Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning. It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
quote:Op woensdag 14 november 2001 13:50 schreef Jarno het volgende: Voor Palm bezitters: 'Lemmings voor op je Palm!
Hij is gaaf
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly. And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
heb de originele lemmings een tijd terug nog eens geprobeerd en ik was een heel eind maar ik kwam weer bij hetzelfde level als waar ik vroeger (toen ik nog een klein ventje was ) vastliep en daarna nooit meer gespeeld...
maar dat was een brak progje waarmee ik het nu speelde...
Ik heb om de orginele lemmings muziek te rippen Dosbox gebruikt en die kan dat 'recorden'. Daarna omgezet naar mp3 en soms best nostalgisch om even te luisteren.