abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2000 @ 22:25:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_160271
4 vragen

1
bestaat de eeuwige maagd, maw de soort mens die nooit seks zal hebben (niet omwille principes en niet omdat ze naar de hoeren kunnen)
Wat voor mensen denk je dat dit zijn

2
Is masturbatie een vorm van seks, ja of nee.

3
de mispovattingen over het infame maagdenvlies!
Vooral binnen het geloof schijnt het maagdenvlies heilig te zijn verklaard.
ik heb weleens gehoord dat een moslim-meisje geen paard mag rijden noch tampons mag gebruiken ivm het maagdenvlies.
Hoe komt men toch over deze heilige opvattingen omtrent het maagdenvlies?

Heeft een man een soortgelijk maagdenvlies...

4
Waarom bestaat er zoveel ongelijkheid op het seksuele gebied tussen man en vrouw!?
Een meisje heeft al snel de reputatie "slet" maar een man juist niet. Hoe zijn jullie dit persoonlijk, en maken jullie jezelf er schuldig aan.
(een meisje al snel als "makkelijk" bestempelen wanneer ze meer seksuele ervaring heeft dan dan gemiddeld)

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_160272
Ben ik nou weer de eerste die reageert op een topic

quote:

bestaat de eeuwige maagd

Zeker weten. Een tante van mij is inmiddels ruim in de 70 en nog steeds maagd. Heeft gewoon nooit echt interresse in vriendjes gehad (hoor ik dus van mijn moeder).
En toch is het een heel gaaf mens

quote:

Is masturbatie een vorm van seks

Ja en nee, het is geen seks, maar wel een sexueele handeling, maar dat is natuurlijk net hoe je het opvat.

quote:
de mispovattingen over het infame maagdenvlies!

Ik heb een turkse collega gehad, die in turkije ging trouwen met een turkse vrouw. Daar werdt dat dus een feest van een hele week van beider geboorten dorpen. Het feest eindigde dus uiteindelijk bij het huis van zijn familie daar, en het hele dorp bleef dus buiten wachten tot er een laken met bloedvlek uit het raam van hun slaapkamer gegooid werd.....
Nu wil ik niet zeggen dat dat overal zo gebeurd, en ook geen oordeel geven, maar vond het wel een heel opvallend verhaal van hem.

Nu voor mijzelf, ik hecht er totaal geen waarde aan, of in ieder geval net zoveel als een man die nog "knaap" is. Het is dus puur een emotioneele status.

quote:

Waarom bestaat er zoveel ongelijkheid op het seksuele gebied tussen man en vrouw!?

Hier is onlangs nog een hele lange draad over geweest, maar nog even in het kort

Sex is voor mij (en mijn vrouw) gewoon iets waarvan je mag en kan genieten zoveel en met wie je maar wilt. Gewoon een lijfelijke beleving. En of een man nu met veel vrouwen vrijt of een vrouw met veel mannen, maakt voor mij echt helemaal niets uit, maar helaas denkt niet iedereen daar zo over

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 15 februari 2000 @ 15:18:00 #3
2503 Vuurvos
Een Vurig Vosje
pi_160273
quote:
op 02-14-2000 om 11:07 PM schreef Sakura het volgende:
Ben ik nou weer de eerste die reageert op een topic

Gossie toch, Arme jongen... je hebt het er maar zwaar mee...
quote:

Hier is onlangs nog een hele lange draad over geweest, maar nog even in het kort

Sex is voor mij (en mijn vrouw) gewoon iets waarvan je mag en kan genieten zoveel en met wie je maar wilt. Gewoon een lijfelijke beleving. En of een man nu met veel vrouwen vrijt of een vrouw met veel mannen, maakt voor mij echt helemaal niets uit, maar helaas denkt niet iedereen daar zo over

Daar kun je negatief over oordelen, daar kun je positief over oordelen. Dat vind ik een beetje misplaatst eigenlijk. Als jij en je vrouw, en gezien eerdere reacties van je is dat zo, daar volledig over eens zijn, laat absoluut niets je stoppen... zal ook wel niet lukken

Inderdaad denken andere mensen daar anders over. Ik hou het er gewoon bij één - kan zijn dat ik daarom heel veel (in jouw ogen dan) mis, maar ik verbind qua gevoelens dan ook veel mmer aan zoiets dan "gewoon ff lekker wippen". Om terug te komen op de oorspronkelijke vraag... ik heb, als ik het al vooraf weet - klinkt misschien dom - weinig behofte aan een meisje dat van hot naar her springt. Slet zou ik het niet precies willen noemen, maar echt warm kan ik er niet voor lopen. In dat opzich maak ik me aan de beoordeling wel schuldig, maar ik maak er geen onderscheid tussen want zo denk ik er bij jongens - ookal kan het me verder geen ruk schelen, want jongens hebben in dat vlak toch geen aantrekking of interesse voor mij - eigenlijk dus ook over. dat "ieder gat te vullen dattie tegen komt" vinnik gewoon geen stijl. Je hoeft dan ook echt niet trots bij me te komen om me te vertellen dat je er al 30 gehad hebt. Fijn voor je, maar respect kweek je er bij mij niet (meer of minder) om.

Eeuwige maagd? zal vast wel. der zijn er heus wel mensen die gewoon volstrekt niet geinteresseerd zijn.

en dat vlies... ach ja... de mythe... het idee is voor mij wel aardig te weten dat ik voor haar de eerste ben, maar ik zal er niet wakker van liggen als het niet zo is. Als ze maar echt van me houdt, en als ze - maar dat is er in mijn princiepes aan verbonden - me maar trouw is. Rotzooien met anderen terwijl ze met mij is... dat wil ik dus echt niet.

Vosje, a one girl guy...

Better to have loved and lost then never loved at al... yeah right.
  dinsdag 15 februari 2000 @ 16:22:00 #4
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_160274
Over dat maagdenvlies... tja, ik heb me ook wel eens afgevraagd hoe ze aan dat bloed kwamen. Heb ik bij mezelf echt niet gezien.

Masturberen = seks met jezelf, dus ja, ik vind het wel een vorm van seks. Maar met z'n tweeën (meer hoeft van mij niet zo ) is wel leuker natuurlijk.

Eeuwige maagden zullen inderdaad wel bestaan. Mensen die geen interesse hebben, of misschien héél erg geremd of contactgestoord zijn. Of misschien wel heel bang zijn voor seks? Maar die masturberen dan misschien wel en dat bedoelde je waarschijnlijk niet (?).

Over die ongelijke opvattingen over mannen en vrouwen. Ja, dat is inderdaad zo en m.i. geheel ten onrechte. Maar wat moet je er aan doen? Je kunt alleen maar proberen er zelf niet aan mee te doen, verder niks.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_160275
quote:
op 02-15-2000 om 03:18 PM schreef Vuurvos het volgende:
Daar kun je negatief over oordelen, daar kun je positief over oordelen. Dat vind ik een beetje misplaatst eigenlijk.

sorry, ik druk me verkeerd uit. Zoals het er nu staat ben ik het volledig met je eens.

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen, is dat anderen je vaak veroordelen op het feit dat je vrijer met sex omgaat dan gemiddelde mens. Wij zijn inderdaad heel vrij, maar gelukkig is iedereen vrij om zelf te bepalen hoe hij of zij wil leven. Zou niet best zijn als dat anders was. Maar leven en laten leven staat op dit punt meestal op een heel laag pitje.

En dat jij volledig monogaam wilt leven, en dat ook van je partner verwacht, is jouw leven en recht. Tenslotte is eerlijkheid het belangrijkste in elke relatie, hoe je ook bent of leeft. Zonder die eerlijkheid en openheid is elke relatie gedoemd te mislukken.

Maar al met al had ik mij in mijn vorige messie eigenlijk wel heel knullig uigedrukt

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_160276
Masturbatie is geen seks, volgens mij dan.

Eeuwige maagden bestaan en zullen altijd bestaan. Al kan ik, als liefhebber van sex, het me niet voorstellen. Maar als je het nog nooit hebt gedaan dan mis je het ook niet.

Etnische verschillen bij het bedrijven van sex zijn soms een raar fenomeen, want het is voor ons zo raar, terwijl het de normaalste zaak van de wereld is bij die cultuur.
Alleen het focussen op het maagdenvlies kunnen wij in ons land raar vinden. Onze cultuur kent dat feit niet en wat stelt het vlies nou voor. Het is een ribbeltje en de kans dat de vrouw bloedt daar beschadiging van het ribbeltje is klein. Vaak gebeurt het doordat de vrouw erg zenuwachtig is en daardoor niet voldoende nat is. Dus het hele bloeden gaat uit vaan een verkeerde assumptie.

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 20 februari 2000 @ 20:53:00 #7
2503 Vuurvos
Een Vurig Vosje
pi_160277
quote:
op 02-19-2000 om 03:24 PM schreef David Letterman het volgende:
Maar als je het nog nooit hebt gedaan dan mis je het ook niet.

Dat is iets waar meningen over verschillen. Ik denk dat je dat wel degelijk kan missen.

Better to have loved and lost then never loved at al... yeah right.
  maandag 21 februari 2000 @ 18:48:00 #8
2106 Krist&nies
Queen of the universum
pi_160278
ja masturbatie is wel een vorm van sex. Vindt ik hoor hoe moet je het anders zien.

het maagdenvlies het bestaat niet echt het is geloof ik een soort ribbeltje ofzo niet een vlies dat helemaal het afsluit ofzo. Bij mij ging het de eerste keer in ieder geval wel een beetje bloeden terwijl ik ook paard rijdt. Dus dat klopt ook niet helemaal. Of misschien was ik wel te gespannen en komt het daar door.

Stille liefdes zijn de beste!
je kunt er geen gebroken hart(of andere enge ziektes door oplopen

pi_160279
Het is wel een stukje vlies, en niet alleen maar een ribbeltje. Een dokter kan namelijk zien of je nog maagd bent of niet (even paardrijden en sporten enzo niet meerekenend) Er zijn namelijk culturen waar de vrouw voor het huwelijk door een arts op maagdelijkheid beoordeeld wordt (vraag me niet welke, dat weet ik niet meer)

andere culturen echter hechten totaal geen waarde aan maagdelijkheid bijvoorbeeld. Er zijn eskimo dorpen, dat als je daar als man komt, je bijna verplicht wordt om sex met enkele vrouwen te hebben, in de hoop dat ze zwanger worden. Dat om weer nieuw bloed in het dorp te brengen, en de kans op inteeld (het dat ook zo bij mensen??) te verkleinen

pi_160280
Sakura,

Helaas moet ik je teleurstellen. het is geen vlies. Ik studeer voor arts en ik hoor op mijn opleiding niets anders dan dat het weer eens een keer is onderzocht en dat het een ribbeltje is. Eerst natuurlijk scepsis, maar het schijnt zo te zijn en algemeen aangenomen. Een vliesje is het dus niet. Sorry, ik heb het zelf niet verzonnen.

Misschien zijn er over tien jaar wetenschappers die twee ribbeltjes en een vlies uit de hoge hoed toveren.....

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')