abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2001 @ 00:13:28 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2118274
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deeltje 8.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen woensdag 7 november 2001.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2118881
hmpf KUT YORIN ! KUT JOHN DE MOl !

sowwy most ik ff kwijt

donderdag 8 november 2001 @ 01:21:23 #3
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2118910
Postzegel-streamverslag (hehe...)

00.54: In Arm slaapt iedereen, maar Kel komt nog effe overeind. En ze lacht (naar wie?). In Rijk heeft Pris het woord (althans, daar ga ik van uit, geen geluid). Ah, in Arm is ook Sandy nu wakker.

Ik ga toch effe 2,50 in de parkeermeter doen, eens kijken wat er gebeurt. Ik doe dit niet om mijn eigen verslaving te bevredigen, maar vooral om U Fok!kers te helpen met uw afkickverschijnselen En ondertussen bezig met het kraken van deze bijna 'unbreakable code'...

Nu het streamverslag voor 2,50 mét geluid (en dat met mijn simpel 56K moodempje):

01.05: (nouja, het werkt wel) Rijk: sfeer is heel hilarisch, vooral Pris maakt van mijn knaak gebruik door werkelijk héél hard te ginniken. Volgens mij heeft Pris een pruik op en staat wat onnozel te bewegen. Frenk: Wil je een sigaretje, Leo? Leo: Nee. Pris: Volgens mij heeft Leo last van afkickverschijnselen... (waar heb ik dat meer gehoord ) Leo wordt weer wat in de maling genomen, lijkt het. Het gehinnik van Pris stijgt boven alles uit. Andries: O, gezellig! Wacht effe, het is niet Pris die de pruik opheeft, maar ... Diane! Iedereen gaat wel uit zijn dak trouwens. Diane loopt erbij als een hoer en schreeuwt heel de boel bij elkaar. Danielle hangt glimlachend op de bank, Leo loopt elke keer op en neer door het beeld. Frenk: Leo, ga nou effe lekker op je hol zitten, ik word helemaal zenuwachtig van je. Hé, toch maar drinken Leo? Leo: Nee. Frenk: Nee, hier zit echt geen alcohol in, om af te toppen/koppen?? Zit maar 40 procent in. Leo, comon! Leo: Nee, dat bepaal ik zelf.

01.16: Ben nu in Arm. De meesten lijken nog wakker te zijn. Gaat over Blair Witch, niet zo interessant. Kelly praat nu ook weer op een gemoedelijke manier tegen Ed. Ed praat ook normaal terug. De kou is uit de lucht? Gaat weer verder over de film, schakel maar weer over naar Rijk.

Maar eerst even posten...

donderdag 8 november 2001 @ 01:24:46 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_2118920
Go Jammie Go!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2118922
thanks jammie
pi_2118958
Coos is nog steeds in rijk zag ik op de postzegel stream
  donderdag 8 november 2001 @ 01:32:55 #7
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2118970
01.22: (O, wat is dit errug, betaal een knaak voor de streams, gebeurt er nix! Komt-ie weer!) Frenk (tegen Leo): Soooo, 9 weken, 63 dagen, en je bent al helemaal ingeburgerd hier. (gaat het misschien over de T-shirt grap?) Frenk: So, fok, 9 weken al! Sooooh! Diane komt weer verkleed binnen, iedereen wederom hilarisch! Whoehaahahahaha!!! Volgens mij heeft Diane het sportshirt van Pascal aan (dat hempie met nummer één erop of zoiets). Diane loopt ook gek. Frenk: Ja, zo loopt ie ook. Diane (imiteert Pascal): Coos, Coos, ga je mee douchen Coos? (wel geinig). Frenk (imiteert Coos ook): Hoe is het nou Frenk?

Het is nu toch wel leuk, Rijk (Diane) imiteert P&C: ik bedoel dat Pascal als een hondje achter Coos aanloopt.
Andries: Goeie gel zeg , mindfucking gel! En dat voor maar 15 gulden. Frenk: Soooh, ik ga slapen zo, en ik val zo in slaap, vanwege de alcohol. Ah, ze kijken naar Coos aan de andere kant, die ergens mee bezig is. Andries: Coos doet alles snel, he. Rijk zit 'm wat af te zeiken (dattie alles zo snel doet). Coos kijkt een beetje eng naar Rijk. Allemaal LACHE!!! (effe posten)

donderdag 8 november 2001 @ 01:42:15 #8
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2119024
01.34: Ben effe naar Arm gegaan. Kel: Zal Michael Jackson nog leven als we eruit gaan? Hoe heten die kinderen ook weer? Eentje heeft ie er: Paris.
Hmm, ze lijken nog wakker te zijn, sfeer is erg goed, maar weinig interessants. Ik ga met mijn narrowband 56K modempie maar weer even naar Rijk. (oooh, wat ben ik een looser)

Er ruikt in Arm trouwens ook iets naar appeltjes. Ja, dáár zaten we op te wachten! Ho, nog wel een leuke van ED: Coos, weet je het verschil tussen een vrouw en een condoom? Ze zitten vaak aan je lul, maar nog vaker in je portemonnee! (hij bedoelt: de overeenkomst). Nah, wel geinig, niet?

Arm gaat weer pogingen ondernemen om te gaan slapen. Ik ga weer een effe naar Rijk. Kijken wat daar gebeurt (Benny Hill tune om u te vermaken )

Even posten

donderdag 8 november 2001 @ 01:48:27 #9
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2119067
01.43: Nog even een staartje van Arm. Coos: ik heb minder haar dan Frenk, maakt me helemaal niks uit.

Het valt me op dat Kel en Ed nu gewoon tegen elkaar praten, niets meer te merken van Kel's opmerkingen over 'hij zal het merken' of 'ik zal hem pakken' ... vrije vertaling. Alles pais en vree. Coos zingt nog even: 'We will we will Stoffel.' Kelly: wie koopt er nu zulke shirts? Coos: Stoffel-vrienden ... Ja leuk!

01.46: Hola, in Rijk hoor ik weer een fles ontkurken. Pris zegt dat ze last van d'r kies heeft.

(sorry hoor, ik ga effe piesen, kost me weer 25 cent van die knaak, ben zo terug )

pi_2119082
Waarom betaal je d'r eigeluk voor?
Kan ut toch ook gewoon op het net volgen? Ik vind ut leuk om te volgen, maar ik lees niet alles. En ga d'r zeker niet voor betalen. Helemaal als het toch allemaal mega beinvloedbaar is door Yorin...
  donderdag 8 november 2001 @ 01:54:09 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2119103
Jammie.. Ik lig in een deuk om jou opmerkingen tussendoor .. Geweldig echt waar!!! Je kunt voor mij nooit meer stuk!!!

Prachtige verslagen!!!!!!!!!

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 8 november 2001 @ 01:56:06 #12
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_2119118
quote:
Op donderdag 08 november 2001 01:24 schreef APK het volgende:
Go Jammie Go!
Nou APK, hoe leuk ik het ook vond om de streamverslagen te lezen, ik zal niemand aanmoedigen om een knaak te betalen aan die armoedzaaier van een John de Mol c.s. Ondanks dat hij zo'n 3 miljard gulden heeft verdiend aan zijn deel van de verkoop van Endemol aan Telefonica, blijft-ie natuurlijk wel erg armoedig met acties als deze. Hij kan niet meer lachen van de knaken, maar wel geld aftroggelen van -naar ik aanneem- vooral jeugdige tieners. BAH!!!!!
  donderdag 8 november 2001 @ 02:01:26 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_2119149
quote:
Op donderdag 08 november 2001 01:56 schreef NashNL het volgende:

[..]

Nou APK, hoe leuk ik het ook vond om de streamverslagen te lezen, ik zal niemand aanmoedigen om een knaak te betalen aan die armoedzaaier van een John de Mol c.s. Ondanks dat hij zo'n 3 miljard gulden heeft verdiend aan zijn deel van de verkoop van Endemol aan Telefonica, blijft-ie natuurlijk wel erg armoedig met acties als deze. Hij kan niet meer lachen van de knaken, maar wel geld aftroggelen van -naar ik aanneem- vooral jeugdige tieners. BAH!!!!!

Erm
Haha!
Maar bedankt voor jouw f2,50
  donderdag 8 november 2001 @ 02:11:30 #14
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2119196
01.55: Arm slaapt nu echt. Niets meer te melden. Terug naar Rijk. (wanneer gaat Frenkie weer eens zijn snikkel achterna...?)

01.56: Frenk tegen Leo: Je hebt een nieuwe look nodig, niet meer die gekke bommel-schoenen en zuurkoolstampers ( ) Leo moet nu iets doen van Frenk, maar het is niet duidelijk wat. Leo: Coos zegt Stoffel tegen me, maar jij praat heel snel. Andries en Diane: Ja , hij praat heel snel. Diane: Coos is heel doelgericht, jij (Leo) niet. En jij zegt dat je Coos heel makkelijk kunt nadoen. Leo: Nee dat kan ik niet, hij loopt ook een beetje scheef ( )

01.58: Oh nee, Rijk gaat slapen en mijn knaak is nog niet op! Frenk: Ik zit hier helemaal onder de pukkels. Andries: Ja, uitslag, dat ben jij. Frenk: Hè? Andries: Ja, dat ben jij! Frenk: Andries is daar (in Arm) heel stabiel, soms ook niet. Dat ligt aan de sfeer, aan de situatie. Andies leest een brief van BB voor. Frenk: Bob, jij analyseert teveel, jij gaat er teveel achter denken. Alles was geregeld, cameramensen. Jijn zoekt er teveel achter, wat vind jij Leo? Leo wil antowrden, maar Andries overstemt hem. Frenk: Ja, deze brieven zijn allemal al voorgedrukt. Ze hebben niet de intentie dat ze een team van arm, in rijk willen hebben. Als we die kennisquiz niet hadden gewonnen, hadden we niet die volgende battle gehad. Ze gunnen de teams rust. (Leo probeert steeds een opmerking te maken, maar wordt elke keervde mond gesnoerd).

Leo heeft zich ingesmeerd met een 'nieuwe zalf'. Frenk: is het nou besmettelijk, of niet? Leo, het wordt nu erger, snap je?

Er volgt nu een discussie waarbij frenk zegt dat Andries het gesprek wil overnemen. Frenk: Zou die geile butler-telefoon het doen? Staat in de regels...

Mensen, wie wil het overnemen? Een knaak is wel zuur, maar je helpt er wel je mede-fokkers mee!

donderdag 8 november 2001 @ 02:15:16 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2119211
Jammie.. nogmaals: geweldige verslagen en opmerkingen tussendoor... You've made my night!!!!!!

("oh nee, rijk gaat slapen en mijn knaak is nog niet op")

donderdag 8 november 2001 @ 02:25:49 #16
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2119248
02.17: Pris heeft (opnieuw) het hoogste woord. Pris heeft zich helemaal 'volgespoten met Angel, heerlijk man.' (oe, ze is moeilijk te verstaan) Pris praat met Diane. Niets bijzonders. Frenk heeft het erover dattie een bijzondere tandpasta heeft willen bestellen die goed is voor zijn 'gevoelige tanden'... Frenkie kijkt wel een beetje geil naar Pris (sorry, zo zie ik het). Over de nominatieronde. Pris: ja, het is wel hard, eerst de ene weg en dan de volgende Alles heeft invloed op iedereen. Ik (Pris) kan ook een heel team sikkeneurig maken. Frenk: Ja, ik ook. Pris: Zo steek je elkaar aan. Aan de andere kant zie je iedereen lekker dansen, drinken (enzovoort). Jij vindt ook dat het ongelijk verdeeld is? Frenk: Ja, dat vind ik kut.

02.24: Pris en Frenk zitten samen te praten over BB, het spel en de battles. Frenk (over battles): Ja, BB kan niet alles doen wat ze willen. Als het gevaarlijk wordt en je krijgt wat, dan zitten ze toch met hun kokers tussen het prikkeldraad...

donderdag 8 november 2001 @ 02:35:09 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_2119269
Ja, en Kelly duwt nu Ed door het hek naar de rijke kant....

Gelul!

donderdag 8 november 2001 @ 02:35:51 #18
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2119270
(Scanman, dankjewel. Jij hebt ons ook behoorlijk vermaakt de laatste 7 weken ... hulde!) (Mijn knaak is bijna op...)

02.28: Ik krijg ineens de tuin?! Effe switchen, ik hoor een bubbelbad...

02.30: In Arm slaapt iedereen. En de andere streams doen het ook niet meer.

(Hmmm, mijn 2,50 zijn op. Vinnut niet zo erg, omdat ik toch morgenvroeg moet werken. Vond het wel een leuke ervaring, en helemaal niet zo 'mind-fucking' als ik dacht. Je krijgt op een idiote manier toch wel waar voor je geld. Maar: we moeten een stream-pool maken, denk ik, maar hoe organiseren we dat. Cynix?) (xcuses voor deze lange off-topic)

donderdag 8 november 2001 @ 02:36:38 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2119272
quote:
Op donderdag 08 november 2001 02:35 schreef APK het volgende:
Ja, en Kelly duwt nu Ed door het hek naar de rijke kant....
Gelul!
  donderdag 8 november 2001 @ 02:41:07 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_2119283
quote:
Op donderdag 08 november 2001 02:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik wil toch echt streamverslagen van tenminste 3 personen lezen (en dan die van buswatcher achteraf) om het zeker te weten
  donderdag 8 november 2001 @ 02:41:10 #21
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_2119284
quote:
Op donderdag 08 november 2001 02:11 schreef Jammie het volgende:
(...) Oh nee, Rijk gaat slapen en mijn knaak is nog niet op! (...)
Ik vraag me af of je je nu bij die maffiaclan van een Yorin/Endemol nu ook voor een kwartje extra kan verzekeren tegen de mogelijkheid dat er 'toevallig' tijdens die 2 uur niets gebeurt. Een soort gaap-verzekering. Je kan toch ook bij een reisbureau een regen- of sneeuwverzekering nemen?

Als je het iets verder doortrekt, dan moet dit toch ook vallen onder de Wet op de Kansspelen? Ik bedoel, je hebt ook de kans dat je alleen wat slapende mensen aantreft, of erger een stream op een patio met fontein. In dat geval is er toch zeker sprake van een wanprestatie van de zijde van de eerdergenoemde maffiaclan (zouden ze daarom steeds de Godfather vertonen in het BB-huis)? Is er niet iemand die enigszins kennis heeft van het Nederlandse Recht? Ook wellicht een leuk item voor het televisieprogramma Radar of iets dergelijks.

Ik schrijf dit natuurlijk omdat ik behoorlijk gefrusteerd ben van Urine's actie van vandaag. Vooral omdat ik de streamverslagen van Scanman mis. We blijken dezelfde afwijking te hebben door een zwak te hebben voor Diane. Misschien een AA-meeting voor liefhebbers van Diane en andere basket-cases?

donderdag 8 november 2001 @ 02:58:27 #22
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2119317
quote:
Op donderdag 08 november 2001 02:41 schreef APK het volgende:
Ik wil toch echt streamverslagen van tenminste 3 personen lezen (en dan die van buswatcher achteraf) om het zeker te weten
Helaas zal dat nu niet meer gaan. Ik ben het met je eens dat verschillende posters een uiteindelijk goede kijk op de streams geven, maar ja...
  donderdag 8 november 2001 @ 03:03:18 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2119324
Gatverdamme Jammie

Sorry, dit was off-topic, maar ik zag nu dat fotootje onder je naam pas.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 08-11-2001 03:03]

donderdag 8 november 2001 @ 03:03:34 #24
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2119325
Beste NashNL,
We zijn allemaal gefrustreerd door de laatste ontwikkelingen. Laat maar gaan, we kunnen er (voorlopig) toch niks aan doen. En ik zal zelluf mijn off-topic posts niet meer in dit topic plaatsen...
pi_2119408
HEELLLUUUUP, Andries en Diaan zijn weer op en helemaal alleen in de livingroom van Rijk. Wie gooit er 2,50 in de gleuf en gokt erop dat er iets gebeurt of gaat gebeuren? Aan die postzegel heb je ook niets, dan mis je de smak en lebber geluiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')