In 1983 hadden ze een geweldige hit (die ik toen natuurlijk niet te pruimen vond) maar na één of twee andere wat mindere succesjes was het snel gebeurt.
Geweldig singlehoesje trouwens
quote:Idd. Short maar krachtige carriere.
Op maandag 05 november 2001 23:11 schreef popolon het volgende:In 1983 hadden ze een geweldige hit (die ik toen natuurlijk niet te pruimen vond) maar na één of twee andere wat mindere succesjes was het snel gebeurt.
This Dutch hit by The Shorts ('83) comes from Greece. Original title: Egi Ki Esi (= Me And You). Who did the original?
En niet zo negatief allemaal hè ?
Het is een héél vrolijk deuntje dat alleen maar irritant lang door je hoofd blijft spoken ...
quote:The Shorts zijn in 1986 gestopt,3 jongens hebben hun oude beroep toen weer opgepakt,volgens mij was er een Timmerman,iemand zat in de autohandel de derde weet ik niet precies,nummer vier is met andere een opnamen studio begonnen volgens mij heeft hij die nu nog,er schijnen veel nederlandse artiesten te komen
Op maandag 05 november 2001 23:11 schreef popolon het volgende:
Wat is er toch geworden van deze toenmalige talentvolle jongeren ?In 1983 hadden ze een geweldige hit (die ik toen natuurlijk niet te pruimen vond) maar na één of twee andere wat mindere succesjes was het snel gebeurt.
Geweldig singlehoesje trouwens :
quote:Welke jeugdige artiest uit die tijd begon zijn of haar carriere nou niet in Stuif-es-in?
Op maandag 05 november 2001 23:32 schreef Doc het volgende:
Begonnen ze niet hun carriere in Stuif-es-in of zo?
quote:Cheers !
Op maandag 05 november 2001 23:33 schreef OVERCOME het volgende:
The Shorts zijn in 1986 gestopt,3 jongens hebben hun oude beroep toen weer opgepakt,volgens mij was er een Timmerman,iemand zat in de autohandel de derde weet ik niet precies,nummer vier is met andere een opnamen studio begonnen volgens mij heeft hij die nu nog,er schijnen veel nederlandse artiesten te komen
Of deze:
Dit was mijn eerste single ...
quote:Ik wel! Geweldig nummer!
Op maandag 05 november 2001 23:11 schreef popolon het volgende:
Wat is er toch geworden van deze toenmalige talentvolle jongeren ?In 1983 hadden ze een geweldige hit (die ik toen natuurlijk niet te pruimen vond)
En dat vind ik nog altijd.
quote:voor zo ver ik weet doet deze 'geweldige'slagersangert nu wat aan artiesten begeleiding/promotie.
Op maandag 05 november 2001 23:38 schreef popolon het volgende:[..]
Cheers !
Of deze:
Dit was mijn eerste single ...
quote:Zingen doet ie nog steeds hoor, ik heb 'toevallig' net op z'n website gekeken ...
Op maandag 05 november 2001 23:47 schreef OVERCOME het volgende:voor zo ver ik weet doet deze 'geweldige'slagersangert nu wat aan artiesten begeleiding/promotie.
zingen volgens mij niet meer.
Umbada umbada umbada...
Santa Maria, Insel die aus Träumen geboren
Ich hab meine Sinne verloren
In dem Fieber, das wie Feuer brennt
quote:
Op maandag 05 november 2001 23:50 schreef popolon het volgende:
Umbada umbada umbada...
Santa Maria, Insel die aus Träumen geboren
Ich hab meine Sinne verloren
In dem Fieber, das wie Feuer brennt
En bedankt!!
wanhopig Pink Floyd ofzo gaat opzetten
Allemachtig!! Zelfs Hanny en de Rekels zijn nog beter!!
quote:Mwoah, er zíjn slechtere zangers hoor...
Op maandag 05 november 2001 23:57 schreef ElizabethR het volgende:![]()
![]()
![]()
En bedankt!!
wanhopig Pink Floyd ofzo gaat opzetten
Allemachtig!! Zelfs Hanny en de Rekels zijn nog beter!!
quote:Heb je gezien hoe oud die gastjes waren?
Op maandag 05 november 2001 23:33 schreef OVERCOME het volgende:[..]
The Shorts zijn in 1986 gestopt,3 jongens hebben hun oude beroep toen weer opgepakt,volgens mij was er een Timmerman,iemand zat in de autohandel de derde weet ik niet precies,nummer vier is met andere een opnamen studio begonnen volgens mij heeft hij die nu nog,er schijnen veel nederlandse artiesten te komen
quote:Tja, Demis Roussos is ook niet je van het, dat klopt!
Op dinsdag 06 november 2001 00:00 schreef Arcee het volgende:[..]
Mwoah, er zíjn slechtere zangers hoor...
![]()
Wat had hij ook weer eens voor hitje, jaren geleden??? "Rain and Tears" was het toch??
quote:Sorry hoor, wat wil jij dan?? Michael Bolton??
Op dinsdag 06 november 2001 00:08 schreef Anton het volgende:
Hou op zeg, de kouwe rillingen lopen over m'n rug
quote:Die bedoelde ik idd! Grappig dat jij ook gelijk dacht dat ik die bedoelde.
Op dinsdag 06 november 2001 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
Tja, Demis Roussos is ook niet je van het, dat klopt!
quote:Nee joh, Schones Madchen Aus Arcadia!
Wat had hij ook weer eens voor hitje, jaren geleden??? "Rain and Tears" was het toch??
quote:Michael wie?
Op dinsdag 06 november 2001 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry hoor, wat wil jij dan?? Michael Bolton??
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 00:11 schreef Arcee het volgende:[..]
Michael wie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |