Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen (9). Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen woensdag 14 november 2001
17:40
De rust is teruggekeerd.
Bij arm zit Kel naast Pascal bij het hek
Kel verteld haar overpeinzingen. Ze ziet het nu clear. Als ze nu gaat, dan gaat ze met het zelfde gevoel weg als twee weken geleden. Pascal en hoe is dat? Kel: goed. P: perfect.
Kel is zichzelf niet verloren, heeft een vriendin gewonnen, en als ze gaat dan met haar hoofd omhoog.
Diaan vindt haar Engels niet echt denderend. 'Wat je hoort dat zing je, zonder te weten wat de betekenis is'. Ze hebben het nu over dat Leo steeds langs komt lopen als 'ie een windje moet laten. Diaan zegt dat hij, Leo, een campingsmoking aan heeft. Frank legt uit dat hij thuis ook altijd makkelijke dingen aan heeft.
Frank zegt dat Kel er perfekt uit ziet. Frank komt positief over op dit moment volgens Kel. Ze hebben het nu over elke week iets voor jezelf kopen, dat dat lekker is. He, GJ komt binnen in de kamer. Kel vraagt of het weer beter met hem gaat.Tuuttuut, wil Kelly en Frank naar de DBK komen. Men denkt dat het over het eten gaat.
Kel vraagt aan GJ of het een beetje gaat. Naar onstandigheden prima, maar kut natuurlijk.
WIL FRANK NAAR DE DAGBOOEKKAMER KOMEN?
WIL KELLY NAAR DE DAGBOEKKAMER KOMEN?
Diane: Oh we krijgen eten, 10 voor 6
Geen beeld/geluid van de dbk
Gesponserd door Troeltje!
Toch wel, Kel mag met rijk mee-eten! Ze geeft haar boterhammetje aan Sandy.
Kel droomt al van het momentje dat Kelly het battlefield mag verlaten. Dan gaat ze ook roepen "Yeeeeeeesss" want dan is ze net zo blij. Coos zegt nou ik denk niet dat je hoeft te gaan.
Ed zegt dat hij het ergst vindt dat er eentje nog steeds lacht: Gert! Pascal: Sandy heeft wel haar eigen mening hoor.
Ja zegt Ed maar je weet wie ze heeft genomineerd. Pascal zegt dat dat niet geeft, want ze moet wel naar het team luisteren. (Nu wel!)
Ed, Pascal en Coos zitten buiten.
Coos heeft er geen zin meer in. Pascal vindt dat hij zich niet moet laten kennen.
Coos vindt het heel knap dat ED zijn mond heeft gehouden. Ed neemt het Gert kwalijk dat hij niks zelf heeft gezegd (over de captainswissel).
Ze willen nu met iedereen erbij praten over het wegsturen. Maar bij het eten gaat dat niet, want Kelly is er niet.
Coos: in het begin was het een goede groep, maar OPEENS!?
Ed, ik kan met iedereen goed overweg, maar ik heb met jullie meer dan met die anderen. Wij lachen om dezelfde dingen. GJ zegt dat hij zijn vrienden kiest, en dat doe ik ook.
Pascal: ze probeerde me net weer uit de tent te lokken. Ze vroeg krijg IK nou jou stem?
Ed gaat even weg. Aan de geluiden te horen, neemt Pascal aan dat hij zit te scheiten.
Binnen praten Sandy en GJ: Sandy geeft GJ het advies, laat het nou maar gewoon. Ik snap er ook niks meer van, echt niet. Je maakt het je zelf heel moeilijk. Ik vind het moeilijk ook voor mij om er over te praten.
GJ ik probeer steeds weer op te staan, en dan span iemand een touwtje om me weer te laten vallen.
Sandy, als jij nou eens niet zo druk maakt over dat ze met zijn tweeen zijn. Kelly vraagt of GJ wil wachten met het vertellen wat ze hem heeft gezegd. Als ze weg moet dan is het goed.
Gert Jan: Kelly je wilt toch ook niet dat ik het zeg als je blijft? Kelly: nou dan mag je het zeggen en sta ik achter je. Ik zal je steunen. Maar nu wil ik vrede houden.
Kelly loopt haar tanden te poetsen. Ze mag kennelijk nog niet naar rijk.
Buiten bepraten ze het eten. Ed: Priscilla had een keer spinazie gemaakt, jezus ik dacht dat ik moest kotsten! Er zat kaas, in en dat moet van mij alleen op brood zitten.
Coos toch heb ik het gevoel dat ze ons er voor aankijken. Kel en Sandy.
Ed, ja dat klopt. Kelly liep te roepen dat GJ niet mocht zeggen wat ze gezegd had. Bah!
(Even weer naar binnen hoor, dat gescheld van Ed maar even laten voor wat het is)
Binnen staan Kelly en Leo het eten te bespreken. Thais gegeten. Leo vindt het het beste eten wat ze daar kunnen bestellen.
Leo vraagt of Kelly nerveus is voor het etentje. Nerveus, ik heb hardstikke honger. Maar Frank ligt al te slapen, dus ik weet niet of er wat van komt.
Maar daar roept Frank dat hij nog leeft.
Kelly: je ziet er netjes uit. Jij kan er mooi bij lopen morgen. Mischien komt er wel een battle. Frank denkt van niet.
Bij het eten blijft het lang stil.
Aan rijk vraag Andries aan Diane wanneer ze jarig is. 12 Juni. Dan wordt ze 27. Oud hè? Vindt Diane
Wat gaan Kelly en Frank eten? Pascal denkt Japans. Frank vindt een patatje of Big M ook erg lekker. Als hij dat kreeg zou hij heel blij zijn.
Daan: Tanja was anders hier, heel anders dan in Spanje. Andries: ik had de indruk dat jij niet heel goed met haar kom opschieten. Daan: Tanja had moeite met mij, ik weet niet waarom. Andries bevestigd dat, ze had het ook tegen hem gezegd. Ze vond Danielle als captain arogant, met een bepaalde air.
Danielle verteld dat Tanja soms iets in het algemeen vroeg, maar toch een antwoord van Danielle had verwacht. Danielle reageerde kennelijk niet zoals Tanja vewachtte.
Wat dan, zegt Diane? Nou we dachten dat je wou gaan zeggen dat je weg ging. Diane: nee natuurlijk niet, dat was al héél lang geleden.
Ze gaat maar even liggen.
Ed heeft last van een loopneus (zo te horen) en probeert de kachel op te stoken. Het gesprek wil niet zo vlotten.
WIL FRANK NAAR DE DAGBOEKKAMER KOMEN?
Kelly is weer niet te horen. Sandy maakt zich zorgen. wordt Kelly nou gehaald?
Er gebeurd niet veel, dus de posts duren even.
Kelly en Frank wachten ongeduldig op het etentje. Frank maat Kelly een complimentje over haar uiterlijk. Kelly is blij.
Frank gaat even bij Diane kijken. Hij vraagt bezorgd wat er is. Ze voelt zich niet lekker maar wil wel een "eet-smakelijk" kusje geven.
Kelly denkt ondertussen dat ze Frank en haar vergeten zijn.
Dat was het weer, code is op.
Mischien is straks het gesprek in de verwenkamer tussen Kelly en Frank de moeite?
Bedankt Troeltje!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 14-11-2001 21:04]
Kelly: na het gedoe van vandaag, kan ik dit echt goed gebruiken.
Frank: nou, wat een toestanden he
Kelly: dat was niet leuk
Kelly veronschuldigt zich nog even voor de manier waarop ze eet, ze eet niet chique zegt ze (zeg maar gewoon dat je als een bouwvakker zit te schaften!)
Ze eten ook garnalen en heerlijk warm brood. Kelly zit continu te kreunen van genot, het komt erg overdreven op mij over...
dit verslag is trouwens gesponsored door femalehunter
Kelly eet nu kaviaar met lever, ook Frank likt zijn vingers erbij af.
Kelly: ik wou dat Sandy ook mee mocht eten
Frank: volgende week is er weer zoiets, dan zitten er weer 2 hier te eten.
Ze hebben het nu over een fotoboek, dat ze dat zo leuk vinden.
Ze hebben afgesproken dat ze langzaam gaan eten, ervan genieten, en dat kelly lazerus naar bed gaat.
Kelly: ik kan het toch niet maken om daar aangeschoten aan te komen...
Frank: waarom niet, dit is jouw avond Kell...
Daan komt nu binnen in de verwenkamer: ik heb een vestje voor je Kell, voor het geval je het koud krijgt!
Kelly: oh wat lief.
Kelly en Frank hebben dus een fotoboek gekregen, ze laten nu even snel wat foto's zien aan Danielle.
Het enige wat ik hoor is gesmak, gelebber en geslijm...
Oh wat lekker, of perfect, oh ik voel me lekker, oh dit had ik zo nodig. Kelly praat ook steeds met haar mond vol, errug onsmakelijk!
Pascal vraagt het nu aan Daan, of kel en frank het fotoboek mogen houden. Pascal is nogal nieuwsgierig welke foto's erin zitten en hoeveel.
Terug in de verwenkamer;
Frank vindt dat Kelly er uitziet als een filmster, op een bepaalde foto.
Ze hebben het ontzettend naar hun zin met zijn 2-en, en vinden het allebei niet erg als ze morgen naar huis zouden moeten. Frank zegt: doe niet zo zenuwachtig, ga lekker zitten, geniet ervan, drink champagne (woef).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |