abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165071
Bestaat er wel of niet een ware?

[Dit bericht is gewijzigd door Gilles Mag Alles (Datum 05 Januari 2000).]

bweh 1:)~
pi_165072
Je kunt niet weten of iemand de ware is, dat voel je. De tijd zal het leren. Het kan ook in een klap weer over zijn. Voor haar of voor jou. Ik geloof niet meer zo in de ware. Volgens mij zijn er meerdere ware.
Zolang het goed voelt moet je ervan genieten!
  woensdag 5 januari 2000 @ 13:41:00 #3
1656 GEeR+
een schaduw
pi_165073
Als er een ware is, waar ik ook echt mijn twijfels over heb (eigenlijk geloof ik er niet in met 6 miljard mensen op een kleine aardkloot) weet je het waarschijnlijk pas als je op je sterfbed ligt en je leven langs ziet trekken. Dan kan je de conclusie trekken of zij de ware was of niet. In ieder geval degene waar je het meest van gehouden hebt.

Dus, tenzij je je sterfbed wilt bespoedigen, zou ik je aanraden om er niet teveel over te gaan piekeren. Want dat is in dit geval eigenlijk heel erg fout... Hoe langer je erover zit te twijfelen, hoe eerder het punt komt dat je echt gaat geloven dat ze het toch niet is en je weer verliefd wordt op iemand anders of wat dan ook.
Geniet toch gewoon van haar en maak je geen zorgen. Je hebt het niet echt in de hand. Maar nu hou je van haar, dus nu is ze voor jou de Ware.

Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_165074
nou jongens in ieder geval bedankt voor jullie mening!
bweh 1:)~
pi_165075
Ik heb zelf ook 2,5 jaar verkering gehad, maar nooit gedacht dat dat de ware zou zijn ...
Nu heb ik 6 maanden wat met een meisje waar ik al meteen bij de eerste ontmoeting helemaal weg van was (en nog steeds ben !)
Bij haar voel ik me echt PERFECT !
Ik kan gewoon niet meer zonder haar, ze is een deel van van me geworden
JE VOELT HET GEWOON !
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_165076
Tja wat is de ware je zult het nooit weten denk ik maar zolang je je gelukkig voelt zit het wel goed, ik heb 1,5 jaar verkering gehad en in die tijd ook best vaak dezelfde twijfels gehad, nu is het uit en weet ik pas wat ik mis. Mischien was ze toch wel de ware of kom ik volgende week iemand tegen die de ware is.
Ik zou er niet teveel over nadenken en er gewoon vanuit gaan dat zij de enige echte is blijkt dan dat ze het toch niet is kom je daar vanzelf achter.
  Redactie Frontpage woensdag 5 januari 2000 @ 14:38:00 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165077
Ik denk altijd: als ik haar zie (lees:de ware vrouw) dan weet ik het.
  woensdag 5 januari 2000 @ 16:17:00 #8
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_165078
quote:
op 01-05-2000 om 02:38 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik denk altijd: als ik haar zie (lees:de ware vrouw) dan weet ik het.

Ach nee joh! Tenminste, ik niet. Ik heb eigenlijk twee waren (wares, wari, wara...ik weet het niet). De een is m'n ware verliefdheid. Inderdaad 1 oogopslag en knal-bam-weg. Helaas bleek een relatie ander koek te zijn en bleven we niet lang bij elkaar. Maar bijna zes jaar na dato zijn we het er nog steeds over eens dat het bijzonder was.

De tweede is m'n ware liefde. Het duurde wat langer, maar werd steeds intenser, mooier, vertrouwder, totdat we besloten dat we elkaar nooit meer wilden missen. Het blijft moeilijk uitleggen, maar het is een soort thuis-kom-gevoel. Spanning en een heerlijke rust tegelijk.

woensdag 5 januari 2000 @ 17:26:00 #9
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_165079
Ik geloof zelf niet in 1 ware op de hele wereld. Als dat zo was dan was de kans dat je hem/haar tegen kwam wel HEEL ERG KLEIN he Nee... ik geloof meer erin dat er meerdere "ware" personen kunnen zijn voor iedereen. Zo iemand waarbij je je vanaf het begin meteen perfect voelde, waar je geen enkele twijfel bij voelt, waar je, als je nadenkt over je relatie, werkelijk niets aan kunt bedenken van "hmm .. da's wel iets minder.. maar ja..." etc. etc.
Ik denk dus dat er daar wel meer dan 1 van zijn op de wereld. Niet veel, maar wel meer dan 1. Aim of the game is dus een van die personen te vinden....

Ik denk dat ik de mijne gevonden heb

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  Redactie Frontpage woensdag 5 januari 2000 @ 17:39:00 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165080
quote:
op 01-05-2000 om 05:26 PM schreef TheMarco het volgende:
Ik geloof zelf niet in 1 ware op de hele wereld. Als dat zo was dan was de kans dat je hem/haar tegen kwam wel HEEL ERG KLEIN he Nee... ik geloof meer erin dat er meerdere "ware" personen kunnen zijn voor iedereen.

Mee eens! Het is niet zo als de ene ware wegvalt, er niemand meer is. Ik geloof zelfs in zielsverwanten, misschien dat ik daar straks even een topic over plaats. Alhoewel, dat is hier al aan de orde. Oke dan: ik geloof dat er zielspartners zijn, die je al jaren kent en toch nog maar een dag. Dat je weet, jij bent het. Wie heeft hier ervaring mee?

woensdag 5 januari 2000 @ 17:59:00 #11
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_165081
Heb zoiets ook een keer gehad. Was echt de perfecte jongen, en was ook binnen de twee uur raak, zelfs met een levensgroot taalverschil ertussenin.
We hebben toen twee weken super-intensief met elkaar opgetrokken, en het was dus echt niet een vakantie-liefde.
Maar na twee weken waren we ook "uitgeput" en met zes landen ertussen hebben we besloten dat het superspeciaal was geweest, maar dat we het niet moesten laten verstoffen tot een "gewone" relatie. We moesten ook allebei nog veel te veel doen, zouden nooit bij elkaar kunnen zijn.

Wie weet kom ik hem later in mijn leven nog een keer tegen, of in een ander leven of weet ik veel. Het was wel een tijd die ik nog steeds koester van binnen en waarvan ik ook heel veel geleerd heb.
Dus misschien was dat "de ware" maar als zo'n gevoel daarbij hoort, dan denk ik dat dat te vermoeiend en speciaal is om met "de ware" ooit je leven te kunnen delen.
Wij waren heel speciaal, net alsof we elkaar oppakten en in staat lieten zijn tot prestaties die anders nooit gelukt zouden zijn, maar dat maakte het juist zo bijzonder, en dat hou je denk ik niet je hele leven vol, zelfs niet als hij mijn buurjongen was geweest....

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_165082
Hoe je weet dat het de ware is, als je op je 90ste nog steeds bij elkaar bent, dan is het dus de ware geweest....
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 januari 2000 @ 23:21:00 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165083
Ik heb het hier een keer met collegas over gehad....

mijn antwoord :"als je verkering hebt, en ze is een keer te laat dat je dan denkt 'ooh god als er maar nix met haar gebeurt is' dan weet je dattut liefde is"

antwoord van een oudere collega:"Ja en als je wat langer bij elkaar bent denk je 'ooh god als er maar nix met de auto gebeurt is'"

Dat is wel zo'n beetje de definitie

pi_165084
Hier is onderzoek naar gedaan (geen grapje).

Het bleek dat de meeste mensen een relatie krijgen met iemand die, bij wijze van spreken, om de hoek woont.

Nee, de ware is niet "ergens" op deze wereld.
Statistisch gezien is de kans het grootst dat hij/zij in dezelfde buurt woont als jij.

Bij mij klopte het. Mijn huidige vriend woonde 500 meter van mij vandaan. Maar ik leerde hem kennen tijdens de vakantie 100 kilometer van huis.

*Planner plant*

woensdag 5 januari 2000 @ 23:28:00 #15
910 Barbie
Graduated Fool
pi_165085
Heb altijd wel gedacht dat 'de ware' bestaat. Heb zelfs gedacht dat ik hem gevonden had. Allese was leuk, geweldig, perfect leek het wel. Totdat ik van de een op de andere dag verliefd werd op iemand anders. Terwijl ik nog steeds onwijs veel van 'mijn ware' hield, de verliefdheid was toch sterker. De ware bestaat, alleen bestaat hij/zij niet uit 1 persoon. Woon ondertussen samen met degene op wie ik verliefd werd.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 5 januari 2000 @ 23:54:00 #16
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_165086
Volgensmij lopen er op deze aardkloot, met 6 miljard mensen, honderden, misschien duizenden 'waren' rond. Je hoopt er ooit een te vinden, daarna hoop je niet een tweede te vinden.. Dan heb je een probleem
Down[br]Under
pi_165087
quote:
op 01-05-2000 om 05:39 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik geloof zelfs in zielsverwanten, misschien dat ik daar straks even een topic over plaats. Alhoewel, dat is hier al aan de orde. Oke dan: ik geloof dat er zielspartners zijn, die je al jaren kent en toch nog maar een dag. Dat je weet, jij bent het. Wie heeft hier ervaring mee?

Wat dacht je van ons Sunnie?
O.k., we hebben dan wel geen relatie, maar toch... toppie!

------------------
De wereld is mooier met jou

[Dit bericht is gewijzigd door Isje1 (Datum 24 Januari 2000).]

pi_165088
"De ware" bestaat niet. Er zijn 3.000.000.000 vrouwen op de wereld. Zelfs al zou je maar met 1 op de 10.000 daarvan gelukkig kunnen worden dan zijn dat er nog steeds 300.000.

Maar in een relatie groei je (als het goed is) naar elkaar toe waardoor het na een tijdje lijkt of dat dan "de enige ware" is. In werkelijkheid zijn er velen waarmee je iets gelijkwaardigs had kunnen bereiken.

Gelukkig ook maar. Stel dat er slechts 1 "ware" is en die woont toevallig ergens in Donker Zombia, dan zou je hem/ haar nooit tegenkomen

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 23 Januari 2000).]

zondag 23 januari 2000 @ 21:40:00 #19
2004 sunshine
Still shining!
pi_165089
Wij zijn het levende bewijs dat het wel bestaat
Ger is voor mij mijn prins op het witte paard, mijn soulmate.
En ik ben voor hem zijn prinses? op het witte paard, zijn soulmate.
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  Redactie Frontpage maandag 24 januari 2000 @ 18:49:00 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165090
quote:
op 01-23-2000 om 08:21 PM schreef Isje1 het volgende:
Wat dacht je van ons Sunnie?

Ik denk heel veel van ons Isje. Onze vriendschap is inderdaad erg bijzonder. En niet zo complex omdat het wel liefde is, maar niet zoals tussen twee geliefden. Vriendschap noemen sommigen het wel

Ben er eg blij mee.

pi_165091
quote:
op 01-24-2000 om 06:49 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik denk heel veel van ons Isje. Onze vriendschap is inderdaad erg bijzonder. En niet zo complex omdat het wel liefde is, maar niet zoals tussen twee geliefden. Vriendschap noemen sommigen het wel

Ben er erg blij mee.

Anders ik wel! Gek is dat, ik zou met jou nooit een "echte" relatie willen hebben... zouden we alleen maar gek van elkaar worden... maar ik zou dit voor geen goud willen missen! We moeten binnenkort maar weer een keer "trap-gaan-zitten-kijken-in-H&M"...
En over "die ware", er zal ongetwijfeld wel een ware rondlopen, maar om daar nu op te gaan zitten wachten! Ik ben op dit moment veels te blij met mijn vriendje enne... als er dan "een ware" moet rondlopen voor mij, die ligt ongetwijfeld nu ook te vozen met iemand anders, de etter!
Nee hoor, ik ben gek op "deze ware" op dit moment!

pi_165092
Ik denk als ik weer eens verliefd wordt op een meisje dat het de ware is. Maar later als het dan over is dan kom ik meestal tot bezinning en zeg ik tegen mezelf waarom dacht je dat toen?? dan zie je dat ze eigenlijk helemaal niet bij je past!!

Kan iemand mij vertellen wanneer iemand de ware is?? en wat daar de juiste definitie van is?? Volgens mij weet je pas wanneer iemand de ware is als je een poos bij elkaar bent. Je kunt nooit zeggen als je iemand ziet dat is de ware voor mij.

Niks is natuurlijk.Natuurlijk is naakt en naakt is lekker
  Redactie Frontpage woensdag 26 januari 2000 @ 10:01:00 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165093
quote:
op 01-25-2000 om 11:50 PM schreef 3sje het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer iemand de ware is?? en wat daar de juiste definitie van is??

Ik was toch in de overtuiging dat we het daar al over hadden in deze topic. Maar ik kan me vergissen natuurlijk

pi_165094
OEPSSSSSSSSSSSSSss
ahummmmm sorry dat ik nog een keer die vraag stelde hahahah
Niks is natuurlijk.Natuurlijk is naakt en naakt is lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')