Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen (9). Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen Maandag 12 November 2001.
GJ: ik ben bang dat wij battles verliezen doordat wij ruzie hebben, dat wij daardoor geen goede communicatie hebben.
Coos is het hier niet mee eens en legt dat uit.
GJ heeft trouwens wel een goede conditie want hij is non-stop nog steeds aan het trimmen.
Het stoort Coos nog steeds enorm dat GJ hem en Pascal uit elkaar wil halen. Het gesprek dat GJ vanavond met Leo had wordt er wederom bijgehaald.
GJ wordt een beetje geirriteerd doordat Coos weer zegt dat hij denkt dat GJ er de hele dag mee bezig is. Coos accepteerd van GJ dat hij er niet de hele dag mee bezig is, en dat doet GJ deugd.
Het gesprek verloopt nog steeds op een hele normale volwassen manier, ondanks het onderwerp.
GJ en Coos denken allebei dat Kelly blijft donderdag.
Beide heren concluderen dat ze er later wel om kunnen lachen, om hun ruzies als ze de banden hebben, en dat ze hier ook een hele leuke tijd willen hebben. Ze bedanken elkaar voor het fijne gesprek. GJ trimt nog even verder en Coos gaat naar binnen. Er is een soort van vrede gesloten dus tussen Coos en GJ!
Diane is Danielle haar haar aan het föhnen in de woonkamer van rijk.
Coos heeft het sopje mee naar binnen genomen en zet het op tafel. Hij pakt een peer en gaat hem opeten. Pascal zit in de woonkamer en begint meteen te roddelen dat GJ in de jullie-vorm praatte. Coos gaat hier voorlopig niet op in.
Pascal zit bij het hek, waar Leo ook zit.
Pascal: hadden jullie nou weer een discussie Coos?
Coos: nee, we hebben leuk gepraat.
Vervolgens begint Coos over iets anders (een +je voor Coos , voor het gesprek en zijn houding nu, top en netjes)
Leo en Andries vinden dat Danielle er nu goed uitzit, fris en een lekker bekkie.
Toen Pascal doorhad dat Coos verder niets wou vertellen over het gesprek ging hij zeuren om paracetemol omdat hij hoofdpijn heeft, nu gaat hij zijn tanden poetsen.
Coos gaat daarom op de stoel van pascal zitten bij het hek en babbelt met Andries en Leo over muziek. Andries vertelt dat hij K-otic heeft besteld via de budlertelefoon. Hij heeft het programma gevolgd en vind de lui gewoon leuk, hij is niet echt fan van de muziek. Coos en Leo denkt dat ze niet komen omdat dat veel te gelikt is.
Leo denkt dat het lastig is in je gezicht als je vrijt met iemand met dreads.
Pascal komt erachter dat Coos de laatste asperine heeft gehad en is daar niet blij mee. Pascal gaat dicht naast Coos zitten bij het hek. Ondertussen babbelen de heren met Danielle en praten over haar dreadloze kapsel.
Danielle zit op de bank en Leo vraagt aan haar of het niet lastig is met vrijen die dreads. Danielle antwoord dat ze het niet weet omdat ze al 2 maanden in het huis zit en ze voor het huis er pas in heeft gedaan.
Pascal vraagt aan Coos of hij mee gaat naar bed, maar Coos wil niet, dus nu gaat Pascal alleen naar bed.
Leo begint tegen Coos over de nominaties en wie hij denkt dat er donderdag wegmoet. Coos zegt dat hij het even niet meer over de nominaties wil hebben. Toch gaat leo nog even op fluistertoon door roddelen.
In de slaapkamer praten Ed en Kelly over popples, Kelly heeft de roze gehad (ik ook). Ed vond ze ook heel tof.
Sandy en Pascal proberen te slapen, maar Kelly en Ed praten best wel hard, dus dat is onmogelijk.
Team rijk is m.u.v. Leo in de badkamer aan het tutten.
(mijn tijd zit er bijna op, CartWOman bedankt voor de sponsering, en voor de mensen die nog doorgaan: Succes!)
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 00:32 schreef Myr het volgende:
Sponsored by Cynix
Binnen zitten Leo,Coos en Pascal.
Leo:"jullie worden vaak samen genoemd!" Denk je Leo,wat een heldere gedachte zeg!
Pascal vraagt aan Coos wat hij heeft met Gert gesproken.Coos:"gewoon...praten"
Coos:"goed gevoel heb ik..."
Andries is ook bij.
Pascal poetst zijn tanden.
Ze hebben nu over een meisje die jong en halfbloed is en die zit waarschijnlijk in een band die te commerciël en te gelikt is volgens Andries.
Leo:"waarom vind je haar zo leuk?"
Coos:"Leo,over smaak kan je uren over discusseren!"
Over dreadlocks en aspirine.
Daniëlle heeft weer haar haar gewast(wat een gedoe zeg).Zij vindt het niks want er zit geen coupe in.
Pascal gaat naar bed.Leo:"lekker dromen over jouw vriendinnetje!"
Leo flusitert iets aan Coos over Frank en Pascal.Iemand scheet,Pascal lacht zich dubbel!
Leo:"zo saai...Pascal...lekker dingen doen thuis...jij niet...?"
Coos:"ik vond het hartstikke leuk donderdag met Patty en Ellen was ook bij."
Coos:"ooh Diane...chagrijnig..."
Leo:"de hele dag al!"
Nu stream in de slaapkamer(oftewel stal).
Over spelgoed...Popples.Kelly had altijd meisje's spelgoed,you bet!
Daniëlle zit weer onder de douche.![]()
Andries zit ook onder de douche met zijn badbroekje en poetst zijn tanden tegelijk.
(Mijn tijd zit bijna op!)
Ze gaan nu de sauna in.
Daniëlle:"geen verlichting?"
In de kamer praten Frank en GJ bij het hek.
"Het is koffiedik kijken", meent Frank.
"Ik droog even wat dingetjes af", zegt GJ..."Daarna kom ik even hier zitten."
"Ik vind het prima", zegt Frank terug.
In de arme slaapkamer zijn ze aan het zingen geslagen.
(Sponsored by Rica)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-11-2001 03:22]
In de slaapkamer liggen Diane, Danielle en Andries wat te lachen. Andries moet volgens mij wel even wennen aan het nieuwe kapsel van Danielle.... (hier komt ie!!!!)
Gert Jan, Leo en Frank kletsen door bij het hek.
Kelly komt er even bij zitten. Ze kletsen nu over autoraces
Dan moet Kelly naar de dagboekkamer komen (zender??)
Ze komt weer terug met pilletjes (asperine?) Pascal neemt er meteen een. Hij schijnt ergens misselijk van te zijn geworden. In de slaapkamer wordt verder niet veel meer gesproken (jammer dat we geen beeld hebben van de rijke slaapkamer!) Dan gaat Kelly ook weer in bed liggen. Waarschijnlijk boeide het gesprek over de formule 1 haar niet geweldig. Ze gooit haar tieten weer bloot en kruipt dan weer in de slaapzak.
Pascal maakt een negatieve opmerking over zijn 'vriendinnetje' Danielle en haar kinderstemmetje. Ed zegt dat hij helemaal gek zou worden als ze de hele dag zo zou praten.
"Ik denk dat ik donderdag exit ben en in deze kleren naar Patty moet", zegt Kelly opeens. "Maar dat maakt me helemaal geen reet uit."
In de kamer hebben GJ en Frank het over Microsoft. Windows 98 komt even voorbij... en alle fatal errors enzo (we kennen het allemaal)!
"Ik denk dat ik exit ben", herhaalt Kelly. "Ze hebben me nieuwe kleding gegeven zodat ik wat nieuws heb donderdag. Het was een truukje vanmorgen. Dat eczeem hebben ze gewoon als smoesje gebruikt. ( ) En ze doen ook opeens heel aardig tegen me in de dagboekkamer."
"Maar dat kunnen ze nu nog niet zeggen", meent Sandy. "De kijkers kunnen tot donderdag bellen!"
"Tot donderdagavond zelfs nog", vult Ed aan (hij doet nu vast een schietgebedje dat Kelly gelijk heeft).
"Als ik eruit ben ga ik ook meteen even naar dat nummer bellen", zegt Kelly. "Kijken wat je hoort. Ik zeg alleen niet dat ik ga stemmen."
(Sponsored by Rica)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-11-2001 03:24]
"Je verdient hier minimaal 20.000 piek.", rekent Gert Jan uit.
"Daar ben ik het niet mee eens", valt Frank hem in de rede. "Mijn vaste lasten gaan gewoon door thuis."
"Ja, maar je hebt geen kosten voor eten, verwarming, water en meer van die zaken", legt GJ uit.
"Da's waar", zegt Frank. "Maar ik kan mijn zoon wel heel veel geven nu... maar wat geef ik dan als hij straks 12 wordt? Het einde is dan zoek!"
Frank staat oip en zegt dat hij nog één sigaret gaat roken en dan naar bed (damn!!)
In de arme slaapkamer lijken ze nu allemaal in diepe slaap.
Frank zit in zijn rode t-shirtje en korte broek al weer bij het hek. Gert Jan komt naar binnen.
"Wil jij geen kinderen Gert Jan", vraagt Frank.
"Tuurlijk", antwoordt hij. "Tuurlijk wil ik kinderen. De vraag is alleen wanneer."
"Je heb er nu wel de leeftijd voor", meent Frank.
"Ja, ik wil nog wel met hem (?) kunnen voetballen enzo", bedenkt GJ.
Frank vertelt een paar verhalen over vrienden van hem met kinderen. GJ luistert. Ik weet niet hoe Frank het voor elkaar krijgt, maar via kinderen komt hij weer terecht op zijn werk... pffff
Gert die zij als eerste ik ga pitten maar nu Frenk weg is gaat hij toch nog maar ff een appeltje eten bij het hek .
Ja nu gaat hij tanden poetsen dus gaat het toch nog gebeuren .
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-11-2001 02:30]
Nu krijgen we een hele spannende close up van het bestek dat GJ aan het afdrogen is. Langzaam zoomt de camera uit en bouwt nu wel heel erg de spanning op. Het enige geluid wat we horen is het geluid van de messen en vorken. Opeens draait GJ zich om... Wat gaat hij doen???? Hij loopt langzaam door de kamer. De suspence is bijna niet meer te houden. Zijn rechterarm strekt hij uit en...... pakt een appel!!! Dan is het weer stil in het huis. Gert Jan zit op een stoel nu, de stilte alleen verbrekend door het afbijten van een stuk appel iedere 10 seconden. Opeens krijgen we een opname vanuit het rijke deel, door het hek naar GJ op de stoel. Het is net alsof er iemand naar GJ zit te kijken, maar ....... het is slechts de camera. Dan weer een shot vanuit een andere hoek van de kamer... Staat daar dan iemand? Nee, ook niet... ook dit is alleen een camera.
De appel is intussen bijna op. Spannend moment als ook het laatste stukje in GJ's mond verdwijnt. En....... weg is de appel. Gert Jan staat ineens op zonder even te waarschuwen en pakt iets langwerpigs uit de kast. Is het een mes? Hij draait zich om en geschokt zie ik wat hij in zijn hand heeft.... het is een tandenborstel! De stilte wordt nu verstoord door een poetsende Gert Jan. De camera zoomt er lekker op in. Schuimbekkend (of is het tandpasta?) wordt hij close in beeld genomen.
Plotseling een beeld van buiten. De deur gaat piepend open en er verschijnt een witte gestalte in de deuropening naar de tuin. Het is GJ, die even zijn mond gaat spoelen. Weer piept er een deur..... Gert Jan gaat weer naar binnen. Daar trekt hij zonder zich te schamen zijn t-shirt uit en toont zijn gespierde lijf. In tegenstelling tot Pascal, scheert GJ zijn borst duidelijk niet kaal.
In de arme slaapkamer liggen ze allemaal vredig te slapen en hebben geen idee dat de blonde 'boeman' ieder moment de kamer in kan komen. Niemand lijkt het naderende onheil te zien aankomen. Voorzichtig stapt Gert Jan de slaapkamer in en loopt langs de nietsvermoedende, potentiele slachtoffers. Hij kijkt ze een moment aan, maar besluit dan toch ze vredig te laten slapen.
En zo loopt een opwindende dag in het Big Brother huis toch nog met een sisser af. De vraag voor morgen blijft natuurlijk: Zal GJ dan wel toeslaan? Hebben de anderen zijn aanval in de gaten en zetten de tegenaanval in? Voor alle antwoorden op deze vragen: kijk morgen weer naar Big Brother - The Battle .... als Pascal en Coos zich afvragen "Wat hebben we fout gedaan?"
Scanman wenst iedereen die nog wakker is welterusten ... en een ieder die dit s'morgens leest een goedemorgen.
En om maar met Endemol te spreken:
Take care of yourself.... and yourself ....
(Sponsored by Rica)
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-11-2001 03:08]
Alles word daarna weer stil het is nu 3:02 en mijn knaak is op en dat vind ik nie eens erg .
Ook jij trusten Scanman .
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-11-2001 03:16]
quote:(Off topic)
Op dinsdag 13 november 2001 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Scanario voor thriller.
(Sponsored by Rica)
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 03:15 schreef APK het volgende:(Off topic)
Lol. In ieder geval goed gewerkt voor Rica's geld.
11:00
Frank en Leo hebben het gesprek over het BB concept en de uitzendingen.
Sandy komt binnen in arm.
S: Er liggen hier 2 enveloppen, moet ik die openmaken?
F: Nee, je moet wachten op een seintje.
(eindelijk de sanctie???)
Leo en Frank hebben het over I was made for loving you van Kiss.
L: is een goed nummer. Doet het goed op de dansvloer.
F: Nou, nu niet meer...
11:07
Frank heeft iets op zijn rug. Daan bekijkt het en zegt "shit, dat is eczeem"
F: niet lullen he?
D: Nee serieus.. het ziet er uit als eczeem!
F: nou het voelt als pukkeltjes
D: nou, dan is het vast geen eczeem (iedereen wordt paranoia! hahaha)
D: Ik zou het wel even in de gaten houden, als het erger wordt...
F: Het jeukt niet, ik heb nergens last van
Het gesprek gaat verder over allergie en moedervlekken...
[Dit bericht is gewijzigd door Angelic1 op 13-11-2001 11:17]
In arm komt Kelly uit bed.
F; ben blij dat ik niet zo ijdel ben. Zalfje hiervoor, creme daarvoor. Coos is echt heel erg ijdel. Een zonnebankie doet voor mij al wonderen (flink doorbakken Frank )
Stilte in Huize BB. Kelly kleed zich aan.
Frank komt terug "we moeten alle camera-ramen gaan doen"
F tegen Diaan: De kappers en alles zijn aan het opbouwen. En we moeten alle camera ramen schoonmaken.
Frank blijkt weinig te zien.
F: Mijn lenzen zijn kapot, daar komen ze zo op terug.
F: Dus dan gaan we zo effe de ramen doen... (ja Frank, dat weten we nu wel!)
F: Zo, dan gaan we dat zo alvast maar doen... (weer!!!??)
11:34
Frank heeft eieren gebakken voor de dames, maar die staan te douchen.
F: Nou, koud is koud hoor. Tegen Diaan: Hey, je ei is klaar hoor. Neem je meteen een wissertje mee?
F: Ik zal ze 1 keer verwennen nog en dan houdt het op (ja, dan ben je er uit Frank )
F tegen Coos: ook goedemorgen!
L tegen F: Jij had in de horeca moeten gaan werken.
F: Ach, stelt toch niets voor dit.
F: ik bak voor jullie geen eieren meer hoor, ze staan ijskoud te worden! Zonde!
Sandy staat deeg te kneden. Gert Jan komt ook uit bed en loopt in witte korte broek met ontbloot bovenlijf rond (gebeurd er toch nog wat!! )
11:55
Frank heeft zo te zien nieuwe lenzen gekregen...
C: Zijn die meiden al bij de kapper
F: Nee
F: Diaan wil ook dreads geloof ik.. (oh nee he?!!)
C: Zijn ze wel effe een paar uur mee bezig.
Frank en Coos beginnen weer een gesprek over computers en partitioneren. Dan over irq nummers eb com poorten...
C: Ik heb er helemaal geen verstand van joh
Danielle gaat naar de kapper toe. Ik zie iemand met een bos knalrood (echt fluoriserend) haar en een man. Daan ziet er niet uit zonder haar dreads. Ze praten wat, maar helaas is er geen geluid. Zo te zien mag ze de kleur dreads uitzoeken. De kapster begint...
Stream weer op de kapper, maar geen geluid. Dan maar een tuinstreampje...
Pascal en Coos komen weer in de kamer. Ed gromt weer wat af.
L: Donderdag is het dag 70!
S: Niet normaal he, 70 dagen...
C: Ik wil straks geen ruzie over het beleg hoor.
GJ: er zijn nu meer mensen uit Spanje over, 4 uit Almere en de rest is uit Spanje gekomen...
C tegen K: Trek in een sigaretje?
K: Jaaaaa!
In rijk liggen Diane en Frank nog steeds samen te slapen.
Waar is Andries in hemelsnaam? Die heb ik de hele tijd nog niet gezien... Kelly bestudeert haar nagels.
(Ik heb nog ca. 10 minuten, misschien is er zo iemand die deze saaiheid over kan nemen. Wie weet gebeurd er nog wat...)
op andere stream Ed, Sandy en Coos buiten bij de oven.
Ed: Ik dacht dat de Boer koffie zou maken
C: Het water is nog niet goed
Ed: Heb ik niks mee te maken, hij zou koffie maken!
Ik zie nu op rijk dat Andries nog ligt te slapen!
These boring 2 hours were sponsored by CosmicV!!!
In arm hebben ze het over wie naar de andere kant moet.
Frank: jongens, zijn we al de buit aan het verdelen, ik ben toch nog niet weggeschoten.
Ed: daar zitten we wel op te hopen natuurlijk
Frank: miss piggy (tegen ed)
Sandy heeft al eerder geopperd om zichzelf naar de andere kant te sturen, dan hoeft ze niemand aan te wijzen.
In rijk nog steeds de stream op Danielle, dat zal nog wel even duren voordat de dreads allemaal weer ingevlochten zijn.
Ellen doet produktie.
Kelly: dat's dat mooie mokkeltje
Kelly: je moet een beetje concealer bestellen
Frank: Ja, je zei een keer dat ik iets moest bestellen, was echt lekker, trok mijn hele huid strak.
De dreads bij Daan zijn van een mooiere kwaliteit als de vorige. Veel dunnere strengetjes, voor zover ik het nu kan zien. Het zijn geen palingen meer, maar wormen
Frank's vriendin, die ook in het filmpje zat, zit in die handel, van creme's etc. Kelly: werkt ze bij Douglas? Of bij de groothandel. Frank houdt wijselijk zijn mond.
Frank hoopt dat de factuur op tijd komt, dan kan hij zien wat hij nog kan bestellen.
Kelly: waar is iedereen?
Frank: Diana voelt zich niet lekker, peniciline kuur, Andries ligt op zijn bed te stinken, Daan bij de kapper, Leo zal wel op de wc zitten.
Kelly: krijgt diana geen extensions
Frank: nee, hadden we wel besteld, met die waardecheque, maar we kregen net te horen dat alleen Daan nieuwe extensions krijgt.
Kelly: frank, ga nog even naar bed joh. Je gaat altijd laat naar bed en bent er vroeg uit.
Frank: thuis slaap ik ook maar 6 uur per dag.
Kelly: je krijgt een beetje wallen, als we morgen samen moeten dineren, moet je er wel een beetje netjes uit zien. Ga je in jacquet? In 3-delig pak? Frank: nee, heb ik niet bij me. Kelly: neem je een sigaretje voor me mee schat? Frank: ja, als het mag, dan doe ik dat.
Coos zit buiten, ik zie nog niet met wie. Erg jammer dat het onderwerp: wie gaat er naar de overkant, niet verder wordt besproken. Ik hoop niet dat Sandy serieus was, daar straks....
Pascal zit dus ook buiten bij Coos, het gesprek gaat eigenlijk nergens over. Coos: ik vind dat als we naar rijk gaan, dat we dan deze kleding mee mogen nemen... Er begint nu iemand irritant te fluiten, het liedje SnipSnap
Coos: heb je slecht geslapen Ed?
Ed: ja, ik sliep pas 1,5 uur voordat dat liedje kwam
Coos: ik ben even wakker geworden van Kel
Ed: ja van Kell wordt ik ook schijtziek, die begint midden in de nacht over een vlieg...
Het brood ziet er niet uit, Coos wil het op de markt brengen, onder de naam BrutusBrood.
Ed loopt weer te zeiken over Kelly, in termen als vuile, gore tering etc... Hij probeert ook een kraaiestem na te doen.
De 3 van Almere zijn een beetje vervelend om te streamen, ik schakel weer even over.
Frank: heel raar, de eerste die het schip gaat verlaten, en de laatste, daar praten ze het meeste over.
Kelly: Aldrico was een leuke vent
Frank: hij heeft veel aanvaringen gehad
Kelly: nou en, moet je dan altijd poeslief zijn
Frank: ongelovelijk he, Aldrico die de hele touwladder nam
Kelly: net een circusaapje
Kelly: en toen die stem: aldrico moet nu naar beneden komen! en Aldrico: ik kom niet, ik blijf boven zitten!
Het gesprek gaat verder over Aldrico, ze hebben duidelijk allemaal een leuke tijd met hem gehad.
Weer buiten bij arm:
Met 4 man in een chocolade bad: dat hadden we ook naar Afrika kunnen sturen (volgens mij heeft Ed het over Audrey, die die opmerking gemaakt zou hebben, als ze nog in het huis gezeten zou hebben).
Pascal: mooi he, die broek.
Coos begint nu een gesprek over spanje, dat Ed zijn broek verkeerd gewassen was.
Even weer terug:
Oooohhhh, nu gaat het weer over de Smart-battle
GJ vindt het lekker om te rijden, hij pakt wel eens de fiets, maar autorijden vindt ie heerlijk.
Frank vindt dat het kwartje van kok er af gehaald moet worden.
Het gaat nu over vervuiling, gassen die vrijkomen etc. (nee, ze hebben het niet over Ed).
Ik ga weer even naar de 3 van Almere.
Coos en Pascal bij de schutting: Daan, ben je al mooi? Doet Tjerk het goed? Heeft ie zijn bril weer op?
Pascal: is Marvin er ook?
Ed: die zal dan wel Gay van zijn achternaam heten... (ja Ed, alle mannelijke kappers zijn homo en alle homo's zijn kapper...)
Ed: we gaan es kijken of frank's theorie opgaat, dat er altijd iemand uit rijk vertrekt...
Coos: we krijgen geen battle op het battlefield, daar gebeurt helemaal niks.
Ed en Coos praten verder over het BrutusBrood wat ze gebakken hebben. Coos: we hebben ook geen pillen gekregen... Pascal: heeft ze er wel om gevraagd dan? Coos: ik weet niet of San daar om vraagt..., het hout is ook al bijna op.
De jongens zwijgen nu...
Coos: ik ben blij dat we onze eigen slaapzakken hebben, mooi ding hoor, zit dons in... Ik weet niet of het 100% dons is, maar ze zijn wel erg goed.
Coos tegen Pascal: was ze gelijk aardig tegen je?
Pascal: Ja
Coos: hoe vaak kom je er dan? 1 x in de week?
Pascal: heel verschillend.
Deze 2 hanteren echt een soort geheimtaal lijkt het wel, ik kan er geen touw aan vastknopen.
Het verhaal gaat dus blijkbaar over een gemeenschappelijke kennis van de 2, niet erg interessant dus.
GJ: ik vind de Trein naar Schiphol juist wel het voorbeeld van openbaar vervoer dat goed werkt. Het is ideaal.
Frank: maar jij gaat maar voor 2 of 3 dagen zeker, heb weinig bagage
GJ: nee, ik ga ook wel een paar weken.
Frank: maar jij heb een speciale flightcase, voor je pakken.
He gaat nu over de schiphol trein, die is volgens Kelly en Frank altijd Bomvol! GJ heeft daar een andere mening over. Kelly: ik moest elke maandagochtend met de schiphol trein, altijd druk.
Leo praat ook een beetje mee. Volgens Frank kan je beter de treintaxi nemen, maar GJ zegt dat je dan vast staat op de A10 en de A4.
Volgens Frank kost een taxi van A'dam naar R'dam 260 gulden!
Kelly: heeee, cooooossssieeee
Coos: Coos is de naam!
In arm maken de bewoners zich klaar om te eten. Stream nu ook weer op Daan. Dreads zien er heel mooi uit, blond.
Frank heeft geld geleend voor zijn auto, die kostte 32000 gulden, 7,5 duizend eigen geld, rest geleend want hij heeft geen geldboompie.
Andries en Diana liggen nog steeds in bed.
Ed probeert nu het brood uit het bakblik te halen.
Frank heeft het nu over de Smart, mooi hoor, lekkere velgies onder.
Coos: ja, dan sta je duur voor paal.
Frank: vind ik niet, als je leuk wil rijden, voor weinig geld, moet je een Smart nemen, iedereen kijkt je aan.
Coos: die nieuwe Smart die uit gaat komen, vind ik wel leuk.
Frank: niet te betalen, tussen de 40 en 50 rootjes.
Yaris Sport van Toyota, Full Operational Lease, aangekleed met andere pijp, leren bekleding, climat control blabla. Instap prijs is 350000, zoals ik hem wou hebben was hij 44 duizend. Full Op. Lease kost ie dan 1100 gulden per maand.
Ik ga even weer naar arm.
Pascal heeft de klok horen luiden...
Ik snap niet dat je 440000 gulden voor een Ka betaald..
Ed: nee, echt niet, lelijke bak man!
Ook hier gaat het gesprek nu over auto's, over de PT Cruiser...
Het brood wordt zwijgend opgegeten. (gelukkig maar).
Even weer naar het relaas van Frank.
Leo: ik vind het een hoop geld, voor een auto
Frank: het heet niet voor niets auw-to...
Leo: wat is het stil aan die kant
Frank: ja, ze zitten te eten.
Leo: waar is andries?
Frank: ligt nog steeds op bed, Diana ook, die is een beetje ziek.
Leo: moeten we andries er niet uithalen
Frank: laat lekker liggen, een dag zonder andries is wel lekker, geen balonnetjes prikken, geen hihi.
Frank: als we nu een fysieke battle krijgen, en diana voelt zich niet lekker, dan jammer dan, dan laten we die battle lopen, dan verliezen we hem maar.
Ed: Ik denk dat er net voor de exit een wissel komt.
Frank: Ja, daag, dan kan ik zeker in die geile Nomadkleding nar huis, doe ik niet, als ik naar huis moet, ga ik netjes, in mijn eigen kleren.
Die theorie van exit altijd in rijk is vorige week al ondermijnd, dat houdt dus in dat ik niet vertrek. Als ik in Nomadkleding exit ben, breek ik de studio af, dan hebben ze geen fijne live-uitzending!
Kelly: heerlijk gegeten, lekkerder dan gisteravond.
Stream rijk staat nu op de SLK waar Diana en Andries nog steeds slapen (in aparte bedden hoor).
Arm is aan het inventariseren hoeveel eten er nog is. Het schijnt niet tegen te vallen.
Pascal zit weer met zijn mond open te kauwen, ziet er erg onsmakelijk uit.
Coos heeft zin in een chocolaatje.
Kelly: ik vind het jammer dat ze mij in onzekerheid hebben gelaten, over wanneer ik een sigaret zou pakken in rijk, of ik dan er uit moet of 1000 piek boete. Als ik die boete kreeg, had ik het wel gedaan. Pascal en Ed hadden al uitgerekend hoeveel sigaretten je kan kopen voor 1000 gulden, het blijken er 3232 te zijn.! (even nagerekend, ik kom op 2928 sigaretten, maar het blijven er uiteraard een hoop).
Kelly: Frank gaat er vanuit dat hij blijft, dus het zal wel dan, moet ik in deze kleding naar huis.
Kely: als ik weg had gemoeten (door sigaretten-aktie die ze niet uitgevoerd heeft), dan was er iemand anders genomineerd, ik ben benieuwd wie dat zal zijn.
Coos: ik heb een goed plan, we gaan uitbuiken, ik ben zo blij met mijn slaapzak, net een deken.
Stream op Andries die met zijn armen over elkaar gevouwen, ligt te slapen.
Pascal heeft even gechecked wat er in de slaapzakken zit. Het blijkt geen dons te zijn maar polyester.
Andries in ondertussen wakker (14.20 uur) en staart al enige minuten naar het plafond.
Kelly in DBK: kunnen we een dag eerder het shagrantsoen krijgen? Stem: je hebt nicotine nodig he? Kelly: ja, ik ben zo zenuwachtig voor donderdag. Stem: ik kan niks toezeggen, maar ik ga het wel even voor je vragen. Kelly: dankjewel, hardstikke bedankt. Doei!
Andries en Diana liggen nu samen met haar rode doekje in het twee-persoonsbed.
Ik ga even naar beneden om koffie te halen, ben zo terug.
Frank: stel je nie...
Sandy: ze is gewoon zenuwachtig
Frank: aan deze kant heb je het niet-roken ook volgehouden!
Kelly: maar nu ben ik zenuwachtig
Diana en Andries staan op, Andries met een enorme ODOL, of heet dat op dit tijdstip een ODML... Hij kijkt erzelf ook even na, en trekt snel een blauwe ochtendjas aan.
Diana trekt gelijk haar kleren aan (wordt er niet meer gedouched?).
Mijn tijd zit erop, ik heb een nieuwe code van Janny in mijn mailbox, maar ik houd het even voor gezien. Gegadigden? Mail even naar hunterfemale@hotmail.com
EDIT: Wat een naaierij! Ik zie net dat ik pas om 13.15 uur ben begonnen, en om 14.35 uur stopten de streams er al mee! Niet eerlijk....
Maar goed, de nieuwe code is nog steeds beschikbaar, wie wil?
[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 13-11-2001 14:45]
quote:Sorry, te vroeg gevloekt... streams weer terug. Excuses!
Op dinsdag 13 november 2001 14:35 schreef femalehunter het volgende:EDIT: Wat een naaierij! Ik zie net dat ik pas om 13.15 uur ben begonnen, en om 14.35 uur stopten de streams er al mee!
Niet eerlijk....
quote:Marvin Gaye = legendarische R&B Zanger die is vermoord door zijn vader
Op dinsdag 13 november 2001 13:43 schreef femalehunter het volgende:
Ed: die zal dan wel Gay van zijn achternaam heten... (ja Ed, alle mannelijke kappers zijn homo en alle homo's zijn kapper...)
Kelly en Pascal in de tuin
Kelly: als ik weg moet, heeft het publiek voor Frank gekozen, dan is mijn tijd aangekomen.
Pascal gluurt door het raampje in de schutting, hij ziet een blonde vent, die begint te lachen. Kelly kijkt nu ook maar ziet niks. Pascal: je moet naar links kijken Kel. Oh, hij is weg, ik zag hem wegduiken.
Diana is nu ook bij de Kinky Kappers aangekomen. Tjerk zegt iets wat heel erg mooi zal staan bij Diana. Het kan niet nu, Tjerk zegt dat ze dat moet bestellen. Hij knipt het dan precies zoals zij het wil. Diana: ooh, ik vind het...oh, ik ga liever naar de tandarts zeg maar. Tjerk: ik knip het niet te kort, ik laat precies zien wat ik eraf haal. Diana heeft nu een kapper die ze erg vertrouwd. Tjerk: anders doe ik dan alleen de puntjes, ik ga niks doen wat je niet prettig vind. Als ik dat zou doen, zou ik hier niks staan, dan had BB mij ook niet gevraagd. Diana: ik zal het doorgeven aan de telefoon, bedankt.
Diana heeft dus besloten om te blijven? Of speelt ze het gewoon...
Diana is nu weg uit de verwenkamer. Tjerk tegen vrouwelijke kapper: dat zou echt veel mooier zijn, iets meer kleur in dat haar, een mooie kopertint ofzo...
Danielle is nog steeds niet klaar, wel bijna volgens mij, maar het is dus echt heel veel werk!
Pascal weer met Kelly. Ik zou jou nooit meer nomineren om persoonlijke reden, in deze situatie, zoals je nu bent. Kelly: dat is lief.
Pascal: ik irriteer me niet meer aan jou, jij wel aan mij?
Kelly: nee, helemaal niet
Pascal: ik zal jou niet meer nomineren, zoals je nu bent.
Kelly: ik ben toch donderdag weg.
Pascal: nee, je lag een straatlengte voor op Frank, dat heeft hij nu wel een beetje ingelopen door zijn gedrag, jij hebt veel op bed gelegen, ik denk dat het positief voor jou is. We moeten donderdag afwachten.
Kelly: ik vind het niet zo erg om weg te moeten, alleen erg jammer dat we niet meer naar de andere kant gaan.
Pascal: dat weet je niet
Kelly: ja, het is nu al dinsdag hoor
Pascal: we krijgen zo een battle, ik hoorde hem iets zeggen over sjouwen.
Kelly: dat ging misschien over kabels sjouwen
Pascal: op het battlefield zie ik ook niks gebeuren, we zien het allemaal wel.
ff posten
Pascal hoort nu iets op het battlefield, iets met kettingen. Kelly: ik wil niet door de modder... Hoe lang zitten we hier al?
Pascal: 1 week, precies 7 dagen, ik ga ff mijn muts pakken.
Samenvattend: Kelly laat zich helemaal inpakken door Pascal, hij geeft haar aandacht, maakt complimenten... bah
Kelly voelt zich zelfs zo lekker dat ze weer tegen zichzelf in de spiegel begint te zingen... Het liedje van Belle en het Beest.
Pascal heeft tussendoor even aan Coos gemeld dat men op het battlefield bezig is.
Kelly en Pascal zijn nu samen aan het zingen. Ed komt er ook bij, in zijn oranje jas.
Kelly: ik ben benieuwd naar Daan dr haar, SHOW yourself!!! gilt Kelly.
Sandy is er nu ook bij, en legt uit hoe Daan er nu uitziet. Iets dunnere strengen, blond, koper en een paar donkere dreads er door heen.
Pascal vertelt nogmaals dat hij net een cameraman zag staan, die had het koud volgens Pascal want hij had handschoenen aan. Sandy: anders zie je zijn witte handen, daarom moeten ze handschoenen aan.
Kelly begint weer te bleren: Donderdag is de dag dat Kelly naar huis toe mag lalalalalal
Kelly: wat zou er gebeuren als ik wegmoet en ik ga niet?
Pascal: dan komen ze je halen, daarom gaan de exits altijd van het battlefield, dan kun je niet terug.
Het gesprek gaat nu over Ed van BB2: Ik ga niet Beau...
Danielle haar haar is nu klaar. De kapster, die zelf vuurrood haar heeft, heeft het haar van danielle in 2 kinderlijke staarten op haar hoofd gedaan. Er is ook nog een mannelijke kapper bij, die heeft een rode trui aan, dus dat kleurt mooi bij het haar van de kapster.
In rijk liggen Diane en Frank op de bank te ouwehoeren en knuffelen. Andries en Leo zijn ook daar aanwezig. Ze zitten met een aantal van arm te praten. Pascal vraagt belangstellend aan Diane hoe het met haar keel gaat, ze zegt slecht.
Danielle is in haar nopjes met haar nieuwe/oude kapsel en geeft de kapper een dikke knuf.
Danielle wordt met luid gejoel en applaus weer ontvangen met haar nieuwe kapsel door alle medebewoners. Frank zegt dat het precies hetzelfde is, volgens Danielle niet omdat het dunner is en er zijn wel 5 kleuren in verwerkt. Het kan drie maanden in haar haar blijven zitten en ze zijn van betere kwaliteit dan haar vorige dreads. Danielle is helemaal in haar nopjes, die vertelt ze met rare stemmetjes aan de anderen.
Coos en Pascal zitten allebei bij het hek op een stoel te socializen met de bewoners van rijk die allen in de woonkamer zitten. Coos heeft een muts op, zoals altijd, en drie keer raden wat Pascal de laatste tijd ook draagt....jawel ... ook een muts.
Danielle haar haar wordt door iedereen bewonderd en besproken. Frank vond haar gister met haar eigen kapsel net een oud wijf, maar nu weer een lekker wijf met die dreads.
Leo is een boek aan het lezen op de bank.
Nog steeds wordt het haar van Daan bewonderd en besproken. Diane vertelt nu tegen Danielle dat ze ook een kapper heeft besproken om het te knippen en te verven.
Sandy en Kelly hangen tegen elkaar aan bij het hek.
Andries en Frank zitten buiten in de tuin te praten. Andries vraagt wat zijn gevoel is over donderdag. Frank zegt dat hij het niet weet, hij heeft er een beetje een eng gevoel over, mede door de brief die arm gister heeft gekregen, er worden daar vieze spelletje gespeelt, hele gore. Andries nog steeds hoor, ik heb het gehoord maar ik mag er nix over zeggen.
Frank: ik weet het al, Coos en Pascal proberen Ed naar zich toe te trekken om een coupe te plegen en dan proberen ze Pascal captain te maken.
Andries: ik denk niet dat Pascal captain wordt, maar Ed, omdat hij wel stemmen zou krijgen van die andere drie, en Coos en Pascal zouden dat niet lukken. Pascal en Coos proberen nu Ed in te lijven. Maar je moet er maar niet over praten.
Frank: ik ben niet gek, zoiets had ik allang gezien. Ze proberen Ed helemaal in te palmen.
Andries: Ed heeft het wel door hoor, maar hij vind het prima. Hij kiest wat voor zichzelf het beste is, en dat kan dus regelmatig veranderen.
Frank: Ed waait mee met de wind. Ed kiest puur voor zichzelf. Kijk, en als Kelly weggaat dan voelt GJ zich alleen, ik heb gister met hem gepraat en hij voelt ook Ed van zich wegglijden. En hij heeft door dat Pascal en Coos de strijd met hem aangaat.
Ed, Coos en Pascal zitten met zijn drieen bij de oven. Pascal vindt het nu suf en wil een battle. Het is stil...
Coos: ik denk dat ze het niet leuk vindt.
Ed: daar heb ik niks mee te maken.
(ik weet niet precies waar het over gaat, zoals FH al aangaf lijken de heren een beetje in gebarentaal te communiceren en een eigen geheim taaltje te hebben ontwikkeld)
Coos kijkt om en zegt dat hij het koud heeft, maar dat komt volgens hem omdat de wind uit het oosten komt. De heren gaan nu druk praten over noord, west, oost en zuid. En ik zie Sandy door de tuin lopen, vanaf de toilet naar binnen toe, ze heeft een blauwe trui aan.
Andries en Frank praten over de mogelijkheid dat Frank donderdag weg moet of mag blijven.
Sandy loopt weer door de tuin heen en Ed volgt elke stap die ze zet. Ed zegt zachtjes met 1 van zijn stemmetjes: jehhhh, time for a captain change...
en stilte...
Sandy is weer in de tuin en alle drie de heren doen bijzonder aardig tegen haar. En Sandy doet heel aardig terug.
Sandy is weer naar binnen en de heren vinden het alle drie saai en ze willen een battle. Ze hebben trouwens alle drie de gesponsorde oranje jassen aan (Ja, ook Ed heeft er 1 aan, hij heeft alleen nog niet de muts-trend van Coos opgevold, maar dat kan wellicht nog wel komen). De heren gaan nu uit verveling over kleding praten.
Ethel zal in arm verslag doen, ik in rijk. Gaat ie:
Frank en Andries hebben een errug interessant gesprek over deurklinken en imbussleutelsetjes van 5,95...
Frank wil zelf graag dingen repareren in het huis, Andries zegt dat BB dat niet wil maar Frank vindt dat onzin, want hij is verzekerd
Frank en Andries zitten trouwens in de tuin. Andries: als er straks een battle komt die een uurtje duurt, komt er vanzelf iemand de boel repareren.
Andries en Frank gaan weer naar binnen, het is te koud.
Ze speculeren nu over de volgende battle en op dat moment gaat de speaker....spannend.....helaas, het is een oproep voor een batterijenwissel, jammer!
Frank denkt dat vandaag of morgen een battle komt.
Kelly loopt in de tuin en Coos vraagt vriendelijk of ze het niet koud heeft met blote benen. Ze zegt dat het wel meevalt. Ed gaapt.
Pascal (zachtjes): zie je?
Ed (zachtjes): mmm, ja.
De drie heren hangen bij de oven, praten niet veel, af en toe laat Ed een boer om de stilte te doorbreken.
Coos: ik vind het wel heel erg saai nu hoor.
Pascal: ja maar Coos, wat moet je dan doen?
Coos: het is gewoon heel saai, je gaat bijna weer je bed in.
Ed: jep, vreten en weer je bed in.
Coos: ik denk dat we vanavond nog steeds geen battle krijgen omdat ze waarschijnlijk in rijk die erotische massage willen.
Pascal: die wil ed wel hebben die erotische massage.
Ed: grin grin, ja hoor.
Coos en Pascal: echt,... ik zou het echt niet doen hoor.
Coos: er zijn 2 massages besteld, Gert wil denk ik ook wel.
Ed: nee, dat doet hij vast niet.
Pascal: Sandy anders wel.
Sandy komt uit de dagboekkamer.
Pascal: wat moest je daar doen?
Sandy: batterijen wissel.
Ed: niet zo bijdehand he?
Sandy: jij niet zo bijdehand tegen mij, ik ben altijd ouder dan jou.
Ed: en je bent een halve meter kleiner dan ik, mond houden anders schop ik je zo over die stoof (zegt hij al grappend).
Er vliegt nu een vliegtuig laag over.
Leo zit op de Love-seat (1 a 1.5 persoons stoel/bank). Frank zegt dat het koud buiten is, want warm is anders. Hij neemt zo een kop koffie om warm te worden.
Hij zit nu bij het hek, Sandy zit er ook. Frank heeft nog steeds zijn lenzen niet, hij ziet geen diepte, alleen contouren.
Sandy vraagt hoe laat het is. Frank: het is 4.15 uur, Frank gaat es ff vragen hoe het met de facturatie is...
Andries en Diaan fluisteren, onverstaanbaar dus, ondertussen is andries Diaan aan het masseren, op een stoel bij de eettafel.
Daan komt er nu ook bij staan. Frank zet het espresso-apparaat aan en door de herrie is alles nu moeilijk verstaanbaar.
Ed: hij loopt wel heel erg breed hoor, die Dries, voor zo'n mager kippetje, hij loopt alsof hij 2 meter breed is.
Andries is naar binnen gelopen en staat bij Diane (voor de inhoud verwijs ik naar het verslag van FH).
Pascal gniffelt en vraagt: wat is andries aan het doen?? Diane aan het verleiden?
Uit verveling is Coos kabaal aan het maken met de tonnen in de tuin.
Ed laat weer een boer.
Er hangt een witte handdoek op de waslijn. Coos heeft groene handschoenen aan, deze kleur past heel goed bij de kleur groen in zijn muts.
Pascal: he, toen die bar eruit kwam, toen stond ie toch ook met zijn bek naar het publiek toe?
Ze praten over hoe het 1e BB huis precies stond.
Andries: Frank, kunnen we glazen bestellen?
Frank: ja dat mag
Andries pakt gelijk de butlertelefoon en bestelt wat longdrinkglazen...
Daan en Diaan gaan zo naar buiten, in de hangmat liggen. Diaan is eerst even haar tanden aan het poetsen.
Danielle haalt nu een broodje uit de oven (kaasbroodje denk ik). Daan is echt heel vrolijk en begint te zingen. Cann't get you out of my mind... Andries; ik dacht dat dat nr. Sorry heette (klopt), want dat is nr. 7. Frank: nee hij heet cannt't get etc....
Frank is nu ook aan het eten, ze zeggen dat GJ slaapt.
Andries heeft het over een film/DVD die al klaar ligt...
Frank: je bent niets zeker hier...
Daan: wat gaan die kaarsen opeens snel
Stem: wil frank naar de DBK komen?
Coos: over hout gesproken, Sandy moet even wat gaan vragen.
Ed: mmjaaah, sandy is niet zo'n vrager.
Coos gaat nu naar de dagboekkamer en Ed naar de wc.
Coos (in de dagboekkamer): ik maak me grote zorgen om 2 dingen, het hout is bijna op en het deurtje van de kachel is kapot.
BB: kunnen jullie het zelf repareren?
Coos: nou, dan hebben we wel cement nodig, dat vinden we wel leuk want dan hebben we tenminste wat te doen.
Coos komt de dagboekkamer uit en vraagt aan pascal waar Ed is. Hij zit op het toilet te kleien zegt Pascal.
Het vuur in de oven brand (heb ik kunnen zien op drie streams die erop in zoemden, en erop ingezoemd blijven staan).
Pascal: wat heb je in je zak?
Iemand: sssstttt.
Kelly komt erbij en er wordt weer over de oven gepraat.
Pascal: ik denk niet dat we die oven zelf kunnen maken hoor.
Coos: ik denk het ook niet, maar we kunnen het toch proberen.
tuuttuut: alle bewoners zenders checken (2x)
De factuur is blijkbaar ontvangen.
Diana begint weer te zeuren, ze heeft Vivienne Westwood (sorry als ik die naam verkeerd schrijf), besteld en dat zit er weer niet bij. Daan heeft l'eau d'issey besteld en dat zit er ook niet bij.
De bestellingen staan in de verwenkamer. Daan begint met haar irritante stemmetje Hi Pipilangkous te zingen (have merci!)
Frank legt nog even uit aan Leo hoe ze met het budget om gaan. Het bedrag van de kapper van Daan schijnt ook nog van het budget te moeten.
Ze pakken nu allemaal de bestellingen uit. Frank zijn lenzen zitten erbij.
Frank tegen daan: dit is de laatste waarschuwing, anders krijg je geen l'eau d'issey.
Daan: ja joh
Frank: nee, ik ben heel serieus nu!
Daan pakt de butlertelefoon en bedankt BB voor haar dreads, ze is er heel blij mee.
Andries: zat er geen frituurvet bij?
Frank: nee, ik begrijp helemaal niks van die factuur
Andries: joh, bestellen we toch nieuwe..
Frank is erg blij met zijn nieuwe lenzen
Andries: ik heb Ed beloofd dat er bier voor hem staat
Frank: ik heb niks met die andere groep te maken
Andries: maar ik heb het aan Ed beloofd!
Frank: er staat toch wel een biertje.
Andries en Diana kijken in het boek, wat ze voor het eten moeten bestellen.
Leo wil een boek bestellen.
Frank: wat kost dat boek?
Leo: tussen de 40 en 50 gulden
Frank: oke, even kijken of we gaan koken of bestellen
Leo door de butlertelefoon: ik wil een boek bestellen, astrologie voor beginners van Karin H., verder wil ik prodent bestellen en afwasdingen.
Ze overleggen nu over koken of bestellen.
ook dit verslag werd mede mogelijk gemaakt door Morpheus
GJ loopt door de tuin maar niemand zegt wat tegen hem, GJ zegt zelf ook niets.
En er wordt weer even gefluisterd en geseind.
Ed: he, die Kel moet ook ff rustig aan doen op het toilet want we hebben geen toiletpapier meer. Dat wijf gaat 15 keer per dag naar de pot, daaar wordt ik scheidziek van.
Pascal: ga dan even nieuwe toiletpapier vragen.
Ed: laat Sandy dat lekker doen, dat wijf wil toch zo graag captain weze.
Tuuttuut: wil Coos naar de dagboekkamer komen?
En de drie streams van arm zijn nu gericht op een lege woonkamer, waar ik in de verte mensen hoor praten van Rijk.
Coos: wat wij in 2 dagen verstoken met het hout, daar deden de bewoners vorig jaar 1,5 week over. Wij moeten dus nu een schema gaan bedenken hoe het anders kan.
Pascal en Ed vinden het achterlijk.
Frank tegen daan: dit is de laatste waarschuwing, anders krijg je geen l'eau d'issey.
Daan: ja joh
Frank: nee, ik ben heel serieus nu!
Daan pakt de butlertelefoon en bedankt BB voor haar dreads, ze is er heel blij mee.
Andries: zat er geen frituurvet bij?
Frank: nee, ik begrijp helemaal niks van die factuur
Andries: joh, bestellen we toch nieuwe..
Frank is erg blij met zijn nieuwe lenzen
Andries: ik heb Ed beloofd dat er bier voor hem staat
Frank: ik heb niks met die andere groep te maken
Andries: maar ik heb het aan Ed beloofd!
Frank: er staat toch wel een biertje.
Andries en Diana kijken in het boek, wat ze voor het eten moeten bestellen.
Leo wil een boek bestellen.
Frank: wat kost dat boek?
Leo: tussen de 40 en 50 gulden
Frank: oke, even kijken of we gaan koken of bestellen
Leo door de butlertelefoon: ik wil een boek bestellen, astrologie voor beginners van Karin H., verder wil ik prodent bestellen en afwasdingen.
Ze overleggen nu over koken of bestellen.
ook dit verslag werd mede mogelijk gemaakt door Morpheus
Diana pakt de butlertelefoon:
Hallo, met diana, ik wil graag de kapper bestellen voor honderd gulden, tevens wil ik graag eten bestellen... Vervolgens noemt ze de nummers op (ze kan zo de lottoballetjes gaan presenteren), ook wil ik blablabla ze bestelt nu de parfum.
Off topic: voor diegene die nog dachten dat Diana weg zou gaan... NOT, anders had ze de kapper toch niet besteld voor donderdag??
Daan begint weer te zingen en gaat vervolgens aan Coos vragen wat er nou was met de oven en het hout.
Daan en Diaan trekken een jas aan en gaan zo naar buiten.
Nu Sandy in de DBK over de oven, het geluid wordt gelijk weggedraaid.
Frank: in de Terranova pot zit nog hout (terra cotta?). GJ: dat is ook maar voor 10 minuutjes...
Frank vindt het belachelijk dat BB de vergelijking maakt met vorig jaar, dit is toch een heel ander concept? Vorig jaar hadden ze geen "arm". Ze willen hier weer iets mee bereiken...Ook andries zegt: vorig jaar hoefden ze er niet mee te koken of af te wassen... BB schijnt gezegd te hebben dat ze dan maar koud moeten douchen...
Andries: dan moeten ze extra lucifers geven, als je de oven steeds uit en aan moet zetten.
Sandy is terug: ze moeten verzinnen hoe ze het gaan oplossen, het is overdreven om de oven steeds aan en uit te zetten.
Daan en Diaan liggen samen in de hangmat. Daan: je bent wel snel over te halen, of sta je nog steeds bij je besluit. Diaan: ik kan beter wachten tot de kapper geweest is, dat scheelt mij weer honderd piek (lachend)... Ik kan beter, de volgende keer...
Ze wil blijkbaar door nominaties eruit. Daan: je mag geen stemafspraken maken, of wil je de 2e Franky worden?
Diaan: de avond dat ik het tegen je gezegd had, was ik heel erg opgelucht, maar eehhh, ik ga het gewoon nog proberen. Daan: goed zo, je moet gewoon wat duidelijker worden, gewoon zeggen wat je wil...
Kelly: dit is belachelijk gewoon, zit je gewoon bij de stoof zonder warmte.
Sandy: ze geven aan dat we er veel hout door heen knallen.
Ed: We hebben zo'n hok, maar heel weinig hout erin.
GJ: Het is gewoon het opporren van de emotie.
Sandy: Gaan jullie het maar vragen dan.
Ed: dan moet je 's-Ochtends je brood kneden en in de oven knallen.
G: naatje. Ed: Naatje? Goh...
Stilte
Kelly: dat is Ellen. Wie? Ellen van die filmpjes, dat hoor ik gewoon aan de stem. Ik zat een paar weken op de WC in de life uitzending, toen hoorde ik Patty roepen: Hallo hoe is het? Ellen riep "Goed".
Andries: Is jullie hout nou helemaal op?
Bijna, we hebben nog een paar blokken.
(sorry, stukje gemist, onverwacht bezoek)
Diane en Danielle liggen samen in de hangmat, Danielle is aan het huilen, ze voelt zich erg schuldig dat Frank is genomineerd.
Geheel team arm zit binnen bij het hek te praten over de mensen van de dagboekkamer.
Andries informeert naar de houtvoorraad in arm, maar die is bijna helemaal op.
Diane: ik dacht echt dat ik vanavond met de koffer buiten zou staan. Ik heb heel goed nagedacht over de dingen die gezegd zijn, en ik ging de dagboekkamer uit met het idee dat ik echt weg ging.
Kelly kijkt heel zielig. Frank: laif soks
Arm en Rijk zitten bij elkaar te praten over het hout gebrek. De stemming is slecht.
Ed: maakt rare geluidjes. De camera man is niet helemaal lekker wluh, wluh.
Coos gaat eten maken. Kelly: je ziet er slecht uit Frank.
Coos: heb je je lenzen al Frank? Ja, die heb ik.
Kelly: heb je slecht geslapen.
Coos: drank maak meer kapot dan je lief is.
Frank: zo veel heb ik niet gedronken hoor.
Coos: geintje joh.
Coos: Frank, waarom ga je niet lekker slapen?
Diaan tegen Daan: ik wil dat je tegen niemand wat zegt.
En vervolgens gaat diana weer verder met haar geroddel over Leo.
Coos stelt voor om het eten te gaan maken, en dat gaat hij ook doen. Kelly zegt tegen Frank dat hij er slecht uit ziet. Ze vraagt of hij zijn lenzen al heeft gekregen, dat heeft hij. Kelly vraagt of hij wel goed slaapt, hij zegt van wel. Coos roept dan dat drank meer kapot maakt dan je lief is, dit is als geintje bedoelt, maar frank gaat er wel op in, even. Frank vindt dat hij eruit ziet als een levend lijk en besluit dan ook om vanavond vroeg naar bed te gaan.
Coos trekt zijn jas aan om eten buiten te gaan koken. Vanzelfsprekend staat Pascal ook meteen op, doet ook zijn jas aan. Coos gaat naar buiten, Ed staat ook op om zijn jas aan te doen en Ed en Pascal volgen Coos naar buiten toe.
Diane en Danielle liggen nog in de hangmat te kletsen, ze roddelen over Frank en Leo.
Daan begint weer over haar DOOSJES-theorie!! Ze vraagt of Diana de dingen over Leo in een doosje doet en die dan weggooit...
De bewoners in arm hebben het erg koud, ze lopen binnen met hun jassen of dikke truien.
Sandy klaagt nog eens over BB. Moeten we nu alles vragen?
Ed: Je bent de voorman van je team. Sandy, over een tijdje ben jij het. Ed Mischien.
Ed loopt weg en laat de deur open. Kelly: "Deur dicht achter je kont." Ed: "Dan moet jij het gordijn dicht doen 's-nachts als je vliegen vangt".
Buiten bij de oven: Ed, Coos, Pascal.
Nou is het genoeg geweest. De eerste de beste die nou zijn mond open doen krijgt een klap. Nee, jij niet Coos, jij bent een vriend.
Pascal over het hek: Diane, Stel dat het weer in komt zo'n kokosmat. Diane: Wat?
Zo'n kokosmat tussen je benen, met Welkom er in geschoren. Diane, dan ben ik helemaal uit de mode.
Ondertussen binnen: Diane en Gert over het WC papier. Hier gaan ze ook niet zuinig genoeg mee om.
Sandy, ik moet het steeds vragen van Coos en Pascal, ik heb het al 100x gedaan. Ik zal blij zijn als ik het niet meer ben.
Kelly: ik vind het walgelijk. Als ik even vraag of hij de deur dicht doet, wil ik niet een opmerking horen over lang geleden. Daarom zal ik blij zijn als er donderdag wat gebeurd. Als Frank weg moet dat Ed dan naar de andere kant.
GJ: ik kan het ook van je overnemen, maar dan wordt ik over twee dagen weer weggestemd. Kelly: dat moet je nu nog niet doen, wacht nog maar een paar weken.
GJ: je moet het blijven tot je het niet meer leuk vindt.
Nu weer stream op Daan en Diana, nog steeds in de hangmat. Daan: ik heb me heel erg aangesteld in de verwenkamer, heb ze zelfs gezoend. Die jongen maakte een grapje en zei dat het de eerste keer was dat zij (de vrouw die erbij was) extensions deed...
Het gesprek gaat verder over hoe het allemaal gegaan is in de verwenkamer.
Danielle zegt dat het een topdag voor haar is omdat Diane dus blijft en omdat ze nieuwe schone en mooie dreads heeft.
Kelly zegt dat ze Sandy een goede captain vindt. Sandy zegt dat ze geen bazige leider is en ook niet wil zijn. Kelly, GJ en Sandy praten samen in de woonkamer en klagen over het gezeur van die heren over het gebruik van het toiletpapier. Ze willen gewoon net zoveel toiletpapier gebruiken als ze nodig hebben. Sandy klaagt over de houding van de drie heren naar haar toe over het gebruik van toiletpapier. Kelly en GJ vinden het achterlijk en zeggen dat ze er nix van aan moet trekken en dat ze een goede captain is. GJ, Kelly en Sandy zijn dus nu weer hechter geworden door het tekort aan toiletpapier.
GJ: Ik snap op niet waarom Ed zo reageert op jou
Kelly: hij wil gewoon aanwezig zijn, captain worden, maar hou er nou over op, dat kinderachtig gedoe.
Dansje van Sandy, die daarna op schoot bij Kelly springt en gaat knuffelen.
Dansje van Kelly, die staat touwtje te springen zonder touw dan.
Nu Dikkertje Dap weer.
Frank laat iets zien met Carmen Electra.
Kelly, mooie borsten, zijn die groter dan die van mij? Nee he?
Daan en Diaan nog steeds in de hangmat.
Diaan: ik ging naar de DBK en toen zeiden ze: het gaat al een stuk beter, zo te zien.. en dat terwijl ik nu ook oorpijn en hoofdpijn heb.
Daan: dat heb je toch wel gezegd?
Dian: Ja
Diaan: en toen zeiden ze dat ik 5 minuutjes naar die kapper mocht om te bespreken, ik mocht het verder nergens over hebben. Toen zei die kapper, wat wil je? En toen zei ik: doe maar als Katja Schuurman, maar dat vond hij niks, dat zijn kleine kroeskrulletjes, hij zei dat ik het beter kon laten knippen en verven.
Ze vragen nu aan elkaar of ze het koud hebben. Daan vond het een TOP-dag, vanavond lekker video kijken
Diaan: ik hoop met alle hoop in mijn lijf dat Frank blijft. Het zal hartverscheurend zijn! Ik mag me van Frank niet laten gaan, als hij wegmoet, maar dat zal heel heel moeilijk zijn!
Daan: ik dacht ook dat ik moest kiezen tussen Coos en Pascal, of tussen Coos en Kelly, dat leek me ook zo moeilijk. Want mijn persoonlijke keus is anders, maar je moet spreken voor de groep.
Ze praten/roddelen nu weer over Frank, dat hij een Draak is in arm.
Stilte.
Ed klaagt over het snoep. Een lolly voor zes man. Je wordt toch gewoon voor lul gezet. Gekkenhuis...
Ed heeft het weer over Kelly, die klererobot. Coos kijkt vreemd op. Ja, ik had het over transformers, toen zei ze (met Ed stemmetje) Ik ben ook een tranformer.
Dus ze kan niet klagen als ik haar een transformer noem.
Pascal: dit gaat niet koken zo, duurt te lang. Het is niet warm genoeg. Ed hup bezem erachter aan, blok in stukken.
Nu roddelt Diaan weer lekker verder over Kelly, dat ze haar heel erg door krijgt. Als Kelly iets voor elkaar moet krijgen, spreekt ze met een lief stemmetje, en anders met een andere stem, dat is een hele andere Kelly. Het zal heus wel met haar hormonen te maken hebbe, ze is in 2-strijd met haar zelf, maar ze maakt er wel misbruik van. Daan: ze is nog maar 21
Diana: ze is heel erg berekend, ze heeft 4 jaar in de nichten-scene gezeten, en dat kan ik merken, echt!
Daan: is de nichten-scene gemeen?
Diaan: nee, maar eh.. nee ik wil niet generaliseren, dat ga ik niet doen. Kelly weet heel goed wat ze wil en hoe ze dat moet bereiken. Laat ik het maar bij Kelly houden...
Het ligt er te dik bovenop bij haar, tenminste, ik ga het herkennen!
Daan: Frank en Kel staan genomineerd, ik hoop dat Frank blijft, niet dat ik Kelly niet leuk vind, ik vind het een hele lieve meid blablablabla
Ze horen een geluidje. Coos: is dat een auto die achteruit rijd? Ed: dat zou best wel een houtding kunnen zijn.
Pascal trommelt op de pannen. Coos maakt een opmerking. Pascal knuffelt Coos. Coos: nee, nee, ik heb hoofdpijn.
Coos staat op, naar de plee. Pascal: niet afvegen hoor. Coos, nee ik gaan pissen.
Die wijven pissen ook te veel. Je kan niks zeggen. Pascal: is er al gevraagd om het toiletpapier. Ed: nee wel leuke dingen, maar niks vragen. Als ik captain ben dan ga ik voor de grap niks vragen, haha
Pascal: Sandy (komt net langs): niet vervelend wil je nog een keer vragen om het toilet papier.
Sandy: in de dagboekkamer. Geen geluid!
Sandy terug in de tuin. Niet te verstaan. Morgenmiddag om één uur moet de stoof uit, want dan gaan ze hem maken, we krijgen dan een gasbrandertje. Sandy gaat weer terug naar binnen.
Ed is nog niet tevreden: Nou, moet ik nou een gat in de lucht springen of zo?
Toen kwam sandy naar buiten en waren de heren natuurlijk weer stil.
Pascal: Sandy, niet om te zeuren, maar wil je nog 1 x vragen om toiletpapier?
Sandy komt uit de DBK, en zegt dat de oven morgen om 13.00 uur uit moet.
Stream naar de SLK, Sandy ligt op bed.
Dus weer ff terug naar het roddelduo in de hangmat
Camera weer buiten.
Pascal geniet van het koken. Coos geeft een pan een duwtje. Dat mag niet, dan brand hij aan.
De heren zingen driestemmig. Vreselijk...
Nu zingen ze de eerste regel van "Do we know it is Christmas Time"
Pascal doet Mario na, "geve niet alse beetje overgolfd"
Ed: Zou die domheid er ook bijhoren bij die act of niet? Coos?? Ed: Ja zou ze als kerel ook zo dom geweest zijn?
Ja serieus ze had het over die vlieg die ging steken.
Pascal: ik vind haar wel veranderd deze week, tenminste tenopzichte van mij. Ed: nou laten we het daar dan maar op houden.
Pascal: zit je nou te scheiten Coos? Nee, dat kan niet we hebben geen pleepapier.
De dames gaan weer naar binnen.
Oh, wat is het warm hier, zegt Daan...
Stream nu van heel veraf, ze zingen Rudolf the red nose...
Andries ligt op de bank, Diana gaat tussen zijn benen liggen. Ze moet er van Andries even een kussen tussen leggen, anders ligt het niet lekker.
Diana komt erachter dat ze vergeten is een tijd te vermelden voor de Thai. Ze moet dit van Frank even herstellen via de Butlertelefoon.
In arm: Pascal vind Kelly positief veranderd deze week, tenminste t.o.v. hem. Ed: oh ja, na, laten we het daar dan maar ophouden (hij is het hier dus niet mee eens).
Ed: ik ga lekker morgen alle shag er doorheen jagen, gnagnagna, ff tellen hoeveel vloeitjes erin zitten, dan draai ik dikke shaggies...
Pascal zegt nu dat ie vaak aan zijn "ding" zit, niet om te trekken hoor, gewoon ff... heerlijk
Ed en Coos moeten hier om lachen.
Ed zingt een nummer van Froger. Pascal: je kent ze wel. Leuke meiden waaren dat trouwens, allemaal. Ed: nou er was er een bij waarvan ik dacht dat die op een bezem was komen aanvliegen.
Pascal: nou ik vond ze erg aardig. De ene verraad dat er klasloten zijn. Daar kan ik me niks bij voorstellen.
Ed: ik snap niet dat er ook nog fotos in de dagboekkamer gemaakt zijn.
Pascal: ik heb zin om een keer normaal te koken in een echte keuken. Ed: ik heb zin om een stevige wip te maken.
Coos: oh daarom ging je onder de douche, om af te koelen.
Ed: als die wijven nou eens even gaan kneden, dan kunnen we straks brood bakken. Coos, dat ga ik wel bakken.
Ed: laat Kelly dat maar doen, doet ze ook eens wat. Coos: Dat gaat niet met haar nagels.
Cam gaat over naar de slaapkamer. Waar Sandy ligt met Kelly. Ze praten over het naar de dagboek kamer gaan, en het captainschap.
Sandy: ik ben al bang om het te vertellen, omdat ik dan weer commentaar krijg.
Kelly: je leert er heel veel van, je doet het heel goed.
Sandy probeert te slapen.
Kelly verstoort de rust: Ik weet nog wel dat ik het laatste broodje haring nam voor we de battle deden. Sandy dat is echt wel lang geleden.
GJ is er kennelijk ook, komt opeens in beeld. Het gedoe met het WC papier en het hout heeft ze echt bij elkaar gebracht. Maar ze hebben nog niet door dat Ed het captainschap wil hebben en wat dat voor consequenties kan hebben.
GJ: ik heb wel zin in een goed gesprek. Kelly: jij ook met je goed gesprek. Sandy: waar wil je het dan over hebben?
GJ: Ik vind juist dat ik best wel vaak mijn mond houd. De dames moeten daar om lachen. Kelly, ze kunnen heel BB vullen met wat jij zegt. Ze lachen.
GJ: dat gevoel heb ik niet. Kelly, nou hou dat dan maar zo. Lachen.
GJ: als je bijvoorbeeld met Leo zit, die neemt de tijd, die vraagt eens wat.
Kelly, als je vraagt om een goed gesprek, dan zijn we aan het praten, en kom je er tussen. We moeten daar wel om lachen. Maar met Coos, Pascal en Ed ben je uitgesproken. Maar je bent geweldig.
GJ: ik ben met Coos niet uitgesproken, maar het gaat niet meer, en...
Kelly onderbreekt: hou maar op. (Ze moet er zelf om lachen). Ze vraagt of GJ het begrijpt. Ondertussen zit Sandy te grinniken. Gert Jan zegt dat hij haar wel krijgt.
Kelly: ik voel me futloos en sloom. Gert jan en jij?
Gert jan, zegt ik voel me niet futloos. Sandy pheeh, je tijd is om.
Ze lachen er alledrie smakelijk om.
Sandy springt over Kelly en valt naast GJ.
GJ ligt te peinzen.
Kelly blaast een stofje en verbaasd zich hoe je dan in eens aan vroeger denkt en je hetzelfde deed.
Kennen jullie het pannenkoekenhuis in Soest. Dat is zo gezellig en lekker. Daar hangt zo'n ouderwets sfeertje, het ziet er uit als een bruincafé. Heerlijk om daar te zitten en gewoon twee pannenkoeken te bestellen.
GJ: wanneer ben je daar voor het laatst geweest?
Kelly: 10 jaar geleden of zo iets
GJ: Feestje of zo
kelly, nee gewoon op zondag, ik had een spekpannekoek
GJ vind je dat niet leuk dat je dat kan herinneren?
Kelly weet nog precies hoe het er uitzag.
GL: weet je nog wat voor weer het was?
Kelly: ja zo als nu, grauw. We gingen eerst naar de geitjes kijken. Dan riep mijn pa: kom op Kel, of Kom ok Ferry.
Op de achtergrond wordt omgeroepen dat iemand naar de dagboekkamer moet komen.
Op de achtegrond komen Ed, en Pascal binnen. Ed niest zeer luid. De tafel wordt met veel lawaai gedekt, maar de drie (K, S en GJ) zijn niet van plan op te staan of mee te helpen. Ze zijn stil en luisteren.
Op de achtergrond: Ed doe je de deur dicht, dat moeten wij namenlijk.
Kelly pinkt een traantje weg. Ze mist haar moeder.
Pascal: geachte medebewoners: dinner is served. Sandy: De trollen komen weer uit hun hol.
Kelly: Pascal wat heb je aan je hand? Pascal laat het zien.
Coos schenkt het water in. Ed: ik moet wel oppassen, straks vind ik het nog lekker.
Rare tafel opstelling. Coos aan het hoofd, Kelly en Sandy aan één kant, andere kant Pascal naast Coos (verbaast niet), daarnaast GJ en op de hoek Ed. Die zit tegenover niemand.
Sandy deelt het eten uit.
Het gesprek gaat over de muziek van de rijke kant. Voor Ed hoeft dat niet om om 10 uur met muziek wakker gemaakt te worden. Ik ben verdorie geen robot. Ed kijkt of iemand reageert op die opmerking (Zou Kelly het door hebben). Niemand reageert.
Sandy vindt het eten heerlijk (zo ziet het er niet uit, plakrijst met kerryprut).
Pascal heeft het over de lekker kipkerry van zijn tante. Ik vondt het heel lekker, maar ze geloofde het niet. 'S-avonds had ze een pasteitje gevuld, heerlijk.
Ed probeert nog steeds of hij kan stoken. Iemand maakt een opmerking over de baard van GJ: je lijkt wel een crimineel. Ed: nee, Gert Jan IS een crimineel. Niemand reageert.
Coos, vindt dat ze hier wel erg lang zitten. GJ: ze doen vast polls op het Internet, en dan horen ze of mensen er teveel battles vinden of niet.
Kelly in de dagboekkamer. Ze moet eerst haar batterijen doen. Stem: ik hoor je niet, ik kom zo bij je terug er is even iets technisch niet goed.
"Ik wou vragen om een paar hoofdpijn tabletten voor Sandy en mij." Daar wordt voor gezorgd.
Even over naar de rijke stream.
Bij rijk zitten ze nog aan tafel. Frank aan het woord. Chinees eten. Wat kan je ervan bewaren? Leo wil weten wat je ervan kan bewaren. Danielle, als student bewaar je gewoon alles, morgen eet je het weer.
Frank: ben jij student geweest? Danielle, ja, ik had te weinig geld. Frank, ben jij student geweest, dat wist ik niet. Danielle legt het uit, ze heeft HBO-V gedaan.
Terug naar de arme stream
Kelly, klaagt nog steeds. Volgens Sandy komt het omdat ze een aanvaring heeft gehad, en het vanavond weer goed is. Kelly zegt dat één keer is Ok, maar twee keer is het over. Maar laat maar.
Kelly: jammer voor jouw, als ik weg moet, maar dat komt wel weer als jij eruit komt.
lange stilte
Pascal komt binnen. Kelly: ik heb knallende koppijn. Coos vraagt of ze wel koffie drinken, daar kan het ook aan liggen. (Het niet drinken dan). Sandy houdt er niet van zonder suiker.
Pascal en Coos duiken nu ook in bed. Het licht kan niet uit, het is nog te vroeg.
Ze bespreken de maaltijd hoeveelheden in arm en rijk van Sandy. Bij arm eets ze veel om nog iets warms binnen te krijgen, maar bij rijk niet.
Pascal: normaal komen hier leuke verhaal, dus vertel eens iets leuk. Sandy heeft geen zin. Kelly heeft knallende koppijn. Ze denkt dat het komt van het koude douchen. Pascal had het gisteren de hele dag.
Aan de arme kant zitten ze nog steeds in bed te kletsen, zonder GJ en Ed.
Ik kan nu beide streams tegelijk zien, maar maar één tegelijk volgen.
Ik zeg het nog niet of ze houden er beide mee op. Time is up. Iemand die het overneemt? (Geen smoesje, de uitzending begint, maar die staat op de video, dus dat is het niet).
Het gaat nu over de gebeurtenissen met Audrey in bad. Frank had blijkbaar tegen Kelly gezegd dat Audrey tussen zijn benen zat en afgaf. (????) Andries: ja je zei straks heb ik een zwarte piemel! Frank: ik zag dat het een verkeerder wending kreeg en toen ben ik maar het bad uitgegaan.
Andries verteld nu dat hij mensen heeft gehoord in de verwenkamer.
Heel arm behalve Kelly liggen in de slaapkamer te slapen. Alleen Kelly staat aan het hek te praten met Diane, Frank en Andries die met drie mand op een bank zitten. Diane zit tussen de twee heren in.
Frank wil een keer uit met de exvriendin van Andries, Nienke. Frank: ja je zegt altijd dat het zo'n lekker wijf is!
Frank stelt voor om met zijn drieen vannacht in een tweepersoonsbed te gaan slapen.
Frank: ik moet echt enorm geneukt worden als ik thuis kom. DAn leggen ze me maar in een dwangbuis en dan laat ik me behelpen door iedereen. Diane: iedereen? Andries: jij gaat gewoon op de straat liggen en vraagt dan wie wil er over me heen? Hij zingt nu een liedje over Frank.
Frank verteld nog eens dat Pricella de mooiste vrouw in het huis was. Andries: en Richard was de echte Dragqueen!
Diane moet naar de dagboekkamer komen. FRank: ja jij moet me de erotische masage geven Diaan!
Diane vertrekt naar de DBK en gelijk switcht het beeld naar de woonkamer van ver af.
In arm liggen nog steeds Coos, Pascal en Sandy te slapen. Het kan zo zijn dat Ed en GJ er ook zijn maar die zie ik niet.
Diane komt hard lachend de dagboekkamer uit. Het ging weer over haar zender en de man van BB had blijkbaar iets heel grappigs gezegd/. Ze moet zorgen dat ze haar tasje draagt en dat haar rubbertje blijft zitten. (???)
Diane doet haar trui omhoog om haar zender goed te doen en schrikt zelf van haar buikje. Frank zegt er ook wat van. Diane: ja ik ben erg slang he?
Kelly komt binnen en iedereen begint te lachen. Ook Sandy is ineens weer in de kamer van arm. Iedereen vraagt aan Kelly wat ze gedaan heeft maar ze geeft niet echt antwoord.
Diane nesteld zich weer tussen Frank en Andries en zegt voor de grap dat A+F over 10 minuten worden verwacht in de verwenkamer. Ze geloven het niet.
Andries: ik ben al mijn emailadressen kwijt bij hotmail, omdat ik al zo lang niet meer ingelogt heb. Ik ben al 60 dagen hier! Ik dacht dat duurt enorm lang 60 dagen, maar het vliegt voorbij. Frank vindt dat de dagen maar langzaam gaan. Frank: ja als jij tot drie uur in je bed blijft liggen dan gaat de tijd wel snel ja!
Leo vindt dat de laatste week traag is gegaan. Diane: ja ging Frank niet snel genoeg? Niemand lijkt haar grapje te snappen. (ikke ook niet)
Diane: ik moet mijn teennagels even knippen. Frank: ik hoor net dat je het net hebt gedaan. Diane staart nog even naar haar voeten.
Frank spoort Leo aan om nog even een rondje buiten te gaan rennen. Leo: ik ga dadelijk naar bed. Frank: naar bed om 20.00 uur ben jij besodemietert? Dan neem je even een rode stier of irish coffee!
Diane streelt Frank over haar rug. Frank: ja bereidt me maar even voor (voor de bodytobody massage!) Diane: maar dat gaat niet met handen. Frank: nee met bosse bollen.
Kelly vraagt aan Andries of hij ook zo'n massage krijgt. Andries: ik ga die vrouwen die komen zelf een bodytobody massage geven.
Iedereen schrikt nu omdat het ineens enorm hard regent. Ik hoor op de streams nu ook de regen vallen, dus het zal wel enorm hard gaan.
Leo is koffie aan het zetten.
Frank vind dat Sandy een leuke hotpants aan heeft. Diane merkt op dat Frank verveus is voor de body to body massage. Frank ontkent dit echter.
Daan zit nu met Sandy aan het hek te praten, maar ik hoor alleen Frank en Diane praten.
Andries komt thee voor Diane brengen. Sandy tegen Andries: ik ken jou niet eens. We hebben nog bijna nooit gesproken.
Ook Kelly is er inmiddels bij komen zitten. Sandy: ik denk dat ik maar weer eens een plas ga doen. Ze loopt naar de deur maar gaat niet naar buiten. ZE zegt dat het te koud is en dat ze geen wc-papier meer hebben. Ze blijft bij de deur staan.
Daan: ik meen dat wij een halve rol wc-papier per dag kregen. Je moet maar gaan verdelen als je het binnen krijgt. Zo van jij drie stukjes, en jij drie. Sandy: ja dat ga ik doen. Kijken wie het eerst zijn papier op heeft. Daan: maar dan gaat iedereen zuiniger doen. Het probleem is als iemand dan aan de diaree is. Kelly: dan heeft die pech.
Op de achtergrond hoor ik Frank en Andries "Debiteuren Crediteuren" na doen.
Sandy komt snel weer terug van de wc. Het gaat nu over hoe ze zich wassen onder de douche van arm. Kelly doet het meteen washandje. Sandy: ik heb geen washandje. Kelly: waarom niet? San: dan mag jij me zeggen waar hier de washandjes liggen.
Daan denkt dat ze zo een battle krijgen. Kelly: ach wel nee. Daan: wat denk je donderdag Kel? Kel: ik hoop dat ik naar huis mag. Echt diep in mijn hart denk ik dat.
Kel: San en ik zaten vorige week ook de hele tijd te huilen met de nominaties. We wilden allemaal naar huis. Ik heb besloten dat ik wacht tot ik genomineerd ben en dan ga ik gewoon. Dan maakt het me niks meer uit. Daan: als er niks meer is dat je hier houdt moet je gaan. Maar als er nog dingetjes zijn die je hier houden moet je ehct niet gaan. Je hebt gewoon af en toe een oppepper, een knuffel nodig.
Daan: ik mis wel heel veel dingen van thuis en ik ben sneller in tranen nu.
GJ komt binnen en komt net uit de DBK. Hij overhandigt Sandy iets en zegt dat er gewerkt wordt aan de paracetamol.
GJ vertrekt naar buiten en ik zie hem met Ed bij de oven zitten. GJ: we moeten kiezen of de boomstammen opofferen, want we krijgen gewoon niet meer hout.
GJ en Ed is niet interessant, want het gaat alleen over het hout en hoe ze dat het beste kunnen gebruiken.
Kel: Coos daar wordt ik echt gek van. Daan: daar moet je je niets van aan trekken. Dat krijg je als je met zovelen in een huis zit. Als je terug komt van je werk dan kan je vertellen wat je die dag meegemaakt hebt. Hier weet je niet meer waar je het over moet hebben en vertel je heel veel dubbel. Je gaat je ook irriteren aan steeds dezelfde grapjes en zo.
GJ weer binnen. Hij had gevraagd of ze de kist waar de kleding in zat terug konden krijgen en of ze tape mochten hebben om een bal van te maken. Ze krijgen het allebei niet.
Kel: moet je een XTC-pil Gert? GJ: nee dank je Kel. Sandy gaat water pakken voor Kelly.
GJ wil een balletje gaan maken met rijst in. Kelly: echt niet daar moeten we van eten hier. Niks ervan! GJ: daar wordt heel vaak wat van weg gegooid! Kel: nooit wordt er niets van weggegooid. Ik vind het belachelijk om rijst te verspillen. Ik zet liever nog een pannetje op en eet dan nog wat rijst. Zo denk ik erover. GJ loopt weg.
Kelly verteld Sandy dat GJ in een sok rijst wilde doen om mee over te gooien en dat zij heeft gezegt dat daar niks van komt. Sandy: vind je het echt zo erg dat ze een beetje rijst pakken? Kelly: ja dat vind ik .
GJ probeert buiten van een sok een bal te maken. Hij heeft blijkbaar iets anders dan rijst er ingedaan nu. Ed: nu moet je hem afknippen en dan dichtnaaien. GJ vertrekt naar binnen om naald en draad te halen.
Coos is nu ook ineens bij de oven. Hij vraagt of Ed ook naar binnen komt, maar die wil eerst de broden afmaken. Ed blijft alleen bij de oven achter.
Ze hebben blijkbaar zand in de sok gedaan. Iedereen geeft tips over hoe het dichtgemaakt moet worden. Kel: heb je dat zilveren balletje niet meer? GJ: dat is naar de overkant gegaan.
Daan: Coos ziet er altijd zo schattig uit als hij net uit bed komt.
GJ vertrekt weer naar buiten om daar de sok dicht te gaan naaien.
Kel: ben je blij met je haren? Daan: ja zeker. Ik dacht net ik heb nog nooit zo'n dure kop gehad. Het voelt ook weer fris en het ruikt lekker. Kelly vraagt hoe lang de dreads zijn. San: slaap je zo met die twee staarten? Daan: nee ik doe dan een staart onderin. Kelly wil graag zien hoe het staat als Daan de dreads los heeft maar Daan heeft geen zin om de staarten eruit te halen.
Daan hoorde een cameraman niezen. Ze wenst hem gezondheid.
Kelly: als Andries een jongetje was geweest dan had ik hem zo de nek omgedraaid. En nou ophouden kreng!
GJ en Ed bij de oven. Nog steeds bezig met de sok. Ed moet er een knoopie inleggen van GJ. Ze zijn samen bezig er een balletje van te maken.
Frank en Andries moeten naar de DBK. Waarschijnlijk voor hun body to body massage. En direct weer beeld van de huiskamer van veraf. De andere streams staan nu gericht op de deur van de DBK.
Nu Leo in beeld die ik al bijna de gehele avond niks heb horen zeggen. Ook nu zit hij stil op de bank met een kussen op zijn buik.
Niks meer te volgen nu, want het geluid is erg zacht.
F+A komen uit de DBK. Frank: Diane jij macht de massage doen! Andries leest een brief voor. Frank en Andries krijgen allebei een andere masseuse en de verwenkamer is in een intieme sfeer gebracht. Andries mag beginnen. Ze moeten in badjas komen en wat ze eronder aan doen mogen ze zelf weten.
Frank en Andries in de DBK
Komen terug en Diana mag naar de Body to Body massage.
Andries: ze zeiden , je moet een badjasa aan en daaronder moet je zelf weten . Doe je een spijkerbroek aan!!!!!
Diane: Heb je geen spijt Leo?
Leo : Nee , ik denk dat ik dat niet aan kan.
Frank: Nee , al dat vrouwelijk schoon.
Andries : Ik doe lekker een badjas aan , wat er gezegd is.
Andries naar de badkamer en trekt een badjas aan , daaronder een boxershort.
Sandy: He is zie je onderbroek als je aan het lopen bent.
Andries : Dat klopt
Andries in de slaapkamer.
Slecht geluid!!!!!!
Kelly zegt wat.
Coos ook weer , gaat volgens mij over een sexfilm ,
Daar is het geluid weer.
Het gaat iid over een sexvideo
Hij houdt helemaal niet van die dingen.
Coos: Ik ben heel ouderwets in dat soort dingen.
Daniielle: Meen je dat nou Coos?
Andries loopt met zijn badjasje en handdoek door de kamer.
Diane: Neem je wel een kauwgompie voor die damer, wel zo fijn.:)
Frank: er word toch niet gefilmd
D en D: tuurlijk!!!!!
Frank: No fucking way
BB: Andries jouw bestelling staat gereed.
Hij loopt naar de verwenkamer, iedereen moet lachen
Diane zegt dat ze die band erg vaak gaat terug spoelen. Frank meent echter dat er geen opnames van worden gemaakt. Diane: dat meen jij maar!
Andries trekt zijn kleren uit en zijn badjas aan. Wel laat hij zijn boxershort aan. Hij vertrekt naar de slaapkamer. Frank is benieuwd hoe lang het gaat duren.
Iemand vraagt wat de massage precies inhoudt. Kelly doet even voor hoe ze met hun borsten gaan masseren. Frank: zeg hoe weet jij dat? Coos verteld nu iets over iemand die een weddenschap had dat zijn vrouw bij hem een body to body massage zou geven. Hij is slecht te verstaan.
Andries loopt rond in zijn badjas en heeft een handdoek vast. Hij leest nog eens goed de brief voordat hij naar de verwenkamer wordt geroepen.
Stem BB: de verwenkamer is gereed! Iedereen is heel enthousiast.
Iedereen vertrekt naar buiten om te kijken of ze een glimp kunnen opvangen. Diane: ik wil alles tot in detail horen dadelijk!
Daan staat nu buiten met Coos bij het hek te praten. Volgens Coos durft Frank nu niet meer. Hij ziet aan hem dat hij angst krijgt. Daan: hij moet nu!
Daan verteld dat ze een vrouw zag met een masker op. Frank begint twijfel te krijgen. Daan: ja jij wilde het!
Frank neemt op hoe lang dat het duurt.
Pascal is ook inmiddels wakker en zegt nog maar eens dat de massage helemaal niks voor hem was. Coos: Ed jij was toch wel gegaan he? Ed: tuurlijk. Coos zegt dat hij ziet aan Franks lichaamtaal dat hij zenuwachtig wordt. De manier van zitten en sigaret roken zegt hem dat. Coos: maar ik denk niet dat ze rare dingen gaan doen. Het wordt toch uitgezonden! Pascal: nou body to body daar kan ik me wel iets bij voorstellen!
Jammergenoeg geen beelden van Andries en zijn massage.
Frank: 3 minuten, hij houdt het nog lang vol!
Frank: zo ANdries houdt het lang vol, 3 minuten
D: Andries blijft mooi op zijn buik liggen
Kel: Ik denk op de rug , Andries kennende
D: ( met een geile stem, doet de body massage dame na: Zo dus jij bent Andries.
Frank : lees de brief voor , hij zegt : Andries alias Bobby..........
Kelly : Staat er echt alias Bobby?
Frank : nee joh
quote:Maar op de postzegel zie ik wel beelden!!!
Op dinsdag 13 november 2001 20:57 schreef Han1313 het volgende:
Sponser: YoyoJammergenoeg geen beelden van Andries en zijn massage.
Coos: zeg mijn broek is smerig! Iedereen: dan moet je hem wassen. Coos: Frank wij delen de kleren toch kan jij niet wassen?
Kelly: zouden het echte hoertjes zijn? Pascal: nee hij mag er niet op? Kelly: zou toch kunnen? wie zouden het dan geven, annimeermeisjes? Sandy: gewoon masseuses. \
Sandy verteld dat ze het een keer op tv heeft gezien zo'n massage. Het was een meid met bruine haren. Ze had een bekend gezichtje.
quote:Volgens mij is het Kim Holland! (Nederlands domste porno-ster...)
Op dinsdag 13 november 2001 21:01 schreef fokje het volgende:
Op de postzegelstream is te zien hoe Andries onder handen wordt genomen.
Op de gewone streams zien we voor alsnog niks van de massage. Daar zien we een mooie woonkamer van rijk....
Frank vraagt aan Leo of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Leo zegt van niet. Frank geeeft trots toe dat hij wel al vaker geweest is. Een jaar of zestien geleden is hij voor 50 piek geweest. Met alles erop en eraan.
Sandy: ik heb het eens op TV gezien bij Irene van der Laan
Daan: Dat was 14 jaar geleden dat ik voor het eerst een beetje met mijn vriendje deed
Frank: zo zo , dan was je 14
Daan: Ja niet mee naar bed hoor , maar wel een beetje rommelen
Leo: Als Andries nou naar 5 minuten wegloopt weet je dat het niets is.
iedereen : nou Pascal
Pascal laat een wind.
Zo , hij gaat er gewoon bij staan , zegt Frenk.
pascal : ik loop de hele dag te schijten
Sandy: Dus jij bent dat machinegeweer
Frank: Ben jij wel eens naar de hoeren geweest Pascal?
Pascal: Nee
Leo: Nee
Coos : jij ?
Frank : Ja hoor, 16 jaar terug , voor 50 gulden in Arnhem, Spijkerkwartier. Lekker hoor ( Jammer Frank)
Pascal: iedereen moet het zelf weten , maar ik doe dat dus niet , da;s mij eer te na
Van het idee van Diane om vandaag te vertrekken is geloof ik niks meer over. Niets wijst er meer op dat ze weg wil gaan.
Coos: dat moeten wij ook doen als we daar weer zijn. Snoep bestellen. Hij noemt allerlei dingen op dei ze moeten bestellen waaronder stroopwafels. Het gaata nu over stroopwafels in de magnetron. Ed zegt dat ze heel vies worden als ze er te lang in zitten.
Pascal verteld iets over een stroopwafeltent naast de bijenkorf.
De masseuses masseren Andries nu met hun handen. Zijn bostkas wordt stevig onder handen genomen. Hij heeft trouwens nog steeds zijn boxershort aan.
Andries geeft geen commentaar, of na aandringen: Het was heel leuk, ga zelf ook even.
Ze vinden dat Andries erg wijdt met zijn benen loopt. Coos vraagt of hij 'hem' afgeplakt heeft.
Andries wil niet vertellen wat ze allemaal gaan doen, want dan is het voor Frank geen verassing meer is. Andries: ik ben er ook onvoorbereid heen gegaan.
Frank gaat nu ook maa vast zijn badjas aan doen. Pascal vindt de behandeling duur. Pas: voor 125 gulden is de massage echt duur!
Frank maakt zich klaar om ook te gaan.
We hebben nu geluid van de masseuses!
Ze vertellen aan elkaar wat ze met Frank allemaal mogen doen! Ze mogen van BB ver gaan maar de onderbroek moet aan blijven!
Diane: wij gaan samen lekker naar Froger Frank.
Pascal: ik wil gewoon een battle
Diane praat Pascal na met dat Haagse accent , erg grappig.
Andries is terug met een heel blij hoofd.
Je glimpt helemaal zegt Diane.
Coos: he doe je benen weer even bij elkaar .
Andries: HAHAHAHA
Andries: het was heel leuk
Frank krijg een speciale belangstelling
Frank: Ja daag
Andries: Frank je moet een badjas aan.
Frank : ja daag
Andries : Ja echt.
Coos: je bent 8 minuten binnen geweest
Pascal op een zeurderige toon: voor 125 gulden is wel heel erg duur.
Frank trekt lekker een lichtblauwe badjas aan , met de donker blauwe centuur.
Kel: Zo zie je er goed uit Frank. Go Frankie Go Frank.
Andries: je moet zelf weten wat je eronder aan doet.
Franl: Ja weet ik , nietsss
D: Weet je wat je moet doen? Bananeschillen voor je kruis
Coos: Nou ANdries had een bananeblad
D: nee een boom
Frank: Andries je glimpt helemaal , van de massageolie.
BB: Frank jouw bestelling is er!!!!!
iedereen gaat kijken , ook arm , Leo blijft binnen.
Kom Frank , roep de dames ff.
Frank: nee
Kel: aaaaaaaaaaaaaaa doe niet zo flauw
Iedereen wil eigenlijk een glimp van de dames opvangen.
Frank: zitten daar sportvlekken in die handdoek? Andries: ja, maar ze hebben daar ook handdoeken. Frank ziet nu pas dat Andries helemaal onder de massageolie zit.
FRANK OOK JOUW BESTELLING STAAT KLAAR IN DE VERWENKAMER!
Iedereen behalve Leo rennen naar buiten om de dames te zien. Kelly: Frank roep ze even! Maar Frank wil dit niet doen.
Andries verteld nu over de vrouwen. Het waren er twee, een blonde en een donkere met maskers op. Hij zegt dat ze erg moesten giechelen de hele tijd. Hij kreeg hete olie op zich. Ze waren zelf ook erg zenuwachtig.
Hij verteld dat de ene stevigere borsten had dan de andere. Andries: de ene donderde bijna van de tafel af!
Ze moesten hem bang maken en zeiden zullen we nu maar zijn slip uittrekken! Andries trapte er niet in en wist dat ze dat moesten doen om hem bang te maken.
Ze vroegen ook aan hem of hij wel eens een massage had gehad. Hij vertelde dat hij nog nooit professioneel massages had gehad, wel van zijn vriendinnen.
De dames zeiden niet veel volgens Andries. GJ: denkt dat het twee dames zijn die een prijsvraag gewonnen hebben. Ook Diane maakt er een grapje over en denkt dat ze iets gewonnen hadden en daarom Andries mochten masseren.
Andries verteld dat het enorm mooi was ingericht en dat het enorm warm er was.
Toen moest in op mijn rug, en hij bleef rustig liggen , daar moest ik best ff moeite voor doen.
Toen zei die ene : nu wordt het tijd dat wij zijn slip uittrekken? Dat was een grapje.
Toen vroegen ze heb je wel eens eerder een massage gehad?
ANdries vertelde niet proffesioneel. Toen zeiden ze, wij ook niet:)
Ik weet het al zegt Diane, dat zijn gewoon winnaar van de krasloten of van de videobanden.
Andries: het zag er heel mooi uit, met kaarsjes en crepepapier ( hoezo brandgevaar)
Kelly: Was dat donkere meisje ook mooi?
ANdries: Nouuuu, ja ( heel overtuigend)
GJ: het zal me niks verbazen als ze van een of ander escortbureau kwamen.
Andries had gevraagd of ze wel eens twee maanden geen sex hadden gehad. De dames moesten daar om lachen en hadden inderdaad dat nog nooit meegemaakt.
Iedereen praat nu een beetje door elkaar.
Andries heeft ze allebei drie zoenen gegeven. Eentje zei tot ziens tegen hem, maar hij denkt dat hij ze nooit meer terug ziet.
Andries: volgens mij was het Patty die donkere? Die leek er precies op! Ik heb gewoon Patty op me gehad? Andries denkt dat er nog een staartje aan het verhaal komt.
Diane denkt dat Frank wat anders krijgt dan Andries. De vrouwen hadden gezegd dat ze niks voor hem konden doen, toen hij zei dat hij al zo lang geen sex had gehad.
Op de postzegelstream gaat de blonde dame met haar borsten over Frank heen. Frank durft niet te kijken en heeft zijn hand voor zijn ogen. De andere hand had hij net trouwens op de kont van de dondere dame.
De dames moeten erg hard lachen zo te zien. Vooralsnog durft Frank niet te kijken.
Andries: Die donkere gooide de tepels in mijn oog
Kelly: gingen ze ook tussen je benen?
ANdries: nee joh , wel een beetje spelen
Leo zit op de achtergrond en is een beetje stil
Ed heeft af en toen een opmerking die kant nog wal slaat, wat een eikel is dat (Mama ed haal hem op) Sorry voor deze onderbreking
Kelly: dit brood is echt heerlijk
Ed: Er was een die was iets minder
Kel: deze is echt goed
Coos: GJ ook een stukkie?
Coos: ga straks lekker hardlopen
Ed : Ja ik ook (dacht het niet) , wat is er Leo?
Daan: Heb je spijt Leo?
Leo : nee hoor
D: hij heeft de handen in zijn zakken
Ed : hij voelt zijn kloten
Pascal: heb je andere glazen besteld, die zijn waardeloos
Andries: ja hebben we vandaag gedaan.
Coos: Komt Frank eraan?
D: het is te hopen voor het dat ie komt
Andries: Die donkere was Patty
Kel: Nee Pat gaat niet met haar blote borste op TV.
Andries: echt wel
Andries: we hebben vandaag aangegeven dat de glazen op zijn.
Coos zegt dat de 19 minuten bijna voorbij zijn en dat Frank zo wel terug zou komen.
Andries zegt nog eens dat de donkere op Patty leek. Kelly: maar Patty zou dat toch niet doen met haar borsten?
Frank durfde in de DBK niet te zeggen dat ze ook film wilde kijken. Hij stelde namelijk voor dat de andere film gingen kijken als zij de massage kregen. Van BB mocht de film ook ernaa maar dat durfde hij bijna niet te zeggen. Andries: het was net zo'n klein jongetje.
Diane: zal Frank geslagen worden. Andries denkt echt dat er iets met die meisjes was. Hij denkt dat ze misschien bekend zijn, maar hij herkend ze niet.
Nu valt de stream uit.
Diane: misschien zijn het wel vriendinnen van Frank!
Op de postzegel is te zien dat Frank weer zijn badjas aantrekt en afscheid neemt van de dames.
Andries: oh daar komt die!
Frank vondt het heerlijk en wil het wel iedere week. Hij heeft geen zender om geloof ik want hij is slecht te verstaan.
Frank is niet te verstaan en er zal zo wel omgeroepen worden dat er iets met zijn zender is.
Frank: hier is het maar een preutse zooi! Sandy: ik heb toch ook gebodypaint!
Iemand vraag of ze een krant zij zich hadden. Ook Frank heeft het over de aankleding van de verwenkamer met kaarsjes en over de olie die enorm heet was.
Pascal: ging hij nog staan? Frank: ik weet niet meer hoe dat voelt! Pascal: kom Andries heeft het ook verteld! Frank wil niet het niet vertellen, omdat zijn neefjes en nichtjes ook kijken. Pas: en je zoon dan? Frank: ja mijn zoon ook natuurlijk.
Frank : Zo he, dat was me warme olie joh.
Diane: dat was vast kaarsvet.
Frank : nee joh , ben niet achterlijk
Frank: Het was echt lekker hoor, lekker die tieten en die ene stond zo voor me , en ik zag zo die klapdeurtjes lekker joh, ja da;s toch lekker man.
Ed: je reageert als een jongen die voor eerst een bloot meisje heeft gezien.
( het geluid is heel irritant)
Frank: ik heb nooit een zonnebank nodig , hier wordt ik helemaal weer gezond van , krijg lekker een kleurtje
Frank: ja er waren camera's aan. Als de camera's uit waren dan was het een ander geval geweest. Dan was ik verder gegaan.
Andries en Frenk gaan zich douchen en vertrekken naar de badkamer. We horen Frank op de achtergrond praten.
Ze kleden zich helemaal uit in de badkamer en douchen zich samen.
Op de andere stream is arm te zien waar op dit moment niet veel gezegd wordt en als er wat gezegd wordt kun je het niet verstaan. We horen Frank en Andries er namelijk nog doorheen praten.
Leo is nogsteeds opmerkelijk stil
Het geluid is erg ver weg ,
ANdries en Frank gaan douchen
Kelly doet wat met de kussens en Ed kijkt vol afschuw naar haar.
Frank en ANdries onder de douche.
Frank: zo dat was lekker he Andries?
Frank: ik vind het jammer dat ze niet van die meiden in het huis hadden gedaan , dat had ik gedacht.
Dat waren mij verslagen ,tis weer afgelopen!!!!!!!
Hoop dat ik iedereen plezier heb gedaan , sorry voor de spelfouten , moet snel typen
[Dit bericht is gewijzigd door Bore op 13-11-2001 21:59]
Frank en Andries zijn nog steeds aan het douchen.
Er wordt in de huiskamer niks gezegd. Daan: vertel eens iets leuks, Ed. Ed: iets leuks? Er gebeurt hier niks leuks.
Coos: ik wil nu nog eens een batteltje krijgen. Ed: ik walg van de verveling hier. Daan: ga dan even een rondje rennen in de tuin!
Pascal attendeert Coos erop dat ze voor hetzelfde geld de battle verliezen.
Het hagelt weer en de bewoners luisteren erna. En het is weer enorm stil in het huis......
(Dan was het ook voor, mijn twee uur zijn ook alweer voorbij! Bedankt Yoyo voor de code!)
Ze grappen over hun gevoel. Diane wil ook wel eens wat.
Frank geniet nog na. Andries schaamt zich nog steeds een beetje (al geeft hij dat niet toe). Frank denkt dat zijn familie in een deuk liggen.
Andries denkt dat het Patty was, althans dat wil hij suggereren bij de life uitzending. Frank bekend dat Patty bij hem op de top 10 staat. Andries: op welke plaats? Frank op nummer 1!
De regie slaapt een weinig, de camera blijft in de mist, maar de bewoners zijn al weg.
Diane melt dat ze nog maar op de helft zijn en zegt wie weet want ik heb ook gevoelens
Frank meent dat die dit nou leuk vindt
miste ik in de verslag
Stream 2 is nog steeds de tuin. Niemand daar regie. Zijn de body dames mischien op de redactie?
Stream 1 zoemt nu in op Diaan, duim in de mond op de bank. Dan weer uitzoemen, geen geluid.
Stream nb_4 (smalband) dan maar. Hier zijn GJ en Pascal in de zitkamer, maar nauwelijks te verstaan.
Sandy en Ed zijn nu ook te horen.
Ze praten over de oven. Wanneer moeten ze het brood bakken, en hoe doen ze met het hout? GJ en Ed worden het nog niet eens. Ed gaat het buiten maar regelen. Na enige tijd loopt GJ er achter aan. Sandy en Kelly kunnen er wel om lachen.
Bij rijk gaan ze naar een film kijken.
Kelly vindt dat ze niet stinkt. Sandy ook niet.
Sandy en Kelly zitten bij het hek. Danielle komt er even bijzitten. Kelly zuigt op een lollie. Ze fluistert iets tegen Sandy over pijpen en sperma. Vol afgrijnzen loopt Sandy meteen weg.
"Echt ranzig wat je daar vertelt", zegt Sandy half lachend. "Gatverdamme".
De mannen van rijk zitten op de bank in de woonkamer.
Sandy zegt dat ze bijna het record hebben van het langst geen battle achter elkaar. Volgens haar heeft dat nog nooit eerder acht dagen geduurd.
Gert Jan zit intussen wat op het stokje van zijn lollie te kauwen. Op cam1 hebben we weer beeld van heel veraf, dus dat is weer knap waardeloos.
Kelly is ondertussen weer aan het piepen van het lachen. (zij ademt ín terwijl ze lacht....)
Het lijkt erop dat rijk naar een film zit te kijken (ik kom net thuis, dus heb geen idee wat er gaande is).
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-11-2001 22:23]
Kel en San kijken bij het hek naar rijk
San meld dat ze morgen de record hebben gebroken, als team aan de arme kant die het langs geen battle heeft gehadt
Rijk maakt zich op voor de film
Arm: kel en san melden dat ze niet stinken zullen wel op ed duiden
Kel meldt dat ze morgen misschien wel wat krijgen.
Rijk kijkt de film
Gj zuigt aan zn lolie, San poets haar tanden
22:22
Kel en sandy melden dat ze gaan slapen
OMG kel meldt dat ze blij is dat haar enkel weer over is
Rijk kijkt naar de film
saaie boel dus
22:24 Sandy en Kelly gaan naar bed.
GJ probeert wat mee te kijken met de film
In de tuin van arm loop Coos rondjes en zijn Ed en Pascal bezig met een stuk hout. GJ komt ook even polshoogte nemen.
(en de groeten aan de moeder van GJ trouwens!!)
Nu gaat het licht uit en de camera weer naar de rijke tuin, maar daar is niemand te zien.
Op stream 2 is toch weer de slaapkamer, nu met Infrarood. Kelly voelt zich erg afgevallen. Sandy: mmm. Ze probeert kennelijk te slapen. Kelly probeert het met: Ik vind dat we al lang geen battle gehad hebben. Dit heeft meer succes. Hier wil Sandy haar gedachte wel over laten gaan.
Kelly: denk je dat ik zo naar huis moet? Nee. In deze kleding? Nee. Met dit viese haar? Nee. Kelly, je weet zelf wel dat ze het zo niet doen.
Stream weer even naar de tuin. Weer terug, weer tuin. Nog een paar keer zo door. Halve zin van Kelly, dan weer de rijke lege tuin.
Sandy probeeert Kelly op te beuren, geen energie in Ed steken, hij is gewoon dwars vandaag. Kelly vindt dat hij zich op haar afreageert. Volgens Sandy doet hij het bij iedereen, maar die reageren niet.
Wat moeten ze toch met die tuin?
Op cam2 hebben Sandy en Kelly een leuk gesprek, maar dat is weer niet te volgen omdat het beeld steeds weg zapt... Klink ik negatief? JA!!!!!
quote:Adem in, Adem uit...
Op dinsdag 13 november 2001 22:48 schreef scanman01 het volgende:-knip-
scanman beetje boos??
Verder valt het niet te volgen, het beeld is steds een halve zin in de slaapkamer, dan weer weg.
Kelly:"Vind je me goed op de battlefield?"
Sandy:"ja dit keer dat jij op dat ding ben geklommen,wel."
Kelly:"ik heb 200% gegeven"
Sandy:"Da's toch voldoende?"
Later:
Sandy:"Je hoort altijd Keeeelllyyyy bij het hek?!"
Kelly:"ja gaaf is dat...maar het is ook nu afgelopen!"
Kelly:"weet je ik ben wel bang om te gaan..." (zij zei toch net dat zij niet zenuwachtig was? )
Sandy:"waarom ben je bang?"
Kelly:"nou je weet niks,je hoort niks..."
Sandy:"ja het is net als een black-out!"
Kelly:"Ja raar is dat...Dat lijkt me toch echt gaaf met mijn ouders te knuffelen."
Kelly:"San...?Het is toch oneerlijk.Ik zit in de arme kant..."
Sandy:"er zijn meer dingen oneerlijk geweest."
Later:
Kelly:"Andries zag niet uit in de arme kant..."
Sandy:"en Diane...?Helemaal wit!"
Kelly:"ze denken dat ik hun niet gun maar het is niet zo...in arm weet je wel....ik wil niet dat ze denken dat ik een zuur mossel ben ofzow!"
Ze zijn nu stil.
Kelly zegt dat als zij weg is gaat zij lekker naar A'dam stappen zaterdag.
Stream op de keuken arm
Pascal vindt het lachwekkend, maar dat het nergens op slaat.
Ik hou er mee op. Dit is niks. Het geluid gaat uit en aan. Op de andere stream is te zien hoe de bewoners naar de film kijken. Erg leuk. Ander keer beter.
quote:Ik doe mijn best. Gelukkig heb ik zelf die 2.50 weggegooid... en niet een ander!
Op dinsdag 13 november 2001 22:54 schreef femalehunter het volgende:
Adem in, Adem uit...
Breedbandstream 1
23.00 In rijk kijkt men naar een film. Danielle zit tussen Frank en Leo op de bank. Andries zit op de grond. Hij drinkt bier uit een flesje. Er wordt regelmatig gelachen om de film.
Breedbandstream 2
23.02 Pascal zit met zijn muts op bij het hek. Op narowbandstream 4 zie ik dat ook Ed bij het hek zit. Ik denk dat ze naar het geluid van de film luisteren.
Breedbandstream 1
23.08 Diane is nu ook in beeld. Ze zit op een andere bank met haar duim in haar mond.
23.16 Kelly en Sandy liggen in bed. Het licht is uit. Kelly : Ik hoop dat ik exit ben. Raar hè ? Lekker naar mijn vriendinnen weer.
23.23 Kelly vraagt of ze morgen een gasstelletje krijgen. Sandy : Een pitje, om je eten op te warmen. Kelly : Buiten ? Sandy : Ik denk het wel. Zo'n camping dingetje.
De situatie in de rijke huiskamer is onveranderd. Ik vraag me af waar Gert Jan en Coos zijn. Breedbandstream 2 toont de fontein.
23.29 Coos gaat naast Pascal zitten. Coos : Alles goed ? Pascal : Ja. Coos : Ed, mis je het roken ? Pascal : Stop gewoon. Coos : Stop gewoon. Nu kan het. Ik hoor geen antwoord van Ed. Coos : Ga je zo douchen ? Pascal : Ja. Kut. Ik vind het echt ellende. Ed : Zal ik dat blok er op flikkeren of eerst de kleine stukjes (in de oven) ? Pascal : De kleine stukjes. Vannacht doen we het blok er in. Coos : Hebben we genoeg voor morgen ? Pascal : Er ligt nog een hele berg. Coos : Morgen hebben we het druk, dan moeten we een hele berg broden bakken.
23.31 Speaker : Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ? Coos : Ik hou niet van dit soort films. Gert Jan : Ik heb gevraagd of we die kist terug konden krijgen. Omdat we daar lekker op kunnen zitten. De kist is gehuurd en hij komt niet terug. Coos is verbaasd dat de kist gehuurd is.
23.35 Ed zegt n.a.v. een vraag van Coos dat hij de film al gezien heeft. Coos : Hoeveel films kijk jij per week ? Ed : Vijf, zes. Ed zit nu regelmatig te grijnzen om de film.
23.38 Coos maakt een opmerking over het feit dat Sandy de hele dag op bed ligt. Coos vraagt hoe de douche was. Gert Jan : Lekker douchie, 36 graden. Coos : Het wordt tijd voor een battle. Ed : Wij krijgen hem ook onder de film.
Ed:"Vind je hem goed Diane?Je had hem nog nooit gezien?"
23.42 Frank en Leo op de bank. Frank : De plaspauze, godverdomme. Leo : We hebben tijd zat. Leo n.a.v. een vraag van Pascal : Geen pleisters, dan krijg ik toch weer nicotine in mijn bloed. Frank : Leo, plassen, kom op nou. Leo : Daar moet ik even over nadenken, het gaat niet zo snel. Frank tegen Andries : We zijn echt verwend hè ? Wat vonden ze van dat lange ding van je ? Diane loopt te zingen.
23.45 Leo is terug van het toilet. De film wordt weer gestart. Danielle zat met twee vellen papier in haar handen. Danielle : Het staat er niet in. Frank zegt dat hij dacht dat je alcohol en penicilline niet door elkaar mag gebruiken. Danielle : Het staat er niet in.
(dag alle streamers, ik kom jullie versterken in deze saaie boel, met dank aan mijn sponsor)
Ed kijkt nog even naar zijn tattoo en vermeld aan Coos dat hij bijna klaar is, hij voelt hem nog wel een beetje, maar het gaat goed.
In rijk zijn ze dus, zoals vermeld, met zijn allen een film aan het kijken. Alle bewoners kijken bijzonder geinteresseerd en zeggen verder geen woord. Andries ligt alleen op de grond te kijken naar de film. Op de bank zitten van links naar rechts Frank (wederom in zijn rode BB-shirt, Danielle (met haar nieuwe dreads), en Leo (in een blauw t-shirt op een spijkerbroek). Op de tafel staan wat hapjes.
Pascal en Coos zitten gezellig naast elkaar bij het hek. GJ en Ed zijn ook in de woonkamer van arm aanwezig, er wordt tussen de heren van arm op een hele normale manier gecommuniceerd.
Ik hoor als eerste Diane en daarna de rest van Rijk lachen om de film, gevolgd door een spannend muziekje.
Coos zegt dat hij het vanavond niet laat gaat maken.
Nu is het even stil in arm. Coos begint weer over het feit dat ze nog geen battle hebben gehad, en dat het steeds saaier wordt.
Coos geeft een lesje geestelijke ondersteuning voor het douchen in arm, volgens Coos moet je gewoon denken dat de douche warm is en dan komt het goed.
Ed geeft aan dat hij niet wil stoppen. GJ zegt bewonderend dat Leo al een tijdje gestopt is. Pascal vraagt meteen aan Leo hoe lang hij niet gerookt heeft. Leo geeft aan dat het vrijdag 3 weken is.
Coos heeft zoals gewoonlijk binnen zijn muts op, maar Pascal dus ook nu continue.
De film is nu afgelopen!!! Iedereen in rijk is een beetje versufd van de film.
23.51 Gert Jan zegt dat de boxjes in rijk te zwak zijn voor de bijbehorende versterker. Ed : Ik wou een keer een goede set hebben. Coos : Je weet bij wie je moet zijn hè. Coos even later : Ik maak het niet laat. Jongens, we gaan gewoon onze achtste dag in zonder battle. Morgen gaan we al de negende dag in. Ik moet zeggen, het wordt steeds saaier hier.
23.53 Pascal : Wat zie ik daar tegen op, tegen die douche. Coos : Waarom ? Pascal : Koud. Coos : Je moet denken, lekker warm. Dat werkt. Ed : Niet nadenken, gewoon er onder. Dat deed ik ook vanmorgen. Pascal : Dat doe ik ook dadelijk. Gatverdamme. Coos : Het wordt echt tijd dat we naar de andere kant gaan jongens, lekker scheren, saunaatje. Gert Jan tegen Ed : Je hebt hier al vier dagen niet gerookt. Wil je het niet volhouden ? Ed : Ik heb zoiets, ik wil niet stoppen. Het is wel beter. Sommige mensen kunnen niet stoppen, ik wil niet stoppen. Gert Jan zegt dat Leo al een maand niet rookt. Coos zegt dat Leo in Spanje een aantal vergeefse pogingen heeft gedaan om te stoppen met roken.
23.57 De film is afgelopen.
Nu de film is afgelopen is Leo op de stoel bij het hek bij Coos en Pascal gaan zitten. Danielle en Frank hebben nu de bank voor zich alleen en gaan meteen uitgebreider zitten. Danielle ligt nu lang uit op de bank en heeft haar beentjes op de schoot van Frank gelegd.
Diane zit stilletjes in de grote witte stoel. En Andries gaat zijn beentjes strekken en loopt wat rond.
Er wordt weer gesocialised tussen de beide teams en ze praten gezamenlijk over films.
Tuuttuut,
stem: willen alle bewoners hun batterijen wisselen (2x)
Het gaat nu over de film American Beauty, GJ en Leo vinden dit een topfilm en een echte klassieker.
Pascal vermeld tussendoor dat zijn haar lang wordt.
Pascal: je wordt weer vet Leo.
Leo: ik weet het, heb te weinig gesport.
Diane zit nog steeds in de woonkamer maar is stilletjes, ze doet nu haar trui aan.
De heren praten weer verder over films.
Pascal heeft zijn schoenen uit en witte sportsokken aan.
GJ komt er ook even bij en ze gaan nu kletsen over films.
Dan komt Ed ook nog binnen wandelen.
Diane zegt weer dat ze graag 9 1/2 weeks wil zien!
(Sponsored by myself)
Voor wie zin heeft natuurlijk. Het gaat perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |