Hier vind je het vorige deel: Truth or Dare deel XLVII (47)
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
Ik weet onderhand geen vragen meer
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn, kan je ideëen opdoen uit de
Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1.
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
versie 1.24a - 10/11/2001
quote:Waarom wil je van je agressie af? En waar komt deze agressie vandaan?
Op zaterdag 10 november 2001 14:21 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik wil vast een T of een D waartussen ik zelf mag kiezen wel iets waar ik ff mun agressie op kan uitleven plz
quote:Verzin jij maar eens een goede TorD voor NaRRaTor! (Ps. hij heeft een cam)
Op zaterdag 10 november 2001 14:26 schreef mvdlubbe het volgende:Waarom wil je van je agressie af? En waar komt deze agressie vandaan?
Uit de grote doos:
- Truth -
Omschrijf jezelf op dit moment:
Beschrijf in detail je omgeving. Hierbij denken aan de kamer, kleuren, objecten, huisgenoten, huisdieren enz.
Beschrijf ook je stemming en wat je op dit moment draagt (wederom: Details).
quote:* mvdlubbe neemt aan dat hij namens allen mag spreken: Wij zijn vereerd met je aanwezigheid.
Op zaterdag 10 november 2001 14:32 schreef yvonne het volgende:
Ik doe een keertje mee.
T dan maar
T:
Ben je inderdaad dronken?
quote:die agressie komt van een zeer moeilijk ex vriendinnetje wat 4 maanden aan me kop heeft lopen zeuren om me terug te willen. ik neem haar terug omdat ik ook wel weer eens iemand om me heen wil hebben ik sprak haar par dagen geleden op msn en ze voelde zich aangevallen door mij omdat ik volgens haar d8 dat ze al vreemd zou gaan
Op zaterdag 10 november 2001 14:26 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Waarom wil je van je agressie af? En waar komt deze agressie vandaan?
soms vraag ik me af wrom ik niet gewoon homo wordt (no offence btw gboy)
quote:Nu
Op zaterdag 10 november 2001 14:34 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
* mvdlubbe neemt aan dat hij namens allen mag spreken: Wij zijn vereerd met je aanwezigheid.
T:
Ben je inderdaad dronken?
Nee, vanavond pas, dan ga ik stappen in Antwerpen en ga ik mannenkontjes inspecteren,
which reminds me
jouw kontje was nix mis mee
quote:Niet té enthousiast worden hoor yvonne...
Op zaterdag 10 november 2001 14:32 schreef yvonne het volgende:
Ik doe een keertje mee.
T dan maar
Stel je voor je kon 24 uur van geslacht verwisselen, wat zou je dan allemaal gaan uitspoken?
quote:Hoewel ik bij de vetgedrukte passage vermoedt dat het om een kortdurend gevoel gaat, deze absoluut GG.
Op zaterdag 10 november 2001 14:34 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
die agressie komt van een zeer moeilijk ex vriendinnetje wat 4 maanden aan me kop heeft lopen zeuren om me terug te willen. ik neem haar terug omdat ik ook wel weer eens iemand om me heen wil hebben ik sprak haar par dagen geleden op msn en ze voelde zich aangevallen door mij omdat ik volgens haar d8 dat ze al vreemd zou gaan
waar het vandaan komt snap ik ook niet en ik weet dat ze geestelijk niet op orde is. toen net heeft ze gezegd dat het zo toch niet werkt om na een dag al de vetste ruzies te hebben terwijl we nie eens ruzie hadden maar omdat ZIJ het verkeerd begreep. dus nu kan ze mooi dood vallen of mag ze zelfmoord gaan plegen. daarom ik voel me gewoon boos niet genaaid of verdrietig omdat het uit zou daar zal ik dus nix om geven. dat ze maar mooi weer vriendjes wordt met der ex uit de bak die drugs en wapenhandel doet opgerot staat netjes
soms vraag ik me af wrom ik niet gewoon homo wordt (no offence btw gboy)
Nog een T?
quote:Ik zou wildplassen, boeren en scheten laten en me helemaal suf neuken.
Op zaterdag 10 november 2001 14:35 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Niet té enthousiast worden hoor yvonne...
Stel je voor je kon 24 uur van geslacht verwisselen, wat zou je dan allemaal gaan uitspoken?
quote:*vanavond extra goed uitkijkt in Antwerpen*
Op zaterdag 10 november 2001 14:35 schreef yvonne het volgende:
Nee, vanavond pas, dan ga ik stappen in Antwerpen
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 14:35 schreef yvonne het volgende:[..]
Nu
Nee, vanavond pas, dan ga ik stappen in Antwerpen en ga ik mannenkontjes inspecteren,
which reminds me
Waarom dan vijfhonderd topics openen? Enthousiast?
vraag was nav Yvonne je bent dronken
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 10-11-2001 14:40]
quote:mvdlubbe zijn kontje heb ik dus gemist...
Op zaterdag 10 november 2001 14:35 schreef yvonne het volgende:Nu
which reminds me
quote:die vetgedrukte passage mag ze best uitvoeren good riddens en nee is geen tijdelijk gevoel heb haar al smsje gestuurd dat ze het maar moet doen ook ben ik en is zij van dat gezeik af. en als ze het niet doet moet ze nodig hulp gaan zoeken.
Op zaterdag 10 november 2001 14:37 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Hoewel ik bij de vetgedrukte passage vermoedt dat het om een kortdurend gevoel gaat, deze absoluut GG.
kan mij niet voorstellen dat Gboy het een probleem zou vindenNog een T?
dat gboy het niet erg zou vinden gloof ik hij geilt toch op mun foto
jah doe maar nog een T
quote:Nah, verveling
Op zaterdag 10 november 2001 14:38 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
GG!Waarom dan vijfhonderd topics openen? Enthousiast?
Ik kom vannacht wel even verslag uitbrengen
quote:I pleed guilty..
Op zaterdag 10 november 2001 14:33 schreef mvdlubbe het volgende:
* mvdlubbe vermoedt dat BATJE aan het LURKEN is:Uit de grote doos:
- Truth -
Omschrijf jezelf op dit moment:
Beschrijf in detail je omgeving. Hierbij denken aan de kamer, kleuren, objecten, huisgenoten, huisdieren enz.
Beschrijf ook je stemming en wat je op dit moment draagt (wederom: Details).
Ik kom net onder de douche vandaan, zit met een handdoekje om in een kamer waar het een beetje rommelig is en licht naar Ultraviolette douchegel ruikt. Op de achtergrond klinkt klassieke muziek (Beethoven voor de liefhebbers). Mijn hond ligt bij de kachel te slapen, mijn kat zit door de lamellen naar buiten te kijken. Er staat een kop dampende koffie voor mijn neus.
Stemming is relaxed. Buiten is het koud, hierbinnen lekker warm. Ben nog een beetje rozig van de hete douche, huid tintelt nog wat na..
quote:Dare?
Op zaterdag 10 november 2001 14:40 schreef yvonne het volgende:[..]
Nah, verveling
Ik kom vannacht wel even verslag uitbrengen
quote:GG!
Op zaterdag 10 november 2001 14:41 schreef batje het volgende:[..]
I pleed guilty..
Ik kom net onder de douche vandaan, zit met een handdoekje om in een kamer waar het een beetje rommelig is en licht naar Ultraviolette douchegel ruikt. Op de achtergrond klinkt klassieke muziek (Beethoven voor de liefhebbers). Mijn hond ligt bij de kachel te slapen, mijn kat zit door de lamellen naar buiten te kijken. Er staat een kop dampende koffie voor mijn neus.
Stemming is relaxed. Buiten is het koud, hierbinnen lekker warm. Ben nog een beetje rozig van de hete douche, huid tintelt nog wat na..
(jammer, dat gebrek aan digikem of skenner)
quote:Accept
Op zaterdag 10 november 2001 14:41 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Dare?
![]()
![]()
quote:Nou, nou... ik gun niemand de dood!
Op zaterdag 10 november 2001 14:40 schreef NaRRaToR het volgende:die vetgedrukte passage mag ze best uitvoeren good riddens en nee is geen tijdelijk gevoel heb haar al smsje gestuurd dat ze het maar moet doen ook ben ik en is zij van dat gezeik af. en als ze het niet doet moet ze nodig hulp gaan zoeken.
dat gboy het niet erg zou vinden gloof ik hij geilt toch op mun foto
jah doe maar nog een T
quote:ik ook niet ofzo maar als ze het zelf zo graag wil moet ze het maar doen ook
Op zaterdag 10 november 2001 14:43 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Nou, nou... ik gun niemand de dood!
quote:* mvdlubbe heeft het gevoel dat N projecteerd. Het zou in dit geval beter zijn voor jou. Anyway. Dare:
Op zaterdag 10 november 2001 14:43 schreef NaRRaToR het volgende:
Ga naar buiten zonder jas en ren, ja REN twee rondjes om een huizenblok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |