abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2108525
mijn nokia 3310 doet de laatste tijd erg raar, als ik hem aanzet (met volle batterij) gaat ie na zo'n 10 sec automatisch uit, heeft iemand ervaring met dit probleem?
m'n simkaart is goed want hij doet met een andere precies hetzelfde
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  woensdag 7 november 2001 @ 03:15:43 #2
17183 batje
met vleugeltjes
pi_2108591
Even terug naar de winkel voor een nieuwe batterij.. deze is duidelijk aan zijn einde.
(als het goed is kan je gratis een nieuwe krijgen, verwachte gebruikstijd, garantie e.d)
pi_2108712
quote:
Even terug naar de winkel voor een nieuwe batterij.. deze is duidelijk aan zijn einde.
(als het goed is kan je gratis een nieuwe krijgen, verwachte gebruikstijd, garantie e.d)
hoeft niet. Mijn nokia3310 heeft dat ook gehad en toen is de batterij ook vervangen zonder dat het heeft geholpen.

Het enige wat ik kan zeggen is dat de nokia3310 series een beetje brak is want ik heb meerdere klachten over gehoort van deze serie.

Yesterday i got a postcard from my friend george witch was a satalite picture of the entire world, on the back he wrote: Wish you where here.
pi_2108803
Inderdaad brakke serie, maar ligt m.i. niet alleen aan de serie maar ook aan het merk.
Heb nu 3 van die k*t nokia's gehad die het binnen een maand begaven.
  woensdag 7 november 2001 @ 08:51:13 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2108903
Het zal dan wel om een speciale productiereeks gaan, en niet specifiek om de 3310, want die van mij staat non-stop aan vanaf 4 november 2000...
  woensdag 7 november 2001 @ 09:05:12 #6
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_2108930
Is echt een Nokia kwaal. Meerdere series hebben daar last van. Spontaan uitvallen enzo. Voor mij dan ook geen Nokia meer. Doe maar een Ericson of een Siemens.

Display van de Nokia is ook niet echt stevig vind ik zelf.

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  woensdag 7 november 2001 @ 09:06:59 #7
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_2108935
mijne valt af en toe uit zonder reden (meestal als het warm is) of loopt vast waarna ik de batterij eruit moet halen om 'm uit te krijgen..

maar verder doet 'ie het goed
heb trouwens ook wel ooit probleempjes gehad bij het opladen, als ik 'm dan aan wilde zetten ging ie niet meer goed uit enzo..

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_2108944
Mijn nokia dee 't goed, totdat ie in 't water is gevallen, hierna valt ie ook steeds uit!
Misschien 'toevallig' ook allemaal in 't water laten vallen?? 't zal trouwens wel een los contactje zijn ofzo! Wel een beetje zielig eigenlijk voor zo'n toch wel dure telefoon!
pi_2108948
mijn nokia 3310
- ringtones doen het niet (wel trillen en toetsindrukken)
- zo nu en dan wist ie bij het aanzetten de tijd
- gammele behuizing kraakt en schuift

maar hij was gratis, en vergeleken mijn mijn panasonic gd52 ben ik er erg blij mee, belgeluid gebruik ik toch nooit , zo asociaal vink...

oja en hij piept ook niet op het moment dat de batterij (bijna) leeg is, erg lullig tijdens het bellen!

[Dit bericht is gewijzigd door spaceben op 07-11-2001 19:25]

pi_2109007
ik heb mijn nokia best vaak laten vallen en ook van best grote hoogte (3310 ook ja)
en hij doet het nog perfect
niets mee aan de hand
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  Moderator maandag 26 augustus 2002 @ 18:09:47 #11
8781 crew  Frutsel
pi_5544480
Hmm...sinds enige maanden heb ik dit ook. Van eens per dag naar 20x per dag ofzo... Bijna elk uur gaat ie wel es uit als ut al niet vaker is.

Software probleem zegt Debitel... Garantietermijn is verlopen en mijn verzekering dekt alleen schade of diefstal.

Hoor van meer mensen dat Nokiaatjes 3310 na 1,5 jaar (zo oud is ie) van die problemen hebben.

Dus, gewoon vallen laten denk ik, dan dekt schijnbaar Debitel wel de schade....

maandag 26 augustus 2002 @ 18:22:15 #12
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_5544629
quote:
Op woensdag 07 november 2001 09:24 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik heb mijn nokia best vaak laten vallen en ook van best grote hoogte (3310 ook ja)
en hij doet het nog perfect
niets mee aan de hand
Misschien is dat wel juist de oplossing
  Admin maandag 26 augustus 2002 @ 18:27:44 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5544680
Hier hetzelfde probleem, 8850 heb ik, je zou van zo'n dure foon meer verwachten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!fossiel maandag 26 augustus 2002 @ 19:30:58 #14
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5545598
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 18:27 schreef yvonne het volgende:
Hier hetzelfde probleem, 8850 heb ik, je zou van zo'n dure foon meer verwachten.
als ie binnen de garantie is zou ik zsm teruggaan.
Het liefst naar een Nokia store. Servicepoint. Daar kunnen ze je toestel in princi[e meteen swappen (omruilen voor een nieuwe)

Als ie buiten de garantie is moet jeeens geod anar je contactpunten kijken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')