quote:hoeft niet. Mijn nokia3310 heeft dat ook gehad en toen is de batterij ook vervangen zonder dat het heeft geholpen.
Even terug naar de winkel voor een nieuwe batterij.. deze is duidelijk aan zijn einde.
(als het goed is kan je gratis een nieuwe krijgen, verwachte gebruikstijd, garantie e.d)
Het enige wat ik kan zeggen is dat de nokia3310 series een beetje brak is want ik heb meerdere klachten over gehoort van deze serie.
Display van de Nokia is ook niet echt stevig vind ik zelf.
maar verder doet 'ie het goed
heb trouwens ook wel ooit probleempjes gehad bij het opladen, als ik 'm dan aan wilde zetten ging ie niet meer goed uit enzo..
maar hij was gratis, en vergeleken mijn mijn panasonic gd52 ben ik er erg blij mee, belgeluid gebruik ik toch nooit , zo asociaal vink...
oja en hij piept ook niet op het moment dat de batterij (bijna) leeg is, erg lullig tijdens het bellen!
[Dit bericht is gewijzigd door spaceben op 07-11-2001 19:25]
Software probleem zegt Debitel... Garantietermijn is verlopen en mijn verzekering dekt alleen schade of diefstal.
Hoor van meer mensen dat Nokiaatjes 3310 na 1,5 jaar (zo oud is ie) van die problemen hebben.
Dus, gewoon vallen laten denk ik, dan dekt schijnbaar Debitel wel de schade....
quote:Misschien is dat wel juist de oplossing
Op woensdag 07 november 2001 09:24 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik heb mijn nokia best vaak laten vallen en ook van best grote hoogte (3310 ook ja)
en hij doet het nog perfect
niets mee aan de hand
quote:als ie binnen de garantie is zou ik zsm teruggaan.
Op maandag 26 augustus 2002 18:27 schreef yvonne het volgende:
Hier hetzelfde probleem, 8850 heb ik, je zou van zo'n dure foon meer verwachten.
Als ie buiten de garantie is moet jeeens geod anar je contactpunten kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |