Arm/Rijk ; Pascal hangt aan Leos lippen. De twee zitten naast het hek en Leo vertelt over een ervaring met een volgens hem "bloedmooie" vrouw. "Zij had een vriend, maar dat kon me op dat moment niets schelen. Ik ging er gewoon voor. Hij had het geluk dat hij bij haar in bed belandde, maar zij liet het bij een beetje pesten en dat maakte Leo mateloos opgewonden. Pascal vraagt af en toe ongelovig: "Meen je dat nou?"
Sandy luistert mee met het gesprek tussen de twee mannen. Ze moet lachen, maar zij verlangt er ook naar om weer eens lekker verliefd te zijn. Volgens Leo gaat de lust ervan af als je een tijdje een relatie hebt. Hij vindt goede seks heel belangrijk. "Ik ben een tijd verslaafd geweest aan seks", geeft hij toe. Gert-Jan komt erbij zitten. Hij is zo'n geluksvogel die de liefde van zijn leven heeft gevonden, maar de lust is er nog altijd.
"Die lust gaat echt niet weg. Als ik thuiskom en mijn vriendin ziet er ongelooflijk lekker uit, dan heb ik gewoon zin om te neuken", zegt hij onomwonden. Leo is nog nooit een vrouw tegengekomen met wie hij kinderen zou willen krijgen. Gert-Jan wel. "Toen ik tweeëntwintig was dacht ik nog niet aan samen oud worden, maar nu wel. Ik ben helemaal head over heals." Sandy slaakt een jaloerse zucht en laat zich tegen Gert-Jan aanvallen.
* Redman Komt ff niet meer bij van het lachen. Zou Leo soms een grootafnemer van opblaaspoppen zijn of verwart hij Alcohol met sex, alleen weet ie door Korsacow niet helemaal meer wat wat precies is.
[Dit bericht is gewijzigd door Redman op 12-11-2001 01:25]
quote:
Door scanman01 - zondag 11 november 2001 17:13--------------------------------------------------------------------------------
"Ik ben vaak niet eens degene die begint", zegt Pascal over sex.
"Ik ben er zelfs verslaafd aan geweest", bekent Leo. "Dan moest ik echt dagelijks sex hebben... en niet maar één keer."
"Je was echt verslaafd?", reageert Pascal verbaasd.
"Ik zou echt moeite hebben met een vrouw die niet van sex houdt", zegt Pascal dan. "Ik zou er wel van kunnen houden, maar ....."
Ed loopt in slip door het beeld (brrr). Pascal en Leo staan relaxt bij het hek hun verhaal te vertellen. Leo vertelt nu een verhaal over een hele vrije vrouw die hij gekend heeft. Die vrouw vertelde hem alles.
"Was echt een droomvrouw", zegt hij lachend. "Dan vertelde ze me vanalles over haar man... en dan zag ik later die man weer en dacht 'petertje, petertje...' (lacht weer). Ik heb ook een keer bij haar in bed gelegen, maar er is niets gebeurd. Echt een droomvrouw."
Even stilte...
"vrouwen kunnen echt gemeen zijn hoor", vervolgd hij. "Die vrouw ook bijvoorbeeld. Mij eerst ophitsen totop bepaalde hoogte ... en dan afhouden. Ik mis het lichamelijke wel heel erg nu ik vrijgezel ben".
Sandy noemt dat lichamelijk kontakt en liefde. Leo bedoelde volgens mij puur sex, maar zegt dat hij ook liefde wel mist.
quote:Pcies
Op maandag 12 november 2001 13:20 schreef JooB het volgende:
Zou die daar die uitslag van hebben?
Leo sexverslaafd, dat lijkt mij net zo logisch als Kelly een hekel aan make-up en kleding..
Hij komt in ieder geval erg seksistisch over..
quote:lol
Op dinsdag 13 november 2001 13:44 schreef Moesta het volgende:
Hahaha Ik kan me echt niet voorstellen dat dat wel goed gaat. Ik krijg gelijk beelden van Leo met een vrowtje in bed. Leo oooww wat ben jij lekker strak schat.
Vrouwtje antwoord: Haal je pikkie uit mijn neus leo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |