quote:Nou ja... zolang ik nog aan de pil ben en geen folium hoef te slikken
Op donderdag 08 november 2001 13:59 schreef Catootje het volgende:
Ik ben een kloon van Tardis, zovty en ik doen het met elkaar (jaja, denk daaar maar es over na), en Sunnie is nooit thuis'zogenaamd werkeloos'
![]()
iets met babytopic
quote:Augurk
Op vrijdag 09 november 2001 01:08 schreef Tardis het volgende:[..]
Nou ja... zolang ik nog aan de pil ben en geen folium hoef te slikken
iets met babytopic
quote:Kun jij een date krijgen dan
Op donderdag 08 november 2001 19:22 schreef Larissa het volgende:
Een weetje:Ik krijg net een bericht op ICQ van Elizabeth dat ze "dreigt te bellen naar Gellar aanstaande vrijdag dat ik het al eerder met iemand van een ander forum heb geprobeerd" en dat vast wel meer mensen weten van mijn date van afgelopen vrijdag.
De rest is weggevallen dus weet ik niet waar ze me nou mee chanteert...
![]()
En wat de nieuwswaarde is van het feit dat ik meerdere internetdates heb gehad (de rest niet via forums trouwens) is me ook niet helemaal duidelijk...
Bellen vrijdag, Elizabeth! Doen! Het heeft alleen geen nieuwswaarde meer nu.
En als je niet belt ga ik dreigen dat ik je foonnummer ergens on line zet ofzo.![]()
![]()
![]()
Maar correctie dan, beste politiek-correcte Vrouwe Elizabeth:
Naar mijn weten weten maar 2 mensen het en als het er meer zijn had het hier allang gestaan... Maar goed, misschien dat de vriendjes van mijn vriendjes ook weer goed te vertrouwen zijn, of zoiets.
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 01:10 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
Kun jij een date krijgen dan
*proest*
![]()
![]()
quote:never underestimate the power of the roddelcircuit.
Een weetje:Ik krijg net een bericht op ICQ van Elizabeth dat ze "dreigt te bellen naar Gellar aanstaande vrijdag dat ik het al eerder met iemand van een ander forum heb geprobeerd" en dat vast wel meer mensen weten van mijn date van afgelopen vrijdag.
![]()
En wat de nieuwswaarde is van het feit dat ik meerdere internetdates heb gehad (de rest niet via forums trouwens) is me ook niet helemaal duidelijk...
En als je niet belt ga ik dreigen dat ik je foonnummer ergens on line zet ofzo.![]()
![]()
![]()
Naar mijn weten weten maar 2 mensen het en als het er meer zijn had het hier allang gestaan... Maar goed, misschien dat de vriendjes van mijn vriendjes ook weer goed te vertrouwen zijn, of zoiets.
we hebben een A!
we hebben een
(bek dicht crackmonkey)
quote:oe thanks!
Op vrijdag 09 november 2001 00:39 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Je klonk een beetje laf.
quote:dem Laris, en we wouden het nog wel stil houden...
![]()
![]()
![]()
quote:Welke bossen?
Op vrijdag 09 november 2001 01:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dem Laris, en we wouden het nog wel stil houden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |