quote:Ben ik het wel mee eens, maar toch denk ik dat ze Coos naar de andere kant stuurt, we zien het morgen wel!
Op woensdag 14 november 2001 15:21 schreef Troeltje het volgende:
Als ze slim is Paskwal. Aan Coos hebben ze meer wat betreft Battles
quote:O ja dat denk ik ook, omdat ze Coos vervelender vindt als Pascal. Maar goed, ze is captain en moet nadenken over het teambelang. Ik weet alleen niet wat zwaarder weegt voor haar: sfeer of battle.
Op woensdag 14 november 2001 17:13 schreef Danzig het volgende:[..]
Ben ik het wel mee eens, maar toch denk ik dat ze Coos naar de andere kant stuurt, we zien het morgen wel!
Waarom ik hoop dat Coos naar de overkant gaat? Omdat Pascal en GJ dan samen in een team blijven, wat toch leuk is, en omdat Pascal het te goed met het andere team kan vinden, en ik gun het hem gewoon niet. Dat heeft hij niet verdiend.
quote:Waren CoPasEd dat niet van plan?
Wie stuurt Sandy naar de overkant?
quote:Waren ja, maar Big Brother heeft hun plan vanmiddag tegengehouden door te verbieden dat Ed of Coos captain werd.
Op woensdag 14 november 2001 17:48 schreef Larissa het volgende:
Waren CoPasEd dat niet van plan?
quote:Daar zit wat in! En, Coos zal waarschijnlijk door het andere team genomineerd worden dus veel hebben ze niet aan hem bij battles want hij zal volgende week naar huis gaan dan
Op woensdag 14 november 2001 17:32 schreef Ethel het volgende:
Ik heb terechte hoop dat Sandy Coos naar de overkant stuurt omdat zij nog steeds een soort van persoonlijke fete heeft met hem.Waarom ik hoop dat Coos naar de overkant gaat? Omdat Pascal en GJ dan samen in een team blijven, wat toch leuk is, en omdat Pascal het te goed met het andere team kan vinden, en ik gun het hem gewoon niet. Dat heeft hij niet verdiend.
quote:Weet ik, vandaar de
Op woensdag 14 november 2001 17:49 schreef Marble het volgende:[..]
Waren ja, maar Big Brother heeft hun plan vanmiddag tegengehouden door te verbieden dat Ed of Coos captain werd.
quote:Tsja die titel is dubbelzinnig he?
Op woensdag 14 november 2001 17:57 schreef Larissa het volgende:[..]
Weet ik, vandaar de
Ik vond de topictitel wel grappig.
[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 14-11-2001 18:04]
als ie eruit gaat.. en coos of pascal komen erheen.. dan worden ze niet automatisch genomineerd.. want diane/danielle vinden hun best lief.. dus misschien hebben ze in 2 weken tijd wel weer iemand voor zich gepraat..
Anders kan het ook zo zijn dat ze Ed naar de andere kant stuurt, zodat Snuf en Snuitje fijn bij elkaar kunnen blijven.
Of misschien stuurt ze GJ wel weg, maar dat zou erg dom zijn natuurlijk.
Als Ed weg moet, dan zou het nomineren weleens een gelijkspel op kunnen leveren.
PaCo stemt twee keer op GJ.
Kel, San en GJ stemmen op PaCo, dus 1 van die twee heeft dan ook 2 stemmen.
Dan moet de toekomstige nieuwe captain, Leo?, beslissen wie er genomineerd is. Zoals het er nu voorstaat, zal dat dan GJ worden. Als BB de bewoners de videoband nog laat zien, dan wordt het waarschijnlijk PaCo.
Als Leo zelf genomineerd is en captain is, zal hij waarschijnlijk ook PaCo nomineren, om zelf meer kans te hebben. Het kan dus alle kanten op.
Als het inderdaad Sandy is die toch donderdag moet besliisen dan weet ik nog niet wie ze kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |