abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2001 @ 13:19:29 #1
18199 XyBorgh
Humaniod Andriod
pi_2111176
Vanuit de nachtelijke sterrenhemel daalt een groot schip op het Fok!Eiland neer. Met de opwerping van stof en dode bladeren land het schip op een afgelegen uithoek van het strand aan de noordzijde van het Eiland.
Langzaam opent een luik aan de zijkant van het schip. Vanuit de ontstane opening word een menselijk ogen figuur het schip uitgezet. Met een harde plof land hij op het natte zand van het strand, en meteen daarna sluit de deur zich weer.

* Scan omgeving ... Levensvormen: biologisch en gebaseerd op koolstofverbindingen. longen op zuurstof ... Energiebronnen: ... energonvelden bij vulkanisch gesteente ... Missie: onderzoek en exploratie.

De menselijke vorm zet zich in beweging en loopt het strand af, zoekend naar een plaats om zich te huisvesten.

A heart made of bits and bytes has feelings too!
  woensdag 7 november 2001 @ 19:38:20 #2
18199 XyBorgh
Humaniod Andriod
pi_2115039
Langzaam maar zeker vordert het inscannen van het eilandoppervlak in de database. Onderweg heeft XyBorgh al verschillende goede plaatsen gezien om zichzelf op te laden, maar het gebrek aan geavanceerde techniek zorgen nog steeds voor voorzichtigheid.
pi_2115062
Please don't eat my brain
  donderdag 8 november 2001 @ 00:35:00 #4
4539 Martian
no, not Marvin
pi_2118525
zeggeh, broertje, dat figuur daar ginder, komt me bekend voor
Is dat niet zo'n, euh... Je weet wel. De hele reden waarom we hier op dit pokke-eiland zijn in plaats van onze thuiswereld.
*huivert*
According to my name I'm from Mars, But I'm not
  donderdag 8 november 2001 @ 00:36:15 #5
4489 Alien
Here To Take Over The World
pi_2118534
Broertje!
Je hebt gelijk! Het is er zo'n eentje

We moeten maken dat we wegkomen, dit voorspelt weinig goeds
Je weet wat er gebeurd is met onze planeet, en mijn stad, en mijn huis, en mijn gezin
*barst in snikken uit*

The thruth is out there...[br]And the truth, that's me
  donderdag 8 november 2001 @ 00:38:01 #6
4539 Martian
no, not Marvin
pi_2118552
*rent samen met broer richting de UFO, net weer gerepareerd nadat het neergestort was door toedoen van onder andere Marlo*
hej sukkel, Extra-Terrestrial, start de motoren en snel!
Er is zo'n euh, dingeh, geland hier!
We moeten maken dat we wegkomen!
*rent de UFO in*
According to my name I'm from Mars, But I'm not
pi_2118576
huh? watteh?
motoren? *zet knop om*

*schreeuwt boven het geluid van de startende motoren uit*
WAT IS ER AAN DE HAND DAN!?

EEN DINGEH?
JE BEDOELT TOCH NIET?

*ziet het gezicht van zijn twee broers*
ow, jawel dus....
wegwezen dan!

*de UFO stijgt op en verdwijnt als een klein stipje in een met sterren bezaaide hemel*

...

donderdag 8 november 2001 @ 18:27:41 #8
18199 XyBorgh
Humaniod Andriod
pi_2125688
* XyBorgh komt uiteindelijk uit bij een kleine nederzetting, waar zijn sensoren aangeven dat er een grote hoeveelheid technologie en energie voorradig is. Voorzichtig scant hij de omgeving en komt zo twee levensvormen tegen. Een is er niet al te best aan toe, en de ander lijkt prima te functioneren. Energiewaarden laag
  donderdag 8 november 2001 @ 21:40:28 #9
18199 XyBorgh
Humaniod Andriod
pi_2127526
Stteds langzamer en langzamer weet XyBorgh zich voor te bewegen. Hij loopt hier naar binnen Simon's nieuwe Thuis ( MFS-RT2 )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')