quote:ALT -0169 ©
Op maandag 12 november 2001 09:43 schreef Kayuk het volgende:
Gefeliciteerd DuchessX en Juup(c). Ja, ik werk aan die (c)
Het is echt leuk om te doen al is het voor een eenverdiener (c'est moi) wat moeilijker om iets te vinden.Go go go!
Morgen hebben wij eerst een afspraak bij DuchessX' tussenpersoon om onze financiële mogelijkheden te bekijken en daarna hebben wij al een afspraak om een huis te bezichtigen!! (We gaan nog net lekker een half uur voor andere mensen die het huis gaan bezichtigen...
)
Het is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk huis uit '92 en ik (we) ben enorm nieuwsgierig!
Duimen jullie?
Duch.
quote:YEEEEEEEEEEAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Op dinsdag 13 november 2001 09:15 schreef DuchessX het volgende:
Oeh oeh oeh spannenddddddddddd!Morgen hebben wij eerst een afspraak bij DuchessX' tussenpersoon om onze financiële mogelijkheden te bekijken en daarna hebben wij al een afspraak om een huis te bezichtigen!!
(We gaan nog net lekker een half uur voor andere mensen die het huis gaan bezichtigen...
)
Het is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk huis uit '92 en ik (we) ben enorm nieuwsgierig!
Duimen jullie?
Duch.
Nu hopuh da allus goe kom en dan is alles goe gekomen
We zullen zien of het wat is voor ons.
De eerste indruk is JA, maar eerst de gehele woning zien natuurlijk.
Morgenavond weten wij het en misschien jullie ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 13-11-2001 09:36]
quote:Als een van ons twee ook meer enige twijfel heeft, dan is het einde verhaal.
Op dinsdag 13 november 2001 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Spannend, ik hoop dat het iet is voor jullie, maar niet vergeten dat jullie allebei verliefd moeten zijn op het huis he?
quote:kom je leuke huizen tegen ja
Op dinsdag 13 november 2001 20:10 schreef DuchessX het volgende:
5,70 bij 3,30...luxe keuken...tuin...hardhouten kozijnen...luchtverwarming...bla bla bla...
Wij zijn er helemaal moe van! Maar hebben wel 3 huizen op het oogWat is dit vermoeiend maar oh zo leuk om allemaal uit te zoeken! En...lang leve internet!
quote:Wat weet jij daar nou van
Op dinsdag 13 november 2001 20:32 schreef Joene het volgende:[..]
kom je leuke huizen tegen ja
quote:Ik kijk stiekum met Joene voor een huisje in Noord-Holland, voor in de weekenden als ik moet 'overwerken'.
Op dinsdag 13 november 2001 20:37 schreef Juup© het volgende:[..]
Wat weet jij daar nou van
quote:Joene kijkt regelmatig websites van makelaars...
Op dinsdag 13 november 2001 20:37 schreef Juup© het volgende:[..]
Wat weet jij daar nou van
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 20:39 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik kijk stiekum met Joene voor een huisje in Noord-Holland, voor in de weekenden als ik moet 'overwerken'.
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 20:41 schreef Juup© het volgende:
quote:Ja en dat is best vervelend, mijn zus en haar vriend zijn ook op zoek naar een huis. Zij was helemaal verliefd op een huis alleen hij zag het niet zitten. Einde verhaal. Logisch, maar best wel jammer voor haar.
Op dinsdag 13 november 2001 19:00 schreef Juup© het volgende:[..]
Als een van ons twee ook meer enige twijfel heeft, dan is het einde verhaal.
quote:Dat is een kwestie van overleggen en prioriteiten stellen.
Op woensdag 14 november 2001 09:20 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ja en dat is best vervelend, mijn zus en haar vriend zijn ook op zoek naar een huis. Zij was helemaal verliefd op een huis alleen hij zag het niet zitten. Einde verhaal. Logisch, maar best wel jammer voor haar.
Ow ja, mijn rol in dit geheel: Geld uitgeven en aanwijzingen geven
quote:En jij mag zeker de heren ook van koffie enzo voorzien. Word je dus eigenlijk koffie juffrouw
Op vrijdag 16 november 2001 18:47 schreef DuchessX het volgende:
We hebben gister een aantal huizen bezichtigd, waarvan we op één een optie hebben. We willen er nog twee of drie zien en dan beslissen wij... Waarschijnlijk gaan we een helehoop verbouwen: badkamer, toilet, keuken, de vloeren opnieuw leggen. Met andere woorden: we hebben de kans om een huis 100% naar onze zin te maken!En dat zal zeker lukken, met twee vaders die in de vut/met pensioen zijn en een superhandige Juup©.
Ow ja, mijn rol in dit geheel: Geld uitgeven en aanwijzingen geven
quote:Wat zou het schuiven??
Op vrijdag 16 november 2001 23:32 schreef Light het volgende:[..]
En jij mag zeker de heren ook van koffie enzo voorzien. Word je dus eigenlijk koffie juffrouw
quote:Dat weet ik niet... Kun je ze beter zelf vragen
Op vrijdag 16 november 2001 23:33 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wat zou het schuiven??
Misschien gaan ze je anders wel verplichten mee te helpen met verbouwen
quote:Dat dacht ik wel
Op vrijdag 16 november 2001 23:41 schreef Light het volgende:Misschien gaan ze je anders wel verplichten mee te helpen met verbouwen
quote:Ik wilde het al niet te hard zeggen om je niet op ideeen te brengen
Op zaterdag 17 november 2001 00:04 schreef Juup© het volgende:[..]
Dat dacht ik wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |