Hier verder.
Ik bedoel...zelfs die muis hebben ze weer losgelaten, en dan zullen ze een jong hondje in een kooitje gaan stoppen.
Belachelijk!!!
Dierenbescherming!!!
en dan wel de bewoners laten tekenen dat ze na BB voor de kat zorgen.
Er is dus weer een battle, in het hondeweer. Het wordt toch wel eens tijd dat team Daniëlle gaat winnen toch?
Jammer voor team Danielle dus!
Team 3 mannen 3 vrouwen heeft gewonnen! Niet te geloven, maar ik denk dat Ed wat te dik was...
quote:Met gemak? Als eerste was er iemand van team Sandy onderdoor... Volgens mij komt het puur door Ed dat het op een gegeven moment een stuk langzamer ging (ze hadden voor Ed niet diep genoeg gegraven
Op dinsdag 06 november 2001 16:42 schreef the-O het volgende:
Volgevreten vedettes, dat team Sandy.
Typisch gevolg van de patatcultuur. Team Daniëlle wint met gemak.
quote:Ach hier mag toch wel wat subjectief geschreven worden? Ik klets maar een eind raak.
Op dinsdag 06 november 2001 16:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Met gemak?
En hoe kom jij aan beeld?
quote:Ik heb gewoon overal beeld hoor... (alleen stream 1 heb ik op low moeten zetten omdat hi alleen geluid geeft, verder werkt alles perfect!)
Op dinsdag 06 november 2001 16:49 schreef the-O het volgende:
En hoe kom jij aan beeld?
Frank zei het van de week al:"Zolang wij in arm zitten, is Priscella veilig. De exits zijn nog allemaal aan de rijke kant gevallen. Ze zullen ook niet iemand ongewassen, onverzorgd, zo uit het arme kamp, naast Patty op de bank zetten."
Dus waarschijnlijk moet Pris donderdag het pand verlaten, helaas.
(Toch blijf ik tegen beter weten in, hopen dat Coos eruit moet)
quote:HUH??? Daar denk ik toch even heel anders over....
Op dinsdag 06 november 2001 17:05 schreef wiip het volgende:
volgevreten team tegen uitgehongerd team. dat was makkelijk verzinnen en dan is ed (sorry) toch behoorlijk het dikst, dus echt een eerlijke battle was het.
Deze battle leek vooral een 'piece of cake' te zijn voor team Sandy. Zij waren ook als eerste met 1 persoon er onderdoor trouwens.
quote:Sorry, maar deze logica begrijp ik echt niet. Het is een programma van uitersten en denk je dat het juist niet leuk is om een keer een uitgehongerde, afgevallen eruit-gestemde bewoner in de studio te ontvangen?
Op dinsdag 06 november 2001 17:09 schreef Gia het volgende:
Frank zei het van de week al:"Zolang wij in arm zitten, is Priscella veilig. De exits zijn nog allemaal aan de rijke kant gevallen. Ze zullen ook niet iemand ongewassen, onverzorgd, zo uit het arme kamp, naast Patty op de bank zetten."
quote:Niet dus, de grond waar team Daan moest graven was erg los/mul, en de grond waar team Sandy het moest doen, was aangedrild door een horde stratenmakers
Op dinsdag 06 november 2001 21:43 schreef MMXMMX het volgende:dus het moet wel eerlijk zijn gegaan .
quote:En het hele team moest als 'handicap' graven met plaknagels!
Op dinsdag 06 november 2001 21:45 schreef femalehunter het volgende:[..]
Niet dus, de grond waar team Daan moest graven was erg los/mul, en de grond waar team Sandy het moest doen, was aangedrild door een horde stratenmakers
quote:Geen onwaarheden verkondigen hier he?
Op dinsdag 06 november 2001 21:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
En het hele team moest als 'handicap' graven met plaknagels!
En iedereen danst mee, gaaaaf!!!
* CartWOman claps her hands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |