Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deeltje 8.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen donderdag 8 november 2001.
Edit: Even groepsfoto geactualiseerd
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-11-2001 00:49]
Danielle en Andries zitten intussen weer op de bank, lekker een snack naar binnen te werken. Danielle wrijft wat over haar voorhoofd en lijkt hoofdpijn te hebben.
"Mijn familie was er ook weer", zegt Frank. "Blijkbaar maakt het dus niet uit of er een kans is dat je eruit gaat".
In arm staat Sandy onder de douche en klaagt dat het erg koud is. Er wordt intussen vanalles geroepen vanachter het hek. Kelly's naam is al gehoord... nu klinkt er "Cosie"....
"Niet roepen jongens", waarschuwt Coos. "Niet doen! Priscella was heel snel weg trouwens. We konden haar net horen. Die was echt héél snel weg!"
In rijk zit iedereen lekker te genieten op de bank.
Leo vertelt hoe het zal gaan (volgens hem) als er nog 6 mensen over zijn. Hij denkt dat de laatste twee van de zes weggestemd worden door het publiek. Hij denkt dat er nu nog 5 nominaties komen... en daarna niet meer. De anderen zijn het er niet mee eens!
Dan zegt Diane dat ze straks even gaat testen hoe het gaat met Andries in één bed. Frank roept meteen dat er weer een love-duo is. Volgens Leo gebeurt er heus niets.
"Je weet niet wat er onder de dekens gebeurt", zegt Frank.
"Het enige wat er tot nu toe onder de dekens is gebeurt is dat ik 10 minuten Franks hand vasthield en we beide dachten dat het Diane's hand was", zegt Andries lachend.
Iedereen ligt in een deuk.. ook de mensen van het arme deel.
Andries dacht dat hij gewoon vies was en heeft erg veel jeuk gehad verteld hij telkens als hij zich omdraaide had hij er erg veelk last van .
Er is nu veel lol om het geintje .
Frank: Zullen we volgende keer de Mummy reserveren.
Diane: Ik wil 9,5 weeks dat vind ik een opwindende film, ik wil weten als ik dat nog steeds zo vind.
Danielle: Is dat met die aardbeien?
Diane: En druiven.
Andries: Ken je die film dat die druif in haar buik ligt en dat die zo in haar mond schiet.
Frank: Die ken ik niet.
Andries: het is een hele bekende met Charlie Sheen (Hot shots??)
Diane: Lacht heel erg om druiven die ze wilt eten (?)
Andries: noem eens een bekende film met charlie sheen.
Iemand roept hot shots (ik had het goed )
Andries: Jaaaaa Hot shots, met die olijf en die mond dat hij allemaal melk erin schiet, die bedoel ik ja, een kutfilm.
Diane lacht.
Andries: een kutfilm ja.
Frank: Je hebt geen billen meer Diane, in die broek.
Oh ja zo wel :p
Diane leeft zich nu uit met druiven. Ze heeft 7 druiven in één keer in haar mond. Danielle ligt helemaal in een deuk en komt niet meer bij!
Even later stapt Diane op en gaat richting slaapkamer.
"Je hebt helemaal geen billen meer Diaan", merkt Frank op.
Ze trekt haar broekje wat strakker.
"Zo is het beter", reageert hij. Nou Leo... je kunt lekker slapen in Diaan haar bedje.. kun je lekker slapen dooie!"
In de tuin zitten Coos en GJ weer te kletsen. Coos denkt dat de mensen wel kunnen waarderen hoe hij en GJ nu met elkaar omgaan. Wel vindt hij het jammer dat GJ nog altijd gereserveerd tegenover hem is. Hij zegt dat hij echt niet de slechte jongen is die GJ denkt.
Ze lijken elkaar nu heel goed te begrijpen.
GJ: Je moet zorgen dat je zoveel positieve punten hiermee pakt.
Pascal: Ik heb bijna aan iedereen gevraagd als dit is wat ze verwachten, hoe zie jij de battles GJ?
GJ: Ik hoop niet dat de battle zo doorgaan, ik vind ze niet echt angstaanjagend. Ik had meer gehoopt dat ik soms op een punt kwam dat ik het zelfs niet wilde. Op emotioneel vlak is de battle zwaarder dan ik had verwacht. Normaal bij een conflict met een klant, werknemer kom je op een commerciele manier eruit en hier ben je op elkaar aangewezen. Dat is moeilijk. Ik leer hier trucjes, bijvoorbeeld wanneer ik naar iemand lusiter moet je in het kort samen vatten wat de ander heeft verteld. Zo toon je interresse en zo krijgt de ander de mogelijkheid om te zien als zijn verhaal goed op je is overgekomen. Kel zegt altijd dat ik haar verhaal afmaak. Dat vind ik niet leuk om te horen, maar ze heeft gelijk.
Pascal: Als ik dat merk, zeg ik gewoon Gert, maar nu ben ik even. Als ik me eraan stoor maak ik er geen drama van en zeg het jo9u gewoon.
Ik dacht meer het is echt een battle, maar niet speciefiek op het battle field, dat emotionele battle vind ik meevallen.
G: ik snapte nooit dat mensen zo blij waren dat ze naar huis mochten, hoe kan het zijn dat je niet even een paar maanden weg van huis kan blijven.
Coos: Heb je het weleens moeilijk.
G: Best wel.
Kelly schreeuwt heel hard (???) zoals gewoonlijk
G: Toen Nancy weg ging baalde ik gewoon ondanks dat ze de halve week op bed lag, wanneer je het meemaakt kijk je toch anders ernaar.
Pascal: Als Coos weg had gegaan had ik echt gebaald.
Voor de rest, tja ik heb niet zo een binding met de mensen heir die weg zijn. Ik vond richard een toffe gozer maar ja.
GJ: Met audrey had ik echt niet.
C: Ik dacht juist van wel, dat had ik echt verwacht.
GJ: Ik vond het wel een leuke meid, maar het was niet zo van.... ja je weet wel, ik kende haar pas een week. Bij andries zou ik meer moeite hebben die ken ik al langer.
Soms zegt hij dingen en hij kan goed gitaar spelen het is gewoon een topper.
P: Ik vind het vervelend voor de mensen die weg moeten, maar ik ben nlij dat ik er nog ben. Mijn doel is winnen, gaat het niet dan gaat het niet.
Ik gun het in eerste plaats mezelf en anders Coos. Ik wil het liefst met hem overblijven, we hebben gewoon veel raakvlakken.
Ik kan het zo goed met hem vinden, maar de rest ik zou het wel vervelend vinden, maar ja. Heel clinisch, als ik moet kiezen tussen jou en Coos ben jij het. (om er uit te gaan?) Maar eerder kom je niet aan de beurt.
GJ en Coos en Pascal nog steeds in de tuin. GJ vertelt dat hij Andries wel mag... dat hij hem een topper vindt als hij weer eens op zijn gitaar speelt en dat hij af en toe ook hele zinnige dingen zegt.
Pascal zegt dat hij het voor de meesten niet zo erg zou vinden als ze weg zouden moeten. Als hij moest kiezen tussen Coos en GJ, zou GJ verliezen... maar tussen GJ en de anderen niet. (geluid valt weg)
In de kamer gaat het over Richard. Volgens Leo was hij verlegen. Diane en Andries zijn het er niet mee eens. Ze zeggen dat hij wel oppervlakkig was, maar niet verlegen.
"Ben je bang voor de nominatie?", vraagt Frank aan Leo.
"Ik zal het eerlijk zeggen", begint Leo. "Ergens wil ik ook wel naar huis. Naar bekende mensen toe. Maar als ik blijf, wil ik ook zo lang mogelijk blijven".
"Je hebt nog een week", valt Frank hem in de rede! "Maar jij hebt dingen waar we heel erg over kunnen lachen... maar ook dingen dat we denken brrrr. Soms droom je heel erg weg."
Leo geeft hem gelijk. Hij vindt ook dat Danielle zich wat terug trekt. Frank en Danielle gaan er meteen tegenin en zijn het niet eens. Andries zegt dat hij ook niet vindt dat Leo zich terug trekt van de groep.
"Is het slecht om je even af te zonderen dan?", vraagt Andries. "Diane staat s'morgens expres vroeg op om even een moment voor haarzelf te hebben!"
"Dat is normaal", zegt Frank. "Maar niet elke dag. Niet een paar keer per dag."
"Ik ben wel benieuwd morgen", zegt Pascal in de tuin tegen Coos. De rest is naar binnen!
"Zei Kelly echt dat ze blij was dat ik mocht blijven omdat ik dan weer battles voor het team kan winnen?", vraagt Coos.
"Ja", zegt Pascal. "Frank werd heel kwaad toen hij dat hoorde en maakte haar dat ook wel duidelijk! Ik denk trouwens dat ze nu niet meer zo populair is... dat ze zichzelf wat in de vingers heeft gesneden door al die opmerkignen die ze heeft gemaakt. Denk je niet?"
"Ik weet het niet", zegt Coos. Stond ik trouwens een beetje goed op dat podium?"
"Ja hoor", antwoordt Pascal meteen. "Als een zoutzak zeg maar".
Coos schiet in de lach.
"Er is straks niets aan de hand", zegt Coos even later. "Als ik weer genomineerd wordt en Leo ook, dan blijf ik toch wel. Dus deze keer lopen we geen risico!"
In de slaapkamer van arm ligt Kelly weer wat te snikken. Ze zit wat in de maag met de nominaties!
"Dus Pascal vond dat wij nog niet goed met elkaar omgaan?", vraagt Kelly snikkend. "Ik wel met hem hoor."
"Ja maar Kel", begint GJ... "Dat kan toch, met zoveel mensen in één huis."
"Maar ik heb al lang geen ruzie meer gehad met Pascal", zegt Kelly. "Maar ik zou inderdaad niet bij hem op de koffie gaan".
(Kelly lijkt me bang voor de nominaties morgen!)
Sandy en Kelly in de slaapzakken.
Kelly: Mijn rits is weer stuk, San??
Sandy: Ik heb gezegd tegen je doe dan rustig met de rits
Kelly: Pascal en ik kunnen nog niet goed met elkaar opschieten, we liggen elkaar niet (volgens mij gaat het over wie ze nomineren)
GJ: je zit met 18 mensen in het huis, het is normaal dat er 6 mensen zijn waarmee je het niet kan vinden en 6 die je toppers vinden en 6 zitten er in het grijze gebied.
We kunnen wel allemaal zeggen die zijn geweldig en die en zus en zo ook. Voordat de mensen er uit gaan, ga ik er van uit dat de mensen waarmee je plezier hebt dat je daar gewoon je fun mee uithaald. En met de rest normaal omgaat.
Kelly: Ik heb al een tijd geen ruzie gehad met Pascal, maar ik zou niet bij hem op de koffie gaan.
GJ: Ik heb ook mensen die ik slaapplaats zou geven wanneer ze geen slaapplaats hebben, maar ik zeg dat niet aan iedereen hier omdat we nu toevallig in een huis slapen.
Kelly schreeuwt want ze zag een camera geloof ik (????)
Kelly: Ik zie daar een lampje bewegen, het kwam net weer voorbij het is een camera. jajaja ik zie het weer.
Sandy: Ja, ik zie het. tussen de gordijntjes. Kijk daar zit ook een plooi.
Kelly: komt ie weer komt ie weer.
Sandy: BIj dat gordijn zit hij he,
In de rijke slaapkamer loopt Danielle rond in een lekker strak kort broekje. Ze gaat naast Diane op bed zitten en Andries ligt in een éénpersoonsbed... Ze gaan dus toch niet samen slapen ...
Rijk maakt zich dus klaar om te gaan slapen. Diane loopt in een string door het beeld
Diane en Daan liggen intussen naast elkaar in bed. Diane zuigt weer lekker op haar duim. Danielle is even haar schaamstreek aan het onderzoeken. Ze zegt dat het ergens jeukt. "Ik heb uitslag".
Ze schijnen morgen wakker te worden gemaakt met muziek. Blijkbaar heeft Frank dat besteld. Ze verheugen zich er al op!
Coos en Pascal zitten nog steeds in de tuin. Door de mutsjes van die oranje jas zijn ze net twee tuinkabouters.
"De kaarten zijn dus straks heel anders geschud", merkt Pascal op.
"Wacht nou maar morgen af", reageert Coos.
Meteen is het weer stil.
In de tuin zitten nog steeds Pascal en Coos. Het gaat nu over de benen van Coos, die er volgens hem niet meer uitzien.
Dan is mijn 2 uur durende dosis methadon over!
en in arm bereiden pascal en koos zich ook voor om te gaan slapen
1:56 alle streams zijn nu leeg, iedereen in diepe rust nu
2:01 nog wat gezucht en er licht er 1 zwaar te ademen aan de rijke kant en aan de arme kant is niks te horen of te zien.
(kort maar krachtig wordt dus niks meer vanavond, hopelijk doet deze streams het nog morgen)
PS Iemand misschien snel een stream voor me, want ik zit nu met mijn gratis pincode te kijken, dus misschien kan ik het verlengen... icq 1250811
Ik wed dat ie op zijn neus zat te kijken
[Dit bericht is gewijzigd door hollandse_drop op 09-11-2001 10:25]
but please continue ik ben waarschijnlijk de enigste die vol spanning om de 3 seconden de page refresht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |