maare
is Tri Minulet echt kankerverwekkend??
[Dit bericht is gewijzigd door Reda op 13-11-2001 18:49]
Het plaatsen gebeurde bij de gynaecoloog en deed vreselijk veel zeer. Ik stond op het punt van flauwvallen en heb drie kwartier nodig gehad om bij te komen - misselijk, duizelig, zwart voor de ogen, hevige krampen in mijn baarmoeder, zweten, rillen...
Gelukkig liggen die stoelen bij de gynaecoloog lekker en was Juup© mee om mij te steunen
Nu, bijna een week later, heb ik nog steeds enorm veel last van de Mirena. Heel veel en vaak krampen in mijn baarmoeder, ook veel bloedingen.
Als ik dit vantevoren geweten had, dat het zó zou tegenvallen, dan had ik het niet gedaan.
quote:PS
Op maandag 01 april 2002 22:25 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX heeft afgelopen woensdag de Mirena laten plaatsen...Het plaatsen gebeurde bij de gynaecoloog en deed vreselijk veel zeer. Ik stond op het punt van flauwvallen en heb drie kwartier nodig gehad om bij te komen - misselijk, duizelig, zwart voor de ogen, hevige krampen in mijn baarmoeder, zweten, rillen...
Gelukkig liggen die stoelen bij de gynaecoloog lekkeren was Juup© mee om mij te steunen
Nu, bijna een week later, heb ik nog steeds enorm veel last van de Mirena. Heel veel en vaak krampen in mijn baarmoeder, ook veel bloedingen.
Als ik dit vantevoren geweten had, dat het zó zou tegenvallen, dan had ik het niet gedaan.
Dit is geen 1 april grap
quote:Tjee ... rottig voor je, voor mijn vriendin was het plaatsen van het spiraaltje een 'naar' gevoel, maar niet heel erg pijnlijk, het inwendig onderzoek kwam iets in die richting ...
Op maandag 01 april 2002 22:25 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX heeft afgelopen woensdag de Mirena laten plaatsen...Het plaatsen gebeurde bij de gynaecoloog en deed vreselijk veel zeer. Ik stond op het punt van flauwvallen en heb drie kwartier nodig gehad om bij te komen - misselijk, duizelig, zwart voor de ogen, hevige krampen in mijn baarmoeder, zweten, rillen...
Gelukkig liggen die stoelen bij de gynaecoloog lekkeren was Juup© mee om mij te steunen
Wat zegt de arts er nu van dan?
quote:Omdat soms het inbreng-mechanisme hapert blijft het implanon in de huls van de injectie-naald zitten. Artsen vergeten vaak te controleren of de naald na het inbrengen van het implanon inderdaad leeg is.
Op donderdag 04 april 2002 21:29 schreef donna het volgende:
Trouwens de implanon is bij mij afgeraden deze was niet vertrouwd er zijn er veel vrouwen zwanger door geworden <aldus mijn huisarts>
Het spiraaltje zat goed, dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. De buikpijn zou eigenlijk wel al over moeten zijn, dus dat moet ik wel goed in de gaten houden. Ik heb nu in ieder geval niet meer constant zo'n last van die krampen, dus ik neem aan dat het de goede kant opgaat.
Een doorbraakbloeding is overigens wanneer een vrouw of meisje tussen de menstruaties door bloed verliest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |