abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2151114
voor PunkSquad!

zie hier het interview!!

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_2151197
Beteerrrrrrrrrrrrrr,! Effe lezen!
pi_2151228
quote:
Op zondag 11 november 2001 16:16 schreef =HellFire= het volgende:
Beteerrrrrrrrrrrrrr,! Effe lezen!
doe dat
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_2151264
quote:
Op zondag 11 november 2001 16:18 schreef iroQuai het volgende:

[..]

doe dat

Gedaan! VET MAN! Hoe waren ze eigenlijk in het echt?

Ik wilde eigenlijk ook nog vragen of je ze de complimenten wil doen dat die Jasper zo goed kan zingen!

pi_2151276
quote:
Op zondag 11 november 2001 16:22 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Gedaan! VET MAN! Hoe waren ze eigenlijk in het echt?

Ik wilde eigenlijk ook nog vragen of je ze de complimenten wil doen dat die Jasper zo goed kan zingen!

jah ze waren geweldig in het echt! vet gzellige muziek, bes grote pit, goeie kwaliteit muziek, en jasper zong echt vet mooi!
pi_2151415
quote:
Op zondag 11 november 2001 16:24 schreef iroQuai het volgende:

[..]

jah ze waren geweldig in het echt! vet gzellige muziek, bes grote pit, goeie kwaliteit muziek, en jasper zong echt vet mooi!

Klinkt als aanradertje om volgende keer ook heen te gaan!
Grappig eigenlijk, heb andere mensen gehoord die vonden dat Undeclinable live zuigen.
pi_2151436
Ben trouwens nog nooit naar een gig geweest, ben sowieso al laat achter gekomen dat punkrock me favo muziek toch is, eerst luisterde ik naar andere shit enzo en boeide punk me niet echt. En daar komt ook nog bij dat hier in Assen bijna tot niks komt. En ze spelen meestal in de grotere steden en om daar te komen moet je met de trein en die kaartjes zijn altijd duurder dan de gig en alle andere uitgaven (aan drank bv) bij elkaar.
pi_2151486
quote:
Op zondag 11 november 2001 16:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ben trouwens nog nooit naar een gig geweest, ben sowieso al laat achter gekomen dat punkrock me favo muziek toch is, eerst luisterde ik naar andere shit enzo en boeide punk me niet echt. En daar komt ook nog bij dat hier in Assen bijna tot niks komt. En ze spelen meestal in de grotere steden en om daar te komen moet je met de trein en die kaartjes zijn altijd duurder dan de gig en alle andere uitgaven (aan drank bv) bij elkaar.
ik ben ook pas laat met punk in aanraking gekomen, maar dat mag de pret niet drukken toch okee, je hebt wat in te halen, veel muziek die voor anderen overbekent is is voor jou nieuw en onbekend, maja, gewoon veel luisteren, zo veel mogelijk, en dan haal je ze vanzelf wel in ennuh gewoon proberen naar ieder feesje te gaan dat lukt.. ok, t kost wat geld, vooral als dr in de buurt niks leux is, maja, dan maar ietjse verder, weet je hoe gezellig om dr bij te zijn
pi_2151537
quote:
Op zondag 11 november 2001 16:48 schreef iroQuai het volgende:

[..]

ik ben ook pas laat met punk in aanraking gekomen, maar dat mag de pret niet drukken toch okee, je hebt wat in te halen, veel muziek die voor anderen overbekent is is voor jou nieuw en onbekend, maja, gewoon veel luisteren, zo veel mogelijk, en dan haal je ze vanzelf wel in ennuh gewoon proberen naar ieder feesje te gaan dat lukt.. ok, t kost wat geld, vooral als dr in de buurt niks leux is, maja, dan maar ietjse verder, weet je hoe gezellig om dr bij te zijn

Binnenkort wel OV... That oughta do it! Ik kom wel es langs dan als er wat leuks is daaro. Maar dat had ik al es gezegd geloof ik. En dat het gezellig is geloof ik maar al te graag.

Trouwens, LOL, die smiles staan heel mooi in een diagonaal rijtje.

pi_2151557
quote:
Op zondag 11 november 2001 16:54 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Binnenkort wel OV... That oughta do it! Ik kom wel es langs dan als er wat leuks is daaro. Maar dat had ik al es gezegd geloof ik. En dat het gezellig is geloof ik maar al te graag.

Trouwens, LOL, die smiles staan heel mooi in een diagonaal rijtje.

jah is goej k houd je wel op de hoogte.. off neej dat kan je beter gewoon zelf doen, gewoon de tourguide in de gaten houden

ennuh jah is wel grappig

pi_2151589
[populair doen]
* Treinhomo werkt met 2 van de Undeclinables
[/populair doen]
pi_2151592
quote:
Op zondag 11 november 2001 16:56 schreef iroQuai het volgende:

[..]

jah is goej k houd je wel op de hoogte.. off neej dat kan je beter gewoon zelf doen, gewoon de tourguide in de gaten houden

De tourguide van Punksquad neem ik aan?
pi_2151616
quote:
Op zondag 11 november 2001 17:01 schreef Treinhomo het volgende:
[populair doen]
* Treinhomo werkt met 2 van de Undeclinables
[/populair doen]
*populair vindt*
pi_2151618
quote:
Op zondag 11 november 2001 17:01 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

De tourguide van Punksquad neem ik aan?

duh
pi_2151639
quote:
Op zondag 11 november 2001 17:06 schreef iroQuai het volgende:

[..]

duh

Had ik het toch goed!
  zondag 11 november 2001 @ 17:10:27 #16
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_2151654
quote:
Op zondag 11 november 2001 16:07 schreef iroQuai het volgende:
voor PunkSquad!

zie hier het interview!!

Tss.. Spam!!! Slotje!!!

Nee lache interview, zijn idd erg lache gasten van undeclinable. Optredens zijn ook cool.

[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 11-11-2001 17:12]

zondag 11 november 2001 @ 17:11:03 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2151662
wie?
The truth was in here.
  FOK!fossiel zondag 11 november 2001 @ 17:14:25 #18
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2151705
Wauw! leuk hoor!
Chick on a mission
pi_2154678
quote:
Op zondag 11 november 2001 17:06 schreef iroQuai het volgende:
*populair vindt*
Dank. straalt de roem toch nog een beetje op mij af.
pi_2155123
Ik vind de laatste plaat van Undeclinable niet zo bijzonder. De eerste 2 platen van ze vind ik echt super, maar ze gaan zichzelf te serieus nemen en gezien het feit dat Jasper echt een beroerde tekstschrijver is als hij te serieuze teksten gaat schrijven vind ik dat niet zo'n goede zet. Gewoon leuke pretpunk maken jongens!

Gaafste UA optreden was wel Lowlands98. Teeeeering wat een optreden was dat joh. De hele tent ging uit z'n dak en veel mensen stonden gewoon buiten omdat hij vol zat. En na één nummer stond Jasper daar echt ff te shaken omdat iedereen daar gewoon zo ontzettend uit z'n plaat stond te gaan. Was echt heel gaaf.

Ik had ze eerder dat jaar ook op Dynamo98 gezien, maar dat was uiteraard wat lauwer. Jasper maakte daar nog de briljante opmerking dat hij steeds moest niezen enzo en hij vroeg zich af of dat soms een metal allergie was Op dat moment zag je echt een aantal metalheads sjaggo kijken. Sjah, metal en punk, gaat niet altijd even goed samen

Maaruh, waar het dus op neer komt is dat die nieuwe plaat me niet zo kan boeien.

Oja, wat zit iedereen hier over Undeclinable te lullen. Ga GVD eens snel de nieuwe Bad Religion downloaden!

Hmmzz....
pi_2155303
quote:
Op zondag 11 november 2001 22:31 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik vind de laatste plaat van Undeclinable niet zo bijzonder. De eerste 2 platen van ze vind ik echt super, maar ze gaan zichzelf te serieus nemen en gezien het feit dat Jasper echt een beroerde tekstschrijver is als hij te serieuze teksten gaat schrijven vind ik dat niet zo'n goede zet. Gewoon leuke pretpunk maken jongens!

Gaafste UA optreden was wel Lowlands98. Teeeeering wat een optreden was dat joh. De hele tent ging uit z'n dak en veel mensen stonden gewoon buiten omdat hij vol zat. En na één nummer stond Jasper daar echt ff te shaken omdat iedereen daar gewoon zo ontzettend uit z'n plaat stond te gaan. Was echt heel gaaf.

Ik had ze eerder dat jaar ook op Dynamo98 gezien, maar dat was uiteraard wat lauwer. Jasper maakte daar nog de briljante opmerking dat hij steeds moest niezen enzo en hij vroeg zich af of dat soms een metal allergie was Op dat moment zag je echt een aantal metalheads sjaggo kijken. Sjah, metal en punk, gaat niet altijd even goed samen

Maaruh, waar het dus op neer komt is dat die nieuwe plaat me niet zo kan boeien.

Oja, wat zit iedereen hier over Undeclinable te lullen. Ga GVD eens snel de nieuwe Bad Religion downloaden!

ik heb gvd de nieuwe badreligion! maar tis iets moeilijker om met bad religion een interview te krijgen dan met Undeclinable.. duss

maar beroerde textschrijver bij serieuze nummers? ik vind 7 years toch niet echt beroerd, maja..

verder ben ik het wel met je eens dat ze beter wat meer pretpunk kunnen maken, of iig meer ska elementen er in (zoals blerk the jerk!) want poppunk vind ik toch lang nie zo koel als punkrock met ska elementen

pi_2155390
quote:
Op zondag 11 november 2001 22:50 schreef iroQuai het volgende:
ik heb gvd de nieuwe badreligion!
Goezo! SUPERSOOOOOONIC!
quote:
maar beroerde textschrijver bij serieuze nummers? ik vind 7 years toch niet echt beroerd, maja..
Ach. Hij heeft zijn momenten. 7 years is inderdaad een mooi nummer. Ook een mooie tekst. Ik doelde ook voornamelijk op het nieuwe album. Ik heb me kapot gelachen bij LAPD.
LAPD, WHY ARE THEY ALWAYS AFTER MEEEE

Tuurlijk Jasper. Tis goed met je

En het is helemaal niet zo dat ik liever pretpunk heb, maar je moet gewoon doen waar je goed in bent.

Hmmzz....
pi_2155773
quote:
Op zondag 11 november 2001 22:58 schreef -Wepeel2- het volgende:
7 years is inderdaad een mooi nummer. Ook een mooie tekst.
7 years roelt als een beer!!! Wereldnummer met een voor mij zéééér (maar da's privé) aansprekende tekst!!!! Onderschat of onbekend bij het grote publiek, maar daar is het punkrock voor
pi_2155905
Cool, heb et ff gelezen, leuk interview

En idd, op het nieuwe album is me ook opgevallen dat de teksten soms errug knullig zijn. Als Nederlandse gast over LAPD always after me gaan zingen komop zeg dat is toch een beetje krom

Muzikaal gezien vind ik het nieuwe album wel goed, hoewel one for the money nog beter is (de eerste ken ik nog niet).

pi_2157649
quote:
Op zondag 11 november 2001 22:58 schreef -Wepeel2- het volgende:

Ach. Hij heeft zijn momenten. 7 years is inderdaad een mooi nummer. Ook een mooie tekst. Ik doelde ook voornamelijk op het nieuwe album. Ik heb me kapot gelachen bij LAPD.
LAPD, WHY ARE THEY ALWAYS AFTER MEEEE

Tuurlijk Jasper. Tis goed met je

En het is helemaal niet zo dat ik liever pretpunk heb, maar je moet gewoon doen waar je goed in bent.

jah klopt wat een teksten voor een braaf nederlands punkrockbandje maar 7 years is en blijft echt meesterlijk.. maja, LAPD why are they always after me
pi_2159274
nu ook een review van de avond + fotos!

hierzo!

pi_2162641
ik heb met die gitarist tussen een deur gestaan

wist alleen niet dat hij het was..

pi_2162816
quote:
Op maandag 12 november 2001 10:16 schreef iroQuai het volgende:

[..]

jah klopt wat een teksten voor een braaf nederlands punkrockbandje maar 7 years is en blijft echt meesterlijk.. maja, LAPD why are they always after me

7 Years vind ik idd ook errug mooi! Maar wat is er mis met hun laatste cd ? Sure tis wel anders, maar sommige nummers spreken me heeeeeel erg aan! Waste of time bijvoorbeeld, of Lonely & Burning. Hartstikke goeie teksten hoor, niks mis mee! NIET ZEIKEN DUS!!

EN NU WAAR KAN IK BR DOWNALODAWEUI@#&*R!O!@ AAAAAAAH!

pi_2162859
Oh, en Stijn, je moet misschien ff leestekens enzo gebruiken in je review. Hoofdletters, punten etc! Komt de site ook ten goede.

Verder coole review en foto's!

pi_2162882
quote:
Op maandag 12 november 2001 18:31 schreef =HellFire= het volgende:
Oh, en Stijn, je moet misschien ff leestekens enzo gebruiken in je review. Hoofdletters, punten etc! Komt de site ook ten goede.

idee! haha ik ga t zo ff nakijken
pi_2162953
quote:
Op maandag 12 november 2001 18:34 schreef iroQuai het volgende:

[..]

[afbeelding] idee! haha ik ga t zo ff nakijken

Ik zit vol goeie ideeën.
pi_2163000
Ik wil trouwens ook wel meehelpen met die site! Stukjes schrijven ofzo!
pi_2163154
Veel beter zo, Stijn. Je komt er wel. Nu ook nog effe al je andere nieuwsberichten editen!

YOW! Vet anders in eens!!! Grijs/Groen!

[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 12-11-2001 19:17]

FOK!fossiel dinsdag 13 november 2001 @ 11:32:09 #34
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2169115
quote:
Op maandag 12 november 2001 18:31 schreef =HellFire= het volgende:

Hehe! ik zei het je
Chick on a mission
pi_2173433
quote:
Op maandag 12 november 2001 18:48 schreef =HellFire= het volgende:
Ik wil trouwens ook wel meehelpen met die site! Stukjes schrijven ofzo!
moet je ff een mailtje naar jelle sturen email vind je op die site wel

ennuh leestekens veranderd, das idd beter

en design word aan gewerkt, zitten beetje te experimenteren, lukt opzich best wel vind dit beter staan maar t kan altijd beter

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')