camera 3 op het hek, cam 4 closed, cam 2 low postzegel, cam 2 bb op slaapkamer rijk waar je andries ziet slapen en danielle loopt wat door eht beeld, trekt eens een broek aan, en kruipt uiteindelijk in bed, cam 1 bb GJ slaapt nog steeds, Paskwal fluistert wat met coos zeer moeilijk te verstaan, cam 2 danielle draait zich nog maar eens om
Weinig te zien nu, frenk en diane in de badkamer, je hoort alleen lawaai maar je ziet niks
GJ wordt wakker, draait zich nog maar om
Diane gaat nu ook slapen en kruipt naast Danielle, de matrassen liggen uit elkaar, danielle zegt tegen diane dat ze maar tegen elkaar geschoven moeten worden, ze gniffelen wat, diane slikt de pil weer,
danielle: hoe lang ben je alweer aan het slikken?
Diane: 9 dagen, dus ik ben al ruim twee weken over tijd
Danielle: welterusten schat
Diane: welterusten, morgen gaan we feestje bouwen
maar ff kijken in arm;
ze slapen lijkt het, pascal wrijft zijn rug en coos zucht
Lijkt dat iedereen nu echt gaat slapen :/ Hoor iemand zachies snurken en een ander zijn neus ophalen in rijk (wordt je niet vrolijk van), danielle blijft maar gapen
Breedbandstream 1 (merkwaardig, breedbandstream 1 heeft alleen geluid op het linker kanaal, breedbandstream 2 op het rechterkanaal)
2.12 Beeld van de slaapkamer. Pascal fluistert tegen Coos, ik kan het niet volgen. Ze lachen. Dan is het weer stil.
Breedbandstream 2.
2.16 Diane en Danielle fluisteren welterusten tegen elkaar. Diane fluistert : Morgen feestje bouwen.
Op de narrowbandstreams is hetzelfde te zien als op de breedbandstreams. Ik heb nog streams tot 2.48. Ik blijf kijken.
morgen zal ik wat vroeger op de dag komen en even goed gaan streamen en wat plaatjes erbij gooien
En jawel in Rijk hoor ik ook iemand bewegen, vraag me alleen niet wie
Met dank aan een anonieme donateur.
11.10
Frank is ingestapt met de Commodore 64. Ze halen herinneringen op aan grote floppy's en dozen vol bandjes. Frank komt wel eens bij mensen met pc's van acht a negenduizend gulden; en die doen er niet meer mee dan een beetje muziek afspelen. Dan denkt hij zóóóóóóóów!
[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 11-11-2001 17:00]
11.20
Frank staat op en gaat naar het toilet. Andries en Leo praten verder over computers. Andries heeft een brander in zijn pc; dat is handig voor de bootlegs van zijn band. Hij legt Leo uit hoe het branden van een cd-tje werkt. Ineens gaat het gesprek over Frank; ik weet niet zeker wie van de twee heren het hier nu op heeft gebracht. Andries heeft het over de matennaaierij; en vertelt dat hij Frank heeft aangesproken op zijn woorden gisteren. Gesprek wordt verstoord doordat Sandy binnenkomt; zij krijgt de oven niet goed aan. Zodra ze weg is gaat Andries weer in fluister-modus over Frank.
11.25
Leo loopt wat te ijsberen terwijl Andries verder moppert over Frank. Andries: Maar goed hij loopt al weken te roepen dat ie naar huis wil; dat is ook de reden dat ik hem heb genomineerd. Ik ga niet iemand nomineren die niet naar huis wil terwijl hij dat wel wil.
Andries: Ik verbaasde me erover hoe hij opnam wat ik over hem zei. Hij ging niet eens in verweer. Ik ben wél eerlijk en wél te vertrouwen.
Andries: Vlak voor jij de slaapkamer in kwam laatst zat ik ook met hem te praten; dat ik dacht dat hij genomineerd zou worden. Ik vroeg hem toen of hij het erg vond.
11.35
Andries hangt nog steeds op de bank; heeft zin om te douchen en om te eten maar geen zin om het eten te maken. "Ik zit hier al een uur."
Sandy: "Burn motherfucker, come on!"
Frank is terug van de wc. Andries: Hij had gewoon een boek mee. Nu begint Frank dat het al tien over half twaalf is. Frank vraagt wat er met Leo is; Leo ergert zich dat ie nog steeds niet onder de zonnebank kan omdat die meiden er nog zijn. Iemand stelt voor de captain af te zetten.
11.40
Als Frank vrijdag nog in het huis zit (yeah right) wil hij wel voor captain gaan. Andries zegt dat het vrijdag te laat is. Daniëlle is terug; zegt dat ze maar een kwartier onder de zonnebank is geweest. Frank: Leo heeft wel gelijk he, dat is niet de afspraak geweest.
Andries vertelt nu aan Daniëlle dat hij zin in douchen en eten heeft maar niet in opstaan. Hij hangt er behoorlijk lamlendig bij. Frank haalt iets uit de koelkast. Andries vertelt iets grappigs over een stewardess.
Sandy komt vertellen dat de oven aan is. GJ heeft wat houtjes gesplijt en nu doet ie het wel.
11.50
Andries: Ik heb om verlenging gevraagd, omdat we maar .. dagen ervan kunnen genieten. (?) Ik spring ervoor uit hier 's ochtends; ze weten niet wat ze zien hier. Voor de sun-bank. (op zijn Engels)
Diane zingt alweer een deuntje. Andries zucht en kreunt: Oow, kunnen jullie niet voor mij douchen? Ik heb helemaal geen zin.
Daniëlle is druk in de keuken: Zien jullie dat mijn gezicht bruiner is dan mijn lichaam? Frank: Beetje peper en zout. Daan (bleert): Lekker! Frank vraagt of het wel verstandig is om Daan er bij te betrekken. Daan zegt dat ze niet op haar achterhoofd is gevallen en zelf ook een stel hersens heeft.
11.55
Frank: We hebben het gisteren nog ff gehad over. Andries: Waarover? Met wie? Frank: Het gaat over de ideale teamsamenstelling. stukje onverstaanbaar.
Frank zit zijn broodje te eten; Diane wil ook. Frank vraagt of ze een broodje ei met gesmolten kaas wil; dat wil ze wel. Dan zegt hij dat de eieren op zijn. Andries lacht. Frank staat zijn eigen broodje af aan Diane als ze dan maar een nieuw broodje voor hem maakt.
Ondertussen hebben Sandy en GJ een gesprek in arm. GJ: Net zoals gisteren met die ballonnen; dat helpt mij gewoon door een paar dagen heen.
12.15
Gert-Jan is aan het zagen. Daan's vriend verdient iets meer dan zij; dus die stort iets meer in de pot. Bij Diane is het andersom; hij is een paar jaar ouder; en is ook duurder voor de levensverzekering. Dus zij betaalt iets meer. Ze vinden het leuk dat ze vanavond de polaroid camera krijgen.
Sandy: Ooo, Gert, ik bloed. I'm bleeding.
Leo vraagt of er nog ergens over gesproken is. Daniëlle: Ik heb gewoon gezegd mijn zegen heb je.
12.25
Andries gaat de was ophalen. Daniëlle doet haar stemmetjes (mijn speakertjes vinden dit niet leuk!) Diane: Zal ik alvast gaan douchen zeg maar? Het is af en toe zo'n pietje precies; daar word ik helemaal gek van. Frank: Ja, dat is zijn hobby, zijn hobby en zijn vak. Diane: Nou voornamelijk zijn hobby denk ik. (ging over Andries)
Diane heeft het over een kerstbeha die ze speciaal voor Frank aantrekt. Frank: Nee, voor Andries; het is zijn feestje. Diane: Het is toch ook een beetje jouw afscheidsfeestje.
12.30
Leo: Als ik genomineerd was in het rijke gedeelte en er kwam een feestje dan pakte ik dat met beide handen aan. Toch vijftig procent kans dat je weggaat. Leo vraagt of Frank een gevoel heeft over donderdag. Dat heeft hij niet. Frank: Ik ga me ook niet helemaal verkneukelen aan het feit dat ik donderdag naar huis toe ga omdat ik dan mijn familie zie. Als het dan niet doorgaat is de teleurstelling des te groter. Er wordt ineens weer op zachtere toon gepraat; iets over meer verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik begrijp er nu toch uit dat er een motie van uitdaging tegen Daan ingezet gaat worden. Frank, Leo en Andries praten erover. Weet niet zeker of Diane er ook van op de hoogte is.
Frank: Dus je moet het spelletje meespelen. Leo vraagt of hij de regels goed in zijn hoofd heeft. Frank: Je moet met zijn tweeën de dbk in en aangeven dat je een motie wilt indienen. Dan wordt er gestemd; eerst meerderheid van motie; is de motie aangenomen dan ga je stemmen voor wie het wordt. Andries: Ja, vandaag is Petra jarig. Frank: Wie? Een vriendin van Andries.
Leo zegt dat hij er over na zit te denken om samen met Fank de motie in te dienen. Leo: Stel dat je wegbent dan komt er weer een nieuwe. Andries: Stel je voor dat Leo volgende week genomineerd wordt dan vind ik dat hij ook een kans moet hebben om zichzelf te profileren.
Frank legt uit wat zijn motivatie wordt; dat hij dan iig captain is geweest en dat hij wil kijken of hij zijn gedrag kan veranderen ten opzichte van het team.
Andries heeft het reglement inmiddels gevonden. Er moeten tenminste twee uitdagers zijn, dus het mogen er ook meer worden.
Coos heeft heerlijk geslapen. Kelly verschijnt in de tuin met haar witte kniekousen aan. Sandy en GJ vertellen dat er net voor Kelly werd geroepen.
Coos vraagt of Leo of hij een echte leider is. En of hij nu ineens helemaal gaat veranderen. Leo vertelt dat er bij de battles wel iets verbeterd kan worden.
Mijn stream stopt over 10 minuten, is er iemand die het overneemt?
13.00
GJ vraagt aan Sandy of zij Java kent. (de programmeertaal) Zij kent dit niet hij begint uit te leggen wat het is. Leo en Pascal hebben nu een gesprek bij het hek over muziek. Marc Almond en Greased Lightning komen voorbij.
13.05
Frank vertelt hoe goed hij voor zijn werk is; ze mogen hem altijd bellen ook in het weekend. Behalve als hij met zijn zoontje in een attractiepark is, dan wordt het even moeilijker. Coos vraagt hoe dat gaat met Frank en zijn zoontje. Voordat hij in BB ging heeft hij hem een dagje meegenomen naar zijn werk. Dat vonden ze niet erg. Hij ging bij iedereen zitten behalve bij Frank. Als hij dat zou willen en hij zou een week willen komen tijdens zijn vakantie dan zou Frank gewoon vrij nemen.
Verleden jaar wilde Frank zijn zoontje een mobieltje met een radiootje erin geven maar dat wilde hij helemaal niet; hij wilde gewoon een steppie.
Frank krijgt 40 procent korting op de producten van Reebok.
Mijn streams zijn weg, ik hoop dat iemand het overneemt
Gertjan en Sandy zitten bij het vuur..
G: De kou voel je op je ledematen
S: Ja helemaal tot op je bot
Dan komt Ed erbij..
G: Voorlopig zijn we weer eventjes gered (over de hout-voorraad)
Het gesprek gaat over Cartoon Network...Dit schijnt binnenkort van de Amsterdamse kabel te worden afgehaald..
Volgens Gertjan draait het alleen maar om geld in de tv-branche..
Nu gaat het over het nut van een manager..
Sandy: Hij zorgt er wel voor dat je aan de bak komt..
De omzet van Tommy Hilfiger is sterk gedaald sinds hij racistische uitlatingen heeft gedaan over negers..
Frank: Hij was bij Opfrah Winfrey..Hij is daar gewoon de studio uitgelopen...
Iedereen is het erover eens dat het belachelijk is..
Coos: Ik vind het niet eens een goede stof
Pascal: Jennifer Lopez doet nu een kledinglijn met het broertje van TH
Ed: Heel veel rappers zetten een eigen lijn op (WuTangClan, etc.)
Coos: Zullen we niet eens gaan eten? Het zal toch al tijd worden..JONGENS KOMEN JULLIE ETEN, roept hij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |