kelly wil naar bed.

Frank: Je moet er over op houden, dit leidt verder tot niets. BB en de internetkijkers willen dat het op een eerlijke manier gaat. May the best win, dat is de battle.

Ed: Als wij van te voren hadden geweten, dat dat als stemafspraak zou worden opgenomen, dan hadden we dat nooit gezegd.

Kelly: Ja, maar je moet niet opgeven. Als je terugkijkt, dan wordt je gewoon boos. En dat ligt niet aan de wijn. Voor mij is het gewoon klaar.

Frank: het wordt nu steeds erger allemaal, je moet er nu eigenlijk een streep onder zetten.

Kelly: Waar het mij nu om gaat is dat meneer daar het opgeeft, van laat mij maar naar de andere kant gaan. Maar dan laat hij ons hier achter.

GJ vanuit bed: Ik geef niet op.

pi_2186783
Ed: als ik geweten had dat dit een stemafspraak was, dan had IK nooit zo gesproken.

Kelly blijft boos op Gert omdat hij opgeeft. GJ ligt in bed en roept: Sorry, ik geef niet op Kel. Kel: LAAT ME PRATEN, IK BEN MET FRANK IN GESPREK. GJ zucht.

Waar of niet San? Sandy, het was mischien voor de goede vrede.

GJ ik wil met je praten, je bent gekke dingen aan het zeggen. Kel ik ga mijn tandenpoetsen en heb geen zin meer om te praten.

woensdag 14 november 2001 @ 23:34:34 #105
18342 juanita
Viva España
pi_2186797
quote:
Op woensdag 14 november 2001 23:31 schreef Gia het volgende:

[..]

GJ vanuit bed: Ik geef niet op.

[offtopic]That´s the spirit GJ!!![/offtopic]
I know who I am. No one else knows who I am. If I was a giraffe and somebody said I was a snake, I'd think 'No, actually I am a giraffe' - Richard Gere
  woensdag 14 november 2001 @ 23:36:18 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_2186808
Gert wordt nu boos:
Als er 3 mensen zeggen dat....
Kelly flipt nu volkomen!
Schreeuwend klapt ze de deur in zijn gezicht.
  woensdag 14 november 2001 @ 23:36:24 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2186810
Kelly is in de tuin aan de praat met Ed en Coos. Ze huilt nog steeds.
"Ik heb jou (Coos) niet genoemd omdat ik jullie niet uit elkaar wil halen", zegt ze huilend. "Maar wat Gert nu doet vind ik zwak. Achteraf gezien blijkt dat hij gewoon naar de overkant wil en alles door ons te laten opkanppen. En dat zeg ik.. Ik ben eerlijk... ik vind het gewoon walgelijk."
"Maar jullie woulden ons uit elkaar halen", merkt Sandy terecht op.
Daar wordt niet echt op in gegaan.
"Ik heb jou ook niet genoemd om weg te gaan", zegt Ed. "Ik heb Gert genoemd omdat ik jou eigenlijk niet weg wil hebben."
Kelly begint nu met Ed te knuffelen. Ed knuffelt lekker terug!

"Ik zie het gewoon als aanvallen", zegt Coos weer in de kamer. "Maar goed... ik baal er echt verschrikkelijk van.. ik baal er verschrikkelijk van."
"Dit is toch eerlijk zoals het geaan is?", vraagt Kelly opeens. "Ik heb vanmiddag alle sgehoord van BB. Ik weet alles. Morgen sta ik daar op de slachtbank en als ik gaan moet.. prima... en als ik blijf ook prima. Dan vecht ik voor wie ik ben en zal ik er gewoon weer staan. Maar ik blijf niet met die stress lopen. Maar voor vanavond heb ik het gewoon gehad. Ik hou mijn mond niet meer. Ik zie er niet uit.. ben net een spook, maar het interesseert me niet meer."
"iedereen weet nu hoe het zit", concludeert Diane...

Kelly loopt woedend door de kamer heen . De heren zitten wat beduusd voor zich uit te kijken.
"Big Brother vertelde dat iedereen kan zien, ook de kijker en de internetgebruiker, dat het allemaal eerlijk gaat", legt Frank uit.
"als ik geweten had dat die zou worden gezien als een stemafspraak, had ik het nooit gedaan", zegt Ed. "Ik dacht dat we gewoon wat meningen bespraken, verder niets."
Kelly komt er weer bij staan.
"We zijn allemaal mensen en iedereen heeft slechte kanten",zegt ze. "Maar je moet niet opgeven. Als je alles op een rijtje ziet en je gaat alles terugdraaien... dan word je gewoon boos. En dat is echt niet voor Jan Lul of omdat ik een wijntje op heb... Ik ben gewoon eerlijk en voor mij is het klaar... echt!"
Frank staat nog steeds bij het hek te luisteren.
"We zijn hier nou al drie dagen mee bezig", zegt hij. Het wordt steeds erger en het is tijd om er mee te stoppen."
"Meneer daar geeft gewoon op", zegt Kelly weer pissed over Gert Jan.
"SORRY!!", roept Gert Jan vanuit de slaapkamer. "Ik geef niet op KEl!"
"Nee, laat me praten", zegt kel kwaad terug. Ze wil duidelijk niets van Gert meer horen. "Hij wil ons hier achter laten. Maar dit... dat hij naar de overkant wil gaan... dan heb ik alle energie voor Jan Lul gehad... Had hij dat niet eerder kunnen zeggen dan. Nu is dat verdriet en rotgevoel van vanmiddag helemaal voor niets geweest."
Gert Jan ligt in bed te luisteren en wrijft af en toe in zijn ogen.
"Misschien doet hij dat om de vrede te bewaren", probeert Sandy.
"Niks... hij is gewoon laf!", zegt Kelly weer.
Leo zit bij het hek te luisteren en zegt helemaal niets.
"Kom op Kel", roept Gert Jan weer...
Kelly reageert niet... "De mensen zullen wel denken dat ik een feeks ben ofzo... Maar dat makt me niets uit. Ik ben gewoon eerlijk nu!"
"Ik wil even met je praten!", zegt GJ weer. "je zegt hele gekke dingen nu en ik wil even met je praten."
Kelly wil duidelijk niet. Ze zegt dat ze naar bed gaat en geen zin heeft te praten.
"Ik ben een hele gekke vrouw en kan hele gekke dingen doen, maar ik wil wel gewoon respect. En als ik nu niet wil praten, dan doe ik dat niet!"

Gert Jan gaat weer achterover in bed liggen en lijkt het op te geven. Hij kijkt strak voor zich uit.
"Vind jij me een gek mens Danielle?", vraagt Kelly.
"Nee hoor schat", antwoordt Danielle.
"Ik ben een hele gekke vrouw, maar ik kan af en toe ook gewoon boosworden", herhaalt Kelly.... "Ik ben een hele gekke vrouw. Als ik vind dat ik het zo goed doe, doe ik het zo. Zo ben ik"
"Kelly, ik word door 7 man in de squeeze genomen voor dingen die ik gevraagd heb", zegt GJ opeens. Hij komt de kamer in. "Als er drie mensen tegen mij zeggen dat het verstandiger is om naar de overkant te gaan....."
"En dan laat je ons hier achter???", roept Kelly hysterisch.... "Ik wil niet meer praten... Zo ben ik en afgelopen!!!".
Kelly flipt helemaal en rent weg

woensdag 14 november 2001 @ 23:41:43 #108
3542 Gia
User under construction
pi_2186859
GJ tegen Kel: ik wil even met je praten, want ik vind dat je nu hele gekke dingen zegt.

Kelly raast nog steeds door.

Verder praat er niemand.

Diane is al naar bed.
Daan ligt nog op de bank.

Kelly: ik ben een hele gekke vrouw, maar ik kan ook heel boos worden ook. Ik weet ook donders goed, waarom BB dit heeft gezegd, toen Sandy en ik buiten zaten, want wij hadden dit vanmiddag al gehoord.

GJ: Kelly, ik word door 7 mensen in de tang genomen, om wat ik aan BB heb gevraagd. Ik wilde ook liever hier blijven.
Kelly: Ja maar dan laat je ons hier achter, dan ga jij naar de andere kant.
Kelly loopt kwaad naar buiten.
Coos: We moeten er morgen over praten, op een eerlijke manier... (hoe? stemmen, jullie 3 als 1 blok tegen GJ? Not!)

GJ ligt weer in bed. Er valt met Kel nu niet echt te praten.

Even buiten kijken.

Kelly praat tegen een vogeltje of zo?

Iemand is zijn tanden aan het poetsen. Kelly?

Zelfs buiten bemoeien ze zich ermee, je hoorde net geschreeuw en toeters: Kelly!!! (fokkers?)

Kelly scheld en raast en tiert, het maakt niet uit wat er gebeurt, al gaat ze naar huis: Ik ben wel blond, maar ik heb ze heus wel op een rijtje. Ook al heb ik een borrel op. Maar ik ben gewoon eerlijk.

woensdag 14 november 2001 @ 23:43:25 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2186869
"Ik heb er gewoon geen zin meer in", zegt kelly weer wat rustiger. "Ik heb geen zin meer om er over te praten... Ik ben een hele gekke vrouw, dat weet je hè!!"

Gert Jan ligt weer in bed en heeft het licht uitgedaan.

Kelly begint te praten tegen een vlinder in de tuin.
"Dat je nog maar heel hoog mag vliegen en heel lang mag leven...... ".
Ze staat weer op en gaat haar tanden poetsen. "Rot op!! BAH!"

Even rust in huis... Ik hoor niemand meer praten. In beeld zijn Kelly (in de tuin) en Gert Jan (in de slaapkamer).
Buiten blijken allemaal mensen te schreeuwen en te toeteren.
"Ik heb jou niet eens alles verteld Frank", zegt Kelly als ze weer binnen komt. "Maar jij weet ook wel hoe het zit. Ik voel me net een hysterisch mokkel, maar ik ben gewoon eerlijk. Ik ben gewoon mezelluf... en als mensen me niet leuk vinden.. dikke schijt (middelvinger omhoog!) Want ik ben een hele gekke vrouw Frank... doen alsof in dom ben en blond.. maar ik weet heus wel hoe het werkt hoor. Ik heb ze heus wel op een rijtje! Ik heb echt geen zin om zo te leven. Ik wil het nu ook gewoon uitpraten. Ik ben nu over m'n toeren, maar dit is wel zoals ik denk... Toch, of niet zo Sandy? En dan nog afdwingen om te praten ook.... huh... helemaal geen zin in. En dan kan Big H vinden wat ze vindt.. maar ik ben wie ik ben.. Ik ben Kelly, een hele gekke vrouw.. maar zo denk ik..."

pi_2186903
Leuke discussie tussen Coos en GJ, op stream 1, maar het wordt steeds weer onderbroken door de tuin/fontein. BB kunnen jullie hier niet een keer wat aan doen? Op de postzegel blijft het wel in beeld, maar zodra naar de camera over wordt geschakeld die GJ in beeld heeft zien we in de stream de tuin!

BB AUB repareer dit is een keer!

woensdag 14 november 2001 @ 23:49:01 #111
16288 Myr
Française
pi_2186920
Kelly is weer binnen.
Kelly:"En die...die zegt dat hij opgeeft"
Gert vanuit de slaapkamer:"ik geef niet op"
Kelly:"hou je kop ik praat niet tegen jouw maar met Frank!" Wat een queen drama!!!
Kelly:"het is gewoon zwakheid!"
Diane gaat naar bed.Zij kust Frank en Kelly.Kelly:"Salut!"
(ze gebruikt heel veel Fransen woorden die laaste tijden!)
Kelly:"ik voel me helemaal belabberd door die toestand..."
Gert:"ik wil met jouw praten nu..jij zegt nu gekke dingen..."
Kelly:"ik kan hele rare gekke dingen zeggen...morgen ga ik naar huis...ik ga mijn nest in en heb ik geen zin om met jouw te praten!...Zo'n leuk avond en nu dit...Ik weet dat ik aandacht wil,maar dit is geen aandacht meer...als dat jullie denken het is niet zo...ik ben een gekke vrouw...morgen ga ik lekker naar huis!Bah"
Gert:"Kelly?...Ik word door 3 mannen hier anngevallen..als 3 mensen willen dat ik naar de overkant ga,wat moet ik doen?!!"
Kelly is nu hysterisch tegen Gert aan het schreeuwen...altijd dezelfde gelul
Gert is weer zijn nest in.Hij huilt niet(voor de duidelijkheid nou ik zou ook niet van de gegil van Kelly echt koud of warm worden!)
Kelly:"Zelfs buiten houden ze zich ermee...Ze tutteren en roepen Keeeeellly en Fraaaank...belachelijk!" (nou da's de concept Kel. )
Kelly:"ik voel me echt als een hysterisch mokkel!Ik ben gewoon Kelly,morgen weer een dag"
Later met Frank:
"natuurlijk iedereen wil het miljoen maar we moeten eerst onszelf blijven toch?Anders moesten we naar GTST gaan!!!"
Frank:"kijk als ik een miljoen wil winnen dan koop ik een kraslot heb ik dezelfde kansen!" ja op 10 000 mensen na...!!!
Kelly poest haar tanden.
Kelly:"ik heb nooit zowel discussie dan hier!"
Pascal:"ja da's normaal...op een moment hebben we geen gesprekstof meer want we weten niet meer wat er buiten zich speelt"
  woensdag 14 november 2001 @ 23:55:18 #112
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2186976
het laatste stukkie voor buren de Groot

Gertjan komt weer uit bed en tracht Kelly zijn visie bij te brengen , wat weer resluteert in een krijsende Kelly.
Coos loopt op Gertjan af en zegt "laat haar nu maar, we moeten er morgen over praten op een eerlijke manier"

{Resumerend voor de paar overgebleven Coos aanhangers) BB in de vorm van Hummie heeft vanavond haar veto uitgesproken en dat bleek in het voordeel van Gertjan, zij is net als een heleboel Medefokkers van mening dat het door Coos Pascal en Ed besprokene zwaarder telt dan wat de rest van de bewoners doet of zegt. Ondanks dat Coos op een voor mij redelijke manier probeert duidelijk te maken waarom hij dingen gedaan heeft zoals hij heeft gedaan, komt hij er in de meeste streamverslagen niet best vanaf. De bewoners zelf hebben er heel wat minder moeite mee dan veel van onze Fokkers. En gaan dan ook in op de dingen die er door Coos gezegd worden. Het lijkt erop dat men het niet leuk vindt allemaal en ook niet even netjes, maar men kan wel begrijpen hoe een en ander gelopen is. Kelly daarentegen heeft de hele boel aangegrepen om maar eens flink om zich heen te schelden waarbij Gertjan het meest te verduren heeft gekregen.

( Er waren natuurlijk wel verschillende meningen en niet alles wat Coos zei werd geslikt. )

pi_2186978
Ed: ik begrijp wat je bedoeld Kel. GJ maakt ZO'N plan om jouw te redden, en dan laat hij je hier achter!

Sandy: ik vind het teleurstellend dat Ed mij vraagt het over te nemen omdat ik het moeilijk heb, en dan hoor ik dat hij mij aan de andere kant wil zetten, en Kelly nomineren.

pi_2186998
- Sponsored by Ron -

Camera 2

Ed: hij is voor Kel naar de dagboek kamer gegaan.
Dan zegt hij dat hij opstapt.
Pascal: ik zeg tegen Coos, ik ben het zat.
Dat was voor dit gesprek
Ed: Kel heeft ook zoiets van we zijn maatjes en dan zet hij zo een plan in elkaar voor haar en dan zegt hij dat hij haar verlaat.
Kelly: Dan denk je dat je achter iemand heb gestaan, iemand die je aanhoort, dan denk je dat je weleens gelijk hebt. En dan zegt hij laat mij maar naar de overkant gaan. Blergh.
Sandy: Ik heb er een naar gevoel van dat jullie mij naar de overkant willen laten gaan. Ed praat normaal met mij en dan wil hij me naar de overkant sturen. Dan kom ik aan de overkant en wordt ik genomineerd en ben ik gelijk weg.
Ik denk Ed neemt het van me over omdat hij het moeilijk voor mij vind en dan blijkt het zo te zijn. Dat doet best zeer.
Pascal: Dat begrijp ik.
Sandy: de ceremonie wilde ik ook niet dat geeft spanningen. Net als de motivatie die wilde ik ook niet.
Pascal: Je had kunnen zeggen dat je de motivatie achter kon laten.
Ik wil het uitleggen.
Op het moment dat we het over nominatie hadden jongens daar ga ik niet over praten. Ik wist al lang en breed dat ik GJ ging nomineren.
Sandy: het gaat mij om de afspraak die jullie hebben gemaakt.
Iedereen mag nomineren op wie hij wilt nomineren maar moet het voor zich houden.
Kelly: mensen zijn mensen en mensen kunnen fouten maken, morgen weer een dag.
Pascal: ik wil me zelf niet goed praten want ik was fout. Je moet zelf weten hoe je het ziet. Ik leg het je uit. Op het moment dat ik hoor dat iemand constant bezig is om mij en mijn maat uit elkaar te halen . Ik voelde dat de situatie tussen Coos en jouw niet goed zat. Ik wil niet dat jij en Kel uitelkaar gaan. Wij hebben het bij de stoof erover gehad. Toen kwam het bij de stoof naar buiten.
Sandy: Kan je dat niet voor jezelf houden.
Pascal: Ik wil gewoon niet bij Coos weg.
Sandy: Dat weet hij toch zelf ook wel.
Pascal: Ik dacht als we een andere captain hebben, dan kan jij die keuze niet maken. Dat is misschien mijn gedachte en verkeerd. Het gaat mij niet om de nominatie maar puur om de captain. maar niet om het nomineren.
Sandy: voor mij was het een teleurstelling, ik gaf zelf aan dat ik geen captain meer wilde zijn.

- Sponsored by Ron -

thanx ~RON~

Viper 4 life
pi_2187007
Met dank aan Bruut.

Breedbandstream 1

23.36 Gert Jan ligt in zijn bed. Het licht is uit. Hij heeft zijn ogen open.

Breedbandstream 2

23.38 Kelly in de tuin. Kelly : Rot op. Bah. Kelly gaat naar binnen. Kelly : Zelfs buiten bemoeien ze zich er mee. Geschreeuw. Toeters. Belachelijk gewoon. We hebben een leuke avond gehad Frank. Ik heb je niet eens alles gezegd. Frank : Je bent oppervlakkig geweest. Dat klopt. Kelly : Je weet toch hoe het zit. Ik ben gewoon mezelf. En met Gert, ik heb nu geen zin om met hem te praten. Mijn moeder praatte vroeger ook een nacht niet met mij als ik niet eerlijk was. Als ik morgen weg ben, heb ik wel zoiets van ik ben eerlijk geweest. Belachelijk gewoon. En dan nog afdwingen om te praten ook. En dan kan Big H denken daar moet over gepraat worden. Ik ben gewoon Kelly. Ik ben gewoon eerlijk tegen mezelf. Al ben ik de enige die een mening heeft.

23.43 Kelly : Zenuwslopende dag morgen. Frank : Als ik mag blijven ga ik denken, hoe lang mag ik nog blijven. Ik ben eerlijk al verdraai ik wel eens wat. Kelly : We kunnen beter deze week of volgende week weggaan en denken dat we eerlijk waren dan eind december weg gaan als een huichelaar. Frank : Zeven van de tien dagen waren lekker, alle tien waren uniek. Het is geen vakantie wat ik heb.

23.45 Frank : Hoe dichter je bij het einde je komt hoe meer gezeik.

23.47 Kelly : Kus. Frank : Het was een fantastische avond. Kelly en Frank kussen. Kelly : Pascal, ben ik onredelijk geweest ? Pascal ? Pascal : Nee, naar mijn idee niet. Ed : Slaap je misschien wel goed. Kelly : Dat is waar. BB kost me gewoon tien jaar van mijn leven. Ik heb nog nooit zo veel discussies gehad als hier. Pascal : Dat is niet zo gek als je met twaalf mensen in een huis wordt gezet. Weet je wat het is, op een gegeven moment heb je geen gespreksstof meer omdat je geen informatie van buiten hebt, alle gesprekken gaan over wat hier gebeurt. Kelly : Op een gegeven moment weet je, die meent het met me. Pascal zegt dat Coos, Ed en hij alledrie wilden dat Gert naar de overkant gaat. Kelly : Dat ie ons achterlaat vind ik zwak, zwak tot op het bot. Dan denk ik, zo had ik jou niet gezien.

23.52 Sandy : Ik heb een naar gevoel dat jullie Sandy naar de overkant wilden sturen. Dan word ik daar genomineerd, want ik ben nieuw, en Kelly wordt dan hier genomineerd. Dat doet best zeer.

23.53 Pascal : Ik heb Kelly gisteren uitgelegd dat ik haar op persoonlijke redenen niet zou nomineren. Ik wist al lang en breed dat ik Gert Jan ging nomineren. Ed : Als ik had geweten dat het een stemafspraak was had ik het nooit gedaan. Ed tegen Kelly : Hij heb jou nodig en trapt je daarna weer aan de kant. Kelly gaat naar het toilet. Kelly : Morgen weer een dag.

23.57 Kelly is terug. Kelly : Ik heb zo'n leuke avond gehad Danielle. Danielle : Zonde hè ? Kelly : Ik ben kapot Daan.

pi_2187009
offtopic: Zou Cynix net als Hummie even Jappie op het matje willen roepen?
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  donderdag 15 november 2001 @ 00:02:42 #117
3542 Gia
User under construction
pi_2187036
Coos is naar de slaapkamer gegaan en praat met GJ, maar deze stream flitst steeds naar buiten.

GJ: Ik wordt dan gewoon rationeel, ik heb het dan gehad hier en wil dan naar de overkant. Maar ik weet donders goed dat ik dan genomineerd wordt. Ik kan hier mijn ei niet kwijt.

Coos: Maar ik ben altijd heel aardig en correct tegen jou, maar waarom voel ik dan telkens die dolk in mijn rug.

Coos: Dat jij ons ziet als machtsblok, hoe kleiner de groep hoe machtiger dat blok, daar baal ik gewoon van.

GJ: Ik vroeg aan BB: Kan ik dat machtblok scheiden op die en die manier? En dat kon dus niet.

Coos: Ik ben waarschijnlijk ook fout geweest. (waarschijnlijk? ook? )
Toen ik dat van jou hoorde, heb ik misschien gezegd: dan moeten wij ook een plannetje maken.

(erg vervelend die stream steeds naar de tuin)

Coos: ik heb iedere keer het idee dat jij met een mes achter me aanzit, maar kunnen we normaal tegen elkaar doen?
Ik wil er nu over ophouden, want alles gaat uit de hand lopen.

GJ: Stel dat ik alleen met jou in een team zou zitten, dan zou ik fantastisch met je op kunnen schieten.
Ik wil ook niet dat jij, maar gewoon 1 van de 2 naar de andere kant gaat.

Coos: Maar ik wil niet uit elkaar gehaald worden.

(ik ga weer naar de huiskamer)

Pascal: Laten we die motivatie maar achterwege laten want we zijn niet aan het nomineren.
Op het moment dat wij het over de nominaties hadden, zei ik dat ik er niet over wilde praten.

Ed: Ik wist niet dat dit een stemafspraak was, anders had ik dat nooit gedaan, want ik wil geen stemafspraken maken.

pascal: ik wil mezelf niet goedpraten, maar ik zie het zo: Op het moment dat ik hoor dat iemand constant bezig is om mij en mijn maat uit elkaar te halen, dan denk ik dat wil ik niet. Toen hebben wij het er bij de stoof over gehad en toen dachten we 'wie gaat er naar de overkant'.

Sandy: Kon je dat niet voor jezelf houden?

Pascal: Nee, want ik wil niet bij Coos weg, dus daarom dachten we dat een andere captain zou kunnen helpen, en daarom wilden wij Ed. Dit ging niet om het nomineren.

Sandy: Ik wilde al geen captain meer zijn. maar toen ik hoorde dat ik naar de overkant zou moeten en Kelly steeds genomineerd, toen deed dat zeer.

pascal: Maar er is al 2 weken iemand bezig om ons uit elkaar te halen.

Sandy: Maar ik heb geen afspraak gemaakt.

Coos: Maar ik had het gevoel dat Gert daar wel mee bezig was.

Sandy: Voor mij was het een teleurstelling dat nu niemand mijn captainschap over kan nemen, met als reden om mij ervan te verlossen. En dan te horen, dat ik naar de overkant zou moeten, waar ik meteen genomineerd ga worden.

Coos: Ik had steeds het gevoel dat er iemand aan de poten van mijn stoel zaagde.

(duo snuf en snuitje zijn nog steeds bezig met GJ zwart te maken bij Sandy, alleen om haar gunstig te stemmen i.v.m. morgen)

pi_2187061
Coos en Pascal leggen in de diverse gesprekken uit, dat het hen dwars zat dat GJ ze uit elkaar wilde halen. Coos geeft toe dat ze fouten hebben gemaakt. Hij dacht dat GJ iedereen er bij betrok en plannetjes tegen hun beraamde.
Pascal geeft nu ook aan Sandy toe dat het fout was om plannetjes te beramen rond de captainswissel.

Sandy: ik was helemaal niet bezig met naar de overkant gaan, ik dacht dat we bezig waren met een battle.
Alleen Ed begrijpt het nog niet helemaal. Ed: ik was er ook niet mee bezig, tot we de plannetjes van GJ hoorde.
Weet je waarom ik dit wilde doen?
Sandy, nee, en dat hoef ik niet te weten ook.
Ed: Ja, ik wilde jou niet nomineren, daar zou ik het heel moeilijk mee hebben, ik heb geen goede reden. Daarom vind ik het makkelijker je naar de andere kant te sturen, dan hoef ik je niet te nomineren, snap je?
Sandy: ik hoor wat je zegt, ik denk voor mezelf.

Kelly: nou ophouwen, we gaan naar bed.

donderdag 15 november 2001 @ 00:08:03 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_2187073
Het topic voor donderdag is open.....
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2001 @ 00:09:01 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2187079
Precies, deze dus:
Streamverslagen donderdag 15 november 2001

Bedankt weer iedereen!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')