En voor de mensen die haar een bitch vonden... So what... Zulke mensen maken het leven een stuk leuker en pittiger. Ik had het niet beter kunnen doen.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 08-11-2001 22:55]
welkom thuis,
ik hoorde van iedereen hier op fok hoe een stoker je zou zijn, en een adrem persoontje. Ik moet zeggen dat het me een beetje tegenviel, maar ik had gehoopt dat je nog een week kon blijven, zodat die dwaze coos eruit kon. en jij meer van je kon laten zien.
verder ben ik benieuwd hoeveel geld je hebt gewonnen met die bb krasloten, met een beetje mazzel mag je in de dagboekkamer zeggen wat je van BB3 vindt!!
![]()
sas,
succes met het verwerken van alle informatie die je tot je moet nemen, het zal wel vaag zijn om te horen wat er allemaal in de wereld is verandert na een tijd in dat huis. WTC, anthrax.. etc...
quote:eej, je wel netjes afmelden eerst he, bij tante.
Op donderdag 08 november 2001 22:59 schreef fashionably_late het volgende:
Hè jammer!!! Ik ga net een weekje weg en zal haar terug komst niet meer meemaken. Het zal wel roerig worden....Als ze terug komt tenminste!!
wb op fok! ![]()
wanneer kom je weer 'ns langs? (je oude slaapplekkie zullen we wel weer opmaken.. 't waterbed is vol!
)
(namens Swets (geband zoals je misschien al doorhebt): maak je maar niet druk om de reacties hier, 80% hier zijn nog grotere hoeren dan Andries in 't BB-huis)
quote:Voorlopig zit ze wel een paar dagen te krassen eerst.
Op donderdag 08 november 2001 22:59 schreef fashionably_late het volgende:
Het zal wel roerig worden....Als ze terug komt tenminste!!
quote:Ze had meer dan genoeg familie bij zich. Hebben ze allemaal wat te doen op de terugreis.
Op donderdag 08 november 2001 23:10 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Voorlopig zit ze wel een paar dagen te krassen eerst.
quote:Het maakt haar wel degelijk uit, maar ze is zo contact gestoord, dat ze zich probeert te verbergen achter een masker van sarcasme. Je ziet dat echt aan alles van haar, haar hele houding en alles
Op donderdag 08 november 2001 22:56 schreef honesty het volgende:
Het deed haar al niet veel hoe de bewoners over haar dachten dus waarom zou ze dat van Fokkers dan wel erg vinden? Ik zag alleen veel liever Coos gaan dan Pris komen, maar je een mens heeft niks te willen
quote:Leg uit leg uit, wat is er met dit plaatje?
Op donderdag 08 november 2001 23:02 schreef Koos Voos het volgende:
Ik vond je 3 x niks... veel plezier met je krasloten !Nyrem..beloofd is beloofd..
Have fun
quote:nee hoor. ze komt terug met een nog grotere waffel. Anders zou ze zich laten kennen, toch?
Op donderdag 08 november 2001 23:05 schreef zodiakk het volgende:
Ze komt terug onder een andere username.
quote:Haha!! Geweldig
Op donderdag 08 november 2001 23:02 schreef Koos Voos het volgende:
Ik vond je 3 x niks... veel plezier met je krasloten !Nyrem..beloofd is beloofd..
Have fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |