abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2172719
zover ik weet vergoed agis het wel
pi_2172915
misschien een domme vraag, maar wat zijn doorbraakbloedingen nou eigenlijk precies?<- ben er inmiddels al achter...

maare

is Tri Minulet echt kankerverwekkend??

[Dit bericht is gewijzigd door Reda op 13-11-2001 18:49]

pi_3690007
* DuchessX heeft afgelopen woensdag de Mirena laten plaatsen...

Het plaatsen gebeurde bij de gynaecoloog en deed vreselijk veel zeer. Ik stond op het punt van flauwvallen en heb drie kwartier nodig gehad om bij te komen - misselijk, duizelig, zwart voor de ogen, hevige krampen in mijn baarmoeder, zweten, rillen...
Gelukkig liggen die stoelen bij de gynaecoloog lekker en was Juup© mee om mij te steunen

Nu, bijna een week later, heb ik nog steeds enorm veel last van de Mirena. Heel veel en vaak krampen in mijn baarmoeder, ook veel bloedingen.

Als ik dit vantevoren geweten had, dat het zó zou tegenvallen, dan had ik het niet gedaan.

#geen
pi_3690032
quote:
Op maandag 01 april 2002 22:25 schreef DuchessX het volgende:

Het plaatsen gebeurde bij de gynaecoloog en deed vreselijk veel zeer. Ik stond op het punt van flauwvallen en heb drie kwartier nodig gehad om bij te komen - misselijk, duizelig, zwart voor de ogen, hevige krampen in mijn baarmoeder, zweten, rillen...
Gelukkig liggen die stoelen bij de gynaecoloog lekker en was Juup© mee om mij te steunen

Nu, bijna een week later, heb ik nog steeds enorm veel last van de Mirena. Heel veel en vaak krampen in mijn baarmoeder, ook veel bloedingen.

Als ik dit vantevoren geweten had, dat het zó zou tegenvallen, dan had ik het niet gedaan.

PS

Dit is geen 1 april grap

#geen
pi_3703383
Wat zijn trouwens "doorbraakbloedingen" ?
Pffff... moeilijk man!
pi_3712474
quote:
Op maandag 01 april 2002 22:25 schreef DuchessX het volgende:

Tjee ... rottig voor je, voor mijn vriendin was het plaatsen van het spiraaltje een 'naar' gevoel, maar niet heel erg pijnlijk, het inwendig onderzoek kwam iets in die richting ...

Wat zegt de arts er nu van dan?

pi_3726713
Hoi ik heb nu net een maand de mirena. Hij bevalt tot nu toe goed alleen het inbrengen was niet echt prettig. Af en toe heb ik wel hevige pijn in mijn onderbuik meer als toen ik de pil gebruikte. Tijdens het inbrengen ging ik van mijn stokje pijn deed het niet echt maar je word ineens erg misselijk en duizelig. Waarschijnlijk kwam dit omdat ik nog geen kinderen heb. Trouwens de implanon is bij mij afgeraden deze was niet vertrouwd er zijn er veel vrouwen zwanger door geworden <aldus mijn huisarts>
  vrijdag 5 april 2002 @ 11:56:53 #33
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_3731883
quote:
Op donderdag 04 april 2002 21:29 schreef donna het volgende:
Trouwens de implanon is bij mij afgeraden deze was niet vertrouwd er zijn er veel vrouwen zwanger door geworden <aldus mijn huisarts>
Omdat soms het inbreng-mechanisme hapert blijft het implanon in de huls van de injectie-naald zitten. Artsen vergeten vaak te controleren of de naald na het inbrengen van het implanon inderdaad leeg is.
  vrijdag 5 april 2002 @ 12:05:40 #34
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_3731975
Volgens mijn huisarts is Implanon ook nog niet helemaal uitegest en niet helemaal zo safe als de pil, mirena of prikpil.
Maar dat zullen dus wel verschillende huisrtsenmeningen tegen elkaar zijn.
De mijne wilde hem iig niet plaatsen, ik heb dus nu de prikpil(ook heel handig).
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_3743445
* DuchessX heeft afgelopen donderdag een vervroegde echo gehad

Het spiraaltje zat goed, dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. De buikpijn zou eigenlijk wel al over moeten zijn, dus dat moet ik wel goed in de gaten houden. Ik heb nu in ieder geval niet meer constant zo'n last van die krampen, dus ik neem aan dat het de goede kant opgaat.

Een doorbraakbloeding is overigens wanneer een vrouw of meisje tussen de menstruaties door bloed verliest.

#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')