Hier de oude boosdoener...
En fijn dat het dus allemaal goed is gegaan
Strakke foto trouwens, met die gulden ernaast.
quote:guldens op foto's regeren. Ooit een digifoto van een wesp gemaakt naast een gulden. Toen die niet groot genoeg bleek deed fotoshop wonderen
Op vrijdag 09 november 2001 19:07 schreef dwerg het volgende:
Beterschap, Reintje.Strakke foto trouwens, met die gulden ernaast.
Rein: beterschap
Beterschap verder!
quote:GELUKKIG!!!
Op vrijdag 09 november 2001 18:45 schreef Reintjehet volgende:
Jippie, bennerweer... Volgens mij veelste vroeg, ik stik nog van de pijn en lachen of hoesten hoef ik al helemaal niet te proberen, maar volgens mij werkt alles weer naar behoren...
* Reintje is wel blij dat ie weer kan Fok!ken
quote:Beter voor je Reintje!!!!! Beterschap!!!! Ennuh volgens mij helpt het wel als er constant een lekkere chick over je buikje wrijft hoor!!!!
Op vrijdag 09 november 2001 21:31 schreef Reintje het volgende:
Ben wel weer blij dat ik thuis was, maar in het ziekenhuis lag ik ook wel best eigenlijk... best veel last van mijn buikie nog; weet iemand (buiten rust houden) iets dat helpt? 'k heb echt pijn bij alles wat ik doe, zelfs als ik net iets te hard hallo zeg ofzo..
Heel stom...
* Reintje is wel blij dat ie weer kan Fok!ken
quote:We moeten de pacemaker natuurlijk niet nu al forceren tot het maximum he... Maar goed, als jij er eentje kunt regelen?
Op vrijdag 09 november 2001 21:50 schreef thecrook het volgende:[..]
Beter voor je Reintje!!!!! Beterschap!!!! Ennuh volgens mij helpt het wel als er constant een lekkere chick over je buikje wrijft hoor!!!!
Batterijen weer helemaal vol ![]()
Hoe lang gaat deze nu mee?
Beterschap!
quote:Hehehehe.....lijkt dit je iets:
Op vrijdag 09 november 2001 21:52 schreef Reintje het volgende:
We moeten de pacemaker natuurlijk niet nu al forceren tot het maximum he... Maar goed, als jij er eentje kunt regelen?

Ze staat in m'n icq lijstje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |