abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 november 2001 @ 23:58:13 #1
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_2129237
Vanavond bij de MTV EMA trad ook Depeche Mode op.
Wat me opviel was dat Dave er ontzettend slecht uitzag ? (Is dit meer mensen opgevallen ?)
Bij het eerste camera-shot dacht ik echt effe "Dat is Dave niet ?!".
Het leek wel of hij geheel niet bij de grime was geweest ofzo. (kapsel: plofkop)

Jammer trouwens dat ze niets van hun nieuwe album "Exiter" speelden/mochten spelen.
Alhoewel, "Never let me down again" is intussen wel oud, maar ook erg goed.

Da's toch wel een voordeel van dat de MTV EMA deze keer in Duitsland worden gehouden; Depeche Mode is (nog steeds) groot in Duitsland, en mogen dus komen.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  vrijdag 9 november 2001 @ 00:08:08 #2
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_2129348
quote:
Da's toch wel een voordeel van dat de MTV EMA deze keer in Duitsland worden gehouden; Depeche Mode is (nog steeds) groot in Duitsland, en mogen dus komen. [/sub]
Ik dacht dat het in Frankrijk was
Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
  vrijdag 9 november 2001 @ 00:16:22 #3
12091 Sjaakman
pi_2129447
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:08 schreef Actif het volgende:

[..]

Erm... NOT !
pi_2129481
Dave is dan ook jarenlang junk geweest en heeft zo ongeveer eeb complete apotheek aan verdovende middelen door z`n aderen gejaagd.

schijnt op de lang duur niet cht bevordelijk te zijn voor je uitstraling

vrijdag 9 november 2001 @ 00:30:55 #5
12091 Sjaakman
pi_2129651
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:19 schreef crackmonkey het volgende:
Dave is dan ook jarenlang junk geweest en heeft zo ongeveer eeb complete apotheek aan verdovende middelen door z`n aderen gejaagd.

schijnt op de lang duur niet cht bevordelijk te zijn voor je uitstraling

True. Maar ik ben ook bij de (overigens nog steeds lopende) "Exiter tour" geweest, en daar zag 'ie er toch wel een stuk beter uit.

En "the monkey" is alweer een aantal jaren "off his back" zoals dat heet...

vrijdag 9 november 2001 @ 00:58:18 #6
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2129983
Ik vond die gasten van Placebo er vooral heel erg eng uitzien.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_2129987
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:30 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

ghehehe, noemt men dat zo
  vrijdag 9 november 2001 @ 01:21:15 #8
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_2130162
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:08 schreef Actif het volgende:

[..]

Frankfurt
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 9 november 2001 @ 01:26:07 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_2130193
In ieder geval de helft goed.

Euh, zijn er foto's van ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_2130602
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:30 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

True. Maar ik ben ook bij de (overigens nog steeds lopende) "Exiter tour" geweest, en daar zag 'ie er toch wel een stuk beter uit.

misschien dat ik weer op z`n rug zit
  FOK!fossiel vrijdag 9 november 2001 @ 12:49:09 #11
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2132835
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:58 schreef Redman het volgende:
Ik vond die gasten van Placebo er vooral heel erg eng uitzien.
Placebo? Op de MTV-awards? Haha zal toch niet he (bedoel je niet Rammstein?)
Chick on a mission
  vrijdag 9 november 2001 @ 14:55:48 #12
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2133980
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 12:49 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Placebo? Op de MTV-awards? Haha zal toch niet he (bedoel je niet Rammstein?)

Was ff de weg kwijt, was idd de zanger van Rammstein. Maar die gasten van Placebo zien er altijd eng uit waar ze ook zijn.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_2137044
ik vond Dave er ook wel anders uitzien gisteren. ik was ook bij exiter tour in Antwerpen en hij zag er toen wel beter uit nu had hij een dik gezicht.weet ook niet hoe dat komt maar het optreden was wel het beste van heel die mtv awards.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  vrijdag 9 november 2001 @ 20:59:56 #14
12091 Sjaakman
pi_2137407
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 20:13 schreef chelloboy het volgende:
ik vond Dave er ook wel anders uitzien gisteren. ik was ook bij exiter tour in Antwerpen en hij zag er toen wel beter uit nu had hij een dik gezicht.weet ook niet hoe dat komt maar het optreden was wel het beste van heel die mtv awards.
Ook gehoord hoe het publiek de hele avond stond te schreeuwen "DEPECHE MODE - DEPECHE MODE - DEPECHE MODE!" ?
Lachend !
pi_2138285
Wat mij opviel is dat Whitney Houston er een stuk beter uitzag als bij haar laatste optreden, ehm, waar was dat ook alweer?
Naja goed. De mensen van de make-up hadden dus duidelijk alle plamuurpoeder al aan haar besteed, waardoor er niks meer voor Dave over was. De ene helft werd op haar smoelwerk gestuukt, en de andere helft had ze al opgesnoven voor de grimeurs haar konden tegenhouden.
Helaas jongen, volgende keer je eigen poedertjes meenemen als Whitney in de buurt is.
(Denk er dan zelf ook aan, dat het slechts voor uitwendig gebruik is!).
pi_2153714
Dave heeft er wel eens beter uitgezien, en beter geklonken. Ik vond dat zijn stem verrot was. Ikzelf heb hum livealbum 101 daar klinkt ie op z'n best vind ik!
Use & Abuse... Good & Bad Times
  maandag 12 november 2001 @ 10:40:24 #17
12091 Sjaakman
pi_2157860
quote:
Op zondag 11 november 2001 20:30 schreef Jerommeke het volgende:
Dave heeft er wel eens beter uitgezien, en beter geklonken. Ik vond dat zijn stem verrot was. Ikzelf heb hum livealbum 101 daar klinkt ie op z'n best vind ik!
Dat is idd Dave in de hoogtijdagen...
  woensdag 14 november 2001 @ 18:55:34 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_2183981
Pfrrr, het is ExCiter ipv Exiter. Jemig, goed frustatie druit.
Anywee al die popsteren van wel eer gaan dr altijd wat pafferig en vadsig uit zien, als ze rond de 40 qua leeftijd komen. Anywee ik heb alleen maar een deel van dat optreden gezien, helaas helaas. Maar aangezien MTV nu de komende maand alleen maar herhalingen gaat uitzenden van die awards denk ik niet dattik bang hoeft te zijn dat ik hun optreden mis.
Maar goed, inderdaad heel tof dat Depeche Mode nog steeds gewaardeerd wordt in landen als Duitsland (hun single Dream on stond dit jaar op nr. 1!) Verder vind ik hun muziek uit de jaren 90 nog toffer dan de muziek die ze in de jaren 80 maakten, alhoewel Never let me down volgens mij wel het hoogtepunt van de carrière is van Dave en zijn kornuiten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 21 november 2001 @ 04:34:25 #19
15432 raampie1
Kiss the future!
pi_2249941
Hij zag er idd niet zo best uit en ook van z'n stem schrok ik wel even. Muzikaal gezien was het wel een super optreden. Wel een erg gave uitvoering van Never Let Me Down, ik zat echt uit m'n dak te gaan voor de tv. Wanneer komen die gasten weer eens in Nederland, we zijn al twee keer overgeslagen.
Puk Puk says: fly like an butterfly but sting like a bee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')